Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    "Verslininkai" su tokiu požiūriu dažniausiai stumdo visokias pinigų plovimo ir draudimo schemas ir važinėja VT
    Daug tokių pažystat?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Galėtų daugiau eiti, jei žiuotų pro šalį .
      Mhm, galėtų nusukt per viaduką, sustot prie pat ofisų, po to pro Seimą, Goštauto ir grįžti į GV. Tik dėl dalies keleivių nenorėjimo paeiti 5min kiti keleiviai važiuotų +10min. Bet negi Akropolyje dirbančius versi eiti visas 10min? Prasukam pro ten O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Kaip netoliese gyvenantis paklausiu, kokia nauda iš 13-o maršruto Kelininkų stotelėje? Traukos centrų aplinkui nėra. Tada geriau jau pratęsti iki Ikea, arba paleisti jį tokia link Ikea:

        Ž. Pavilnys - Markučiai - Stotis - Panerių g. - Tūkstantmečio g. - IKEA.
        Trasa: st. Ž. Pavilnys, Pavilnio g., Subačiaus g., Žiupronių g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Vytenio g., Panerių g., Iešmininkų g., Naugarduko g., Tūkstantmečio g., Vikingų g., st. Vikingų slėnis
        Gal Tunelio g., nes nieko nesuprantu?
        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 21:24.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Mhm, galėtų nusukt per viaduką, sustot prie pat ofisų, po to pro Seimą, Goštauto ir grįžti į GV. Tik dėl dalies keleivių nenorėjimo paeiti 5min kiti keleiviai važiuotų +10min. Bet negi Akropolyje dirbančius versi eiti visas 10min? Prasukam pro ten O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
          Įprastai dienos metu pro Goštauto g. prasukt ilgai neužtruks, o kamščiai visur būna. Dėl Akropolio sutinku, nedėkingoj vietoj.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Kažkada ir Keturiasdešimt Totorių turėjo susisiekimą su Ž.Paneriais, ir? Tai ne argumentas. Kiti šąla, o tarandiškiai tegu važiuoja iki centro? Gal pats esat iš Tarandės?
            Turėjo, bet jis buvo panaikintas dėl a) mažo keleivių srauto, b) nesutarimų tarp miesto ir rajono. Dabar nei finansinių problemų, nei per mažo keleivių srauto nėra. Jeigu tikslas yra patogus ir patrauklus VT, tai visų pirma ir turi būti geras susisiekimas su "automobilistų" rajonais.
            Tai argumentas, nes vėl gi, pagal tave tarandiškiai neturi važiuoti iki centro, nes Riešė šąla ir Tarandė turi solidarizuotis. Aš pats ne iš ten ir nepažįstu nieko ten gyvenančio.

            Kita tema - buvo čia paminėtas 57 maršruto pratęsimas iki Bukiškių. Štai šitaip jis turi atrodyti pagal kažkada SĮSP sudarytą planą (t.y. pagal naujas, šiuo metu niekieno nenaudojamas stoteles): https://wikiroutes.info/en/idea/22407
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              Gal Tunelio g., nes nieko nesuprantu?
              Naugarduko.
              Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	110
Size:	115,8 kB
ID:	1615029
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Įprastai dienos metu pro Goštauto g. prasukt ilgai neužtruks, o kamščiai visur būna. Dėl Akropolio sutinku, nedėkingoj vietoj.
                Dienos metu ofisų darbuotojai sėdi darbe ir jiems autobuso taip pat nelabai reikia. O piko metu pravažiavimas tiesiai GV tikrai labai skiriasi nuo prasukimas pro Goštauto, ypač Akropolio kryptimi.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                  Turėjo, bet jis buvo panaikintas dėl a) mažo keleivių srauto, b) nesutarimų tarp miesto ir rajono. Dabar nei finansinių problemų, nei per mažo keleivių srauto nėra. Jeigu tikslas yra patogus ir patrauklus VT, tai visų pirma ir turi būti geras susisiekimas su "automobilistų" rajonais.
                  Tai argumentas, nes vėl gi, pagal tave tarandiškiai neturi važiuoti iki centro, nes Riešė šąla ir Tarandė turi solidarizuotis. Aš pats ne iš ten ir nepažįstu nieko ten gyvenančio.
                  Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.

                  Be to, Žemieji Paneriai (Agrastų g.) irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su stotim, o dabar maršrutą, vedantį į niekur (sankrįžą miškuose), laikai keičiasi...

                  Kita tema - buvo čia paminėtas 57 maršruto pratęsimas iki Bukiškių. Štai šitaip jis turi atrodyti pagal kažkada SĮSP sudarytą planą (t.y. pagal naujas, šiuo metu niekieno nenaudojamas stoteles): https://wikiroutes.info/en/idea/22407
                  Būtų puiku!
                  Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 21:49.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Naugarduko.
                    Iešmininkų suklaidino (už gelež. viaduko).
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Dienos metu ofisų darbuotojai sėdi darbe ir jiems autobuso taip pat nelabai reikia. O piko metu pravažiavimas tiesiai GV tikrai labai skiriasi nuo prasukimas pro Goštauto, ypač Akropolio kryptimi.
                      O klientai, kitų įstaigų darbuotojai, be to, ne visi baigia darbą 16.00
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Atsirastų dar vienas . Nežymėjau ten GV, nes reiktų įrengti stoteles, kurios jau yra paralelinėje gatvėje, taip sumažinant išlaidas, reikiamas šio maršruto įgyvendinimui.
                        Tame ir esmė, kad niekam nereikia, kad atsirastų tas papildomas maršrutas. Visorių ir Santariškių susisiekimui pilnų pilniausiai pakanka 48

                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Aš nesiūliau naikint T6, jį minėjau kaip pagalbininką 1G panaikinus 53
                        Tada dovanok, ne taip supratau Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?

                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        13 Pavilnys - Stotis - Dzūkų g. - Kelininkų st. (https://wikiroutes.info/en/idea/22378)
                        Dėl mano siūlyto 58 keitimo, Pelesos g. liktų be VT, o 13 daug pavilniškių nevažiuoja į Vilkpėdę, todėl nuo stoties ir siūlau tokį trasos keitimą.
                        Aš šiaip jau visiškai nenusimanau apie keleivių srautus toje miesto dalyje, bet gal geriau tuomet 13-am važiuoti ne į niekur (t.y. Kelininkų st.), o sujungti su kokiu nors kitu maršrutu ? Na, kad ir 41: atvažiavęs iš Užusienio bei Dariaus ir Girėno gatvės, suktų į Pelesos, Geležinkelio g., pro Stotį ir toliau į Žemąjį Pavilnį

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          O klientai, kitų įstaigų darbuotojai, be to, ne visi baigia darbą 16.00
                          Klientai dažniausiai ir bus "biznismenai su mersais". Vienas dalykas yra važiuoti su VT visai dienai, kai kamščiai panaikina auto privalumus. Kitas dalykas jei reikia susitvarkyti reikalus keliose vietose nepiko metu. Tada daug mažiau norisi sėdėti ratais kvadratais važinėjančiame VT, sustojančiame kiekvienoje stotelėje. Ir daug mažiau skauda dėl mokamo parkavimo. Kita vertus, didelė dalis ofisų dabar užimta paslaugų centrų, kuriuose klientai nelabai lankosi.

                          Dirbantiems nuo ankstyvo ryto iki pietų ar nuo pietų iki vėlaus vakaro atsiranda kitų problemų dėl VT retumo ir jiems paeiti 5 ar 10min yra mažiausia problema. Be to, jei ir važiuoja su automobiliu, neprisideda prie kamščių.

                          Aptarnaujantys darbuotojai šiaip ar taip VT nesinaudos, nes turi vežiotis įrankius ir pan.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Tame ir esmė, kad niekam nereikia, kad atsirastų tas papildomas maršrutas. Visorių ir Santariškių susisiekimui pilnų pilniausiai pakanka 48
                            Tiesą sakant, prieš tai buvau pats pamiršęs apie 48 , bet maršrutas nebūtų skirtas tik Visorių-Santariškių kryptim.

                            Tada dovanok, ne taip supratau Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
                            T6 būtų galima trumpint iki Gerosios Vilties st., iki Panerių užtektų kitų esamų.

                            Aš šiaip jau visiškai nenusimanau apie keleivių srautus toje miesto dalyje, bet gal geriau tuomet 13-am važiuoti ne į niekur (t.y. Kelininkų st.), o sujungti su kokiu nors kitu maršrutu ? Na, kad ir 41: atvažiavęs iš Užusienio bei Dariaus ir Girėno gatvės, suktų į Pelesos, Geležinkelio g., pro Stotį ir toliau į Žemąjį Pavilnį
                            Idėja nebloga, bet gal 4 butų verta leist Pelesos g.?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
                              Kodėl taip užsipuolama Tarandė? Visų pirma, 52 aptarnauja ir dalį Perkūnkiemio ir Fabijoniškių, kur 3G nesiekia. Be to, nei Riešė, nei Bendoriai, nei Bukiškės, nei Avižieniai, nei juo labiau minėti Keturiasdešimt Totorių apskritai nėra miesto teritorija, priešingai nei Tarandė. Todėl man yra viskas logiška su 52 važiavimu giliau į miestą, o ne iki Pašilaičių. Tačiau sutikčiau su kito forumiečio idėja, maršruto kryptį pakeičiant link Šiaurės Miestelio, o 5 paleisti į centrą.
                              دائما الليتوانيه

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Bet susisiekimo su Verslo trikampiu reikėtų, pripažinkit . Ir beje, kur nėra kamščių?
                                Konstitucijos pr. nėra kamščių nes ten yra A juosta. Tas pats yra ir visoje Pylimo g. Taip kad tikrai greičiau, negu, kaip Mettal ir sakė, važiuojant per Goštauto, GV ir Žemaitės kamščius.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Klientai dažniausiai ir bus "biznismenai su mersais". Vienas dalykas yra važiuoti su VT visai dienai, kai kamščiai panaikina auto privalumus. Kitas dalykas jei reikia susitvarkyti reikalus keliose vietose nepiko metu. Tada daug mažiau norisi sėdėti ratais kvadratais važinėjančiame VT, sustojančiame kiekvienoje stotelėje. Ir daug mažiau skauda dėl mokamo parkavimo. Kita vertus, didelė dalis ofisų dabar užimta paslaugų centrų, kuriuose klientai nelabai lankosi.

                                  Dirbantiems nuo ankstyvo ryto iki pietų ar nuo pietų iki vėlaus vakaro atsiranda kitų problemų dėl VT retumo ir jiems paeiti 5 ar 10min yra mažiausia problema. Be to, jei ir važiuoja su automobiliu, neprisideda prie kamščių.

                                  Aptarnaujantys darbuotojai šiaip ar taip VT nesinaudos, nes turi vežiotis įrankius ir pan.
                                  Ten yra ir smulkesnių aptarnaujamojo profilio įmonių, į kurias ne tik "biznismenai su mersais", bet ir paprasti mirtingieji važiuoja. Nemanau, kad užsukimas į/iš GV į Goštauto g. būtų labai ilgas ir varginantis.

                                  Dėl antros pastraipos - geriau neprisidedantys prie kamščių vairuotojai nei tokių mažuma?

                                  Į avarines tarnybas ar pan. ir neapeliuojama
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                    Kodėl taip užsipuolama Tarandė? Visų pirma, 52 aptarnauja ir dalį Perkūnkiemio ir Fabijoniškių, kur 3G nesiekia. Be to, nei Riešė, nei Bendoriai, nei Bukiškės, nei Avižieniai, nei juo labiau minėti Keturiasdešimt Totorių apskritai nėra miesto teritorija, priešingai nei Tarandė. Todėl man yra viskas logiška su 52 važiavimu giliau į miestą, o ne iki Pašilaičių. Tačiau sutikčiau su kito forumiečio idėja, maršruto kryptį pakeičiant link Šiaurės Miestelio, o 5 paleisti į centrą.
                                    Trakų Vokė irgi priklauso Vilniaus m. sav., bet iš ten nusigausi tik į ŽP. Gerai, 52 galėtų važiuot iki Šeškinės.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                      Konstitucijos pr. nėra kamščių nes ten yra A juosta. Tas pats yra ir visoje Pylimo g. Taip kad tikrai greičiau, negu, kaip Mettal ir sakė, važiuojant per Goštauto, GV ir Žemaitės kamščius.
                                      Pylimo g. A juosta tik stoties kryptim, ir kamščiai ten (centro krypti) nemaži . Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
                                      Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 22:26.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        T6 būtų galima trumpint iki Gerosios Vilties st., iki Panerių užtektų kitų esamų.
                                        Na, aš tai būčiau už. Tik va, tuoj tau apsireikš Pilaitis, ir pasakys kad šitaip “Kalvarijų gatvė paliekama be normalaus susisiekimo” (lygiai tas pats buvo kai aš pasiūliau panaikinti 12, nepaisant to, kad abiem atvejais panaikinama viena vienintelė jungtis - su Žemaisiais Paneriais). Nu ir dar Mettal, su “istorinėm aplinkybėm” kad iš Žemųjų Panerių visą laiką buvo galima nuvažiuoti į Kalvarijų g.
                                        Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 22:29.

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          Trakų Vokė irgi priklauso Vilniaus m. sav., bet iš ten nusigausi tik į ŽP. Gerai, 52 galėtų važiuot iki Šeškinės.
                                          Taip galime pradėti lyginti su kiekvienu užkampyje esančiu miesto rajonu. Bet pripažinkime, kad srautai iš Trakų Vokės pro visus milžiniškus pramonės rajonus yra ženkliai mažesni nei iš Tarandės pro Perkūnkiemį ir Fabijoniškių šiaurę. 52 nėra skirtas vien Tarandei.

                                          Dėl Pylimo g. Kamščių nuo Halės turgaus link Pamėnkalnio g. nebūna, ten galima laisvai pravažiuoti ir automobiliu, ir autobusu. Kasdien ten važiuoju įvairiausiu paros metu.
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X