Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne "Kautros", o "Kauno autobusų".

    Comment


      Parašė jRamke Rodyti pranešimą
      Ne "Kautros", o "Kauno autobusų".
      bet juk anksciau kazkas cia rase jog sis Kag'as priklauso "Kautrai"?

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        bet juk anksciau kazkas cia rase jog sis Kag'as priklauso "Kautrai"?
        imk ir nusisauk

        Comment


          Nepriklauso nei tam nei tam, mano ziniom. Nebent nesenai pardave.. Galesiu pasidomet.

          Comment


            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
            Nepriklauso nei tam nei tam, mano ziniom. Nebent nesenai pardave.. Galesiu pasidomet.
            Pauliak,pasidomek nes kai kas sake jog "Kautrai" priklauso..

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              1. Dėl šiol klausimo pataikei ne į tą temą.
              2. Nepatingėk ir atsakymą susirask "Kauno VT" temoje.Laidų vedimas - visai nesusijęs su įmonių sujungimu. Tai tiesiog bendradarbiavimas, siekiant sumažinti troleibusų nulinę ridą.
              kas yra nuline rida ? ir kaip laidu atvedimas i autobusu parka ja sumazins?
              KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

              Comment


                Parašė Aidzius Rodyti pranešimą
                kas yra nuline rida ? ir kaip laidu atvedimas i autobusu parka ja sumazins?
                Lauksim amiko išsamesnio paaiškinimo. Kaip suprantu pats, tai atstumas, kurį troleibusas turi įveikti nuo troleibusų parko ar atvirkščiai iki galinio punkto ir iš ten pradėti savo maršrutą. Tai, pavyzdžiui, 7 ir 11 troleibusų maršrutams bus naudingiau nakvoti "Kauno autobusuose", kad būtų arčiau Kaniūkų galinio punkto ir taip sumažinti ridą.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Lauksim amiko išsamesnio paaiškinimo. Kaip suprantu pats, tai atstumas, kurį troleibusas turi įveikti nuo troleibusų parko ar atvirkščiai iki galinio punkto ir iš ten pradėti savo maršrutą. Tai, pavyzdžiui, 7 ir 11 troleibusų maršrutams bus naudingiau nakvoti "Kauno autobusuose", kad būtų arčiau Kaniūkų galinio punkto ir taip sumažinti ridą.
                  Atsakei labai aiškiai, trumpai ir teisingai Pridursiu tik tiek, kad nuo "Kauno autobusų" galėtų iki "Varnių g." galinio punkto važiuoti ir 5 bei 8 troleibusų maršrutai, taip pat nuo galinio punkto "Kęstučio g." - 3-iojo maršruto troleibusai. Tai būtų trumpesnis kelias, negu važiuoti nuo Islandijos pl. Kadangi nulinės ridos reisai yra neišvengiami, o jie yra ankstyvi arba vėlyvi (kai kada ir viduryje dienos, dubliuojantys esamus pagrindinius reisus), tai jie būna labai nuostolingi. Metų gale suskaičiavus nuostolingumą, būtų dideli skaičiai. Autobusų nulinės ridos nuostolingumas kiek kitoks, kadangi autobusai nuo galinio punkto važiuoja į garažą be keleivių (dauguma reisų) ir greičiausiu keliu. Troleibusai "pririšti" prie kontaktų, todėl kartais tenka važiuoti lanku. Maždaug prieš pusmetį esu teikęs siūlymus dėl nulinės ridos mažinimo, tačiau į juos atsižvelgta tik iš dalies - eismo tvarkaraščiuose pagaliau skelbiami troleibusų reisai, vykstantys į garažą. Tačiau vis dar bijoma tų troleibusų priekyje pateikti informaciją su trumpu to nulinės ridos reiso aprašu. Pvz., 3-ias troleibusų maršrutas vakare nuo Kęstučio g. į garažą važiuoja visiškai ne pagrindine trasa: <...> Utenos g., Sukilėlių pr., Šiaurės pr., Islandijos pl. galinis punktas. Siūliau visų troleibusų priekyje pateikti lentelę su trumpu tokių reisų aprašu, tačiau sutiko, kad reikia pateikti lentelę "grįžta į garažą". Paprieštaravau, nes:
                  1. Ne visi žino, kur jis yra.
                  2. Tai nepaaiškina, kokiomis gatvėmis važiuoja.
                  3. Neaišku, į kurį garažą važiuoja (autobusų ar troleibusų).

                  Jiems labai nepatiko mano pastaba su šiais 3 argumentais ir nebeatrašė - mąsto, ką toliau daryt

                  O mano principas - vakare ir anksti ryte mažinti pagrindinių reisų skaičių ir vietoje jų keleiviai galėtų naudotis racionaliai išdėstytais (kad ir ilgesniu keliu važiuojančiais nuo garažo iki pradinio/galinio punkto, bet aprėpiančiais miestą) nulinės ridos reisais. Keleiviai nepatogumų nepajustų, nes būtų protingai išdėstyti reisai. Kam anksti ryte ir vėlai vakare, kai keleivių itin mažai, dubliuoti pagrindinius reisus ir nulinės ridos ir važinėti tuščiai? Taigi mano siūlymas: trumpinti troleibusų darbo laiką, bet į bendrą sistemą integruoti nulinės ridos reisus, kas metų gale leistų sutaupyti apie pusę milijono litų.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.24, 11:11.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Lauksim amiko išsamesnio paaiškinimo. Kaip suprantu pats, tai atstumas, kurį troleibusas turi įveikti nuo troleibusų parko ar atvirkščiai iki galinio punkto ir iš ten pradėti savo maršrutą. Tai, pavyzdžiui, 7 ir 11 troleibusų maršrutams bus naudingiau nakvoti "Kauno autobusuose", kad būtų arčiau Kaniūkų galinio punkto ir taip sumažinti ridą.
                    Kiek ten realiai bus naudos, ar kiek susitaupys lesu kaip jie sako, tai niekas nezino... Pakankamai daznai troleibusai genda ir juos reikia varyti i parka remontui. Dar visai nesenai vienas troleibusas ryte, be jokio marsuto atvaziuodavo i Kaniukus ir stovedavo, jei koks nors sugesdavo.. Dabar jo nematyti.. Plius laidu irengimas kainavo, neskaitant, dar atskiru prieziuros ir saugojimo, troleibusu plovimo aspektai pareikalaus papildomu lesu, o zinant musiskiu parku uz viska permokejimus ir pinigu plovyklas, nesinori tiketi, kad viskas taip pigu ir grazu..

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Kiek ten realiai bus naudos, ar kiek susitaupys lesu kaip jie sako, tai niekas nezino... Pakankamai daznai troleibusai genda ir juos reikia varyti i parka remontui. Dar visai nesenai vienas troleibusas ryte, be jokio marsuto atvaziuodavo i Kaniukus ir stovedavo, jei koks nors sugesdavo.. Dabar jo nematyti.. Plius laidu irengimas kainavo, neskaitant, dar atskiru prieziuros ir saugojimo, troleibusu plovimo aspektai pareikalaus papildomu lesu, o zinant musiskiu parku uz viska permokejimus ir pinigu plovyklas, nesinori tiketi, kad viskas taip pigu ir grazu..
                      Nauda pasijus labai greitai, nes bus sutaupomos nuolatinės sąnaudos privalomam transporto judėjimui. Dabar tas atsarginis troleibusas galės stovėti autobusų parke (taigi saugioje vietoje). Troleibusų linijos įrengtos turbūt iš savivaldybės lėšų, gali būti, kad 40 proc. projekto padengė ES (jei ten kreipėsi). Minėti troleibusai iš autobusų parko būtų atvaromi iki troleibusų parko kartą ar du per savaitę, tačiau vis tiek būtų sutaupyta, nes nebūtų patirtos išlaidos dėl tuščiai važinėjamų kilometrų. Mano nuomone, labai būtų naudinga troleibusams turėti dar mažą teritoriją netoli geležinkelio stoties, kad ir "Kautros" teritorijoje.

                      ...Žinoma, kad čia nėra pigu ir gražu. Bet manau čia didžiausias interesas konservų (ypač mero), bei jų draugo M. Lego (troleibusų parko direktoriaus).

                      Kita vertus, mes, lietuviai, jau esame sugadinti žmonės - mums kiekvienas naujas projektas "kviepia" nešvariais darbeliais ir pinigų plovimu... O gal visai be reikalo?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

                        KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ

                        Posėdžio data - 2010-05-25
                        Laikas - 9.00val.
                        Vieta - Laisvės al. 96, Mažoji salė

                        1. Dėl 29-ojo autobusų maršruto keitimo.
                        Manau bus sprendžiama dėl naktinio 29E reiso
                        2. Dėl 43-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                        Žinau, bet negaliu komentuoti
                        3. Dėl autobusų ir troleibusų eismo organizavimo masinių renginių dienomis.
                        Nežinau, bet ir nieko ypatingo

                        Komisijos pirmininko pavaduotojas
                        Jonas Žališkevičius

                        Šįkart tai bus neįdomiausias posėdis
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

                          KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ

                          Posėdžio data - 2010-05-25
                          Laikas - 9.00val.
                          Vieta - Laisvės al. 96, Mažoji salė

                          1. Dėl 29-ojo autobusų maršruto keitimo.
                          Manau bus sprendžiama dėl naktinio 29E reiso
                          2. Dėl 43-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
                          Žinau, bet negaliu komentuoti
                          3. Dėl autobusų ir troleibusų eismo organizavimo masinių renginių dienomis.
                          Nežinau, bet ir nieko ypatingo

                          Komisijos pirmininko pavaduotojas
                          Jonas Žališkevičius

                          Šįkart tai bus neįdomiausias posėdis
                          Ką čia bus galima spręsti dėl naktinio 29 reiso, jei dar tik vieną dieną (t.y. šiandien) jis bus tevažiavęs?

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Ką čia bus galima spręsti dėl naktinio 29 reiso, jei dar tik vieną dieną (t.y. šiandien) jis bus tevažiavęs?
                            geletu jis vaziuot per visa savanoriu ir per centra, o ne per zaliakalni...daugiau keleiviu juo naudotusi

                            Comment


                              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                              geletu jis vaziuot per visa savanoriu ir per centra, o ne per zaliakalni...daugiau keleiviu juo naudotusi
                              Kad tas naktinis taip ir važiuos - per visą Savanorių pr. ir centrą
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                na tai kas ten zino ar tas antikvarinis Kag'as priklauso "Kautrai" ar "Kauno autobusams" ?

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Kad tas naktinis taip ir važiuos - per visą Savanorių pr. ir centrą
                                  tai galetu ir dieniniai taip vaziuot

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    na tai kas ten zino ar tas antikvarinis Kag'as priklauso "Kautrai" ar "Kauno autobusams" ?
                                    o tu paimk ir paskambink jiems, issiaskinsi pagaliau

                                    Comment


                                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                      tai galetu ir dieniniai taip vaziuot
                                      Negalėtų, nes:
                                      1. Nuo stoties pro centrą ir Savanorių pr. dieną ir taip daug transporto važiuoja, tad dubliuoti neapsimoka.
                                      2. Kauno VT organizavimas krypta ta linkme, kad maršrutų trasos būtų dubliuojamos kuo mažiau. Tai leidžia pagrindinių maršrutų kursavimą dažninti, o ne pagrindinių - labiau pritaikyti pagal poreikius.
                                      3. Netrukus atsiras vienkartinių bilietų funkcija e. biliete, todėl bus lengviau perlipti iš maršruto į maršrutą.
                                      4. Reikia išlaikyti geras VT pozicijas nuo stoties greičiau pasiekti Savanorių pr. (konkrečiau: Aklųjų ir silpnaregių centrą, Kalniečių pol.).
                                      5. 29-ojo maršruto trasos pakoregavimas pro centrą būtų nuostolingas. Tiek keleivių nepadaugėtų, kiek reikėtų, kad jie padengtų smarkiai padidėjusios ridos nuostolingumą.

                                      29-as maršrutas aptarnauja ne tik oro uosto keleivius, bet ir daug miesto keleivių, todėl reikia atsižvelgti į visų poreikius.

                                      Visgi, nepaisant šių argumentų, galima atrasti ir prieštaraujančių kontrargumentų ir įrodyti, kad pro centrą kai kada apsimokėtų leisti 29-ąjį. Pvz., vasaros metu, kada aktualu geras susisiekimas nuo centro iki oro uosto. Beje, savo siūlyme būtent taip ir rekomendavau: vasaros sezono metu 29-ąjį organizuoti trasa Geležinkelio stotis - Vytauto pr. - Kęstučio (K. Donelaičio) g. - Savanorių pr. - Vilniaus g. (Karmėlava) - Kauno oro uostas. Ką gali žinot, gal vasarai tikrai taip padarys... Bet vis tik aš asmeniškai manau, kad reikėtų išlaikyti geras VT pozicijas atkarpoje stotis - Savanorių pr. pro Parodos g. 29-ąjį nukreipus pro centrą, minėtoje atkarpoje atsirastų skylė, kurią vos ne vos kamšytų į Šilainius važiuojantys 34 ir 38 maršrutai. Tačiau, kiek teko stebėti, tik jauni nevengia išlipti "Utenos g." stotelėje Utenos gatvėje link Šilainių, Klinikų ir eiti link "Utenos g." stotelės Savanorių pr. link Kalniečių pol. Man asmeniškai patinka, kad nuo centro link Savanorių pr. pro Parodos g. veža 6-as, o nuo stoties - 29-as maršrutai.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.24, 12:54.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                        tai galetu ir dieniniai taip vaziuot
                                        Pala pala... Šitai nesiderina su siekiu mažinti autobusų skaičių centre .
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          tai galetu ir dieniniai taip vaziuot
                                          Nesutinku su tokiu požiūriu, nes tai prieštarautų pagrindinei 29 - o idėjai: sujungti Oro uostą su stotimis. Kelionė pailgėtų, sumažėtų VT kiekis K.Petrausko gatvėje - o ir dabar kartais ten atsiranda labai negražių laukimo "langų", be to didėtų autobusų kiekis centre.

                                          Kitas dalykas dėl 29E. Mačiau, jame labai sumažintas stotelių skaičius. Tai yra gerai. Tačiau ar gali keleivis išlipti pagal pareikalimą stotelėje, kurioje pagal tvarkaraštį sustojimas nenumatytas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X