Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Su "prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną" prajuokinot, negi neužtenka kas 3 min kursuojančio 7?
88 iš stoties ir rytinio senamiesčio važiuot per didelis lankas.
Dėl 22 sutinku.
88 - iš Stoties nebus didesnis lankas nei pro Žemaitės g. Nekalbu apie tai, kad Maironio g. kamščių nebūna
Apie rytinį senamiestį tai iš vis nusišnekėjimas - o tai važiuot į Stotį, ten palaukt 10min. (kol vairuotojas turės pertrauką), ir tada dar sukinėtis pro Žemaitės g. - čia jau ne per didelis lankas ???
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nepradėk vėl visko iš naujo. Gi jau išdiskutavom, kad tam reiktų milžiniškų resursų tokių kaip keturašiai autobusai 1G...
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą...Tada dovanok, ne taip supratau Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?...Parašė lukass Rodyti pranešimąT6 būtų galima trumpint iki Gerosios Vilties st., iki Panerių užtektų kitų esamų.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, aš tai būčiau už. Tik va, tuoj tau apsireikš Pilaitis, ir pasakys kad šitaip “Kalvarijų gatvė paliekama be normalaus susisiekimo” (lygiai tas pats buvo kai aš pasiūliau panaikinti 12, nepaisant to, kad abiem atvejais panaikinama viena vienintelė jungtis - su Žemaisiais Paneriais). Nu ir dar Mettal, su “istorinėm aplinkybėm” kad iš Žemųjų Panerių visą laiką buvo galima nuvažiuoti į Kalvarijų g.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
7 ir 11 aptarnauja skirtingas Žvėryno vietas, tai pirma. Antra, Užupiui tikrai bus žymiai prasčiau - jie galėtų važiuoti tik į Stotį.
88 - iš Stoties nebus didesnis lankas nei pro Žemaitės g. Nekalbu apie tai, kad Maironio g. kamščių nebūna
Apie rytinį senamiestį tai iš vis nusišnekėjimas - o tai važiuot į Stotį, ten palaukt 10min. (kol vairuotojas turės pertrauką), ir tada dar sukinėtis pro Žemaitės g. - čia jau ne per didelis lankas ???
11 korekcijai ir aš nepritariu dėl užupiškių (geriau naujas maršrutas).
Kur Žemaitės g. lankas? Kur tiesesnė gatvė iš stoties į trikampį???
EDIT: kalbėdamas apie rytinį semamiestį turėjau omenį 88 važiuotPaskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 20:51.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kur Žemaitės g. lankas? Kur tiesesnė gatvė iš stoties į trikampį???
EDIT: kalbėdamas apie rytinį semamiestį turėjau omenį 88 važiuot
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Taip, žinau. Bet sakyt, kad 88 važiuot yra per didelis lankas yra išvis nesąmonė, nes su tokiu 11 kelionės trukmė būtų gal maždaug dvigubai ilgesnėSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tas užkimštumas Rinktinės/Šeimyniškių gatvėse tetrunka kokias 2-3min. max., kol autobusas pasuka į kairę. Šeimyniškių/Kalvarijų gatvėje išvis nieko baisaus nėra. “Kamštis Pedagoginio žiede” tai gali būti įrašytas į “dalykų, kuriuos mato vien tik lukass kolekciją” - autobusas gi atvaro be A juosta Konstitucijos prospektu, važiuoju pro ten kiekvieną dieną, kamščių jokių ten nėra. Na, nebent lengviesiems
Comment
-
Tamstelė mato tuos 2 žmones dab. 88 ir nesakau, kad gerai padarė. Šiaip sunkoka vertint, kai anksčiau mikriukai važinėdavo.
Galvojant apie to pačio verslo trikampio pasiekiamumą ne tik šiaurinių rajonų, bet ir stoties ir kitur, sugalvojau šį 6 (https://wikiroutes.info/en/idea/22445)
Taip, ne daug kas važiuotų nuo galinės iki galinės (prisiminkim 21), tačiau Minties g. (arčiau Apkasų) gautų papildomą maršrutą, Žalgirio g. (prie GV) gautų susisiekimą su Naujamiesčiu.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Neįsižeiskite, Mettal, bet kartais man ima atrodyti, kad jeigu jūs būtumėte Vilniaus VT šefas, tai faktiškai neįgyvendintumėte jokių pokyčių, nes gi yra kažkokia dabartinė sistema (pagal kurią vieni keleiviai yra lygesni už kitus) ir šiukštu negalima jos keisti. Ne taip gi seniai 67 sutrumpino tik iki Parko gatvės žiedo, neleidžiant gilyn į Kalno gatvę. O 87 vietoj važiavimo į Ozo žiedą, sutrumpintas iki Ateities. 26-as tapo nebetinkamu norint nuvažiuoti į “giliuosius” Bajorų sodus ir Baltupio gatvę, o 50-as - į Ateities, Jeruzalės bei Santariškių. 68-as išvis važiuoja į Lazdynus, vietoj Žemųjų Panerių. Tai turbūt jūs pasisakote prieš kiekvieną iš šitų pokyčių, nes gi kiekvienu atveju galima surasti kokį nors keleivį, kuriam tas susisiekimas pablogėjo ? Ir dzin, kad pokyčiai atnešė dar daugiau naudos naujiems keleiviams, bet gi VT neprivalo aptarnauti kažkokių naujų žmonių, nes jeigu kažkas prieš dvidešimt metų nusprendė, kad 50 į Bajorus važiuos užsukdamas į Santariškes, tai taip ir turi išlikti iki paskutiniojo teismo dienos, nepaisant to, kad Baltupio gatvėje tų žmonių yra daugiau ??? VT turi būti dinamiškas ir maksimaliai prisitaikyti prie “paklausos”, o ne aklai priešintis bet kokiems pokyčiams nes gi egzistuoja kažkokia elitinių keleivių kasta, ir neduok tu Dieve pabloginsim mes dabar susisiekimą 2 keleiviams, važiuojantiems iš Žirmūnų kiaurai per miestą į Žemuosius Panerius, nepaisant to, kad jie atneša kur kas daugiau nuostolių (leidžiant nepakankamai apkrautas TP), negu pajamų. Nu bet bloginti susisiekimo negalima ir taškas.
Visais minėtais atvejais pilnai pritariu įvykdytiems pakeitimams ir dar prieš tuos pakeitimus buvau tokių pat ar panašių keitimų šalininku.
67 Kalno g. tapo nereikalingas, nes paleistas kur kas dažniau važiuojantis 115. Buvau už jo trasos keitimą, naikinant važiavimus į Kalno g. Sutrumpinus trasą autobusas į Mickūnus pradėjo važiuoti keliskart dažniau.
87 dėl kamščių Ozo g. ir užstatyto Ozo žiedo važinėjo labai nereguliariai. Buvau už jo trumpinimą iki Ateities g., nes taip sutrumpėtų trasa, pamažėtų intervalas ir pagerėtų eismo reguliarumas.
26 tapo netinkamas, tačiau jo sąskaita 57 maršruto eismas padažnėjo.
50 pagerino susisiekimą Baltupio g. ir taip pamažėjo transporto perteklius Jeruzalės st. Tuo pačiu dar labiau sumažėjo 48 maršruto reikalingumas. 50 maršruto reikalingumas Santariškėse buvo puikiai įrodytas dar prieš maršrutų reformą. Autobusai visais reisais link Bajorų užsukdavo iki Vaikų ligoninės. Jeigu iki ten ar iš ten važiavo bent 1-2 keleiviai, tai čia buvo pasiekimas.
68 dabar moksleiviams yra kur kas patogesnis ir apskritai Lazdynuose yra daugiau persėdimo galimybių.
12 troleibuso maršrutu važiuoja ne 2 keleiviai. Pavažinėkite ir pastebėkite, koks jų užpildymas ir kas kur važiuoja. Per maršrutų reformą nebuvo panaikinti kai kurie nereikalingi maršrutai dėl to, kad visuomenė prieš juos sukilo. Kas dėl 12-o, tai abejoju ar išvis kas nors yra net bandęs svarstyti jo naikinimą. Atvirkščiai, jis buvo dažninamas, ypatingai savaitgaliais.
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Va, dabar jau aišku . Šis variantas ir būtų geriausias dėl naujų persėdimo galimybių, tačiau "kai kuriem keleiviam gali iškilt nepatogumų"... .
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
50 pagerino susisiekimą Baltupio g. ir taip pamažėjo transporto perteklius Jeruzalės st. Tuo pačiu dar labiau sumažėjo 48 maršruto reikalingumas. 50 maršruto reikalingumas Santariškėse buvo puikiai įrodytas dar prieš maršrutų reformą. Autobusai visais reisais link Bajorų užsukdavo iki Vaikų ligoninės. Jeigu iki ten ar iš ten važiavo bent 1-2 keleiviai, tai čia buvo pasiekimas
68 dabar moksleiviams yra kur kas patogesnis ir apskritai Lazdynuose yra daugiau persėdimo galimybių.
12 troleibuso maršrutu važiuoja ne 2 keleiviai. Pavažinėkite ir pastebėkite, koks jų užpildymas ir kas kur važiuoja. Per maršrutų reformą nebuvo panaikinti kai kurie nereikalingi maršrutai dėl to, kad visuomenė prieš juos sukilo. Kas dėl 12-o, tai abejoju ar išvis kas nors yra net bandęs svarstyti jo naikinimą. Atvirkščiai, jis buvo dažninamas, ypatingai savaitgaliais.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aha, bet turbūt buvo žmonių, kuriems patogiau persėsti Ž. Paneriuose ? Tai gal dėl tų keleto žmonių reikėjo palikti maršrutą taip kaip yra, gi “viena yra kai žmonės neturėjo susisiekimo apskritai ir visai kas kita yra, kai žmonės turėjo susisiekimą ir dabar jis yra panaikintas” -tavo paties žodžiai, tik citata gal netiksli
Aš nesakau, kad juo važiuoja 2 keleiviai apskritai. Tiesiog dauguma keleivių nevažiuoja iš vieno galo į kitą, o atskiras jungtis puikiai padengia kiti troleibusai. Ne visada visuomenės nuomonė yra puikiai pamatuota - reikia žiūrėti į efektyvumą, ar apsimoka tiek transporto leisti iki Panerių, ar tai ekonomiškai pagrįsta, o visuomenės nuomonė į tokius dalykus visiškai neatsižvelgia, nepamirškim ir to, kad kai kurie žmonės vis dar nepagrįstai bijo persėdimų irgi be jokios priežasties - dėl to ir nori visų tiesioginių maršrutų į visus miesto galus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai vat mes nežinom, kiek keleivių juo važiuoja nuo Žirmūnų iki Naujamiesčio ir Ž.Panerių. O kadangi nežinom, tai geriausia yra nieko ir nekeisti, kol nesužinosim. Jeigu 12 būtų ant tiek dubliuojantis ir prastai užpildomas, jau seniausiai dalis troleibusų iš jo būtų permesta į 20 ar kokį kitą "nedubliuojantį" maršrutą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai yra jeigu 12 nevažiuotų per Žaliąjį tiltą, tai jame nebūtų keleivių?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment