Mhm, galėtų nusukt per viaduką, sustot prie pat ofisų, po to pro Seimą, Goštauto ir grįžti į GV. Tik dėl dalies keleivių nenorėjimo paeiti 5min kiti keleiviai važiuotų +10min. Bet negi Akropolyje dirbančius versi eiti visas 10min? Prasukam pro ten O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
Kaip netoliese gyvenantis paklausiu, kokia nauda iš 13-o maršruto Kelininkų stotelėje? Traukos centrų aplinkui nėra. Tada geriau jau pratęsti iki Ikea, arba paleisti jį tokia link Ikea:
Ž. Pavilnys - Markučiai - Stotis - Panerių g. - Tūkstantmečio g. - IKEA.
Trasa: st. Ž. Pavilnys, Pavilnio g., Subačiaus g., Žiupronių g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Vytenio g., Panerių g., Iešmininkų g., Naugarduko g., Tūkstantmečio g., Vikingų g., st. Vikingų slėnis
Mhm, galėtų nusukt per viaduką, sustot prie pat ofisų, po to pro Seimą, Goštauto ir grįžti į GV. Tik dėl dalies keleivių nenorėjimo paeiti 5min kiti keleiviai važiuotų +10min. Bet negi Akropolyje dirbančius versi eiti visas 10min? Prasukam pro ten O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
Įprastai dienos metu pro Goštauto g. prasukt ilgai neužtruks, o kamščiai visur būna. Dėl Akropolio sutinku, nedėkingoj vietoj.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Kažkada ir Keturiasdešimt Totorių turėjo susisiekimą su Ž.Paneriais, ir? Tai ne argumentas. Kiti šąla, o tarandiškiai tegu važiuoja iki centro? Gal pats esat iš Tarandės?
Turėjo, bet jis buvo panaikintas dėl a) mažo keleivių srauto, b) nesutarimų tarp miesto ir rajono. Dabar nei finansinių problemų, nei per mažo keleivių srauto nėra. Jeigu tikslas yra patogus ir patrauklus VT, tai visų pirma ir turi būti geras susisiekimas su "automobilistų" rajonais.
Tai argumentas, nes vėl gi, pagal tave tarandiškiai neturi važiuoti iki centro, nes Riešė šąla ir Tarandė turi solidarizuotis. Aš pats ne iš ten ir nepažįstu nieko ten gyvenančio.
Kita tema - buvo čia paminėtas 57 maršruto pratęsimas iki Bukiškių. Štai šitaip jis turi atrodyti pagal kažkada SĮSP sudarytą planą (t.y. pagal naujas, šiuo metu niekieno nenaudojamas stoteles): https://wikiroutes.info/en/idea/22407
Įprastai dienos metu pro Goštauto g. prasukt ilgai neužtruks, o kamščiai visur būna. Dėl Akropolio sutinku, nedėkingoj vietoj.
Dienos metu ofisų darbuotojai sėdi darbe ir jiems autobuso taip pat nelabai reikia. O piko metu pravažiavimas tiesiai GV tikrai labai skiriasi nuo prasukimas pro Goštauto, ypač Akropolio kryptimi.
Turėjo, bet jis buvo panaikintas dėl a) mažo keleivių srauto, b) nesutarimų tarp miesto ir rajono. Dabar nei finansinių problemų, nei per mažo keleivių srauto nėra. Jeigu tikslas yra patogus ir patrauklus VT, tai visų pirma ir turi būti geras susisiekimas su "automobilistų" rajonais.
Tai argumentas, nes vėl gi, pagal tave tarandiškiai neturi važiuoti iki centro, nes Riešė šąla ir Tarandė turi solidarizuotis. Aš pats ne iš ten ir nepažįstu nieko ten gyvenančio.
Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
Be to, Žemieji Paneriai (Agrastų g.) irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su stotim, o dabar maršrutą, vedantį į niekur (sankrįžą miškuose), laikai keičiasi...
Kita tema - buvo čia paminėtas 57 maršruto pratęsimas iki Bukiškių. Štai šitaip jis turi atrodyti pagal kažkada SĮSP sudarytą planą (t.y. pagal naujas, šiuo metu niekieno nenaudojamas stoteles): https://wikiroutes.info/en/idea/22407
Dienos metu ofisų darbuotojai sėdi darbe ir jiems autobuso taip pat nelabai reikia. O piko metu pravažiavimas tiesiai GV tikrai labai skiriasi nuo prasukimas pro Goštauto, ypač Akropolio kryptimi.
O klientai, kitų įstaigų darbuotojai, be to, ne visi baigia darbą 16.00
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Atsirastų dar vienas . Nežymėjau ten GV, nes reiktų įrengti stoteles, kurios jau yra paralelinėje gatvėje, taip sumažinant išlaidas, reikiamas šio maršruto įgyvendinimui.
Tame ir esmė, kad niekam nereikia, kad atsirastų tas papildomas maršrutas. Visorių ir Santariškių susisiekimui pilnų pilniausiai pakanka 48
Aš nesiūliau naikint T6, jį minėjau kaip pagalbininką 1G panaikinus 53
Tada dovanok, ne taip supratau Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
13 Pavilnys - Stotis - Dzūkų g. - Kelininkų st. (https://wikiroutes.info/en/idea/22378)
Dėl mano siūlyto 58 keitimo, Pelesos g. liktų be VT, o 13 daug pavilniškių nevažiuoja į Vilkpėdę, todėl nuo stoties ir siūlau tokį trasos keitimą.
Aš šiaip jau visiškai nenusimanau apie keleivių srautus toje miesto dalyje, bet gal geriau tuomet 13-am važiuoti ne į niekur (t.y. Kelininkų st.), o sujungti su kokiu nors kitu maršrutu ? Na, kad ir 41: atvažiavęs iš Užusienio bei Dariaus ir Girėno gatvės, suktų į Pelesos, Geležinkelio g., pro Stotį ir toliau į Žemąjį Pavilnį
O klientai, kitų įstaigų darbuotojai, be to, ne visi baigia darbą 16.00
Klientai dažniausiai ir bus "biznismenai su mersais". Vienas dalykas yra važiuoti su VT visai dienai, kai kamščiai panaikina auto privalumus. Kitas dalykas jei reikia susitvarkyti reikalus keliose vietose nepiko metu. Tada daug mažiau norisi sėdėti ratais kvadratais važinėjančiame VT, sustojančiame kiekvienoje stotelėje. Ir daug mažiau skauda dėl mokamo parkavimo. Kita vertus, didelė dalis ofisų dabar užimta paslaugų centrų, kuriuose klientai nelabai lankosi.
Dirbantiems nuo ankstyvo ryto iki pietų ar nuo pietų iki vėlaus vakaro atsiranda kitų problemų dėl VT retumo ir jiems paeiti 5 ar 10min yra mažiausia problema. Be to, jei ir važiuoja su automobiliu, neprisideda prie kamščių.
Aptarnaujantys darbuotojai šiaip ar taip VT nesinaudos, nes turi vežiotis įrankius ir pan.
Tame ir esmė, kad niekam nereikia, kad atsirastų tas papildomas maršrutas. Visorių ir Santariškių susisiekimui pilnų pilniausiai pakanka 48
Tiesą sakant, prieš tai buvau pats pamiršęs apie 48 , bet maršrutas nebūtų skirtas tik Visorių-Santariškių kryptim.
Tada dovanok, ne taip supratau Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
T6 būtų galima trumpint iki Gerosios Vilties st., iki Panerių užtektų kitų esamų.
Aš šiaip jau visiškai nenusimanau apie keleivių srautus toje miesto dalyje, bet gal geriau tuomet 13-am važiuoti ne į niekur (t.y. Kelininkų st.), o sujungti su kokiu nors kitu maršrutu ? Na, kad ir 41: atvažiavęs iš Užusienio bei Dariaus ir Girėno gatvės, suktų į Pelesos, Geležinkelio g., pro Stotį ir toliau į Žemąjį Pavilnį
Idėja nebloga, bet gal 4 butų verta leist Pelesos g.?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
Kodėl taip užsipuolama Tarandė? Visų pirma, 52 aptarnauja ir dalį Perkūnkiemio ir Fabijoniškių, kur 3G nesiekia. Be to, nei Riešė, nei Bendoriai, nei Bukiškės, nei Avižieniai, nei juo labiau minėti Keturiasdešimt Totorių apskritai nėra miesto teritorija, priešingai nei Tarandė. Todėl man yra viskas logiška su 52 važiavimu giliau į miestą, o ne iki Pašilaičių. Tačiau sutikčiau su kito forumiečio idėja, maršruto kryptį pakeičiant link Šiaurės Miestelio, o 5 paleisti į centrą.
Bet susisiekimo su Verslo trikampiu reikėtų, pripažinkit . Ir beje, kur nėra kamščių?
Konstitucijos pr. nėra kamščių nes ten yra A juosta. Tas pats yra ir visoje Pylimo g. Taip kad tikrai greičiau, negu, kaip Mettal ir sakė, važiuojant per Goštauto, GV ir Žemaitės kamščius.
Klientai dažniausiai ir bus "biznismenai su mersais". Vienas dalykas yra važiuoti su VT visai dienai, kai kamščiai panaikina auto privalumus. Kitas dalykas jei reikia susitvarkyti reikalus keliose vietose nepiko metu. Tada daug mažiau norisi sėdėti ratais kvadratais važinėjančiame VT, sustojančiame kiekvienoje stotelėje. Ir daug mažiau skauda dėl mokamo parkavimo. Kita vertus, didelė dalis ofisų dabar užimta paslaugų centrų, kuriuose klientai nelabai lankosi.
Dirbantiems nuo ankstyvo ryto iki pietų ar nuo pietų iki vėlaus vakaro atsiranda kitų problemų dėl VT retumo ir jiems paeiti 5 ar 10min yra mažiausia problema. Be to, jei ir važiuoja su automobiliu, neprisideda prie kamščių.
Aptarnaujantys darbuotojai šiaip ar taip VT nesinaudos, nes turi vežiotis įrankius ir pan.
Ten yra ir smulkesnių aptarnaujamojo profilio įmonių, į kurias ne tik "biznismenai su mersais", bet ir paprasti mirtingieji važiuoja. Nemanau, kad užsukimas į/iš GV į Goštauto g. būtų labai ilgas ir varginantis.
Dėl antros pastraipos - geriau neprisidedantys prie kamščių vairuotojai nei tokių mažuma?
Į avarines tarnybas ar pan. ir neapeliuojama
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Kodėl taip užsipuolama Tarandė? Visų pirma, 52 aptarnauja ir dalį Perkūnkiemio ir Fabijoniškių, kur 3G nesiekia. Be to, nei Riešė, nei Bendoriai, nei Bukiškės, nei Avižieniai, nei juo labiau minėti Keturiasdešimt Totorių apskritai nėra miesto teritorija, priešingai nei Tarandė. Todėl man yra viskas logiška su 52 važiavimu giliau į miestą, o ne iki Pašilaičių. Tačiau sutikčiau su kito forumiečio idėja, maršruto kryptį pakeičiant link Šiaurės Miestelio, o 5 paleisti į centrą.
Trakų Vokė irgi priklauso Vilniaus m. sav., bet iš ten nusigausi tik į ŽP. Gerai, 52 galėtų važiuot iki Šeškinės.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Konstitucijos pr. nėra kamščių nes ten yra A juosta. Tas pats yra ir visoje Pylimo g. Taip kad tikrai greičiau, negu, kaip Mettal ir sakė, važiuojant per Goštauto, GV ir Žemaitės kamščius.
Pylimo g. A juosta tik stoties kryptim, ir kamščiai ten (centro krypti) nemaži . Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
T6 būtų galima trumpint iki Gerosios Vilties st., iki Panerių užtektų kitų esamų.
Na, aš tai būčiau už. Tik va, tuoj tau apsireikš Pilaitis, ir pasakys kad šitaip “Kalvarijų gatvė paliekama be normalaus susisiekimo” (lygiai tas pats buvo kai aš pasiūliau panaikinti 12, nepaisant to, kad abiem atvejais panaikinama viena vienintelė jungtis - su Žemaisiais Paneriais). Nu ir dar Mettal, su “istorinėm aplinkybėm” kad iš Žemųjų Panerių visą laiką buvo galima nuvažiuoti į Kalvarijų g.
Trakų Vokė irgi priklauso Vilniaus m. sav., bet iš ten nusigausi tik į ŽP. Gerai, 52 galėtų važiuot iki Šeškinės.
Taip galime pradėti lyginti su kiekvienu užkampyje esančiu miesto rajonu. Bet pripažinkime, kad srautai iš Trakų Vokės pro visus milžiniškus pramonės rajonus yra ženkliai mažesni nei iš Tarandės pro Perkūnkiemį ir Fabijoniškių šiaurę. 52 nėra skirtas vien Tarandei.
Dėl Pylimo g. Kamščių nuo Halės turgaus link Pamėnkalnio g. nebūna, ten galima laisvai pravažiuoti ir automobiliu, ir autobusu. Kasdien ten važiuoju įvairiausiu paros metu.
Comment