Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Būtų įdomu susipažint su Jūsų siūlomais nesidubliuojančiais ir dažnais maršrutais. Laukiame .
    Minėdamas trumpinimus norėjau pasakyt, kad ne vien "naujų dubliuojančių" maršrutų kūrimu užsiimu.
    Manau šiuo metu maršrutai yra pakankamai gerai išdirbti. Bent jau kiek tenka susidurti. Priemiesčiuose turbūt galima rasti ką optimizuoti, bet neesu su jais tiek susipažinęs, kad galėčiau kažką sugalvoti.

    Kaip ir siūlot, kai kuriuos dubliuojančius būtų galima trumpinti. Bet kiek žiūrėjau tada atsiranda problemų dėl žiedo ir autobusų laikymo. Arba pasidaro per trumpi. Tai gal dėl to ir laikomi per ilgi

    Vienintelis pakeitimas ko norėčiau - jau minėtas persėdimas Konstitucijos/Kalvarijų sankryžoje. Bet tai irgi ne naujas maršrutas.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Su persėdimu neapsimoka (geriau Studentų st.).
    Taip. Pirma galvojau, kad nuo jos bent eiti trumpiau, bet pažiūrėjau į žemėlapį supratau, kad labai panašus atstumas.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Žinau, kad nepriveš iki kiekienų durų (pats kasdien einu 15 min tik iki stotelės). Jei biznismenas rinktųsi tarp savo merso vežančio nuo durų iki durų ir autobuso, nuo kurio iki ofiso laiptais visokiais kabarotis, tai pasirinkimas aiškus.
    Biznismenas su mersu turi n+k priežasčių nepersėst į VT. Jis turbūt ir į darbą atvažiuoja kada nori bei nestovi kamščiuose. Pagrindinė problema yra visi kiti ofiso darbuotojai. Kurie atvažiuoja ne su mersais ir sėdi tiksliai nuo 8 iki 5.


    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Kai bus patogus VT (ko ir siekiame, visi čia susirinkę) ir apmokestintas auto, gal ir mes to sulauksim...
    Mersas bus visada patogiau už VT. Susimokėjus už mersą auto mokestis ar parkavimo kaina vienodai rodo. Nebent mokesčiai kaip Danijoje ar Norvegijoje. Bet tada tiesiog perki Mersą, kuris palenda po mokesčio riba

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Kad ir biednesnis, vistiek verslininkas nesišlaistys laiptais.
      Komentaro esmė buvo ta, kad vistiek ne vien verslininkai tuose biuruose dirba, o eiliniam žmogeliui dzin tie laiptai o verslininkai tai išvis turbūt VT nesinaudoja

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Kad ir biednesnis, vistiek verslininkas nesišlaistys laiptais.
        Kodėl?

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          1. Jau turi 87.
          2. -
          3. Žmogus siūlo maršrutą, kuris eitų pro Šiaurės Miestelį ir būtų skirtas būtent jo susisiekimui. Tas tavo 62, yra tikrai nebloga idėja, bet su Šiaurės Miesteliu išvis nieko bendra neturi.
          1. Kalbėjau apie pilnavertų maršrutą pro Bukiškes (ne kažkur autostadroj viena stotelė).
          2. Kas tas "-"?
          3. Aš jau ne žmogus ? Perskaičiau "šilo/smėlio", pagalvojau, kad Antakalnį turi galvoj. Nepastebėjau, kad nori sujungti Š.M.

          Ai, kažkurį vieną, t.y. arba 6 arba 12 vistiek reikia palikti. Vistik 12 labiau dubliuojasi su kitais troleibusais, nekalbu apie tai, kad, kaip jau buvo minėta, Kalvarijų gatvėje transporto geriau nemažinti.[/QUOTE]

          Kaip nuo "kas minutę kursuojančio 1G" peršokot į 12 naikinimą?
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio visgi dar yra šioks toks atstumas pėščiomis, tad, visgi pasilieku prie nuomonės, kad bent iki jo turėtų kažkoks atskiras maršrutas važiuoti, jei norime sudominti ten dirbančius viešuoju transportu. Mano nuomone, labiausiai tam tinka 56. Kažkur toliau važiuoti Geležinio Vilko gatve nėra jokios prasmės - taip tik bus gaištamas laikas kamščiuose, o ir važiuoti nelabai yra kur.
            Yra kus: Naujamiestis, stotis. Negi ten negyvena Verslo trikampio, vakarinio Gedimino pr. darbuotojai/interesantai? Vėlgi klausiu, kur nėra kamščių?
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Štai dar kelios idėjos:

              13 Pavilnys - Stotis - Dzūkų g. - Kelininkų st. (https://wikiroutes.info/en/idea/22378)
              <...>
              Kaip netoliese gyvenantis paklausiu, kokia nauda iš 13-o maršruto Kelininkų stotelėje? Traukos centrų aplinkui nėra. Tada geriau jau pratęsti iki Ikea, arba paleisti jį tokia link Ikea:

              Ž. Pavilnys - Markučiai - Stotis - Panerių g. - Tūkstantmečio g. - IKEA.
              Trasa: st. Ž. Pavilnys, Pavilnio g., Subačiaus g., Žiupronių g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Vytenio g., Panerių g., Iešmininkų g., Naugarduko g., Tūkstantmečio g., Vikingų g., st. Vikingų slėnis
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio visgi dar yra šioks toks atstumas pėščiomis, tad, visgi pasilieku prie nuomonės, kad bent iki jo turėtų kažkoks atskiras maršrutas važiuoti, jei norime sudominti ten dirbančius viešuoju transportu. Mano nuomone, labiausiai tam tinka 56. Kažkur toliau važiuoti Geležinio Vilko gatve nėra jokios prasmės - taip tik bus gaištamas laikas kamščiuose, o ir važiuoti nelabai yra kur.
                <...>
                Kokią 56-o trasą tada siūlytum?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio visgi dar yra šioks toks atstumas pėščiomis, tad, visgi pasilieku prie nuomonės, kad bent iki jo turėtų kažkoks atskiras maršrutas važiuoti, jei norime sudominti ten dirbančius viešuoju transportu. Mano nuomone, labiausiai tam tinka 56. Kažkur toliau važiuoti Geležinio Vilko gatve nėra jokios prasmės - taip tik bus gaištamas laikas kamščiuose, o ir važiuoti nelabai yra kur.
                  O mano nuomone ne. Kam 56 dar labiau kišti į vakarinę Centro dalį, kai ten jau ir taip važinėja 40 ? Kam dar labiau didinti šių maršrutų dubliaciją ? Mano nuomone, Centrą galima atidalinti kaip Berlyną Šaltojo karo metu, ir vieną pusę griežtai aptarnauja 56, o kitą - griežtai 40. Pastarasis galėtų važiuoti: Ukmergės -Geležinio Vilko -A.Goštauto -J.Tumo-Vaižganto -Lukiškių -Gynėjų -A.Tumėno -A.Goštauto -Geležinio Vilko -Ukmergės g., o 56 Ukmergės g. -Konstitucijos pr. -Kalvarijų -Vilniaus g. -Gedimino pr. -Jogailos -Pamėnkalnio -J.Tumo-Vaižganto -A.Goštauto -Kalvarijų g.- Konstitucijos pr. -Ukmergės g.

                  Kita vertus, toks 40 labai jau ilgai “raitytųsi” iki Verslo trikampio pasiekimo, todėl gal geriau ten siųsti kokį kitą maršrutą ? Pagalvosiu dar šiuo klausimu.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Manau šiuo metu maršrutai yra pakankamai gerai išdirbti. Bent jau kiek tenka susidurti. Priemiesčiuose turbūt galima rasti ką optimizuoti, bet neesu su jais tiek susipažinęs, kad galėčiau kažką sugalvoti.
                    Kaip ir siūlot, kai kuriuos dubliuojančius būtų galima trumpinti. Bet kiek žiūrėjau tada atsiranda problemų dėl žiedo ir autobusų laikymo. Arba pasidaro per trumpi. Tai gal dėl to ir laikomi per ilgi

                    Vienintelis pakeitimas ko norėčiau - jau minėtas persėdimas Konstitucijos/Kalvarijų sankryžoje. Bet tai irgi ne naujas maršrutas.[/QUOTE]

                    Nesutikčiau, kad dab. sistema gerai išdirbta ir stotelės įrengimas kalvarijų g. ir keli truninimai nelabai ką pakeistų. Žiedus galima pritaikyt/ įrengti naujus.

                    Biznismenas su mersu turi n+k priežasčių nepersėst į VT. Jis turbūt ir į darbą atvažiuoja kada nori bei nestovi kamščiuose. Pagrindinė problema yra visi kiti ofiso darbuotojai. Kurie atvažiuoja ne su mersais ir sėdi tiksliai nuo 8 iki 5.
                    Bet ir "kiti" ofiso darbuotojai neis iki tos Ged. pr. st.

                    Mersas bus visada patogiau už VT. Susimokėjus už mersą auto mokestis ar parkavimo kaina vienodai rodo. Nebent mokesčiai kaip Danijoje ar Norvegijoje. Bet tada tiesiog perki Mersą, kuris palenda po mokesčio riba
                    Aš ir neturėau omeny 5 Eur/mėn.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kodėl?
                      Nes gi verslininkas
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Komentaro esmė buvo ta, kad vistiek ne vien verslininkai tuose biuruose dirba, o eiliniam žmogeliui dzin tie laiptai o verslininkai tai išvis turbūt VT nesinaudoja
                        Ir kiek tokių darbuotojų, kuriem dzin? 5,10 visam tam rajonui?
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Kaip nuo "kas minutę kursuojančio 1G" peršokot į 12 naikinimą?
                          12 naikinimą siūliau jau du kartus (kai buvo kalbama apie 20 paleidimą pro ŽT ir kai buvo kalbama apie 14 paleidimą Žirmūnų-Kareivių gatvėmis), kaip buvo galima to nepastebėti ? Tiesiog, pasiūlei naikinti 6, nes tavo nuomone jis labai dubliuojasi su 1G. Mano nuomone, 6 turi priežastis pasilikti (jas nurodžiau), o kadangi 6 vistiek labai dubliuojasi ir su 12, labiau apsimoka naikinti šį.

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            Taip Tarandiškiai supyktų, bet kuo jie išskirtiniai? Kodėl Riešės ar Trakų Vokės gyventojai neturi maršruto iki Lukiškių? O Avižieniai išvis nieko neturi?
                            Jiems buvo pasiūlytos dažnai kursuojančios alternatyvos. O čia gausis, kad vykstant iš centro turės šalti lauke laukdami, kada atvažiuos autobusas persėdimui. Dabar yra važiuojama su vienu maršrutu. Riešė ir Trakų Vokė yra prasti argumentai vien dėl to, kad jie neturėjo ir neturi tiesioginio miesto maršruto į centrą. O štai Tarandė jį turi. O kad jau turi, tai kodėl dabar reikia jį naikinti? Solidarumas su kitų pakampių gyventojais? Tarandėje gyvena nemažai pasiturinčių žmonių, kuriems tiesioginis maršrutas yra stimulas naudotis viešiuoju transportu, o ne nuosavu.

                            Kodėl Naujininkai - Pašilaičiai abejotinos naudos?
                            Todėl, kad galima ir persėsti - čia pagal 10.000 mąstymą.

                            Bet susisiekimo su Verslo trikampiu reikėtų, pripažinkit .
                            Yra 24, yra troleibusai. Eiti ten tikrai netoli ir žmonės eina. Net į tą patį senamiestį, kuris irgi yra neprastas "verslo trikampis", eina.

                            Ir beje, kur nėra kamščių?
                            N. Vilnioje. O jei rimtai, tai 3G strigtų mažiau ir tas strigimas nesijaustų taip stipriai, nes jame yra labai didelis autobusų skaičius.

                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Minėdamas psichologiją turėjau mintį, jog bobutė tikrai nevažiuos iš Naugarduko/Kauno į Santariškes 2G "per kažkur", kai yra tiesioginis 64.
                            Kuo geresnė bobutė iš Naugarduko g. už bobutę iš Panevėžio st. apylinkių, važinėjanti 58-u?


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Aš esu tikras, kad yra daug nepatenkintų pvz.: Balsių ( Naujaneriai tai tikrai), Grigiškių, Trakų Vokės, Riešės, Bendorių ar Gulbinų gyventojų, kurie neturi tiesioginio maršruto į Centrą, ir tikrai apsidžiaugtų jei toks atsirastų. Tai gal ir sukurkim po vieną kiekvienam priemiesčiui, juk kuo Tarandė geresnė ?
                            Dėl šito jau rašiau - viena yra kai rajonas neturėjo ir neturi tiesioginio maršruto, kita - kai tas maršrutas jau dabar yra.

                            Dabar dėl istorinės pusės: net Tarandės “kaimynės” Bukiškės irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su Centru, bet 2014m. lapkritį jį ėmė ir panaikino.
                            Nepopuliarus sprendimas, bet teko kažką paaukoti vardan susisiekimo su iki šiol miesto neaptarnautais rajonais. Kaip kompensacija - reisų skaičius padidėjo.

                            O koks nors 43 ilgą laiko važiavo iki Stoties, tačiau vieną dieną tai irgi tapo tik istorija.
                            Taip pat nepopuliarus sprendimas, kurio visiškai nepalaikau. Mano manymu tai buvo didelė klaida.

                            Galiausiai, aš nesiūlau jo vėl trumpinti iki Pašilaičių, siūlau nukreipti į Šiaurės Miestelį, taigi beveik visos persėdimo galimybės išlieka (tik galbūt kitose stotelėse)
                            Sukeisti galinėmis su 5? Gal ir nebūtų labai blogai.

                            Lyginant 12 ir 65, tai praleidžiate esminę detalę - 65 vienintelis užtikrina Ožkinių/Naujųjų Verkių jungtį su Balsių mokykla.
                            Tai persėsti galima Kurklių st. iš 35 į 76. Lygiai taip pat "patogu", kaip būtų važiuojantiems iš Žirmūnų į Naujamiestį ar Ž. Panerius persėsti centre į kažką kito.

                            Ką vienintelis daro 12 ? Faktiškai nieko, na galbūt Pietiniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai. Bet jeigu su 65 yra tikrai aišku, kad keleivių tarp mokyklos ir Ožkinių yra daug, tai su 12 kyla rimtų abejonių - juk pats didžiausias keleivių srautas yra nuo Žirmūnų iki Centro ir nuo Centro iki Žemųjų Panerių, o ne nuo vieno galo iki kito.
                            Didžiausias - gal, nežinau. Bet tai nereiškia, kad tokią jungtį derėtų naikinti. Jeigu didžiojoje trasos dalyje jame keleivių yra daug, tai ar svarbu, kad jis kažką ten dubliuoja? Va dėl 14 tai sutikčiau, kad tai mažai prasmės turintis maršrutas ir jo troleibusus geriau būtų atiduoti kitiems Antakalnio maršrutams, kad ir tam pačiam 4.
                            23 atsikratyti nepavyks, kaip nepavyko ir per reformą. Piko metu maršrutas naudingas, be to - tiesiogiai veža iš stoties iki Lazdynų ligoninės. Jį kaip tik reikėtų dažninti ir populiarinti.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Ir kiek tokių darbuotojų, kuriem dzin? 5,10 visam tam rajonui?
                              Tai tada ir 64 nereikia. Nes darbuotojų, kuriems ne dzin, kad važiuoja VT ir kad tai užims daugiau laiko, yra “5, 10 visam tam rajonui”

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Nes gi verslininkas
                                "Verslininkai" su tokiu požiūriu dažniausiai stumdo visokias pinigų plovimo ir draudimo schemas ir važinėja VT

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                  Kaip netoliese gyvenantis paklausiu, kokia nauda iš 13-o maršruto Kelininkų stotelėje? Traukos centrų aplinkui nėra. Tada geriau jau pratęsti iki Ikea, arba paleisti jį tokia link Ikea:

                                  Ž. Pavilnys - Markučiai - Stotis - Panerių g. - Tūkstantmečio g. - IKEA.
                                  Trasa: st. Ž. Pavilnys, Pavilnio g., Subačiaus g., Žiupronių g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Vytenio g., Panerių g., Iešmininkų g., Naugarduko g., Tūkstantmečio g., Vikingų g., st. Vikingų slėnis
                                  Šis maršrutas būtų kaip kompensacija Pelesos g. mano siūlytam 58 (https://wikiroutes.info/en/idea/20284). Taip, Kelininkų st. daug dėmesio nesulauktų (gal netoliese esančių įmonių darbuotojam patogiau?), tačiau nepamirškim svarbiausio Rasų objekto - Maximos (iki jos žmonės eina išmintais keliukais net iš Panevėžio g.(pora kartų ir aš ėjau ))
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    12 naikinimą siūliau jau du kartus (kai buvo kalbama apie 20 paleidimą pro ŽT ir kai buvo kalbama apie 14 paleidimą Žirmūnų-Kareivių gatvėmis), kaip buvo galima to nepastebėti ? Tiesiog, pasiūlei naikinti 6, nes tavo nuomone jis labai dubliuojasi su 1G. Mano nuomone, 6 turi priežastis pasilikti (jas nurodžiau), o kadangi 6 vistiek labai dubliuojasi ir su 12, labiau apsimoka naikinti šį.
                                    Aš nesiūliau naikint T6, jį minėjau kaip pagalbininką 1G panaikinus 53
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Nesutikčiau, kad dab. sistema gerai išdirbta ir stotelės įrengimas kalvarijų g. ir keli truninimai nelabai ką pakeistų. Žiedus galima pritaikyt/ įrengti naujus.
                                      Manau su esama infrastruktūra nelabai yra kur išspausti ryškiai geresnių maršrutų.

                                      Imant bendrai, šiuo metu pagrindinė Vilniaus eismo problema yra tranzitinių gatvių trūkumas (ML, Šiaurinė..), keletas perkrautų sankryžų (Minsko/Liepkalnio, GV/Žalgirio/Pedagoginio, Operos/Baleto/Žalio, Vilniaus/Gedimino) ir A juostų trūkumas (Kalvarijų g, Antakalnio). Sutvarkius tai reiktų daryti Park&Ride strateginiuose taškuose ir tada dėlioti maršrutus nuo jų.

                                      Idealiu atveju galima pagalvoti apie geležinkelio infrastruktūros išnaudojimą miesto VT. Kažkas forume jau minėjo, kad būtų gerai leisti su Vilniečio kortele važiuoti Trakai-Naujoji Vilnia atkarpoje.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                        Jiems buvo pasiūlytos dažnai kursuojančios alternatyvos. O čia gausis, kad vykstant iš centro turės šalti lauke laukdami, kada atvažiuos autobusas persėdimui. Dabar yra važiuojama su vienu maršrutu. Riešė ir Trakų Vokė yra prasti argumentai vien dėl to, kad jie neturėjo ir neturi tiesioginio miesto maršruto į centrą. O štai Tarandė jį turi. O kad jau turi, tai kodėl dabar reikia jį naikinti? Solidarumas su kitų pakampių gyventojais? Tarandėje gyvena nemažai pasiturinčių žmonių, kuriems tiesioginis maršrutas yra stimulas naudotis viešiuoju transportu, o ne nuosavu.
                                        Kažkada ir Keturiasdešimt Totorių turėjo susisiekimą su Ž.Paneriais, ir? Tai ne argumentas. Kiti šąla, o tarandiškiai tegu važiuoja iki centro? Gal pats esat iš Tarandės?

                                        Todėl, kad galima ir persėsti - čia pagal 10.000 mąstymą.
                                        Bet na pagal Jūsų?

                                        Yra 24, yra troleibusai. Eiti ten tikrai netoli ir žmonės eina. Net į tą patį senamiestį, kuris irgi yra neprastas "verslo trikampis", eina.
                                        Galėtų daugiau eiti, jei žiuotų pro šalį .

                                        N. Vilnioje. O jei rimtai, tai 3G strigtų mažiau ir tas strigimas nesijaustų taip stipriai, nes jame yra labai didelis autobusų skaičius.
                                        Pripažinus, kad visame mieste yra kamščiai, tai kodėl naujam maršrutas negali iš GV važiuot į stotį?

                                        Kuo geresnė bobutė iš Naugarduko g. už bobutę iš Panevėžio st. apylinkių, važinėjanti 58-u?
                                        Žr. 13. Bet bobutė galėtų eiti tiesiai, o ne per aplinkui važiuot .
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Tai tada ir 64 nereikia. Nes darbuotojų, kuriems ne dzin, kad važiuoja VT ir kad tai užims daugiau laiko, yra “5, 10 visam tam rajonui”
                                          Bet čia stotelė būtų arčiau ir prieinamesnė
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X