Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kompensuotų (Avižieniai tikrai didesnė gyv. nei Tarandė) tokiu maršrutu: Avižieniai - Tarandė - Šeškinė. Gal net ir iki Sudervės reiktų leist (daug naujų individualių namų). Iki stoties tereiktų vieno persėdimo į išgirtą 2G.
    Dėl Dievo, iki pačios Stoties turbūt vyksta 1/1000 kelionių. Pagrinde visi keliauja į visokias įstaigas, darbus, mokyklas, universitetus Pylimo g. ir jiems tas 2G ne prie ko. O net jeigu ir prie ko, tai norint į jį persėsti reiktų daug ir ilgai eiti Ateities gatve. Klaikiai nepatogu. O dėl tos tariamos kompensacijos - aš tiesiog turėjau omeny, kad niekas nekompensuoja Tarandei ženklaus susisiekimo pablogėjimo, kai į pagrindinį centrą vykstama su 2 persėdimais. Ir tie Avižieniai šiuo atveju yra ne prie ko, suprasčiau jei būtų koks nors traukos centras Tarandės gyventojams, bet dabar... Ir iš vis, kokio velnio čia traukti tuos Avižienius ir Sudervę, jeigu tai jau yra Vilniaus rajonas ? Tegul ir važinėja su savo rajoniniu VT, jų GPM vistiek ne mums atitenka. Gal dar iki Vievio pratęsti pasiūlysit ?

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Nepamirškim pensininkų. Taip pat neįgaliems/senjorams du autobuso laipnelius ne taip sunku užlipt kaip tikrais laiptais..
      Nu logiškai mąstyk, ko tiems pensininkams po tuos verslo centrus...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        VT ir taip turi lėto pensovežio reputaciją Turbūt beliks abiems likti prie savo nuomonių ir tikėtis, kad realybėje labiau bus palaikytas vienas ar kitas požiūris
        Tikėkimės
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Žyyymiai padidėtų kelionės trukmė vykstantiems į Centrą ties Vaižganto gatve ar Gedimino prospektu. Lieku prie savo varianto

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Dėl Dievo, iki pačios Stoties turbūt vyksta 1/1000 kelionių. Pagrinde visi keliauja į visokias įstaigas, darbus, mokyklas, universitetus Pylimo g. ir jiems tas 2G ne prie ko. O net jeigu ir prie ko, tai norint į jį persėsti reiktų daug ir ilgai eiti Ateities gatve. Klaikiai nepatogu. O dėl tos tariamos kompensacijos - aš tiesiog turėjau omeny, kad niekas nekompensuoja Tarandei ženklaus susisiekimo pablogėjimo, kai į pagrindinį centrą vykstama su 2 persėdimais. Ir tie Avižieniai šiuo atveju yra ne prie ko, suprasčiau jei būtų koks nors traukos centras Tarandės gyventojams, bet dabar... Ir iš vis, kokio velnio čia traukti tuos Avižienius ir Sudervę, jeigu tai jau yra Vilniaus rajonas ? Tegul ir važinėja su savo rajoniniu VT, jų GPM vistiek ne mums atitenka. Gal dar iki Vievio pratęsti pasiūlysit ?
            Iš kur žinote, kad dauguma tarandiškių važiuoja iki Pylimo g.? Gal užtektų 3G/5/24? 2G galėtų stot J. Baltrušaičio st.

            Avižienius ir Sudervę paminėjau kaip prie pat Vilniaus esančius priemesčius. Beje, maršrutas Sudervė - Lukiškės - Vievis skamba patraukliai
            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.29, 00:16.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              Nu logiškai mąstyk, ko tiems pensininkams po tuos verslo centrus...
              O ką, nėra verslininkų vyresnio amžiaus? Be to, ten ne tik ofisai įsukūrę, bet ir paslaugų/prekių įmonės.
              Paskutinis taisė lukass; 2018.01.29, 00:14.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Žyyymiai padidėtų kelionės trukmė vykstantiems į Centrą ties Vaižganto gatve ar Gedimino prospektu. Lieku prie savo varianto
                Sutinku, kad iškils nepatogumų, bet gal plūstels keleivių į Gedimino pr. ir naująsias stoteles?

                Priminkit, koks Jūsų variantas?
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Man atrodo, kadlukass tiesiog piktybiškai nesiklauso kitų, žymiai svaresnių argumentų, ir žūt būt sugalvos kokią naują priežastį, kaip keli pensininkai, važiuojantys į Verslo trikampį ar panašiai. Bereikalinga diskusija.

                  O grįžtant prie Pylimo gatvės, tai sankryžos pravažiavimas max per antrą šviesoforų ciklą nėra kamštis. Pylimo gatvėj autobusai ir troleibusai smarkiai nevėluoja, juo labiau dienos metu, kaip jūs teigiate.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Man atrodo, kadlukass tiesiog piktybiškai nesiklauso kitų, žymiai svaresnių argumentų, ir žūt būt sugalvos kokią naują priežastį, kaip keli pensininkai, važiuojantys į Verslo trikampį ar panašiai. Bereikalinga diskusija.

                    O grįžtant prie Pylimo gatvės, tai sankryžos pravažiavimas max per antrą šviesoforų ciklą nėra kamštis. Pylimo gatvėj autobusai ir troleibusai smarkiai nevėluoja, juo labiau dienos metu, kaip jūs teigiate.
                    Supykot dėl Tarandės ? Naujų priežasčių negalvoju (statūs laiptai ir buvo pradinis argumentas). Kitų forumo dalyvių argumentus (sudėtinga GV/Goštaoto sankryža ir pan.) išklausau, piktybiniais nieko nevadinu.
                    Tereikia paskačiuot visus + ir - ir nuspręst, ar reikia ten VT, ar ne.

                    Argi sakiau, kad VT Pylimo g. smarkiai vėluoja?
                    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.29, 07:27.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Kone kiekvieną rytą važiuoju 46. Pusė autobuso išlipa Goštauto st., kita - Operoje. 40 gal ne tokiomis proporcijomis, bet panašiai. Tai reikštų, kad nemažai daliai žmonių susisiekimas pablogėtų vien dėl to, kad būtų sukurta nauja susisiekimo kryptis. Reikia suprasti vieną dalyką: tie, kas dabar neturi kažkokios jungties, kenčia kur kas mažiau (ar išvis nekenčia) nei kentėtų tie, iš kurių būtų atimtas jau dabar esantis geras susisiekimas.

                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Be to, Žemieji Paneriai (Agrastų g.) irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su stotim, o dabar maršrutą, vedantį į niekur (sankrįžą miškuose), laikai keičiasi...
                      Aukštieji, ne Žemieji. Tiesioginis maršrutas 2 kartus per dieną, kuriuo važiavo labiausiai "tanke sėdintys" keleiviai, ignoruojantys net Karosoje per mikrofoną vairuotojo praneštą "Kita stotelė - Lietuvos dujos. Į Pagirius nevažiuoja". Dabar jie irgi turi tokį "susisiekimą" - nulinius 9 maršruto reisus.

                      Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
                      Mano argumentai ties šia vieta baigiasi.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Supykot dėl Tarandės ? Naujų priežasčių negalvoju (statūs laiptai ir buvo pradinis argumentas). Kitų forumo dalyvių argumentus (sudėtinga GV/Goštaoto sankryža ir pan.) išklausau, piktybiniais nieko nevadinu.
                        Tereikia paskačiuot visus + ir - ir nuspręst, ar reikia ten VT, ar ne.

                        Argi sakiau, kad VT Pylimo g. smarkiai vėluoja?
                        Jūs labai asmeniškai priimate kiekvieną išsakytą argumentą. Pagal jus, visi čia diskutuojantys gyvena Tarandėje. Esu joje buvęs gal kartą, du. Gyvenu centre ir man tas maršrutas neaktualus, bet aš suprantu, kad jis yra reiklingas, ir kad aptarnauja ne tik Tarandę.

                        Juk sakėte, kad Pylimo g. net dienos metu būna kamščiai, ką jau kalbėti apie piko metą. Tai kaip, VT praskrenda visus tuos kamščius ir nevėluoja?
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                          Kone kiekvieną rytą važiuoju 46. Pusė autobuso išlipa Goštauto st., kita - Operoje. 40 gal ne tokiomis proporcijomis, bet panašiai. Tai reikštų, kad nemažai daliai žmonių susisiekimas pablogėtų vien dėl to, kad būtų sukurta nauja susisiekimo kryptis. Reikia suprasti vieną dalyką: tie, kas dabar neturi kažkokios jungties, kenčia kur kas mažiau (ar išvis nekenčia) nei kentėtų tie, iš kurių būtų atimtas jau dabar esantis geras susisiekimas.
                          40 maršruto tobulinimą pasiūlė ssnaiperis, ne aš. Taip, sutinku, kad iškiltų problema Kražių st. išlipantiem keleiviam, todėl ir aš neagituoju už šį siūlymą.

                          Mano argumentai ties šia vieta baigiasi.
                          Ką aš tokio parašiau, kad pritrūkot žodžių ?
                          Gerai, jei jau Tarandė būtų žiauriai nuskriausta, tai geriau A52 važiuotų A5 trasa link centro.
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.29, 10:03.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                            Jūs labai asmeniškai priimate kiekvieną išsakytą argumentą. Pagal jus, visi čia diskutuojantys gyvena Tarandėje. Esu joje buvęs gal kartą, du. Gyvenu centre ir man tas maršrutas neaktualus, bet aš suprantu, kad jis yra reiklingas, ir kad aptarnauja ne tik Tarandę.

                            Juk sakėte, kad Pylimo g. net dienos metu būna kamščiai, ką jau kalbėti apie piko metą. Tai kaip, VT praskrenda visus tuos kamščius ir nevėluoja?
                            Nesakiau, kad visi čia iš Tarandės, tiesiog daug jiem prijaučiančių .

                            Tokiai siaurai Pylimo g. ir 10 TP prie šviesoforo jau yra kamštis .
                            Vėl mano žodžius iškraipot, aš nesakiau kad nevėluoja (ko tada Jogailos ir Žygimatų g. trūlai taip spaudžia?), bet ir nesakiau, kad vėlavimai dideli.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Tokiai siaurai Pylimo g. ir 10 TP prie šviesoforo jau yra kamštis .
                              Pylimo g. centro kryptimi prie šviesoforų 2-3 juostos. 4-5 auto vienoje juostoje prie šviesoforo jau kamštis? Rimtai?

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Pylimo g. centro kryptimi prie šviesoforų 2-3 juostos. 4-5 auto vienoje juostoje prie šviesoforo jau kamštis? Rimtai?
                                3 juostos tik prie Pamėnkalnio/Jogailos sankryžos, 2 prie Trakų, kitur po vieną. Turėjau galvoj 10 auto vienoj juostoj.

                                Bet tema ne apie Pylimo g. ir kamščius.
                                Paskutinis taisė lukass; 2018.01.29, 11:33.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  3 juostos tik prie Pamėnkalnio/Jogailos sankryžos, 2 prie Trakų, kitur po vieną. Turėjau galvoj 10 auto vienoj juostoj.
                                  Prie Trakų irgi 3 juostos. 10 auto vienoj juostoj dieną retai tenka matyti. Bet ir tos turbūt spėtų pravažiuoti per 1 ciklą.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Prie Trakų irgi 3 juostos. 10 auto vienoj juostoj dieną retai tenka matyti. Bet ir tos turbūt spėtų pravažiuoti per 1 ciklą.
                                    Tiksliai, pamiršau trumpą posūkio juostą .
                                    Tikrai Pylimo g. nėra tuščia, kaip bandot įteigti.
                                    ​​​​
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      Tiksliai, pamiršau trumpą posūkio juostą .
                                      Tikrai Pylimo g. nėra tuščia, kaip bandot įteigti.
                                      ​​​​
                                      Nebuvimas tuščia nereiškia, kad jau kamštis

                                      Comment


                                        Kadangi kaštis yra subjektyvus dalykas, nevertėtų ginčytis . Vienaip atrodo vairuojant, kitaip sėdint troleibuse.
                                        Bet A juosta centro kryptim nepamaišytų.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Kadangi kaštis yra subjektyvus dalykas, nevertėtų ginčytis . Vienaip atrodo vairuojant, kitaip sėdint troleibuse.
                                          Bet A juosta centro kryptim nepamaišytų.
                                          Kad ten nelabai yra kur tą A juostą padaryti. Nebent nuo Vingrių iki Trakų stotelės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X