Parašė invisible
Rodyti pranešimą
Londone veikia visiškai laisva VT rinka, kai mieste kursuoja kelių įmonių privatūs autobusai, nėra nei vieno municipalinio. Skandinavijoje - mišrusis variantas. O NJ - vien municipalinis. Lietuvoj yra labiau skandinaviškas variantas.
Šiandien po 2 metų pertraukos 7:45h teko pasinaudoti 22 mikroautobusų paslauga. Stovinčių keleivių buvo 5, norintys įlipti nebetilpo. Tai yra neatleisti - vežti stovinčių keleivių negalima.
Dėl mikroautobusų eliminavimų iš tos aikštelės. Toji aikštelė nėra mikroautobusų nuosavybė, todėl savivaldybė turi teisę vienašaliu sprendimu juos iš ten išmesti, tačiau privalo pateikti alternatyvą. Tai ne biurokratizmas, tai - realybė ir teks tau su tuo susitaikyti... Tiesa, yra Kauno mikroautobusų vežėjų asociacija, kuri gina mikroautobusų vežėjus. Su pastarąja ir reikėtų savivaldybei derėtis. O jei nepavyktų - teismas paaiškintų.
Aš jau rašiau, kad centre nežiūrimas kitų maršrutų dubliavimas. O nukreipus T2 į centrą, T1 reikėtų trumpinti, kad nevažiuotų į Klinikas arba T1 reikėtų retinti, nes T2 vogtų keleivius iš T1, taip pastarąjį padarydamas nebepelningu.
Pritariu, kad reikia didinti atkarpos centras - Parodos g. - Savanorių pr./Utenos g. sankryža patrauklumą, tačiau jį gali būtų pasiekti, kaip jau rašiau, T4 nukreipus nuo Savanorių pr. Parodos gatve iki Birštono g.
Ne, mikroautobusų pagrindinis srautas nėra iš toliau. Jie būtent veža daugiausiai keleivių nuo Klinikų iki stoties (stoties, „Akropolio"). Maršruto pratęsimas iki stoties čia labai tikslingas - akivaizdu, kad mikroautobusai rytinio piko metu nesusitvarko, tik niekam to nesako - kad pelno būtų daugiau.
Jei tau neaišku, nereiškia, kad man neaišku
Nepamiršk, kad bus ir keleivių, kurie rinktųsi troleibusą ar autobusą, jei tik toks kursuotų bent 3 kartus rečiau, nes mikroautobusai ta atkarpa.
Tai tiek.
Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Parašė disident
Rodyti pranešimą
Parašė invisible
Rodyti pranešimą
Parašė invisible
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Vilnius - išvis ne pavyzdys. Jei būtų taisyklė, kaip tinkamai organizuoti didmiesčio VT, tai Vilnius būtų tas pavyzdys, kaip nedaryti. Įrodymas - vežėjai skendi skolose, o jų savininkas - savivaldybė - juos murkdo purve pasišokinėdami.
Comment