Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atdarius Prismą, būtina gerinti susisiekimą, ypač savaitgaliais, nes nuo Pramonės stotelės centro kryptimi važiuoja tik gana retai kursuojantys 15 ir 16 troleibusai. Manau, kad būtina atstatyti 3 troleibuso kursavimą savaitgaliais. Kita vertus, reikėtų pagalvoti ir apie kurio nors autobusų maršruto nukreipimą Pramonės prospektu pro Prismą, nes iki Pramonės arba Kauno gelžbetonio stotelių susidaro nemažas atstumas. Būtų gerai ir troleibusų linija, bet už tokias svajones galiu kai kurių asmenų būti išdurnintu.
    Dėl naktinių. Jie tiesiog vargu ar gali būti pelningi, jie labiau miesto įvaizdžio dalis. Kaip ir 29E autobuso reisas kažin ar labai pelningas, bet jis būtinas miesto įvaizdžiui. Ne viską galima matuoti biurokrato kategorijomis, kuris skaičiuoja kiekvieną centą ir niekas kitas jo nedomina. Apskritai, jei galvojam apie mikriukų išgujimą iš miestų, privalom susitaikyti su mintimi, kad būtina dažninti VT kursavimą, nors tai ir nebus pelninga, bent jau pradžioje.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Beje, matau, kad tas A50 kai kuriais reisais veža po 5 - 10 keleivių, ar tai "Merulai" apsimoka? Juk čia kiekvienas reisas turi būti pelningas, nes dotacijų nėra. Štai klausimas. Matyt, kad apsimoka, kitaip siūlytų keisti sutarties sąlygas. Tai vat, o jei savivaldybės maršrute važinėtų tiek keleivių jau būtų, aišku, nuostolinga. Tai kaip čia yra?
      Jau n kartų buvo sakyta, kad Merula nori, bet nedrįsta prašyti mažinti reisų skaičiaus, nes jo tiesiog nepatvirtins. Tada jau liksite be patogaus ir labai dažnai kursuojančio maršruto. Su 50 nematau jokių problemų ir nesuprantu kam taip norima jį "įtraukti į bendrą sistemą". Ir taip jau vos keli autobusų maršrutai važiuoja dažniau nei jis - ateini į stotelę ir lauki.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą

        Apie naktinius: ar kas nors kada nors rimtai tikėjo, kad jie gali būti pelningi? Pamirškim apie pelną, tai socialinė priemonė, gerinanti naktinį miesto gyvenimą ir mažinanti nusikalstamumą.
        Lietuvos miestuose naktiniai maršrutai negali būti pelningi, nei Vilnius, nei Kaunas nepasižymi aktyviu naktiniu gyvenimu. Pelnas iš naktinių autobusų reisų išauga retkarčiais, tik vykstant ypatingiems renginiams, pavyzdžiui, pasaulio estrados žvaigždžių koncertams, krepšinio varžyboms.
        Tačiau teigti, kad naktį keleivius galima palikti visiškai be jokio transporto (išskyrus taksistus-plėšikus), negalima. Jau esu kažkada sakęs, kad mieste naktį kas 1-1,5 h turėtų kursuoti mikriukai. Nes naktį keleivių yra per mažai, kad kursuoti didieji autobusai, tačiau mikriukams- pats tas.
        Manau, kad esami naktiniai maršrutai Kaune tėra viso labo reklaminis triukas prieš rinkimus. Normaliai rūpintis keleiviais valdininkai, patys suprantate, tingi.

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Vilniuje priekinių durų tvarkos privalumų jokių. Kas dėl bilietų pardavimo, tai tikriausiai blefas, jog padidėjo. Pradžioje, žinoma, turėjo padidėti. Bet vėliau zuikiai perprato naująją tvarką - vairuotojai netikrina. Kaune nors ir veikia e-bilieto sistema, iš jos jokios naudos priekinei durų tvarkai.
        Net jei Vilniuje pagaliau greitai įdiegs e-bilietą, garantuoju, kad vairuotojai ne ką daugiau kreips dėmesį į pyptelėjimus, nei kad dabar į rodomą bilietą. Tuo labiau, kad terminalai bus ne kabinoje. Ką vairuotojas galės padaryti? Pradės šaukti, ar kelis iš darbo vietos ir eis paskui į saloną įėjusį keleivį su nepapildytu bilietu? Kaune iki rinkimų naujoji tvarka tikrai nebus įvesta. Todėl Kaunas dar gali suspėti išnagrinėti ir e-bilieto sistemos veikimą įlaipinant tik pro priekines duris Vilniuje.
        Be to Kaune ir taip rečiau kursuoja VT, o keleivių daug.
        Jeigu Vilniaus valdininkai tikrai nori, kad juos perrinktų, tai irgi turėtų naikinti priekinių durų tvarką. Kažkodėl tai kol kas jiems nedašyla. Kadangi 90% vairuotojų ignoruoja naująsias taisykles, tai nemanau, kad zuikių galėjo sumažėti. Ypač dabar, kai lauke tokie šalčiai stovi, vairuotojams svarbiausia kuo greičiau priekines duris uždaryti, o ir keleiviai nestovi eilėse su e.bilieto kortele rankose- niekas savanoriškai rankų nenorės šaldyti . Bent jau keleiviams ir vairuotojams, tai naudos jokios iš priekinių durų tvarkos, tik valdžiai sunku prisipažinti, kad eilinį kartą apsivėmė prieš savo rinkėjus, todėl ir prastūminėja ją buldozeriu.
        Kaune transporto apkrova yra ne ka mažesnė nei Vilniuje, ir vietiniai klerkai kol ka supranta, ka Kaune ji nepasiteisins netgi nepaisant to, kad laikinojoje sostinėje e.bilieto sistema jau veikia pilnu pajėgumu.

        O kad sistema pradėti vekti, vairuotojams reikia gerokai pakelti algas, o tam greičiausiai lėšų nėra (nors vilniečiai kažkodėl tai surado lėšų į gatves išleisti daugiau kontrolierių ekipažų, visus kontrolės darbuotojus aprengti vienodomis šviesą atspindinčiomis liemenėmis ir priversti mandagiau į keleivius žiūrėti- bet tai gal irgi rinkiminis triukas). Dabar Vilniaus vairuotojai kontrolieriaus ir policininko pareigas atlieka praktiškai už dyką
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.05, 15:37.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Algos algomis, bet jei vairuotojai principingai pradės tikrinti keleivius, tai VT totaliai vėluos. Ir tai padarys VT dar nepatrauklesnį... Žinoma, galima "ištęsti" tvarkaraščius, kad formaliai viskas būtų pagal "grafiką". Bet tuomet arba rečiau VT turės kursuoti, kas vėl neprisidės prie VT patrauklumo, arba reikės išleisti papildomus autobusus ir troleibusus. O tai papildomos išlaidos, kurias vargu ar padengs padidėjęs bilietų pardavimas dėl griežtos kontrolės. Kontrolierių ekipažų gal ir šiek tiek sumažės, bet jie vis tiek turės dirbti... Galiausiai tikriausiai gausis, kad padidėjusių įplaukos bus išleistos didesnėms algoms (tai, žinoma, nėra blogai) ir galbūt papildomiems autobusams ar troleibusams maršrutuose, bet keleiviai negaus jokio papildomo komforto, pirmiausia greičio. Užtat turės grūstis transporto priemonių priekyje, gaišti laiką ir šalti, šlapti įlipant...Bomžai? Jų problema išpūsta dirbtinai, nes neretai pensininkai dvokia ne ką mažiau nei bomžai...

          Comment


            senienos

            kažkas buvo įmetęs 1999 tvarkaraščius... galima ir 1998 sausio žvilgtelėt... pvz 33-as...

            Comment


              Reiktu gražinti 6 autobuso maršrutą savaitgaliais bent 3 autobusus, tai intervalas butu apie 45min.

              Comment


                Parašė abc Rodyti pranešimą
                kažkas buvo įmetęs 1999 tvarkaraščius... galima ir 1998 sausio žvilgtelėt... pvz 33-as...
                Net pavydas ima, kai matai, kokiu dažnumu kursuodavo troleibusai, ir kai kurie autobusai. Malonus akiai vaizdas
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė abc Rodyti pranešimą
                  kažkas buvo įmetęs 1999 tvarkaraščius... galima ir 1998 sausio žvilgtelėt... pvz 33-as...
                  Labai gera nuoroda
                  Kas mokės, suras net tokį dalyką, kaip 2 autobuso maršrutą .
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Scania Rodyti pranešimą
                    Reiktu gražinti 6 autobuso maršrutą savaitgaliais bent 3 autobusus, tai intervalas butu apie 45min.
                    Didziausias apsurdas yra tai kad savaitgalio taip vadinamas 6 tikrasis 6A trasa dubliuojasi su 12, bet ju tvarkarasciai sustatyti tikrai natinkamai,dienos metu tarpai mazdaug 20 min. bet ryte ar vakare abu prvaziuoja mazdaug 5-15 min intervalu ir kito tenka laukti valanda laiko.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Dėl naktinių. Jie tiesiog vargu ar gali būti pelningi, jie labiau miesto įvaizdžio dalis. Kaip ir 29E autobuso reisas kažin ar labai pelningas, bet jis būtinas miesto įvaizdžiui. Ne viską galima matuoti biurokrato kategorijomis, kuris skaičiuoja kiekvieną centą ir niekas kitas jo nedomina. Apskritai, jei galvojam apie mikriukų išgujimą iš miestų, privalom susitaikyti su mintimi, kad būtina dažninti VT kursavimą, nors tai ir nebus pelninga, bent jau pradžioje.
                      Man isvis tas kvailas elementarus skaiciavimas juokingas, mazdaug - sis reisas nepelningas (tiesiogiai) tai ji uzdarome. Tokiu atveju reiktu uzdaryt dali ir dieniniu reisu, kurie prastesniu laiku yra "nepelningi". Taip naturalu, kad yra, pelningesni reisai kompensuoja nepelningus.
                      Taip bukai ir elementariai negalima zvelgti i situacija. Tuo labiau, kad naktiniais vazineja mieste pinigus isleidziantys zmones. Vien as kokia 2000Lt jau isleides mieste vien todel, kad vazineja naktiniai per ta visa laika. Nemazai is ju nutekejo ir mokesciais i biudzeta, tad kazkiek prisidejau prie naktiniu "pelningumo".

                      Comment


                        Dar klausimas žinovams: kas per apokalipsė įvyko 1999-2000m. pr., kad šitiek maršrutų uždaryta, o likę labai smarkiai suretinti ir daugumos kursavimas poilsio dienomis nuimtas (tokie rajonai kaip Vytėnai, Freda, Vičiūnai liko be transporto)? Nejaugi šitaip nukrito keleivių srautai ir užsmaugė mikroautobusai? Lyginant 1998 ir nuo 2000 02-03 mėn. įsigaliojusius tvarkaraščius graudu darosi...
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Dar klausimas žinovams: kas per apokalipsė įvyko 1999-2000m. pr., kad šitiek maršrutų uždaryta, o likę labai smarkiai suretinti ir daugumos kursavimas poilsio dienomis nuimtas (tokie rajonai kaip Vytėnai, Freda, Vičiūnai liko be transporto)? Nejaugi šitaip nukrito keleivių srautai ir užsmaugė mikroautobusai? Lyginant 1998 ir nuo 2000 02-03 mėn. įsigaliojusius tvarkaraščius graudu darosi...
                          Tie rajonai be transporto neliko, nes daug maršrutų, kurie buvo panaikinti, buvo sujungti ir atsirado ilgi, beveik per visą miestą siekiantys maršrutai. Tai, matyt, buvo atsakas į mikriukų įsigalėjimą, nes pastarieji dažnai jungė gana tolimus rajonus.

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Tie rajonai be transporto neliko, nes daug maršrutų, kurie buvo panaikinti, buvo sujungti ir atsirado ilgi, beveik per visą miestą siekiantys maršrutai. Tai, matyt, buvo atsakas į mikriukų įsigalėjimą, nes pastarieji dažnai jungė gana tolimus rajonus.
                            Tuo metu visi važiavo senomis trasomis ir tik darbo dienomis. Bent jau taip nurodyta archyviniuose tvarkaraščiuose.
                            7 ir 12 senomis žiedinėmis trasomis Kauno pilis - Freda/Botanikos sodas, 29 Šiaurės pr. - Vičiūnai, 35 Vytėnai - Kauno pilis.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Tuo metu visi važiavo senomis trasomis ir tik darbo dienomis. Bent jau taip nurodyta archyviniuose tvarkaraščiuose.
                              7 ir 12 senomis žiedinėmis trasomis Kauno pilis - Freda/Botanikos sodas, 29 Šiaurės pr. - Vičiūnai, 35 Vytėnai - Kauno pilis.
                              Taip, buvo metas, kai savaitgaliais kursuodavo gal vos kelių maršrutų autobusai. O 7, 12 ir 35 sujungė į vieną ilgą 35 maršrutą, panašiai ir kitais atvejais. Po maršrutų jungimo liko neaptarnaujamos gal tik kelios stotelės, pvz. Kauno HES buvusiam 22 maršrute, tačiau dėl to didesnių nepatogumų niekas nepatyrė.

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Po maršrutų jungimo liko neaptarnaujamos gal tik kelios stotelės, pvz. Kauno HES buvusiam 22 maršrute, tačiau dėl to didesnių nepatogumų niekas nepatyrė.
                                Taip pat stotelės Birželio 23 osios ir Žukausko gatvėse - panaikinus 8.

                                Comment


                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  A17 niekada nesudažnins pakankamai taip, kad žmogus tarkim nuo telekomo galėtų nuvažiuot iki Baltų pr. nelaukdamas marių laiko. A17 yra skirtas Taikos galui (taip, jau ten prie mašinų turgaus), todėl niekada jo intervalas nebus žmoniškas.
                                  Siūlymas: reikia lipt į T9, T8 ir perlipti A36.
                                  Taikos pr. yra daugiaaukščiai gyvenamieji namai. Iš čia nėra pakankamo keleivių srauto į Šilainius, dėl to ir tiesioginio transporto nėra. Galima pavažiuoti bet kuriuo troleibusu iki Savanorių pr. ir perlipti. Kokios problemos?
                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  Dėl A50. Nekalbėk kaip biurokratas. Man pirma yra svarbiausia, kad keleivis galėtų iš taško A nuvykti į tašką B, aišku geriau municipaliniu transportu, bet jei tokio nėra, turi būti užtikrinta alternatyva privačiu. Taigi, jei tas maršrutas išgujamas, turi būti alternatyvus kitas. Šiuo metu gerai kaip yra, tačiau buvo kalbėta apie ateities sąlygas ir čia nesikartosiu.
                                  Neįžeidinėk. O skaityk, ką rašau. O rašau tai ir taip, kaip yra.
                                  Toliau - jei pagal tokią logiką, tai Kaune turėtų būti 3 kartus daugiau maršrutų - kad iš kiekvieno mikrorajono į kitą vežtų tiesiogiai. Aš taip suprantu?

                                  Maršrutai Kaune sudaromi pagal daugumos principą bei derinant prie pagrindinių trasų, kad kuo mažiau dubliuotųsi trasos ir taip būtų išvengta nuostolingumo. Nematau problemos pavažiuoti nuo Klinikų iki Savanorių pr. ir perlipti iki K. pilies!
                                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                                  Beje, matau, kad tas A50 kai kuriais reisais veža po 5 - 10 keleivių, ar tai "Merulai" apsimoka? Juk čia kiekvienas reisas turi būti pelningas, nes dotacijų nėra. Štai klausimas. Matyt, kad apsimoka, kitaip siūlytų keisti sutarties sąlygas. Tai vat, o jei savivaldybės maršrute važinėtų tiek keleivių jau būtų, aišku, nuostolinga. Tai kaip čia yra?

                                  Apie naktinius: ar kas nors kada nors rimtai tikėjo, kad jie gali būti pelningi? Pamirškim apie pelną, tai socialinė priemonė, gerinanti naktinį miesto gyvenimą ir mažinanti nusikalstamumą.
                                  Gal mes dėl A50 keleivių srautų nesiginčykim, gerai? Šio maršruto autobusai mažiausiai apkrauti nuo Klinikų iki Kalniečių pol., labiausiai apkrauti nuo Mastaičių-Garliavos iki K. pilies. Ryte ir vakare autobusuose būna stovinčių keleivių, nes jame bilieto kaina, važiuojant mieste, yra mažesnė, nei miesto transporte.

                                  50-as maršrutas vykdomas vežėjo „Merula". Tai - privatus (kaip ir visi rajono) Kauno rajono vežėjas. Dotacijų anksčiau buvo, bet dabar savivaldybės situacija prastesnė. Todėl kol kas gaunamos tik kompensacijos už lengvatinius bilietus.

                                  Naktinio maršruto aptarnavimas - ne būtinoji socialinė paslauga. Ypatingai tokiu sunkiu ekonominiu laikotarpiu. Pritarčiau naktinių kursavimui, jei juose būtų kainos didesnės.
                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Atdarius Prismą, būtina gerinti susisiekimą, ypač savaitgaliais, nes nuo Pramonės stotelės centro kryptimi važiuoja tik gana retai kursuojantys 15 ir 16 troleibusai. Manau, kad būtina atstatyti 3 troleibuso kursavimą savaitgaliais. Kita vertus, reikėtų pagalvoti ir apie kurio nors autobusų maršruto nukreipimą Pramonės prospektu pro Prismą, nes iki Pramonės arba Kauno gelžbetonio stotelių susidaro nemažas atstumas. Būtų gerai ir troleibusų linija, bet už tokias svajones galiu kai kurių asmenų būti išdurnintu.
                                  Dėl naktinių. Jie tiesiog vargu ar gali būti pelningi, jie labiau miesto įvaizdžio dalis. Kaip ir 29E autobuso reisas kažin ar labai pelningas, bet jis būtinas miesto įvaizdžiui. Ne viską galima matuoti biurokrato kategorijomis, kuris skaičiuoja kiekvieną centą ir niekas kitas jo nedomina. Apskritai, jei galvojam apie mikriukų išgujimą iš miestų, privalom susitaikyti su mintimi, kad būtina dažninti VT kursavimą, nors tai ir nebus pelninga, bent jau pradžioje.
                                  Pritariu. Reikėtų atkurti T3 kursavimą š.s. ar bent jau šeštadieniais. Taip pat reikėtų pagerinti susisiekimą nuo Kalniečių pol. ir Baršausko g. Tam tiktų padažnintas T12 ir T9, tačiau skubu pareikšti, kad tai maršrutai, kurių trasos per ilgos dažninti kursavimą dėl vieno traukos centro išplėtimo.

                                  Kol kas „Prismos" ir „Banginio" dydis neprilygsta šalimais esančiai „Maximai", kuri, beje, net po „Prismos" atidarymo sugebėti sulaukti daugiau pirkėjų, nei pati „Prisma".

                                  Tai gal tai nėra jau toks reikšmingas traukos centras?
                                  Autobusų eismo Pramonės pr. klausimas sudėtingas - ką ten paleisti? Manyčiau, būtų galima A15 nukreipti K. Baršausko g., Pramonės pr., Draugystės g., Kovo 11-osios g., toliau įprastai.
                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Jau n kartų buvo sakyta, kad Merula nori, bet nedrįsta prašyti mažinti reisų skaičiaus, nes jo tiesiog nepatvirtins. Tada jau liksite be patogaus ir labai dažnai kursuojančio maršruto. Su 50 nematau jokių problemų ir nesuprantu kam taip norima jį "įtraukti į bendrą sistemą". Ir taip jau vos keli autobusų maršrutai važiuoja dažniau nei jis - ateini į stotelę ir lauki.
                                  Dabar situacija kiek pagerėjo - pridėtas vienas rytinis reisas, taip pat 6 kartus per dieną užsukama į Kauno LEZ. Maršrutas populiarėja dar labiau.
                                  Parašė Scania Rodyti pranešimą
                                  Reiktu gražinti 6 autobuso maršrutą savaitgaliais bent 3 autobusus, tai intervalas butu apie 45min.
                                  Savaitgaliais toks intervalas būtų per mažas.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.06, 00:20.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Naktinio maršruto aptarnavimas - ne būtinoji socialinė paslauga. Ypatingai tokiu sunkiu ekonominiu laikotarpiu. Pritarčiau naktinių kursavimui, jei juose būtų kainos didesnės.
                                    Mano nuomone, kainos didinti tikrai nereikėtų, nes vos tik ją pakėlus, visi persės į taksi, nes bendrai susimetus gausis ta pati suma, o ir nuveš "nuo durų iki durų".

                                    Tiesiog siūlyčiau visus mėnesinius bilietus padaryti negaliojančiais N maršrutuose, ir kad visi be išimčių bilietus pirktų po 2Lt. Jei tik kaina pakils - prognozės aiškios: laimės taksi.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Dar klausimas žinovams: kas per apokalipsė įvyko 1999-2000m. pr., kad šitiek maršrutų uždaryta, o likę labai smarkiai suretinti ir daugumos kursavimas poilsio dienomis nuimtas (tokie rajonai kaip Vytėnai, Freda, Vičiūnai liko be transporto)? Nejaugi šitaip nukrito keleivių srautai ir užsmaugė mikroautobusai? Lyginant 1998 ir nuo 2000 02-03 mėn. įsigaliojusius tvarkaraščius graudu darosi...
                                      Rusijos krizė.

                                      Comment


                                        vaziuodamas per radija isgirdau kad bus skirta pinigu kontaktinio tinklo tiesimui parodos ir petrausko gatve - cia kazka kreivai nugirdau ar i parodos kalna troleibusai vazines? kiek pamenu jis ten gausei per status tokiam reikalui
                                        *censored*

                                        Comment


                                          O jei perskaitytum kelis šios temos puslapius atgal, viskas pasidarytu šiek tiek aiškiau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X