Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Visur kaip tik yra skatinama naudotis viesojo transporto paslaugomis,tik ne pas mus,geriau jau baigsiu tema su keru,bet bent jau mano nuomone vyt visa transporto skyriu ir sodint labiau nusimanancius zmones. Del grafiku is keleiviu puses ar normalu,kad centre suvaziuoja 3-4 troleibusai ar autobusai kartu, o poto reikia laukt po 20 min. . Is vairuotoju puses,idomu ar paciam butu malonu su 12 tonu aparatu lekt liezuvi iskisus kad spet palei grafika, jau nekalbant kad greitulaiku vairuotojai greiciausiai su ,,pampersais'' tures sedet.
    Nėra iš ko Lietuvoj skatinti naudotis VT. Kai bus grąžintas lengvatinis PVM, kai kompensacijas mokės vėl iš valstybės, o ne savivaldybės biudžeto, tada ir bus galima apie tai kalbėti... Dabar belieka džiaugtis, kad Kaune VT iš visų 5 Lietuvos didmiesčių gyvuoja geriausiai, paslaugos suteikiamos kokybiškiausios, transportas yra punktualiausias ir dar įdiegtos technologinės naujovės, kurios veikia.

    O tavo minėtos problemos taikytinos ne vien Kaunui, bet ir Klaipėdai bei Vilniui. Ten situacija dar blogesnė.

    Nereikia perdėti, tiesa, autobusų vairuotojams kiek lengviau. Troleibusai dirbti sunkiau (tiek dėl papildomo kontaktų stebėjimo, tiek dėl didesnių keleivių srautų, tiek dėl įtempto grafiko). Jei keleiviai sutiktų tą patį atstumą nukeliauti per ilgesnį laiką, tada ir lėkti nereikėtų. Taigi, reikėtų kaltinti ne Transporto skyrių, kuris prisitaiko prie keleivių poreikių, bet keleivius. Tas pats taikytina ir dėl per trumpų atstovų galiniame punkte - keleiviai nori, kad kursuotų dažniau (pats tai rašei), o pagal esamą ekonominę situaciją neapsimoka leisti daugiau transporto priemonių, todėl stengiamasi išlaikyti kuo geresnį intervalą su esamomis...

    Jei VT srityje nusimanytum bent pusę tiek, kiek nusimano Mettal, Raikkonen ir kiti VT entuziastai, tai nereikėtų tai visko papunkčiui aiškinti

    Dėl Kauno Transporto skyriaus kompetencijos - jie dirba geriau, nei Všį Klaipėdoje ir SĮ Vilniuje, kurios yra grynos pinigų plovyklos. Kita vertus, dalį Kauno Transporto skyriaus darbuotojų tikrai reikėtų keisti. Bet nereikia kelti skandalo ir pametus galvą rėkti, kad viskas Kaune blogai. Atvirkščiai - daugiau gerai, nei blogai. Reikia tik atsimerkti
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė dr. Rodyti pranešimą
      Profsąjungos turi kovoti už dialogo palaikymą Galima kalbėti daug ir gražiai apie jų funkcijas, deja, kol kas anksti- realiai tų profsąjungų dar kaip ir nėra. Nedaaugom dar iki to, už mus viską turi padaryti, pasirūpinti, suprasti ir paguosti taip vadinama valdžia.
      O kad pasisakymas būtų į tema- siūlau prisiminti kitą kraštutinumą- vienašališkus Autrolio profsąjungos veiksmus, kurie buvo pasėkmė būvio, kurį pavadinkime profsąjungos paauglystė
      O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
        Pritariu, Lietuvoj niekas nei piketuot nei streikuot zmoniskai negali,pasiziuri i graikus ar prancuzus tai grazu ziuret.

        Comment


          Parašė Scania Rodyti pranešimą
          Dėja dabartiniai geriausi autobusai yra iskyrus Solariai, kam juos pirko nesuprantu.
          Soliariai siaip jau nebloga technika,ten tik dezute lenku,surinkimo kokybe ir pavadinimas. I Lietuva atvezk auksini daigta ilgai netarnaus. Pakol buvo nesibaigusi garantija buvo ir kitas aptarnavimas. Nepamirskit to,ked jie darbiniai arkliukai, partija garaz. nr. 1620-1629 jau po puse mln. pravaziave.Kalbant apie kitus egzempliorius,tai svediska kokybe lieka svediska,beto ir lengvieji automobiliai tokiu metu patvaresni uz dabartinius.Paskutiniai pirkti olandai tiek netarnaus nors ir naujasni uz volvo ar scania,bet jie jau buvo nupirkti daugumoje po 1 mln. atidirbe ,kur ikarusai bent jau 2387 , apytiksliai 900000 nubeges nurasytas buvo

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
            A|1, Jūs atkartojate mano mintis Tam ir reikalingos stiprios profsąjungos. Stiprios, bet ne gaivališkos, kuomet darbuotojų reikalavimai prasilenkia su sveiku protu ir realybe (turėjau omeny Autrolio darbuotojų streiką)

            Sveikos ir stiprios profsąjungos reikalas nuolat palaikyti pragmatiškus dvišalius santykius su darbdaviu, bet ne automobilių deginimas ir panašios akcijos post factum, kai krizė jau atėjusi. Be kita ko, tie patys darbuotojai mėgo imti paskolas gražiems blizgančiams automobiliams ir kt., mėgo nebegaminti namuose, o pietauti restoranuose, todėl tos kaip vadinu "pagirios" nėra kaltė tik Jūsų paminėtos simbiozės. Tas "paprastas dirbantis žmogus" nėra toks jau paprastas ir doras Ekonominio pakilimo metais jau sunkiai beįperkamas buvo, apie tuometines statybininkų pajamas nesikartokim, bet jos buvo iššvaistytos labai greitai, todėl nematau jokio skirtumo tarp besišvaistančio statybininko ir UAB'o vadovo, skiriasi tik mąstas. O moralės požiuriu- abu vienodi vartojimo vergai.
            Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

            Comment


              Automobilių deginti ir daužyti langų profsąjungos neragina. Provokatorių ir chuliganų visur ir visuomet pakanka. Tik ir laukia momento, kada galės "paišdykauti".
              Kas dėl paskolų ir vartojimo. Tai kas gi jas siūlė, kas ragino pirkti kreditan, kas pūtė NT burbulus su visais šalutiniais reiškiniais? Ar dirbantieji, ar kapitalas ir valdžia, skatindami vartoti skolon? Už paauglių nugirdymą kas atsako - paauglys, ar girdytojas?

              Comment


                Keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto tvarkaraštis

                Nuo 2010 m. lapkričio 22 d. keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto Kauno AS - Batėgala eismo tvarkaraštis.

                Įvedami sezoniniai: vasaros (nuo liepos 1 iki rugpjūčio 31 d.) ir žiemos (nuo rugsėjo 1 iki birželio 30 d.) sezonų tvarkaraščiai.

                Skaityti daugiau...
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

                  KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ


                  Posėdžio data – 2010-11-30

                  Laikas – 13 val.

                  Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė



                  1. Dėl 40-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                  2. Dėl troleibusų eismo tvarkaraščių.
                  3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
                  4. Dėl autobusų ir troleibusų naktinių maršrutų.
                  5. Dėl 16-ojo autobusų maršruto.
                  6. Dėl 24-ojo maršruto autobusų eismo tvarkaraščio.


                  Informacija iš KVT.lt

                  Comment


                    Parašė Scania Rodyti pranešimą
                    3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
                    gal kas smulkiau žinoma apie šį maršrutą? kas kur kodėl...

                    Comment


                      Girdėjau kad gali gražint senajį maršrutą Partizanų g - Kėdainių g ir padaryt Darbo dienom tik, maždaug tai girdėjau.

                      Comment


                        tai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g

                        Comment


                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                          tai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g
                          Pries rinkimus daug kas daroma,kad parodyt kokie jie geri, po rinkimu viskas gryzta i senas vezes

                          Comment


                            Pavojingas man atrodo tas susirinkimas.. Šiuo metu tiek tvarkaraščiai, tiek intervalai yra pakankamai geri, ir aš nelabai tikiu, kad jie sugebėtų padaryt dar kažką geriau.. Nebent prasčiau..
                            O kas dėl naktinių? Jau nori naikint?

                            Comment


                              o taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)
                              Paskutinis taisė OneMillion; 2010.11.20, 20:51.

                              Comment


                                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                o taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)
                                buk ramus iki rinkimu tai tikrai

                                Comment


                                  Abejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Abejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.
                                      Naktinis gyvenimas uzmiega (jei taip galima issireikst) vasara, o ne ziema. Jau ne kartatas tau buvo aiskinta ne vieno ir ne keliu dalyviu

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
                                      Zinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
                                        Naktinių reisų išlaikymas yra brangesnis, dėl to tokie autobusai/troleibusai turi būti užpildyti, ne kad "vos ne visos vietos būtų užimtos", kas kelia juoką, bet turi būti pilnas stovimų keleivių.
                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Zinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.
                                        Jei žmonės domėtųsi, tai ir žinotų. Stotelėse yra tvarkaraščiai, internete tvarkaraščiai, net su N raide, kad būtų atkreiptas dėmesys. O štai universitetų SA net nepareklamuoja.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          tas kaminsko nomenklaturinis balselis galetu pareklamuot tai troleibuse ar autobuse kaip kad saugotis vagysciu.mest lauk ta propoganda kur mala nesamones del apsvietimu.o vietoj to pakalbetu apie naktini transporta.va tau reklama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X