Parašė Aidzius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą50-as yra rajoninis, jame negalioja miesto bilietai, bet jo kaina tikrai neprilygsta maršrutinio taksi kainoms. Kažką čia paistai.
Parašė amiko Rodyti pranešimąp.s., tą ir noriu pasakyt, kad keleiviai elgiasi masės ir vartojimo principu - nemąstydami - visai kaip kokie gyvūnai ar kopūstus vietoj galvos nešiojantys. Lygiai taip pat elgiasi ir pirkėjai parduotuvėse, ir keleiviai. Elgiasi kaip dabar geriau, o negalvoja apie ateitį ir pasėkmes.
Parašė amiko Rodyti pranešimąKeleiviai visko nori gero ir greitai - čia ir dabar. Taip nebūna.Paskutinis taisė qwe; 2010.07.15, 13:58.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąMielasis amiko, tau derėtų atidžiau skaityti vietoj to, kad pačiam paistyti visokius blėnius. Aš niekur ir neminėjau, kad ta kaina prilygsta mikriuko kainai. Negi taip sunku suprasti, kad tarkim tas rajoninis 50 maršrutas šeštam miesto autobusų maršrutui yra toks pats konkurentas kaip ir mikriukas?Tai važiavimas juo prilygsta važiavimui tuo pačiu mikriuku, na plius žinoma kainos skirtumas.Parašė qwe Rodyti pranešimąO tu niekad nebandei vardan geresnės ateities visiškai atsisakyti tarkim transporto judančio naftos produktų pagalba? Juk galvojant apie ateitį derėtų. Negi tavo kopūstas nesupranta, kad tik taip galima paskatinti elektromobilių paplitimą? Elgiesi taip kaip dabar tau geriau, bet visai nemastai apie ateitį ir pasėkmes. Gėda...
Parašė qwe Rodyti pranešimąO jei pritaikytumėm tą patį dėsnį ir VT? Kodėl negalėtų VT pabūti keleivių vietoj ir susidurti dabar su nepatogumais vardan geresnės ateities?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDaugiausia naudojuosi troleibusais, nuosavo automobilio neturiu, maršrutiniais taksi nevažinėju, autobusais tenka, kai nėra ten troleibuso. Manau esu kur kas "žalesnis" už daugumą Lietuvoje.
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai kam čia dabar gėdini nieko nežinodamas?
Parašė amiko Rodyti pranešimąJau sakiau dėl ko - nes VT organizatorių komanda netinkamai suformuota ir esamiems trūksta kompetencijos.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąBet gal galėtum būti dar "žalesnis"? Juk vardan ateities, kilnių tikslų...
Parašė qwe Rodyti pranešimąO ko tu kaltini mane paistalų skleidimu jei pats nesugebi suprast elementarių sakinių?Parašė qwe Rodyti pranešimąBet jie ne kopūstgalviai? Kopūstgalviai tik tie kurie važinėja mikriukais negalvodami apie ateitį ir pasėkmes...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.07.15, 14:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLaukiu pasiūlymų.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTavo supratimas tragiškas. Aiškinu, kad keleiviai turi mąstyti apie savo elgesį ir jo pasėkmes ateityje. Jei dabar naudojasi masiškai maršrutiniais taksi, tai tegul nesitiki, kad ateity daugės autobusų ir troleibusų maršrutų, nes dabar leidžiama su kaupu užsidirbti maršrutiniams taksi. O jei būtų atvirkščiai ir keleivių autobusuose būtų daugiau, tai ir kursuotų jis dažniau. Keleiviai visko nori gero ir greitai - čia ir dabar. Taip nebūna.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė Aidzius Rodyti pranešimąAN jo, , pagal VT skyriaus valdininku mastyma ,tai turetu keleiviai atsisakyt patogumu ir laukt autobusu ar troleibusu 20 minuciu tik tam ,kad VT daugiau uzdirbtu. Tai gal dar pinigu turetu paaukot? Mikriukai issilaiko r gana daznai vazineja. Visi kiti neissilaiko, taupom ant visko, retinam grafikus ir vistiek blogai. Gal kazkur kitur problema? As VT naudojuos kelionems i darba ir tokiu laiku kai amn reikai ,nevaziuoja niekas. Arba tiesiog nesulaukiu. O va mikriukai privaziuoja vos tik priejus stotele. Tai man iseit pusvalandziu anksciau vien tam , ateityje gal dazniau vaziuotu autobusai?
Iš kur į kur tu keliauji ir kokiomis dienomis bei kokiu laiku, pažiūrėsiu, kodėl ten taip blogai... Šiaip Kaune yra vietų kur iš tiesų VT organizatoriai sudarę tinkamas sąlygas maršrutiniams taksi ir vien dėl to, kad palengvintų sau darbą - duoda daugiau mikroautobusų ir nesirūpina geru aptarnavimu autobusais - transporto pakanka, tik jis ten brangus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš nesakiau, kad toks yra valdininkų mąstymas. Aš pasakiau, kaip natūraliai vyksta rinkoje - nėra paklausos, nėra ir pasiūlos. Jei būtų daugiau keleivių, tai būtų daugiau ir reisų. O keleiviui nereikia 20 min. laukti autobuso - tereikia tik susiplanuoti kelionę, juk visi eismo tvarkaraščiai patogiai sudėti internete. Nesuprantu, nejaugi jau dauguma tokie išponėję? Maršrutiniai taksi išsilaiko, nes tie vežėjai nedraudžia keleivių, neplauna savo transporto priemonių, jie netaiko nuolaidų ir jiems nereikia kovoti dėl kompensacijų, jie nevažinėja anksti ryte ir vėlai vakare, kartais neduoda bilietų. Ir tau kelia nuostabą, kaip jie išsilaiko, o autobusai ir troleibusai - ne?
Iš kur į kur tu keliauji ir kokiomis dienomis bei kokiu laiku, pažiūrėsiu, kodėl ten taip blogai... Šiaip Kaune yra vietų kur iš tiesų VT organizatoriai sudarę tinkamas sąlygas maršrutiniams taksi ir vien dėl to, kad palengvintų sau darbą - duoda daugiau mikroautobusų ir nesirūpina geru aptarnavimu autobusais - transporto pakanka, tik jis ten brangus.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąJei Autobusu ir troleibusu parkai nebutu politizuoti ir turetu savarankiskuma nuostolingi nebutu ir svarbiausia priezastis, kodel mazinama rida - kompensaciniai bilietai, Kauno valdzia nenori kompensuoti likusios kompensaciniu bilietu kainos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKauno valdžia kompensuoja beveik visą lengvatinių bilietų sumą, dar ir dotavimą prideda už nuostolingus kilometrus, bet parkų vadovybė išsikėlusi sau atlyginimus, tai suryja dalį lėšų. Patys parkai, kaip žinai, yra UAB arba AB statuso, o tai reiškia, kad siekiantys pelno. Iš dalies gerai, iš dalies blogai.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimątai kodel rekia, kad skoloje apie 30 000 000 Lt, ten vadovybeje sedi savi ir jie keiciasi po kiekvienu rinkimu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKas rėkia? Ne su Vilniumi kartais maišai? Pateik straipsnius, šaltinius - įrodymus. Tada kalbėsim... Konkrečiai „Kauno autobusų" vadovybė labai stabili, o „Autrolio" - ne. Priežastis aiški - troleibusų 1 km savikaina gerokai mažesnė, o jie dar ir pilnesni važinėja. Taigi yra iš ko didinti algas, bet jas didinasi tik vadovybė. „Autrolis" - puiki užuovėja saviems. Gaila Kauno troleibusų vairuotojų, nes jų alga turėtų būti didesnė. Tai žinomi jie ir streikavo dėl algų mažinimo.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-273855
Tarp parku skirtumas toks Autobusai - UAB, o troleibusai AB.
Is autobusu didesnis "biznis" - daugiau konkursu, daugiau remontu, vien is dizelio, tepalu, varikliu, pavaru deziu koks seselinis biznis gaunasi, o is troleibusu jokios naudos - elektros i kibira namo neparsinesi.
O vairuotoju algos ir taip yra nemazos ir dar galima butu mazint.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąDel skolu:
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-273855
Tarp parku skirtumas toks Autobusai - UAB, o troleibusai AB.
Is autobusu didesnis "biznis" - daugiau konkursu, daugiau remontu, vien is dizelio, tepalu, varikliu, pavaru deziu koks seselinis biznis gaunasi, o is troleibusu jokios naudos - elektros i kibira namo neparsinesi.
O vairuotoju algos ir taip yra nemazos ir dar galima butu mazint.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip, tokiu atveju situacija prasta. Maniau skolos mažesnės. Šiaip savivaldybė parkams yra moki, bet skolinga (metai iš metų taip yra). Galima sakyti, parkams nenaudingi keleiviai, besinaudojantys lengvatomis, nes ne viską atgauna, kas jiems priklauso.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimądel to viesasis transportas ir nuostolingas, nors keleiviu yra, bet dauguma - moksleiviai ir pensininkai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą. Šiaip Kaune yra vietų kur iš tiesų VT organizatoriai sudarę tinkamas sąlygas maršrutiniams taksi ir vien dėl to, kad palengvintų sau darbą - duoda daugiau mikroautobusų ir nesirūpina geru aptarnavimu autobusais - transporto pakanka, tik jis ten brangus.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip, tokiu atveju situacija prasta. Maniau skolos mažesnės. Šiaip savivaldybė parkams yra moki, bet skolinga (metai iš metų taip yra). Galima sakyti, parkams nenaudingi keleiviai, besinaudojantys lengvatomis, nes ne viską atgauna, kas jiems priklauso.Parašė e2ards Rodyti pranešimądel to viesasis transportas ir nuostolingas, nors keleiviu yra, bet dauguma - moksleiviai ir pensininkai.
Deja, bet tokia realybė. Ir štai kodėl daug kas sėda į savo automobilį...
Comment
-
Vakar apie 18 val. bevažiuojant 7 maršruto troleibusu Nr.294, pastebėjau, kad vairuotoja prie Vienybės g. stotelės bevažiuodama atidarė ir uždarė duris taip, kad joks žmogus net nebūtų spėjęs įlipti ar išlipti. Gal ant 25 km/h važiavo. Tai čia nesupratau, ji gal norėjo, kad keleiviai į stotelę iš troleibuso ir atvirkščiai šokinėtų kaip kengūros ar čia mus užmušti norėjo O jei nėra žmonių, tai kokio velnio duris atidarinėti? Beje, dar norėjau paklausti, kodėl iš penkių mažųjų DAB Silkeborg Kaune liko tik vienas?
Comment
-
Atiduotų VT privatininkams. Nubrauktų visas lengvatas pensininkam ir vaikam. O kompensuotų tik nuostolingus maršrutus. Manyčiau žymei daugiau keleivių pervežtų, susisiekimas butų geresnis, bei autobusai naujesni. O gal ir kainas šiektiek prikirptų. Nei dabar valdant savivaldybės klierkam. Kurių trys šimtai, o užsiema tik kavos gėrimu, bei algų didinimusi. Panšiai gautūsi, kaip su "Kautros" pardavimu. Verkė verkė, kad parduoda, o dabar gražu žėti, kaip verslininkai gerai dirba.
Comment
Comment