nurase ir gerai padare/ 352 buvo brokuotas,o paskutiniame reise pries gerus pusantru metu jis pamete varikli...kam dar kyla klausimu del jo nurasymo? jis stovi nepajudinamas ir sia savaite pradejo ji ardyti. man tokio slamsto tikrai negaila.
Dėl nuvirtusio elektros perdavimo linijos stulpo laikinai nutrauktas troleibusų eismas Vaidoto g.
Avarijos likvidavimo metu nuo stotelės „Tilto g." iki stotelės „Vaidoto g." kursuoja nemokamas autobusas. Avariją planuojama likviduoti per 3 valandas.
Kas atsitiko su kauno troleibusu 329?
Kas per troleibusas 346 apie kuri jokiu duomenu nėra?
Ir kas atsitiko su troleibusais 303 ir 304? Kodėl juos nurašė?
Ir kodėl 327 troleibusą perdarė i 14Tr?
Kas atsitiko su kauno troleibusu 329?
Kas per troleibusas 346 apie kuri jokiu duomenu nėra?
Ir kas atsitiko su troleibusais 303 ir 304? Kodėl juos nurašė?
Ir kodėl 327 troleibusą perdarė i 14Tr?
327 ir 329 perdaryti ir sekmingai vazineja
303 ir 304 senai nurasyti del broko
346 Vanhool'as
Kam tas 29E maršrutas aplamai reikalingas? Jis tik i viena krypti važiuoja viena kart per para ir viskas. Ar apsimoka ji laikyt?
Jis yra būtinas! Pilnas veža keleivius į miestą iš paskutinių vėlyvųjų į Kauno oro uostą atvykusių skrydžių. Tavo klausimas ar apsimoka yra neadekvatus situacijai. Neapsimoka svarstyti, kaip atsakyti į tavo klausimą, kad teisingai suprastum šio reiso reikalingumą ir reikšmę miestui. Apskritai, šio maršruto egzistavimas galbūt vėliau padarys įtaką reguliaraus ekspresinio maršruto atsiradimui.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jis yra būtinas! Pilnas veža keleivius į miestą iš paskutinių vėlyvųjų į Kauno oro uostą atvykusių skrydžių. Tavo klausimas ar apsimoka yra neadekvatus situacijai. Neapsimoka svarstyti, kaip atsakyti į tavo klausimą, kad teisingai suprastum šio reiso reikalingumą ir reikšmę miestui. Apskritai, šio maršruto egzistavimas galbūt vėliau padarys įtaką reguliaraus ekspresinio maršruto atsiradimui.
Tai aš ne Kaunietis, bučiau Kaunietis žinočiau apie ta maršruta bet kadangi esu iš Vilniaus tai man idomu pasidare apie ta 29E maršruta.
Pokyčiai: pastebėjau, kad 307 troleibusas seniau dirbęs 9 maršrutu, dabar dirba 2. Taip pat 272 seniau dirbęs 1 irgi dirba 2.
Tą 307 tikriausiai nuolat iš vieno maršruto į kitą mėto, nes šiandien ir vakar mačiau ji važiuojantį 13 maršrutu. Beje, 305 vakar ir vėl buvo sugedęs. Ar jo nesiruošia nurašyti nes sakyčiau jis dažnokai genda?
Tą 307 tikriausiai nuolat iš vieno maršruto į kitą mėto, nes šiandien ir vakar mačiau ji važiuojantį 13 maršrutu. Beje, 305 vakar ir vėl buvo sugedęs. Ar jo nesiruošia nurašyti nes sakyčiau jis dažnokai genda?
Ne nuolat. Vairuotojai yra "pririšti" prie transporto priemonės. Tai skatina vairuotojus būti drausmingus, prižiūrėti "savo" transporto priemonę. Paprastai 1 transporto priemonė skiriami 2 vairuotojams, dirbantiems pamainomis.
Siekiant sukurti kuo patogesnius KELEIVIUI eismo tvarkaraščius, kai kurių maršrutų tvarkaraščiai yra labai nepalankūs vairuotojams (trumpos arba labai ilgos atstovos maršruto galiniuose punktuose, maršruto sudėtingumas, keleivių srautų netolygūs skaičiai ir pan.). Dėl skirtingų darbo sąlygų, vairuotojai po tam tikro laiko paskiriami į kitą, vėliau - vėl į kitą maršrutą. Dažniausiai tai daroma neprivalomai, bet sutikus vairuotojui. Jei jam tinka ir patinka reguliariai dirbti kuriame nors maršrute, tai taip daug metų ir dirba.
Taigi dabar suprantate, dėl ko vieni troleibusai nereguliariai, o kiti reguliariai būna konkrečiame maršrute?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment