Ne "Kautros", o "Kauno autobusų".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąNe "Kautros", o "Kauno autobusų".
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąbet juk anksciau kazkas cia rase jog sis Kag'as priklauso "Kautrai"?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNepriklauso nei tam nei tam, mano ziniom. Nebent nesenai pardave.. Galesiu pasidomet.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Dėl šiol klausimo pataikei ne į tą temą.
2. Nepatingėk ir atsakymą susirask "Kauno VT" temoje.Laidų vedimas - visai nesusijęs su įmonių sujungimu. Tai tiesiog bendradarbiavimas, siekiant sumažinti troleibusų nulinę ridą.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė Aidzius Rodyti pranešimąkas yra nuline rida ? ir kaip laidu atvedimas i autobusu parka ja sumazins?دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąLauksim amiko išsamesnio paaiškinimo. Kaip suprantu pats, tai atstumas, kurį troleibusas turi įveikti nuo troleibusų parko ar atvirkščiai iki galinio punkto ir iš ten pradėti savo maršrutą. Tai, pavyzdžiui, 7 ir 11 troleibusų maršrutams bus naudingiau nakvoti "Kauno autobusuose", kad būtų arčiau Kaniūkų galinio punkto ir taip sumažinti ridą.
1. Ne visi žino, kur jis yra.
2. Tai nepaaiškina, kokiomis gatvėmis važiuoja.
3. Neaišku, į kurį garažą važiuoja (autobusų ar troleibusų).
Jiems labai nepatiko mano pastaba su šiais 3 argumentais ir nebeatrašė - mąsto, ką toliau daryt
O mano principas - vakare ir anksti ryte mažinti pagrindinių reisų skaičių ir vietoje jų keleiviai galėtų naudotis racionaliai išdėstytais (kad ir ilgesniu keliu važiuojančiais nuo garažo iki pradinio/galinio punkto, bet aprėpiančiais miestą) nulinės ridos reisais. Keleiviai nepatogumų nepajustų, nes būtų protingai išdėstyti reisai. Kam anksti ryte ir vėlai vakare, kai keleivių itin mažai, dubliuoti pagrindinius reisus ir nulinės ridos ir važinėti tuščiai? Taigi mano siūlymas: trumpinti troleibusų darbo laiką, bet į bendrą sistemą integruoti nulinės ridos reisus, kas metų gale leistų sutaupyti apie pusę milijono litų.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.24, 11:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąLauksim amiko išsamesnio paaiškinimo. Kaip suprantu pats, tai atstumas, kurį troleibusas turi įveikti nuo troleibusų parko ar atvirkščiai iki galinio punkto ir iš ten pradėti savo maršrutą. Tai, pavyzdžiui, 7 ir 11 troleibusų maršrutams bus naudingiau nakvoti "Kauno autobusuose", kad būtų arčiau Kaniūkų galinio punkto ir taip sumažinti ridą.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKiek ten realiai bus naudos, ar kiek susitaupys lesu kaip jie sako, tai niekas nezino... Pakankamai daznai troleibusai genda ir juos reikia varyti i parka remontui. Dar visai nesenai vienas troleibusas ryte, be jokio marsuto atvaziuodavo i Kaniukus ir stovedavo, jei koks nors sugesdavo.. Dabar jo nematyti.. Plius laidu irengimas kainavo, neskaitant, dar atskiru prieziuros ir saugojimo, troleibusu plovimo aspektai pareikalaus papildomu lesu, o zinant musiskiu parku uz viska permokejimus ir pinigu plovyklas, nesinori tiketi, kad viskas taip pigu ir grazu..
...Žinoma, kad čia nėra pigu ir gražu. Bet manau čia didžiausias interesas konservų (ypač mero), bei jų draugo M. Lego (troleibusų parko direktoriaus).
Kita vertus, mes, lietuviai, jau esame sugadinti žmonės - mums kiekvienas naujas projektas "kviepia" nešvariais darbeliais ir pinigų plovimu... O gal visai be reikalo?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data - 2010-05-25
Laikas - 9.00val.
Vieta - Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl 29-ojo autobusų maršruto keitimo.
Manau bus sprendžiama dėl naktinio 29E reiso
2. Dėl 43-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
Žinau, bet negaliu komentuoti
3. Dėl autobusų ir troleibusų eismo organizavimo masinių renginių dienomis.
Nežinau, bet ir nieko ypatingo
Komisijos pirmininko pavaduotojas
Jonas Žališkevičius
Šįkart tai bus neįdomiausias posėdiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data - 2010-05-25
Laikas - 9.00val.
Vieta - Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl 29-ojo autobusų maršruto keitimo.
Manau bus sprendžiama dėl naktinio 29E reiso
2. Dėl 43-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
Žinau, bet negaliu komentuoti
3. Dėl autobusų ir troleibusų eismo organizavimo masinių renginių dienomis.
Nežinau, bet ir nieko ypatingo
Komisijos pirmininko pavaduotojas
Jonas Žališkevičius
Šįkart tai bus neįdomiausias posėdis
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKą čia bus galima spręsti dėl naktinio 29 reiso, jei dar tik vieną dieną (t.y. šiandien) jis bus tevažiavęs?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimągeletu jis vaziuot per visa savanoriu ir per centra, o ne per zaliakalni...daugiau keleiviu juo naudotusiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKad tas naktinis taip ir važiuos - per visą Savanorių pr. ir centrą
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna tai kas ten zino ar tas antikvarinis Kag'as priklauso "Kautrai" ar "Kauno autobusams" ?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai galetu ir dieniniai taip vaziuot
1. Nuo stoties pro centrą ir Savanorių pr. dieną ir taip daug transporto važiuoja, tad dubliuoti neapsimoka.
2. Kauno VT organizavimas krypta ta linkme, kad maršrutų trasos būtų dubliuojamos kuo mažiau. Tai leidžia pagrindinių maršrutų kursavimą dažninti, o ne pagrindinių - labiau pritaikyti pagal poreikius.
3. Netrukus atsiras vienkartinių bilietų funkcija e. biliete, todėl bus lengviau perlipti iš maršruto į maršrutą.
4. Reikia išlaikyti geras VT pozicijas nuo stoties greičiau pasiekti Savanorių pr. (konkrečiau: Aklųjų ir silpnaregių centrą, Kalniečių pol.).
5. 29-ojo maršruto trasos pakoregavimas pro centrą būtų nuostolingas. Tiek keleivių nepadaugėtų, kiek reikėtų, kad jie padengtų smarkiai padidėjusios ridos nuostolingumą.
29-as maršrutas aptarnauja ne tik oro uosto keleivius, bet ir daug miesto keleivių, todėl reikia atsižvelgti į visų poreikius.
Visgi, nepaisant šių argumentų, galima atrasti ir prieštaraujančių kontrargumentų ir įrodyti, kad pro centrą kai kada apsimokėtų leisti 29-ąjį. Pvz., vasaros metu, kada aktualu geras susisiekimas nuo centro iki oro uosto. Beje, savo siūlyme būtent taip ir rekomendavau: vasaros sezono metu 29-ąjį organizuoti trasa Geležinkelio stotis - Vytauto pr. - Kęstučio (K. Donelaičio) g. - Savanorių pr. - Vilniaus g. (Karmėlava) - Kauno oro uostas. Ką gali žinot, gal vasarai tikrai taip padarys... Bet vis tik aš asmeniškai manau, kad reikėtų išlaikyti geras VT pozicijas atkarpoje stotis - Savanorių pr. pro Parodos g. 29-ąjį nukreipus pro centrą, minėtoje atkarpoje atsirastų skylė, kurią vos ne vos kamšytų į Šilainius važiuojantys 34 ir 38 maršrutai. Tačiau, kiek teko stebėti, tik jauni nevengia išlipti "Utenos g." stotelėje Utenos gatvėje link Šilainių, Klinikų ir eiti link "Utenos g." stotelės Savanorių pr. link Kalniečių pol. Man asmeniškai patinka, kad nuo centro link Savanorių pr. pro Parodos g. veža 6-as, o nuo stoties - 29-as maršrutai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.24, 12:54.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai galetu ir dieniniai taip vaziuot
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai galetu ir dieniniai taip vaziuot
Kitas dalykas dėl 29E. Mačiau, jame labai sumažintas stotelių skaičius. Tai yra gerai. Tačiau ar gali keleivis išlipti pagal pareikalimą stotelėje, kurioje pagal tvarkaraštį sustojimas nenumatytas?
Comment
Comment