Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Gyvenu visai netoli nuo ten.. Ten tos kapines vidury lauku ir vietines reiksmes(Uzliedziu),na bet jei yra pageidavimu tai tegu vaziuoja..Manomanymo uztektu 35 ir 44mikriuka pratest, ten koks 1.5km nuo ju galines stoteles(prie pat mano namu)
    Manau autobusas paleistas iki Ledos kapinių ne vien tam, kad būtų galima nuvykti į tas kapines, bet ir dėl to, kad Vijūkų gyventojai galėtų tomis dienomis pigiau pasiekti kitas kapines (nuvažiuotų į Kauną). Manau jau reikėtų galvoti apie 9-ojo autobuso nukreipimą iki Vijūkų.

    Žinoma, jei Kaune išnyktų maršrutiniai taksi, tai Onemillion nereikėtų skųstis, kad Kaune autobusai ir troleibusai kursuoja taip retai Jie tikrai kursuotų dažniau ir maršrutų naujų būtų.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      na sprendziant is dabartines technines bukles musu mikriuku, tai ju ateitis aiski, nauju niekas nebeperka, imonems neapsimoka...tai po kazkiek metu ju dar labiau sumazes...

      Comment


        Nauju neperka, pirks senus. Vel ims perdarineti krovininius.

        Comment


          Ten tik zemelapi vadinasi vijukai, visi Romainiais vadina ir tiek,mazi ten skirtumai(kaip pvz Silainiu dalis ant kalno-Milikoniai, toliau link 2ligonines jau Smeliai.. Na, kiek ziurejau tai tavo vadinami "Vijuku" gyventojai nelabai gales pasiekti miesta. Viena stotele "Misku ukis"-tik ivaziavus i Romainius, kita-jau tos kapines vidury lauku. 9 is esmes nelabai vykes marsutas. Ispresti galima nebent pakeitus trasa. T.y. vaziuoti ne pro Romainiu kapines, o is Lampedziu,link Kaniuku, i kalna ir i Romainius. Dar jei i pili uzsuktu-visai super..

          Comment


            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
            na sprendziant is dabartines technines bukles musu mikriuku, tai ju ateitis aiski, nauju niekas nebeperka, imonems neapsimoka...tai po kazkiek metu ju dar labiau sumazes...
            Kai kuriuose maršrutuose, pvz. 30, 42, mikroautobusai nėra seni, tik kad nelabai saugomi. O saugoma technika ima barškėti ir senti anksčiau laiko.

            Šiaip, netvarkomi jie ne dėl to, kad nėra už ką, bet dėl to, kad vairuotojai vagia iš pačios įmonės, dėl to, kad įmonė nemoka ūkiškai dirbti.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
              Ten tik zemelapi vadinasi vijukai, visi Romainiais vadina ir tiek,mazi ten skirtumai(kaip pvz Silainiu dalis ant kalno-Milikoniai, toliau link 2ligonines jau Smeliai.. Na, kiek ziurejau tai tavo vadinami "Vijuku" gyventojai nelabai gales pasiekti miesta. Viena stotele "Misku ukis"-tik ivaziavus i Romainius, kita-jau tos kapines vidury lauku. 9 is esmes nelabai vykes marsutas. Ispresti galima nebent pakeitus trasa. T.y. vaziuoti ne pro Romainiu kapines, o is Lampedziu,link Kaniuku, i kalna ir i Romainius. Dar jei i pili uzsuktu-visai super..
              9-ąjį reikėtų keisti į tavo siūlomą ir jis galėtų vadintis Vijūkai (vis tiek tai yra oficialus pavadinimas, nesvarbu, kad nenaudojamas) - Raudondvario pl. - Lampėdžiai - Kauno pilis.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kai kuriuose maršrutuose, pvz. 30, 42, mikroautobusai nėra seni, tik kad nelabai saugomi. O saugoma technika ima barškėti ir senti anksčiau laiko.

                Šiaip, netvarkomi jie ne dėl to, kad nėra už ką, bet dėl to, kad vairuotojai vagia iš pačios įmonės, dėl to, kad įmonė nemoka ūkiškai dirbti.
                Is esmes, tuos mikriukus drozia iki tol, kol dar apsimoka tvarkyt, tik paskui puola pirk naujesnius.. Ateitis ju visikai neaiski, puikiai ta supranta imoniu savininkai. Butu noro is auksciau, tuoj pat mikriukai butu "patvarkyti" ir per menesi dingtu is gatviu.

                Comment


                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                  Is esmes, tuos mikriukus drozia iki tol, kol dar apsimoka tvarkyt, tik paskui puola pirk naujesnius.. Ateitis ju visikai neaiski, puikiai ta supranta imoniu savininkai. Butu noro is auksciau, tuoj pat mikriukai butu "patvarkyti" ir per menesi dingtu is gatviu.
                  Deja, valdžia negali mikroautobusų išgrūsti, nes mikroautobusų savininkai galėtų savivaldybę paduot į teismą. Kaune jau senokai įkurta netgi mikroautobusų vežėjus ginanti asociacija.

                  Ir dar vienas dalykas, valdžia nenori jų išgrūst, nes tokiu atveju reikėtų paleisti autobusus ten, kur neapsimoka (dabar maršrutiniai taksi daro gerai tai, kad važiuoja į užkampius, bet daro blogai, nes dubliuoja pagrindines trasas).

                  Realiai mikroautobusus pakaktų integruoti į vieningą bilietų sistemą ir sutrumpint maršrutus - padaryt kaip privežamuosius. Būtų tvarkinga sistema.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    O seniau kaip atsimenu buvo 27autobusų 4 grafikai 3as grafikas stovėdavo geležinkelio stotyje o 4grafikas stovėdavo Kauno pilyje, ar aš painoju?

                    Comment


                      Parašė Scania Rodyti pranešimą
                      O seniau kaip atsimenu buvo 27autobusų 4 grafikai 3as grafikas stovėdavo geležinkelio stotyje o 4grafikas stovėdavo Kauno pilyje, ar aš painoju?
                      Nepamenu kiek buvo grafikų, man atrodo realiau 3, nei 4. O stovėdavo stoties ir pilies aikštelėje tik perpiet (stovėdavo pikiniai). Esu matęs tik pilies aikštelėj, bet jei ir stoties stovėdavo, tada turėtų būt 4 grafikai
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Ok , ačiu amiko.

                        Comment


                          Labai nustebino tavo pastabos, maniau daugiau supranti VT srityje Taigi pasižiūrėk į žemėlapį, kur nubrėžta 24 B trasa. Kažkur už Romainių. Šie metai pirmieji, kai ten pradeda kursuoti miesto autobusas. Taip nuspręsta dėl to, kad sulaukta labai daug prašymų jau pernai.[/QUOTE]

                          Taip nuspręsta dėl to, kad šiais metais ten leista laidoti kauniečius.

                          Beje, 9-as autobusų maršrutas negali važiuoti iš Raudondvario pl. į kalnu Romainius nes gatvė neatitinka reikalavimų ir ja viešasis tranportas važinėti negali.

                          Comment


                            Prieš dešimt (daugiau?) metų 26 autobusas galėjo. Kas pasikeitė?

                            Comment


                              Parašė cerchio Rodyti pranešimą
                              Taip nuspręsta dėl to, kad šiais metais ten leista laidoti kauniečius.

                              Beje, 9-as autobusų maršrutas negali važiuoti iš Raudondvario pl. į kalnu Romainius nes gatvė neatitinka reikalavimų ir ja viešasis tranportas važinėti negali.
                              Kažkada seniai apie tai diskutavome ir priėjome kontrrargumentą - sovietmečiu tai kursavo 26-as į tą kalną Bet greičiausiai tada negaliojo specialūs saugumo reikalavimai VT.

                              Galimi 2 sprendimai:
                              1. ta gatve pagal dabartinę situaciją būtų galima leisti autobusus tik nuo kalno;
                              2. rekonstruoti gatvė (planas į ateitį).
                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Prieš dešimt (daugiau?) metų 26 autobusas galėjo. Kas pasikeitė?
                              Jau parašiau savo pastebėjimą, tik noriu pataisyt - gerokai daugiau, nei po 10 m.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.23, 23:39.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                1999metais,kur esu idejes tvarkarasti, dar jis vaziavo.. Ovkas ten su gatve negerai? Pvz Kedainiu gatves kalnas dar siauresnis ir statesnis, bet ten 11 kuo puikiausiai vazineja..

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  1999metais,kur esu idejes tvarkarasti, dar jis vaziavo.. Ovkas ten su gatve negerai? Pvz Kedainiu gatves kalnas dar siauresnis ir statesnis, bet ten 11 kuo puikiausiai vazineja..
                                  Pasidomėsiu. Kol kas tuo kalnu kursuoja 44-asis maršrutinis taksi.

                                  Išvis, kai pagalvoju, Kaune galėtų VT kursuoti dažniau ir daugiau maršrutų, jei ne tie "mikriukai". Jie turėtų būt integruoti į lengvatų sistemą (pakaktų savivaldybės sprendimo) ir atlikti privežamąją arba pagalbinę funkciją (pvz., maršrutais: Vičiūnai - Geležinkelio stotis pro Juozapavičiaus pr., Chemijos g. - Kovo 11-osios g. - Taikos pr. - Pramonės pr. - Šiaurės pr. - Kleboniškio g. (iki Kleboniškio)). O dabar jie yra rakštis pagrindiniam VT ir atlieka kelias funkcijas: vagia keleivius iš autobusų ir troleibusų (nes nesilaikydami grafiko atvažiuoja prieš jų atvykimą), kamšto autobusų ir troleibusų tvarkaraščių skyles (bet ir tai daro tik pusėtinai, nes pagal šią logiką, jie turėtų kursuoti vėlai vakare ir anksti ryte, o autobusai ir troleibusai tuo metu jau turėtų ilsėtis, nes keleivių jiems per mažai).

                                  Tam, kad mūsų mikriukų verslininkai "išsilaikytų", savivaldybė priversta mėtyti mūsų pinigus, nes autobusai ir troleibusai turi kursuoti tada, kai jiems tai yra nuostolinga.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 12:52.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą

                                    Išvis, kai pagalvoju, Kaune galėtų VT kursuoti dažniau ir daugiau maršrutų, jei ne tie "mikriukai". Jie turėtų būt integruoti į lengvatų sistemą (pakaktų savivaldybės sprendimo) ir atlikti privežamąją arba pagalbinę funkciją

                                    Tam, kad mūsų mikriukų verslininkai "išsilaikytų", savivaldybė priversta mėtyti mūsų pinigus, nes autobusai ir troleibusai turi kursuoti tada, kai jiems tai yra nuostolinga.
                                    Būtų logiška, kad tam tikri privežamieji mikriukų maršrutai būtų duotuojami - pvz, į Lampėdžius, Kleboniškį - ir duotuojami tik anstyvi ir vėlyvi, galbūt nepikiniai reisai. Tada nekiltų toks triukšmas dėl pašalinimo iš pagrindinių trasų. Deja, čia tuojau prasidės protekcionizmas, vienos firmos pasirodys savesnės už kitas ir taip pasaka be galo. Ar mes manome, kad geriau nedaryti nieko?...

                                    Comment


                                      Savivaldybė duotoja privatų verslą?
                                      Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?

                                      Comment


                                        Parašė cerchio Rodyti pranešimą
                                        Savivaldybė duotoja privatų verslą?
                                        Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?
                                        Vaziuot grieztai pagal tvarkarascius. O kas cia keisto?Pvz mokiniams i mokyklas pavezti yra skiriami pinigai pvz "Girobusui"..

                                        Comment


                                          Parašė cerchio Rodyti pranešimą
                                          Savivaldybė duotoja privatų verslą?
                                          Ir kaip jūs siūlot maršrutinius taksi priversti pasitraukti į miesto pakraščius ir dirbti nuostolingai?
                                          Tau tai keista, o kad tušti troleibusai vėlyvą vakarą turi važinėt, tai jau nėra keista? Kad maršrutinių taksi vairuotojai neduoda keleiviams bilietų savaitgaliais (ypač sekmadieniais) ir įmonė jų netikrina, nėra keista?

                                          Priversti galima tokiu būdu: kai maršrutinių taksi vežėjams baigiasi sutartis, jos nepratęsti, nustatyti naujas sąlygas ir siūlyti pasirašyti tokią arba visai nutraukti veiklą.

                                          Maršrutiniai taksi nedirbtų nuostolingai, nes:
                                          1. Turėtų keleivių;
                                          2. Dirbtų sąžiningai, tvarkingai, laikytųsi tvarkaraščių;
                                          3. Tvarkaraščiai būtų skelbiami ir stotelėse;
                                          4. Maršrutai ir tvarkaraščiai būtų sudaromi, kad maršrutinių taksi vežėjai konkuruotų tarpusavy minimaliai;
                                          5. Galiotų e. bilietas (vežėjas nuo naujos sutarties pasirašymo per metus laiko turėtų tam pasiruošti ir savo lėšomis įsigyti ir įsirengti 1 tam pritaikytą komposterį vienai transporto priemonei);
                                          6. Savivaldybė dotuotų visus lengvatinius bilietus ir dalį nuostolingų (vėlyvus) reisų.
                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Būtų logiška, kad tam tikri privežamieji mikriukų maršrutai būtų duotuojami - pvz, į Lampėdžius, Kleboniškį - ir duotuojami tik anstyvi ir vėlyvi, galbūt nepikiniai reisai. Tada nekiltų toks triukšmas dėl pašalinimo iš pagrindinių trasų. Deja, čia tuojau prasidės protekcionizmas, vienos firmos pasirodys savesnės už kitas ir taip pasaka be galo. Ar mes manome, kad geriau nedaryti nieko?...
                                          Taip, tikrai būtų logiška. Aš nemanau, kad geriau nedaryti. O savivaldybė mano.

                                          Gal norit pasijuokti? Kauno m. savivaldybėje dirba keletas žmonių, kurie yra kai kurių maršrutinių taksi įmonių savininkai. Vienas jų - 44-ojo maršruto. Nesu tikras, ar įmonė registruota to paties žmogaus vardu, tačiau posėdžių metu nevengiama slėpti, kieno koks maršrutas ir kas ką atstovauja.

                                          Man asmeniškai tokia situacija primena gūdų sovietmetį ir kvepia viešų ir privačių interesų sankirta...
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 21:41.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X