Parašė ikarusas
Rodyti pranešimą
O tavo minėtos problemos taikytinos ne vien Kaunui, bet ir Klaipėdai bei Vilniui. Ten situacija dar blogesnė.
Nereikia perdėti, tiesa, autobusų vairuotojams kiek lengviau. Troleibusai dirbti sunkiau (tiek dėl papildomo kontaktų stebėjimo, tiek dėl didesnių keleivių srautų, tiek dėl įtempto grafiko). Jei keleiviai sutiktų tą patį atstumą nukeliauti per ilgesnį laiką, tada ir lėkti nereikėtų. Taigi, reikėtų kaltinti ne Transporto skyrių, kuris prisitaiko prie keleivių poreikių, bet keleivius. Tas pats taikytina ir dėl per trumpų atstovų galiniame punkte - keleiviai nori, kad kursuotų dažniau (pats tai rašei), o pagal esamą ekonominę situaciją neapsimoka leisti daugiau transporto priemonių, todėl stengiamasi išlaikyti kuo geresnį intervalą su esamomis...
Jei VT srityje nusimanytum bent pusę tiek, kiek nusimano Mettal, Raikkonen ir kiti VT entuziastai, tai nereikėtų tai visko papunkčiui aiškinti
Dėl Kauno Transporto skyriaus kompetencijos - jie dirba geriau, nei Všį Klaipėdoje ir SĮ Vilniuje, kurios yra grynos pinigų plovyklos. Kita vertus, dalį Kauno Transporto skyriaus darbuotojų tikrai reikėtų keisti. Bet nereikia kelti skandalo ir pametus galvą rėkti, kad viskas Kaune blogai. Atvirkščiai - daugiau gerai, nei blogai. Reikia tik atsimerkti
Comment