Ganėtinai nedideli autobuso apgadinimai turėtų būti greitai suremontuotas...
Bet straipsnis tai irgi, vienur rašo, kad autobusas važiavo iš Jurbarko, kitur, kad iš Birštono, nors aiškiais parašytas - Kaunas-Birštonas...
Net neabejoju, kad Autrolio administracija taip pasitiki savo kuriamu viešuoju transportu, kad patys netrukus atsisakys automobiliu ir naudosis vien tik viešuoju transportu
Net neabejoju, kad Autrolio administracija taip pasitiki savo kuriamu viešuoju transportu, kad patys netrukus atsisakys automobiliu ir naudosis vien tik viešuoju transportu
Paaiškink, ką tuo nori pasakyti. Nes čia aiškiai matyti arba ironija, arba kažkokia užslėpta mintis.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Viskas labai ok, bet man asmeniskai atrodo, kad jie reikalingesni butent ne vasaros metu..
Šiaip tai vasarą naktimis judėjimas padidėja mieste, nes geras oras, visi nori nevaržomai linksmintis.
Visgi reikėtų naktinius organizuoti ir rugsėjo bei gegužės mėn. + vasarą.
O šitų naktinių atsiradimas yra nuopelnas manęs ir disident, kuris prieš gerą mėnesį rašė straipsnį į "Njuspeipį". Vėliau apie tai informavau merą ir atkreipiau dėmesį į naktinių reisų svarbą.
Kaip onemillion pastebėjo, sutapo artėjantys rinkimai ir jie pastūmėjo juos priimti finansiškai nepopuliarų, bet politiškai garbingą sprendimą.
Jaunimėlis džiaugsis, bobutės burnos, kad triukšmas gatvėse... Bet naktiniai bus ir manau, kad tai yra vienareikšmiškai gerai
Juk pati miesto Taryba ir priėmė šį sprendimą. Žinoma sumokės. Galbūt viskas buvo būtent taip suplanuota jau nuo anksčiau. Beje, tam pritarė tik konservai, o labiausiai priešinosi socialdemokratai, skatinę taupyti. Man kažkaip juokingai atrodo, nes logiškai mąstant, tai Tėvynės sąjunga turėjo priešintis, o socialdemokratai priimti vadovaujantis jų principinėmis nuostatomis. Bet vis tik veikiama ne pagal partijos programas, bet pagal susikurtas strategijas.
Šįkart laimės kauniečiai ir kai kurie verslo segmentai. Bet kaip tai atsilieps iš neigiamos pusės - kol kas neaišku.
Juk pati miesto Taryba ir priėmė šį sprendimą. Žinoma sumokės. Galbūt viskas buvo būtent taip suplanuota jau nuo anksčiau. Beje, tam pritarė tik konservai, o labiausiai priešinosi socialdemokratai, skatinę taupyti. Man kažkaip juokingai atrodo, nes logiškai mąstant, tai Tėvynės sąjunga turėjo priešintis, o socialdemokratai priimti vadovaujantis jų principinėmis nuostatomis. Bet vis tik veikiama ne pagal partijos programas, bet pagal susikurtas strategijas.
Šįkart laimės kauniečiai ir kai kurie verslo segmentai. Bet kaip tai atsilieps iš neigiamos pusės - kol kas neaišku.
Belieka pasirupint saugumu transporte. Nes ivairiu ivykiu nutinka . Del sprendimo paleist naktinius reisus tik vasara, tai manau ir kitais metu laikais reiketu. Vasara puse pesciom pareina, nebuna studentu, visus likusius metus, salta, suvaziuoja studentai ,kurie nevisada turi litu ant takso. Tiesiog manau reiketu palikt tuos naktinius autobusus visus metus
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Belieka pasirupint saugumu transporte. Nes ivairiu ivykiu nutinka . Del sprendimo paleist naktinius reisus tik vasara, tai manau ir kitais metu laikais reiketu. Vasara puse pesciom pareina, nebuna studentu, visus likusius metus, salta, suvaziuoja studentai ,kurie nevisada turi litu ant takso. Tiesiog manau reiketu palikt tuos naktinius autobusus visus metus
Kaip jau straipsnyje rašo, vasarą bus stebimi srautai ir jei šis jau antras naktinių maršrutų bandymas nuvils - teks naktinių atsisakyti nuo rugsėjo mėn.
Kaip jau straipsnyje rašo, vasarą bus stebimi srautai ir jei šis jau antras naktinių maršrutų bandymas nuvils - teks naktinių atsisakyti nuo rugsėjo mėn.
Taigi viskas priklauso nuo mūsų pačių.
Labai gali būti, kad jis nuvils, juk vasarą žmonės plūsta pajūrio, ežerų link, o miestas linkęs ištuštėti. Į Kauną gyvenimas sugrįžta tik rugpjūčio antroje pusėje. Šitas vajus gali tapti parodomuoju eksperimentu: štai, žiūrėkite, kauniečiams nereikia naktinio transporto! Nors nėra čia ką burt, pagyvensim pamatysim.
Kitas dalykas: ką jie turi omenyje "nuvils"? Kiek keleivių tikimasi surinkti, kad reisai nenuviltų? Jie niekada nebus pelningi, pelnas miestui turėtų sugrįžti kitais būdais.
O jau kad tos nevilties tiek nebūtų, tai galėtų paleist troleibusuose reklamą šalia tos "saugok savo dokumentus ir rankinę": nebijok pasiklysti naktį, būsi parvežtas. Daug mano pažįstamų apie praeitus buvusius naktinius reisus sužinojo tik tada, kai jie buvo uždaryti
Dar didesni darbai numatyti rudeniui. Tada iš žvyrkelio asfaltuota gatve turėtų pradėti virsti Technikumo gatvė, prasidėti viaduko Rokuose kapitalinis remontas. Taip pat tikimasi rudenį pradėti tvarkyti labai svarbią atkarpą nuo Vytauto prospekto iki Vydūno alėjos.
"Ten viską reikia tvarkyti iš pagrindų. Didelės problemos dėl lietaus vandens nuotekų sistemos. Per daugybę metų nuo įkalnės slinkusio suvažinėto asfalto storis kai kuriose vietose jau sudaro pusmetrį", – kalbėjo A.Pakalniškis.
Šioje atkarpoje taip pat ketinama pakeisti visas kitas po gatve susiraizgiusias susidėvėjusias komunikacijas, šaligatvius, troleibusų linijas. Darbai turėtų vykti keliais etapais ir tęstis iki kitų metų pabaigos.
as taip supratau jie kalba apie Parodos kalna, bet kalba tai graziai, nors va cecenijos aikste tvarko...kartais atrodo kad priesrinkiminis triusas eina i nauda mums gyventojams, bet ne dabartinei valdziai kurios tikrai neisrinks, bet uz tai galima aciu pasakyti DD
Labai gali būti, kad jis nuvils, juk vasarą žmonės plūsta pajūrio, ežerų link, o miestas linkęs ištuštėti. Į Kauną gyvenimas sugrįžta tik rugpjūčio antroje pusėje. Šitas vajus gali tapti parodomuoju eksperimentu: štai, žiūrėkite, kauniečiams nereikia naktinio transporto! Nors nėra čia ką burt, pagyvensim pamatysim.
Visiskai pritariu. Naktiniai vasara is visu sezonu yra butent maziausiai reikalingi. J8k pagrinde vazineja studentai is vakareliu, kaviniu ir tt.
Kitas dalykas: ką jie turi omenyje "nuvils"? Kiek keleivių tikimasi surinkti, kad reisai nenuviltų? Jie niekada nebus pelningi, pelnas miestui turėtų sugrįžti kitais būdais.
Butent. Is bilietu tai cia absoliutus faktas, kad neatsipirks. Ir faktas, kad pinigai grizta kitais budais - vienas is pavyzdziu zmones daugiau isleidzia pinigu alui centre, nuo kurio grizta nemazi mokesciai.
Nors aisku atsiras buku politikieriu, kurie tiesiogiai tik skaiciuos - va is bilietu neatsipirko, naikinam.
O jau kad tos nevilties tiek nebūtų, tai galėtų paleist troleibusuose reklamą šalia tos "saugok savo dokumentus ir rankinę": nebijok pasiklysti naktį, būsi parvežtas. Daug mano pažįstamų apie praeitus buvusius naktinius reisus sužinojo tik tada, kai jie buvo uždaryti
Gera ideja. Prisidetu prie vis pelnytai menkejancio visuomeninio transporto ivaizdzio.
O siaip, po eiles blogu naujienu pagaliau nors viena geresne. Minusai kaip minejau tik du - ar nebus tik politinis triukas ir antra, kad butent ne vasara siu marsrutulabiau reiketu
Prisidetu prie vis pelnytai menkejancio visuomeninio transporto ivaizdzio.
Menkėjančio įvaizdžio? O kodėl tas įvaizdis menkėja? Ar tai tikrai objektyvus tavo vertinimas? Pagal kokius kriterijus vertini viešąjį transportą ir jį galutinai įvertini? Mano nuomone, Kauno VT įvaizdis kaip tik gerėja dėl diegiamų naujovių, žinoma, retesni tvarkaraščiai situaciją blogina. Bet tik jau nereikia tirštinti spalvų ir murmėti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kas is tu naujoviu jei metai is metu karpomi/mazinami marsrutai. Pvz kas is to valandinio bilieto jei jis yra vis maziau ir maziau naudingas retejant marsrutams? Antras dalykas del ko blogeja ivaizdis - visokios kalbos apie autrolio/KA sujungimus, troleibusu/autobusu parku zemiu isparceliavimus ir tt. Kitas dalykas - tokie pokstai kaip pvz troleibuso visiskas panaikinimas savaitgali ar palikimas tik ryte ir vakare - milziniskas zmugis ivaizdziui. Tavo minimos naujoves neatperka esminio dalyko del ko viesasis transportas yra arba geras arba nelabai - jo prieinamumas.
Kas is tu naujoviu jei metai is metu karpomi/mazinami marsrutai. Pvz kas is to valandinio bilieto jei jis yra vis maziau ir maziau naudingas retejant marsrutams? Antras dalykas del ko blogeja ivaizdis - visokios kalbos apie autrolio/KA sujungimus, troleibusu/autobusu parku zemiu isparceliavimus ir tt. Kitas dalykas - tokie pokstai kaip pvz troleibuso visiskas panaikinimas savaitgali ar palikimas tik ryte ir vakare - milziniskas zmugis ivaizdziui. Tavo minimos naujoves neatperka esminio dalyko del ko viesasis transportas yra arba geras arba nelabai - jo prieinamumas.
teisingai, kas geriau, ar zinojimas, kad troleibusai vaziuoja kas 5 min, ar stoteleje pakabintas tablo kuriame matyti kad tas troleibusas atvaziuos uz pusvalandzio. visi tie "modernus" zaislai labai mazai prisideda prie viesojo transporto gerinimo, kai retinami marsrutai, bei ryja didelius pinigus kurie galetu buti panaudoti tu paciu marsrutu tankinimui.
Comment