Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Labas, seniai matytas

    Na, aš teikiau siūlymą 2-ąjį troleibusų maršrutą nukreipti nuo Islandijos pl. Parodos g. link Geležinkelio stoties. 2-asis keleivius privežtų iki Utenos g. ir Savanorių pr. sankryžos, nuo ten keleiviai perlipę tęstų kelionę iki Kauno pilies kitais maršrutais. O 2-asis toliau vežtų link stoties Parodos g. Tačiau taip ir nesugalvoju, kur jis turėtų baigti darbą. Mikroautobusų aikštelė prie gel. stoties per maža, o ir įsukimas per siauras. Autobusų aikštelėj ir taip vos telpa autobusai. Telieka keli variantai: galinį punktą įrengti stotelėje „Kaunakiemio g." (tiesiog apvažiuotų aplink tilto nuovažą). Tai gan nuostolingas variantas. Kita galimybė: nukreipti iki Tilto g., nukreipti į Draugystės g. arba nukreipti iki 6-ojo forto žiedo (irgi nepasiteisintų).

    Nukreipimas į Panemunę nelabai tinkamas, nes:
    1. Dubliuotų 1-ojo maršruto didelę atkarpą, o tai nėra naudinga.
    2. Dubliuotų 6-ojo maršruto atkarpą, bet esmė ne tai. Tiesiog Panemunei 3 troleibusų maršrutų būtų per daug. Tektų retinti 1-ojo kursavimą, bet negalima, nes jis pagrindinis - veža į centrą. Retinti 6-ojo ir taip nenaudinga. Tad veikiausiai 6-asis būtų naikinamas, bet tam nepritariu, manau 6-ąjį reikėtų keisti į Tilto g. - Draugystės g. arba Tilto g. - Partizanų g. trasą nukreipiant Draugystės g., Pramonės pr. Kadangi 6-ajam yra potencialo, nes atidaromas „Banginis" ir verta pagerinti susisiekimą toje vietoje. Dėl to 2-ąjį būtų naudingiau nukreipti kur nors, bet ne į Panemunę. Klausimas - kur?

    Geriausia 2-ąjį nukreipti iki Gel. stoties, autobusų aikštelėje įrengus liniją viena juosta (suderinus tvarkaraštį, pakaktų dviems troleibusų maršrutams). Tokiu atveju reikėtų iš ten išgrūsti 1-3 autobusų maršrutus ir pertvarkyti organizavimą taip, kad ten ilsėtųsi kuo mažiau pikinių grafikų autobusų (galėtų būti siunčiami į K. pilies aikštelę, bet ten laikyti juos nėra labai saugu, kadangi ten būna laiko tarpų, kai nestovi nei vienas miesto autobusas su vairuotoju, o tai labai negerai). Tokiu atveju pikinius reikėtų varyti į autobusų parką, o tai jau nuostolinga.

    Taigi dėl vieno kito pasikeitimo, reikėtų pertvarkyti daug ką.

    Kokie kitų apmąstymai, kaip būtų galima keisti, tvarkyti troleibusų maršrutus po linijos įrengimo Petrausko ir Parodos g.?
    O jeigu pakeisti ne 2-o, o 1-o troleibuso trasą, o jeigu Žemiesiems Šančiams per maža pasirodytų autobuo maršrutų iki Vilniaus gatvės, tai galima 3-ą troleibuso maršrutą pratęsti iki Tilto g. (ten bent jau anksčiau buvo troleibusų žiedas).

    Comment


      Troleibusai užvažiuos į bet kokį kalną ir gan greitai. Milikonių kalnas, lyginant su Parodos, tikrai ne toks status ir į jį troleibusai laisvai užvažiuotų. Be to, jis gan tiesus (tas posūkis viršuje tikrai ne problema), ko nepasakysi apie Vilniaus T. Narbuto kalną. Ir vis tiek į jį vakarais troleibusai kaipmat užlekia.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
        Čia tik variantas diskusijai, o jei T9 ir T12 paleidus pro K.Petrausko ir Parodos "nuimant" juos nuo Taikos pr.? T9 nuo 6 forto žiedo, suka pro Baršausko, Vytauto, Parodos g, K.Petrausko, Klinikos ir toliau senąja trasa, analogiškai T12 iki Klinikų senaja trasa, o po po per Utenos-Petrausko-Parodos-Barsausko-6 fortą grįžta į Petrašiūnus.... T9-ir T12 trūkumą Taikos pr. gal galėtų kompensuoti T10 važiuodamas nuo Taikos pr. Tvirtovės alėja, užsukdamas i Klinikas, tada per Utenos gatvę išlįsdamas į Savanorius ir nusileisdamas į Kauno pilį. Tada ir T2 pataptų nereikalingas Bet tada iškyla klausimas su T5, nes jį iki nuo Petrašiūnų iki Vytauto/Kęstučio sankryžos dubliuotų T9/T12... Gal T5 reiktų sutrumpinti jį padarant Varnių-Kęstučio gatvė? Aišku neliktų tiesioginio susisiekimo su stotimi, bet su centru susisiekimas išliktų....

        Abejoju, del T9 ir T12 trasos keitimo, pritempiant juos i K.Petrauko g. Kaip ir sakei, nemazoje atkarpoje dubliuotusi T5 su T9 (Petrasiunai - Barsausko g. - Vytauto pr.) ir T5 su T12 (Vytauto pr. - Barsausko g. - Petrasiunai). Su Petrasiunais, panasi situacija kaip ir su Panemune, daug marsrutu is ten centro i ten nereikia, pilna uztenka vieno marsruto, kursuojancio pakankamai daznai. Kitas dalykas, kad pakeitus T9 ir T12, visas Taikos pr. ir dalis Kovo 11-osios g. gyventoju netenka patogaus susisiekimo su Klinikomis/Eiguliais. Tuomet tektu keisti ir kitus marsrutus kompensuojant toki nuostoli. Tamstos siulomas 10 pasidarytu istestas, t.y. pagrindinis zmoniu srautas vaziuojantis i centra gaistu laika Klinikose. Papildomai, 10 vaziuodamas per Klinikas visvien nesurinktu zmoniu is Kovo 11-osios ir Taikos pr. atkarpos iki Birzelio 23-iosios gatves.

        Kalbant apie planuojama nauja trasa K.Petrasuko/Parodos gatvemis, nemanau, kad prioritetas turi buti troleibusus is cia jungti su stotimi. Is Eiguliu vaziuoja A43, K.Petrausko atkarpoj pasijungia A34, A38, A27, A29, nuo Sporto st. A3, tad ateityje idiegus valandini bilieta, zmones lengvai galetu persesti is troleibuso i stoti vaziuojanti autobusa. Sioje vietoje sia nauja atkarpa matau, kaip susisiekimo arterija su Kestucio/Donelaicio gatvemis.

        Comment


          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
          Issakiau savo nuomone,kiek pastebejau jau is anksciau,kokio velnio klausi kitu nuomones,jei ja iskart sukritikuoji ir visus isdurnini.Teorines zinois labai reikalingos,bet reikalingos ir praktines,juokingai atrodo,idomu kaip kils vienodo svorio transporto priemones palyginimui, viena su tanko,kita su zaparoziecio varikliu,del pacios linijos,idomu kaip atrodys vaizdelis,kai automobiliu kolonos vilksis paskui troleibusa. Siaip jau reiktu netik teorinem ziniom naudotis,o bent viena diena padirbti darba susijusi su autobusais ar troleibusais,ar keleiviu kontrolei,tai i daugeli klausimu poziuris kardinaliai pasikeistu.
          Mano žinios ir yra daugiau praktinės, nei teorinės.
          Nieko aš nedurninu. Laukiu nuomonės, bet protingos, o ne eilinių beverčių paistymų, iš kurių jokios naudos.
          Parašė invisible Rodyti pranešimą
          Sveiki visi! Man idėja dėl troleibusų kursavimo Parodos, K.Petrausko gatvėmis labai patinka! Jei kalbam apie maršrutus, tuomet manyčiau, kad būtų tikslinga 2-ąjį maršrutą pakeisti nauju maršrutu:
          #2: Islandijos pl.-Centras-Islandijos pl. Iki Utenos g. esama trasa, o nuo Utenos g., vietoj Savanorių pr. leisti nauja trasa pro K.Petrausko, Parodos g., tada Kęstučio g., Nemuno g. Birštono g., Šv. Gertrūdos, E.Ožeškienės, Donelaičio g. Parodos g., K.Petrauko, Utenos g. iki Islandijos pl. Galima būtų pratęsti nuo Birštono g. iki Kauno pilies, bet nemanau, kad tai tisklinga, kadangi Centre iki Kauno pilies veža 5, 7 troleibusai ir krūva autobusų. Naujojo maršruto tikslas būtų padaryti susisiekimą su Eiguliais patogesniu ir greitesniu, nes dabar važiuojant iš centro, norint troleibusu patekti į Kalniečius/Eigulius visuomet tekdavo gaudyti transportą tik iš Kęstučio g. (1, 14) arba iš Donelaičio g. (13) ir važiuoti tiesiai tiesiai per aplinkui.

          Taip pat būtų galima pagalvoti apie naują maršrutą Vilijampolė - Stotis (per Varnių g., Klinikas, Utenos g., K.Petrausko, Parodos g., Vytauto pr). Kontaktinis tinklas ties Varnių/Utenos yra, tad beliktų tik viską sujungti!
          Na, čia ne tavo, bet mano siūlymas. Tokį siūliau (praeitame puslapyje)

          Varnių g. - Stotis maršrutas būtų nerentabilus, nes Vilijampolėje aprėptų tik 2 stoteles, toliau dubliuotų kitus maršrutus. Dėl 2 stotelių neapsimoka varyti transporto.
          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Čia tik variantas diskusijai, o jei T9 ir T12 paleidus pro K.Petrausko ir Parodos "nuimant" juos nuo Taikos pr.? T9 nuo 6 forto žiedo, suka pro Baršausko, Vytauto, Parodos g, K.Petrausko, Klinikos ir toliau senąja trasa, analogiškai T12 iki Klinikų senaja trasa, o po po per Utenos-Petrausko-Parodos-Barsausko-6 fortą grįžta į Petrašiūnus.... T9-ir T12 trūkumą Taikos pr. gal galėtų kompensuoti T10 važiuodamas nuo Taikos pr. Tvirtovės alėja, užsukdamas i Klinikas, tada per Utenos gatvę išlįsdamas į Savanorius ir nusileisdamas į Kauno pilį. Tada ir T2 pataptų nereikalingas Bet tada iškyla klausimas su T5, nes jį iki nuo Petrašiūnų iki Vytauto/Kęstučio sankryžos dubliuotų T9/T12... Gal T5 reiktų sutrumpinti jį padarant Varnių-Kęstučio gatvė? Aišku neliktų tiesioginio susisiekimo su stotimi, bet su centru susisiekimas išliktų....
          Prastas variantas, nes:
          1. Taikos pr. dalyje nuo Draugystės/Taikos/Kovo 11-osios žiedo iki „Teo" susisiekimas ir taip gan prastas, nuėmus 9 ir 12, ten kursuotų troleibusai tik į Savanorių pr. ir centrą. Tiktų, jei Taikos pr. nebūtų tiek gyventojų...
          2. Didelę dalį naujos trasos dubliuotų kitus maršrutus. K. Baršausko g. atkarpa ir dabar labai nepelninga, nes nuo Breslaujos g. iki stoties keleivių tik vienetai. Toliau - vėl dubliavimas.

          Praktika ir teorija įrodo, kad maršruto paleidimas nuo pagrindinės trasos (10-ojo užsukimas į Klinikas) neigiamai veikia maršruto keleivių srautus - jie mažėja. Keleiviai ypatingai nori pasiekti kelionės tikslą kuo greičiau. 10-ojo raitymas - prasta išeitis. Pritarčiau nebent 8-ojo nukreipimui visu Taikos pr. ir užsukant į Klinikas, kadangi tokiu atveju išsukimas iš esamos trasos yra trumpesnis ir kelionės laikas ilgėtų mažiau, BEI tai pasiteisintų dėl to, kad dabar iš Varnių g. niekas neveža į Klinikas (išsk. mikr.).

          2-asis ir toliau taptų reikalingas, net ir pakoregavus 10-ąjį kaip sakai. Kodėl rašai, kad netaptų reikalingas? Tavo nuomone, 2-asis veža keleivius tik nuo Utenos g.? Juk ne. 2-ojo tikslas - vežti Šiaurės ir Sukilėlių pr. gyventojus į pilį + pagalbinis 1-ajam, kuris didelę dienos dalį yra perpildytas.

          5-ojo sutrumpinti į Varnių g. - Kęstučio g. neįmanoma, nes:
          1. Maršrutas neturėtų nei vieno reguliaraus galinio punkto. O įvesti negalima, nes už nugaros stovėtų 3 Kęst. g. ir 8 Varn. g. maršrutai

          Kažko neapgalvojai...
          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Dėl troleibusų apsisukimo prie stoties: aš matau tik vienintelį variantą, kad troleibusas ar iš Vytauto ar iš Baršausko/Čiurlionio gatvės važiuoja link Šančių, ir pralindęs pro Čiurlionio tiltą suka kairėn ir grįžta Čiurlionio gatve link stoties ir toliau arba suka į Vytauto pr arba važiuoja tiesiai... Aišku, gaunasi kokie papildomi 2km "tuščios" ridos
          Na, tai kaip aš ir minėjau. Galinis punktas būtų Kaunakiemio g. arba įvardytas kaip M. K. Čiurlionio tiltas arba g.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.03, 16:22.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            O jei dabartinis T15/T16 nuo Savanorių/Utenos sankryžos suktų kairėn ir leistųsi Parodos kalnu ir toliau senąja trasa? Tiesiog centre nedubliuotų T13/T14....

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              O jeigu pakeisti ne 2-o, o 1-o troleibuso trasą, o jeigu Žemiesiems Šančiams per maža pasirodytų autobuo maršrutų iki Vilniaus gatvės, tai galima 3-ą troleibuso maršrutą pratęsti iki Tilto g. (ten bent jau anksčiau buvo troleibusų žiedas).
              Neefektyvu. Į Klinikas yra srautas nuo stoties ir centro, o ne nuo Šančių ir Panemunės.
              1-ąjį nukreipus Parodos kalnu ir 3-ąjį pratęsus dirbtinai padidinama rida vien dėl to, kad 1-asis nebeveš į centrą (sieks tiktai). Tą spragą kamšytų 3-iasis, nes be jo - situacija būtų nevaldoma. O su 3-uoju padidėtų nuostolingumas, nes neapsimokėtų jį leisti taip dažnai, kaip reikia Šančiams ir Panemunei, kadangi taip dažnai nereikia Taikos pr., kuriame dar kursuoja 15 ir 16-as.

              1-as yra rentabilus ir jo siūlyčiau nekoreguoti.

              Bet jei taip iki galo panagrinėtume.

              1-ąjį nukreipiame pro Parodos g. > Klinikos ir Šiaurės pr. praranda susisiekimą su centru, jį kompensuojame paleisdami 2-ąjį, geriausia pro Savanorių pr. į centrą, bet kur tada būtų šito maršruto pabaiga? O jei 2-ąjį leistume pro Parodos g. ir centrą iki Birštono g., tada Šiaurės ir Sukilėlių pr. gyventojai praranda susisiekimą su pilimi, o Sukilėlių pr. - dar ir Savanorių pr. dalimi, kur keliauja mokiniai į mokyklas.
              Šiaip, variantas pusėtinai neblogai, bet pateiktas per daug neapgalvotai ir per mažai išnagrinėtai.
              Parašė invisible Rodyti pranešimą
              Abejoju, del T9 ir T12 trasos keitimo, pritempiant juos i K.Petrauko g. Kaip ir sakei, nemazoje atkarpoje dubliuotusi T5 su T9 (Petrasiunai - Barsausko g. - Vytauto pr.) ir T5 su T12 (Vytauto pr. - Barsausko g. - Petrasiunai). Su Petrasiunais, panasi situacija kaip ir su Panemune, daug marsrutu is ten centro i ten nereikia, pilna uztenka vieno marsruto, kursuojancio pakankamai daznai. Kitas dalykas, kad pakeitus T9 ir T12, visas Taikos pr. ir dalis Kovo 11-osios g. gyventoju netenka patogaus susisiekimo su Klinikomis/Eiguliais. Tuomet tektu keisti ir kitus marsrutus kompensuojant toki nuostoli. Tamstos siulomas 10 pasidarytu istestas, t.y. pagrindinis zmoniu srautas vaziuojantis i centra gaistu laika Klinikose. Papildomai, 10 vaziuodamas per Klinikas visvien nesurinktu zmoniu is Kovo 11-osios ir Taikos pr. atkarpos iki Birzelio 23-iosios gatves.

              Kalbant apie planuojama nauja trasa K.Petrasuko/Parodos gatvemis, nemanau, kad prioritetas turi buti troleibusus is cia jungti su stotimi. Is Eiguliu vaziuoja A43, K.Petrausko atkarpoj pasijungia A34, A38, A27, A29, nuo Sporto st. A3, tad ateityje idiegus valandini bilieta, zmones lengvai galetu persesti is troleibuso i stoti vaziuojanti autobusa. Sioje vietoje sia nauja atkarpa matau, kaip susisiekimo arterija su Kestucio/Donelaicio gatvemis.
              Na va, nors kažkas mąsto

              Beje, Vilijampoliečio siūlymai irgi neblogi, tik koja kiša nesupratimas/nežinomas.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.03, 16:36.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                O jei dabartinis T15/T16 nuo Savanorių/Utenos sankryžos suktų kairėn ir leistųsi Parodos kalnu ir toliau senąja trasa? Tiesiog centre nedubliuotų T13/T14....
                Hm, tokio maršruto išvis nesuprasčiau... Siūliau, rodos, su 3-iuoju šitaip aname puslapyje. Rašiau trūkumus.

                Tavo minėtu atveju kyla klausimai:
                1. Ką vežtų šis maršrutas?
                2. Kaip stipriai turėtų būti keičiamas maršruto intervalas?

                Pabandykime atsakyti į klausimus:
                1. Vežtų Taikos pr. gyventojus, norinčius pasiekti stotį (gyvenančius prie "Teo", šio maršruto nesirinktų - liptų į autobusą, važiuojantį greitesniu keliu).

                Esminis trūkumas:
                Nuo centro nebeliktų gero tiesioginio susisiekimo iki „Urmo" (vienas didžiausių traukos centrų).

                Išvada: labai prastas variantas.

                p.s., reikia nepersistengti su bandymais nedubliuoti trasų. Centre dubliuoti galima, kai maršrutai veža ne tuos pačiu keleivius.
                13, 14 ir 15, 16 veža daugiau nei pusę ne tų pačių. Apskritai centre dubliavimo neišvengsime, nes ten susikerta maršrutų linijos. Dėl to niekas ir nesuka galvos, kad Savanorių pr., centre dubliuojamos trasos. Tiesiog tai yra Kauno miesto gatvių tinklo ir keleivių srautų įtaka. Esmė, kad ten, kur dubliuojasi trasos, transportas nevažiuotų tuščias.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.03, 16:44.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Kazkaip sudetingai cia jus galvojat.. Amiko teisingai jau pirmam poste parase, kad 2 nukreipt Petrausko g. ir po Ciurlionio g.viaduko apsisukti. Paprasciausias ir ko gero optimaliausias variantas. Variantas dar autobusus kai kuriuos i dainu slenio aikstele nukreipt,bet irgi nelabai.. O dar.. Cia visi taip ant dyzeliniu generatoriu uzsikabinot, tai ka jus siuolot tuos 10 ar kiek ten nauju troleibusu(kainuojanciu vos ne 2limonus uz viena) tik 1-2marsutais leist? Daug cia komentuojanciu nelabai gaudosi

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Mano žinios ir yra daugiau praktinės, nei teorinės.
                    Nieko aš nedurninu. Laukiu nuomonės, bet protingos, o ne eilinių beverčių paistymų, iš kurių jokios naudos.
                    Kartais eiliniai paistymai kartais ne,bet ir paciam nereik keltis kaip s.. ant sakiu.idomu butu suzinot kur ta praktika igauta

                    Comment


                      Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                      Kartais eiliniai paistymai kartais ne,bet ir paciam nereik keltis kaip s.. ant sakiu.idomu butu suzinot kur ta praktika igauta
                      Na tai parašyk AŽ ir sužinosi, jei domina.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Gerai, jei padaryti T2 žiedinį? Nuo Šiaurės pr. iki Kauno pilies senąja trasa, o grižta per centrą - Parodos - Petrausko gatvemis ir nuo Klinikų iki Šiaurės vėl buvusia trasa?

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Gerai, jei padaryti T2 žiedinį? Nuo Šiaurės pr. iki Kauno pilies senąja trasa, o grižta per centrą - Parodos - Petrausko gatvemis ir nuo Klinikų iki Šiaurės vėl buvusia trasa?
                          Žiedinis reikalauja dviejų maršrutų arba ryte leisti viena puse, o vakare kita. Tačiau tai nepasiteisintų Kaune ir tai taikytina tik mažuose miesteliuose.

                          Jei 2-ąjį taip leistume, tada jis dubliuotų 1-ąjį 90-95 proc., dabar dubliuoja 96-98 proc. Taigi nieko gero - ta pati nesąmonė, tik daugiau painiavos + nepasiektume esminio tikslo - juk mes norime tuo nauju maršrutu padaryti konkurenciją mikroautobusams, o jie juk veža į stotį. Tai čia vėl būtų nepasiektas tikslas.
                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Kazkaip sudetingai cia jus galvojat.. Amiko teisingai jau pirmam poste parase, kad 2 nukreipt Petrausko g. ir po Ciurlionio g.viaduko apsisukti. Paprasciausias ir ko gero optimaliausias variantas. Variantas dar autobusus kai kuriuos i dainu slenio aikstele nukreipt,bet irgi nelabai.. O dar.. Cia visi taip ant dyzeliniu generatoriu uzsikabinot, tai ka jus siuolot tuos 10 ar kiek ten nauju troleibusu(kainuojanciu vos ne 2limonus uz viena) tik 1-2marsutais leist? Daug cia komentuojanciu nelabai gaudosi
                          Teisingai pastebėjai. Organizuojant autobusų maršrutus, galima svaigti kiek tik fantazija leidžia, o, va, planuojant troleibusų trasas, reikia labai galvoti. Ir dėl to geriausia galvoti paprastai, nes kuo daugiau giliniesi ir bandai, tuo labiau pradedi galvoti - gal gerai, kaip dabar
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Be to viena iš naujos linijos funkcijų taip pat bus pavaduoti Savanorių pradžios estakados kapitalinį remontą, nes tada troleibusų eismas nuo Savanorių/Utenos sankryžos iki Laisvės al. nebus įmanomas...

                            Comment


                              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                              Be to viena iš naujos linijos funkcijų taip pat bus pavaduoti Savanorių pradžios estakados kapitalinį remontą, nes tada troleibusų eismas nuo Savanorių/Utenos sankryžos iki Laisvės al. nebus įmanomas...
                              Na, tada ir taip koreguos visas trasas. Ir tai bus laikina. Nemanau, kad reikėtų galvoti dvigubai.
                              1 situacija - trasos nuteisus troleibusų liniją Parodos g.
                              2 situacija - estakados tvarkymas ir maršrutų trasų keitimai.

                              1 situacija - pakeitimai ilgalaikiai ir galvojama apie reguliarius keleivių srautus.
                              2 situacija - dėl pasikeitusios situacijos mieste, pasikeičia keleivių srautai ir tai yra laikina.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Visgi 2 troleibuso paleidimas iki Čiurlionio tilto nėra optimalus variantas. Verčiau išgrūsti mikroautobusus iš aikštelės prie geležinkelio stoties, o ten leisti stovėti porai autobusų ir taksi. Atsilaisvinus dabartinei autobusų aikštelei, suformuoti juostą troleibusams ir nutiesti KT. Mikroautobusai stovėti galėtų kitoje geležinkelio stoties pusėje esančioje aikštelėje, o keleivius įlaipintų privažiavę prie "Geležinkelio stoties" stotelės.

                                Comment


                                  Tai kad ta kita aikštelė okupuota turgaus klientų.... Kur ten tie mikriukai tilps?

                                  Comment


                                    Prie stoties tu mikriuku ten salyginai nedaug juk..

                                    Comment


                                      O kažkada buvo kalbos kad Stoties turgų perkels i kitą vieta. Bet db tas projektas jau miręs kaip suprantu?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Visgi 2 troleibuso paleidimas iki Čiurlionio tilto nėra optimalus variantas. Verčiau išgrūsti mikroautobusus iš aikštelės prie geležinkelio stoties, o ten leisti stovėti porai autobusų ir taksi. Atsilaisvinus dabartinei autobusų aikštelei, suformuoti juostą troleibusams ir nutiesti KT. Mikroautobusai stovėti galėtų kitoje geležinkelio stoties pusėje esančioje aikštelėje, o keleivius įlaipintų privažiavę prie "Geležinkelio stoties" stotelės.
                                        Bet aš jau rašiau, kad į aikštelę, kur stovi mikroautobusai, sunkiai įsuktų autobusai, nes ten siauras įvažiavimas. O aikštelėje tilptų autobusai dviem eilėmis tik panaikinus kampines įvažas. Be to, Saugaus eismo komisija gali neleisti įgyvendinti tokį variantą, nes autobusas, važiuodamas į tą mažą aikštelę, tikėtina, kliudytų pėstyjį. Ten prastas matomumas, nes ties kampu yra kioskas. Autobusas, atlikdamas posūkį, iš vienu ratu užvažiuotų ant šaligatvio. O platinti įvažos nėra galimybių.

                                        Vienintelė išeitis - nutiesti liniją autobusų aikštelėje galiniame punkte „Geležinkelio stotis" ir iš ten ištrenkti 1-2 autobusų maršrutus ar gerokai prašluoti pikinių grafikų autobusų.

                                        Apie tai jau rašiau aname puslapyje.

                                        Kitapus esančioje aikštelėje mikroautobusai stovėti negalėtų, nes ten yra mokama automobilių stovėjimo aikštelė.

                                        Mikroautobusai galėtų tiesiog pakoreguoti trasas - 3 pratęsti iki Vokiečių arba Prancūzų g., o rajono 105-ąjį irgi iki kur nors pratęsti arba siūlyti pavažiuoti iki Kaunakiemio g.
                                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                        Prie stoties tu mikriuku ten salyginai nedaug juk..
                                        Ne sąlyginai, bet iš tiesų nedaug - vienas miesto ir vienas rajono maršrutas. Viskas. Bet Vilijampolietis kalbėjo apie aikštelę prie stoties, ten juk nėra jokios aikštelės - yra tik mokama.
                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                        O kažkada buvo kalbos kad Stoties turgų perkels i kitą vieta. Bet db tas projektas jau miręs kaip suprantu?
                                        Mačiau kažkokios firmos iškaba stūkso. Praėjau pro šalį prieš kokį mėnesį. Nieko ten nebus. Numirusi idėja. Taip pat graudu žiūrėti į išdraskytą ir labai reikalingą dispečerinę Ašigalio g./Sukilėlių/Šiaurės pr.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.03, 17:10.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Mikroautobusai prie geležinkelio stoties stovėti galėtų, tereikia jiems tik rezervuoti vietą, kad nereikėtų mokėti už stovėjimą.

                                          Platinti įvažas galimybės yra. Galima netgi sujungti tas dvi aikšteles į vieną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X