aha ir kuris gamintojas duos didesni otkata tuos "ekologiskus" ir nupirks
Kad būtų aiškiau - ne otkatą, bet kyšį. Otkatas paprastai būna, kai klastojami dokumentai, siekiant padidinti kainą pinigų praplovimui. Kai ES finansuoja, sunkoka klastoti dokumentus, nes juos vėliau tikrina, todėl geriausia kyšininkaut senamadišku būdu - ranka rankon
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O šiaip tai pastebėjau, jog naktiniai troleibusai/autobusai gerokai populiaresni nei prieš mėnesį - matyt tam turi įtakos ne tik faktas kad vis daugiau žmonių apie juos sužino, bet ir tai, jog daugelis studentų jau pargrįžo į Kauną.
Be jokios abejones. Jau pries tai as ir kiti pastebejom, kad studentai pagrindinis kontingentas, del to ir liudejom, kad butent vasara tik vazines.
Na va o ka as sakiau - pries vasara panaikino kai kuriuos velesnius reisus, neva vasaros sezonui, o rudeni bus atkurti. Taciau kaip ir bijojau taip ir neatkuria. Konkreciu pavyzdziu kalbu (nes visu grafiku tikrai neatsimenu) darbo dienu paskutini reisa 5 troleibuso is Varniu i Petrasiunus. Va taip va ir daromos makles neva "vasaros sezonui, o po to atkursim".
Pasiteisins ar nepasiteisins, bus skelbiamas konkursas naujiems ekologiškiems autobusams pirkti.
Nupirks autobusus, tikriausiai dujinius, pasirodys, kad nėra kur jų dujomis užpildyti...
Beje, vakar Kopenhagoje, Kastrupo oro uosto požeminėje stotyje mačiau dyzeliniį traukinį. Dūmijo neblogai, bet kvapas - kaip iš prisvilusios keptuvės. Traukinys varomas aliejumi. Jei ir skiedžia dyzeliu, tai labai nedaug jo prideda.
Sveiki, turiu klausimą. Porą dienų teko pabūt gimtajame Kaune. Pastebėjau kad 9 ir 12 troleibusai važiuja ratu, analogiškai 13-14 ir 15-16. Ar man pasivaideno ar neseku info forume? Jei ką labai nesmerkit už neatidumą. Nes pastebėjau kad 12 nuo klinikų nuvažiavo link Taikos, o 9 link Sukilėlių. Ir dar pasidarė įdomu, kad nepastebėjau žemagrindžių VanHool. Tik vieną buvau sutikęs.Ar jų likimas a la Vilnius?
manau atnaujino net tik sita, bet ir kitas stoteles Savanoriu pr.
Stotelių paviljonų atnaujinimu šįmet susirūpinta labiau, nes savivaldybė pradėjo reikalauti kiek daugiau.
Atsižvelgta į mano pageidavimą suoliukus patraukti toliau nuo VT schemų, nes būdavo taip, kad tekdavo virsti ant žmogaus, sėdinčio ant suoliuko, ir bandant įžiūrėti tvarkaraštį arba maršruto trasą žemėlapyje.
Sveiki, turiu klausimą. Porą dienų teko pabūt gimtajame Kaune. Pastebėjau kad 9 ir 12 troleibusai važiuja ratu, analogiškai 13-14 ir 15-16. Ar man pasivaideno ar neseku info forume? Jei ką labai nesmerkit už neatidumą. Nes pastebėjau kad 12 nuo klinikų nuvažiavo link Taikos, o 9 link Sukilėlių. Ir dar pasidarė įdomu, kad nepastebėjau žemagrindžių VanHool. Tik vieną buvau sutikęs.Ar jų likimas a la Vilnius?
9 ir 12 važiuoja ratu prieš ar po Vilijampolės (dabar - P. Vileišio) tilto remonto. Toks sprendimas priimtas dėl Aklųjų ir silpnaregių centro prašymo sudaryti galimybę sunkiai matantiems ir neregiams pasiekti Akių kliniką nuo Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžos be perlipimo. Kadangi toks maršrutų organizavimas tik pagerino susisiekimą bei panaikino prastovas Klinikose, kur susidarydavo VT grūstys, tai 9 ir 12 pradėjo važiuoti ratu.
Šiandien pastebėjau du įdomius dalykus. Viena - penktajame troleibuse vietoj „Pašilės gatvė“ stotelės pranešė tiesiog „Pašilės“. Blogas sumanymas, nes skamba netaisyklingai lietuviškai, ir apskritai - kuriems galams reikėjo keisti? Negaliu sakyti, kad pasipiktinau, bet tikrai likau nesupratęs, kam tai reikalinga ir kodėl atsisakyta pranašesnio varianto. O kitas įdomus dalykas - Studentų gatvėje atitemptas ir priparkuotas „Linksmasis troleibusas“. Ką jis veikė ten, kur laidai per kilometrą neprieina?
mačiau kažkokį, tikriausiai rusišką/baltarusišką, troleibusą vežamą fūros, link autostrados į Klaipėdą. kas buvo įdomiausia, kad jo priekis buvo uždengtas ta blizgia "ale" folija, nesupratau kam. kas tai per troleibusas ir kur jis/iš kur buvo vežamas?
mačiau kažkokį, tikriausiai rusišką/baltarusišką, troleibusą vežamą fūros, link autostrados į Klaipėdą. kas buvo įdomiausia, kad jo priekis buvo uždengtas ta blizgia "ale" folija, nesupratau kam. kas tai per troleibusas ir kur jis/iš kur buvo vežamas?
Jeigu lankytumeisi Viešojo transporto entuziastų tinklapyje, tai žinotum
Kauniečiams pristatytas ukrainiečių gamybos troleibusas „Bogdan“
Pirmadienį Kaune vyko naujojo ukrainiečių - čekų gamybos troleibuso „Bogdan T70115" pristatymas. Naująjį troleibusą apžiūrėjo Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, už transporto sritį atsakingi savivaldybės specialistai bei įmonių „Autrolis" ir „Kauno autobusai" vadovai.
Kauniečiai naująjį troleibusą galės išbandyti iki rugsėjo 2 dienos. Troleibusas „Bogdan" kursuos 14-uoju maršrutu.
Šiandien pastebėjau du įdomius dalykus. Viena - penktajame troleibuse vietoj „Pašilės gatvė“ stotelės pranešė tiesiog „Pašilės“. Blogas sumanymas, nes skamba netaisyklingai lietuviškai, ir apskritai - kuriems galams reikėjo keisti? Negaliu sakyti, kad pasipiktinau, bet tikrai likau nesupratęs, kam tai reikalinga ir kodėl atsisakyta pranašesnio varianto. O kitas įdomus dalykas - Studentų gatvėje atitemptas ir priparkuotas „Linksmasis troleibusas“. Ką jis veikė ten, kur laidai per kilometrą neprieina?
Dėl Pašilės g.: įsivėlusi klaida, susigadinęs įrašas.
Linksmasis troleibusas dirba pagal užsakymus, atitemptas ten, kur užsakovas pageidavo ir nieko čia keisto.
ir ką tie bogdan? kokie įspūdžiai? ar galima tikėtis dar vienos partijos naujų troleibusų Kaune?
ES duoda pinigų įsigyti ekologiškam VT, tai kodėl gi nepasinaudot proga. Juolab kad reikia prisidėti labai nedaug.
Bogdan su Solaris nepalyginsi - kur kas paprastesni: mažiau funkcijų, mažiau automatikos, tiesiog įprastas, paprastas variantas. Blogiausia tai, kad kainų skirtumas nėra jau toks didelis... Pati važiuoklės ir variklio kokybė skiriasi nedaug (yra ir pliusų, ir minusų)
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pirmiausiai ką pagalvojau pamatęs bogdaną, tai "panašus į soliarį" Manau daug geriau būtų jei visas troleibusų parkas būtų vienodas, t.y. soliariams aš teikčiau pirmenybę.
Pirmiausiai ką pagalvojau pamatęs bogdaną, tai "panašus į soliarį" Manau daug geriau būtų jei visas troleibusų parkas būtų vienodas, t.y. soliariams aš teikčiau pirmenybę.
Iš tiesų yra ir geresnių už Solarius, bet būtent jie, mano manymu, yra geriausias kainos ir kokybės santykis Lietuvoje.
Nors pvz. Solaris autobusai jau savo nuvažiavo ir jau yra laikas galvoti apie jų nurašymą. Daugelis nustebs, bet tokie jau tie šiuolaikiniai miesto autobusai. Tik viena kita gamykla gamina ilgaamžes transporto priemones, o mūsų keliams geriausi buvo Ikarus.
čia dar tiesiog galimo pirkinio išbandymas kaip suprantu, o kas bus perkama ir ar iš viso bus perkama paaiškės vėliau matyt.
Aišku, kad bus perkama, kokios čia dar abejonės! Juk ES nustačius terminą - iki 2013 m. panaudoti lėšas. Mūsų Vyriausybė tuos pinigus iš pradžių skyrė daugiabučių renovavimo programoms, bet šįmet vėl persigalvojo, tačiau dalis tų pinigų jau skirta dar kažkam. Žodžiu, pinigų Kaunas gaus maždaug tiek, kad būtų galima įsigyti apie 10 naujų troleibusų. Ir reikia paskubėti, nes vien konkurso paskelbimui reikia apie metų, o dar jei apskųstų konkurso sąlygas arba laimėtoją...
Comment