Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Kalbant dėl klinikų žiedo, pritariu visiems dėl taksi vairuotojų. Jie tokie nagli, kad trūksta žodžių. Ne kartą teko matyti, kai stovi trečia eilė mašinų, ir paskutinė išsikišusi ties Eivenių gatve, ir atvažiavęs troleibusas net negali įsukti į žiedą. Prasideda kivirčas, ir taksi vairuotojas dar drįsta ginčytis, vietoj to, kad pasitrauktų. "Mikrobų" vairuotojų irgi neteisinu, atvažiavus troleibusui/autobusui jie lygiai taip pat naglai stovi vienoje vietoje, ir nesiruošia pasitraukti, dažnai stovi suskersavę per pusę įvažiavimo. Žodžiu, reikia "aplaužyti sparnus" ereliams ir situacija ten tikrai pagerėtų.


    Dar norėčiau pasiklausti jūsų, kaip jums 2-ojo maršruto panaikinimas nuo 11h iki 15h? Mano manymu, tai - totali TRAGEDIJA. 13.27 ir 13.39 Aukštaičių gatvėje nebuvo įmanoma įlipti į 1-ąjį troleibusą. Taigi, stotelėje teko praleisti kiek per 30min. Būtų greičiau eiti pėsčiomis. Manau, 4 kartų per valandą važiuoti į klinikas dienos metu yra ženkliai per mažai. Kiek teko pastebėti, 1-asis pastoviai užgrūstas, vietos nėra, žmonės netelpa į transporto priemones. Kažką reikia kardinaliai keisti, nes tuoj žmonės prasikeiks.
    tai pala, jie menesi stebes kaip cia vyksta su tuo 1 trulu, gal paleis viena o per stebukla 2 troleibusus papildomai, bet cia neigelbes situacijos.
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.04.13, 10:25.

    Comment


      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
      tai pala, jie menesi stebes kaip cia vyksta su tuo 1 trulu, gal paleis viena o per stebukla 2 troleibusus papildomai, bet cia neigelbes situacijos.
      Žinoma, kad išgelbės. Vienas troleibusas vienu metu gali pervežti 100 žmonių, tai jei paskiriami 2 papildomi troleibusai, žymiai pagerėja pervežimo kokybė. Bet mano manymu 1-ojo nereikėtų dažninti, nes Panemunėje ir Šančiuose dabartinio dažnumo pakanka. Reikėtų aptarnauti maršrutą:
      1. Troleibusų Kęstučio g. - Islandijos pl. pro Savanorių pr. ir Klinikas (1-ojo dublis).
      ARBA
      2. Autobusų Geležinkelio stotis - Islandijos pl. pro Parodos g. ir Klinikas (43-iojo dublis).
      Galėčiau suformuluot šiuos siūlymus ir pateikti, bet man reikia skirtingu laiku fotografuotų nuotraukų, kaip į 1 troleibusą netelpa žmonės. Kiekviena nuotrauka turi būti su faktais: data, laikas, stotelė, garažo nr. ar valstyb. nr. Nuotraukose turi atsispindėti 1-ojo perpildymas.
      Tokių pačių nuotraukų reikėtų nuo stotelės "Klinikos" prie žiedo. Nuotraukose turi atsispindėti, kaip taksi ir maršrutiniai taksi trukdo troleibusams ir autobusams. Nuotraukoms faktai: data, laikas, užstrigusių kamštyje troleibusų ir autobusų maršrutų nr. ir garažiniai nr.
      Jei atsiųsite man nuotraukas, tada parengsiu raštus ir juos pristatysiu kur reikia. Manau reikia veikti išvien, o ne nuolat man vienam viską daryt, o jums tik skųstis. Jei kas - rašykite AŽ.
      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Kalbant dėl klinikų žiedo, pritariu visiems dėl taksi vairuotojų. Jie tokie nagli, kad trūksta žodžių. Ne kartą teko matyti, kai stovi trečia eilė mašinų, ir paskutinė išsikišusi ties Eivenių gatve, ir atvažiavęs troleibusas net negali įsukti į žiedą. Prasideda kivirčas, ir taksi vairuotojas dar drįsta ginčytis, vietoj to, kad pasitrauktų. "Mikrobų" vairuotojų irgi neteisinu, atvažiavus troleibusui/autobusui jie lygiai taip pat naglai stovi vienoje vietoje, ir nesiruošia pasitraukti, dažnai stovi suskersavę per pusę įvažiavimo. Žodžiu, reikia "aplaužyti sparnus" ereliams ir situacija ten tikrai pagerėtų.


      Dar norėčiau pasiklausti jūsų, kaip jums 2-ojo maršruto panaikinimas nuo 11h iki 15h? Mano manymu, tai - totali TRAGEDIJA. 13.27 ir 13.39 Aukštaičių gatvėje nebuvo įmanoma įlipti į 1-ąjį troleibusą. Taigi, stotelėje teko praleisti kiek per 30min. Būtų greičiau eiti pėsčiomis. Manau, 4 kartų per valandą važiuoti į klinikas dienos metu yra ženkliai per mažai. Kiek teko pastebėti, 1-asis pastoviai užgrūstas, vietos nėra, žmonės netelpa į transporto priemones. Kažką reikia kardinaliai keisti, nes tuoj žmonės prasikeiks.
      Galėjai bet kuriuo pavažiuot iki Utenos g. stotelės ir nuo ten perlipti į 43 autobusą. arba pavažiuot iki Utenos g., tada nuo ten bet kokiu į Šilainius važiuojančiu autobusu (ar kitu pasitaikiusiu) iki P. Dovydaičio g. (viena stotelė) ir nuo ten pėsčiomis paeiti iki V. Lašo stotelės ir nuo ten 9 troleibusu arba 3 autobusu pasiektum Klinikas... Bet Kaune žmonės dar nelabai pratę perlipinėti net kai turi mėnesinius bilietus... O gaila.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.13, 10:35.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Žinoma, kad išgelbės. Vienas troleibusas vienu metu gali pervežti 100 žmonių, tai jei paskiriami 2 papildomi troleibusai, žymiai pagerėja pervežimo kokybė. Bet mano manymu 1-ojo nereikėtų dažninti, nes Panemunėje ir Šančiuose dabartinio dažnumo pakanka. Reikėtų aptarnauti maršrutą:
        1. Troleibusų Kęstučio g. - Islandijos pl. pro Savanorių pr. ir Klinikas (1-ojo dublis).
        ARBA
        2. Autobusų Geležinkelio stotis - Islandijos pl. pro Parodos g. ir Klinikas (43-iojo dublis).
        bet ar tu girdi, jis perpildytas ir savanoriu neimanoma ilipti i 1!!! ko tu ta 43 prievartauji, tegul jis sau vaziuoja kaip vaziavo...4 masinu antrame marsrute piko metu mazai, reik dar dvieju, ar ambicijos neleidzia parekomenduot transporto skyriui toki dalyka? gi viska tu uz juos darai, jie tik sedi atsipute savo kabinetuose, kaikurie is ju net nesuvokia ko i drba ateinaDD

        Comment


          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
          bet ar tu girdi, jis perpildytas ir savanoriu neimanoma ilipti i 1!!! ko tu ta 43 prievartauji, tegul jis sau vaziuoja kaip vaziavo...4 masinu antrame marsrute piko metu mazai, reik dar dvieju, ar ambicijos neleidzia parekomenduot transporto skyriui toki dalyka? gi viska tu uz juos darai, jie tik sedi atsipute savo kabinetuose, kaikurie is ju net nesuvokia ko i drba ateinaDD
          Faktas, kad negalima įlipti Savanorių pr., neįrodo, kad keleivių perteklius yra Panemunėje ir Šančiuose. Jei 1-as būtų dažninamas pagal Klinikų poreikius, tai Panemunėje ir Šančiuose patirtų nuostolius, nes ten 1-ąjį dar dubliuoja 23-ias.
          2-asis problemą išspręstų tik iš dalies, nes į 1-ąjį vis tiek liptų žmonės centre ir Savanorių pr., jei šis atvyktų anksčiau, todėl 1-asis vėlgi būtų pergrūstas. O 2-ojo lengvai nesukoordinuosi, nes jis neužsuka į Klinikas, todėl jau viduryj trasos kinta 2-ojo trasos įveikimo laikas, lyginant su 1-uoju, be to, 2-asis nestovi Kauno pilies galinėje stotelėje, todėl ir vėl lieka "palaidas" ir taip yra sudėtinga priderinti su 1-uoju. Dėl to sudažninus 2-jį, 1-asis nuo centro atvyktų pilnutėlis, o 2-asis vėl rinktų trupinius kaip iki šiol buvo.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Faktas, kad negalima įlipti Savanorių pr., neįrodo, kad keleivių perteklius yra Panemunėje ir Šančiuose. Jei 1-as būtų dažninamas pagal Klinikų poreikius, tai Panemunėje ir Šančiuose patirtų nuostolius, nes ten 1-ąjį dar dubliuoja 23-ias.
            2-asis problemą išspręstų tik iš dalies, nes į 1-ąjį vis tiek liptų žmonės centre ir Savanorių pr., jei šis atvyktų anksčiau, todėl 1-asis vėlgi būtų pergrūstas. O 2-ojo lengvai nesukoordinuosi, nes jis neužsuka į Klinikas, todėl jau viduryj trasos kinta 2-ojo trasos įveikimo laikas, lyginant su 1-uoju, be to, 2-asis nestovi Kauno pilies galinėje stotelėje, todėl ir vėl lieka "palaidas" ir taip yra sudėtinga priderinti su 1-uoju. Dėl to sudažninus 2-jį, 1-asis nuo centro atvyktų pilnutėlis, o 2-asis vėl rinktų trupinius kaip iki šiol buvo.
            pats laikas butu pagalvot kaip troleibusams k.pilies autobusu galineje sumontuot laidus, ten tikrai nedaug reik, galetu ten pietaut ar ilsetis, kaip kad buna su 24 autobusu...nors cia utopija gautusi, niekas siuo metu to nedarytu...nes ne tik 2 bet ir 10 galetu ten ilsetis, nes dabar jie per pietus vos sutelpa Partizanu galineje

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Faktas, kad negalima įlipti Savanorių pr., neįrodo, kad keleivių perteklius yra Panemunėje ir Šančiuose. Jei 1-as būtų dažninamas pagal Klinikų poreikius, tai Panemunėje ir Šančiuose patirtų nuostolius, nes ten 1-ąjį dar dubliuoja 23-ias.
              2-asis problemą išspręstų tik iš dalies, nes į 1-ąjį vis tiek liptų žmonės centre ir Savanorių pr., jei šis atvyktų anksčiau, todėl 1-asis vėlgi būtų pergrūstas. O 2-ojo lengvai nesukoordinuosi, nes jis neužsuka į Klinikas, todėl jau viduryj trasos kinta 2-ojo trasos įveikimo laikas, lyginant su 1-uoju, be to, 2-asis nestovi Kauno pilies galinėje stotelėje, todėl ir vėl lieka "palaidas" ir taip yra sudėtinga priderinti su 1-uoju. Dėl to sudažninus 2-jį, 1-asis nuo centro atvyktų pilnutėlis, o 2-asis vėl rinktų trupinius kaip iki šiol buvo.
              23 autobusas pagrinde žmones veža į Panemunę ir Rokus, o 1 troleibusas Šančius ir Panemunę(Panemunei trasos skiriasi)

              Comment


                Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                23 autobusas pagrinde žmones veža į Panemunę ir Rokus, o 1 troleibusas Šančius ir Panemunę(Panemunei trasos skiriasi)
                Tose keliose stotelėse nėra tiek daug keleivių, kad reikėtų apie tai kalbėti.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                  pats laikas butu pagalvot kaip troleibusams k.pilies autobusu galineje sumontuot laidus, ten tikrai nedaug reik, galetu ten pietaut ar ilsetis, kaip kad buna su 24 autobusu...nors cia utopija gautusi, niekas siuo metu to nedarytu...nes ne tik 2 bet ir 10 galetu ten ilsetis, nes dabar jie per pietus vos sutelpa Partizanu galineje
                  Tai gal kelis reisus jų pratęsti iki Kėdainių gatvės ?

                  Comment


                    taxi ir mikrų rojus prie klinikų.



                    troleibusas lauke apie puse minutes, kol mikrai prisirinks kelieviu, tada jis gales privaziuot stotele...ar cia normalu? ir jokie vartai netrukdo juos uzstoti...




                    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.04.13, 16:16.

                    Comment


                      mėlynasis troleibusų tvarkarastis ;D

                      Comment


                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                        taxi ir mikrų rojus prie klinikų.

                        Atvaizdas


                        troleibusas lauke apie puse minutes, kol mikrai prisirinks kelieviu, tada jis gales privaziuot stotele...ar cia normalu? ir jokie vartai netrukdo juos uzstoti...
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Deja, nėra nei vieno troleibuso. Hm, kada fotografuota? Pakartosiu - prašau tiksliai datos, laiko. O reikia ir matyti, kad troleibusams trukdo pravažiuot sustoję maršrutiniai taksi.
                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Tai gal kelis reisus jų pratęsti iki Kėdainių gatvės ?
                        Neapsimoka. Bereikalingas pinigų švaistymas. Be to, Kėdainių g. žiedas gali priimti tik vieną maršrutą.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Deja, nėra nei vieno troleibuso.
                          Nes fotografuota tai pro troleibuso langą .
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Prie kliniku toje vietoje taksi automobiliai sustotų viena eilę arba maksimaliai dviem, bet jau kai trim eilėm sustoja tai ten gaunasi tragedija. O tą žiedą padarytų, kaip pusapskritimį, nes visa aikštelė yra kvadratinė. O kai sustoja autobusas, stovi toliausiai nuo šaligatvio. Mikriukai ten atvažiavę pastovi kokias 2-3min ir toliau važiuoja. Galėtų ir šiektiek palaukti keleivių prie taksi mašinų, bet ne stotelėje. Kur pastoviai trukdoma troleibusui. Arba apžymėtų teritorija geltonu kvadratu, o ant stulpo pakabintų kamera, kuri stebėtų vaizdą ar nieks nesustoja stotelėje, išskyrus troleibusus.
                            O kodėl 2 troleibusas negali užsukti į klinikas ir toliau važiuoti savo trasa. Nes toje stotelėje prie klinikų keleivių labai mažai.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Nes fotografuota tai pro troleibuso langą .
                              Nesvarbu, galėjo matytis kitas troleibusas ir pro langą... Sakau, kad man reikia foto, kur aiškiai matyti, kaip maršrutiniai taksi trukdo autobusų ir troleibusų eismui.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                O kodėl 2 troleibusas negali užsukti į klinikas ir toliau važiuoti savo trasa. Nes toje stotelėje prie klinikų keleivių labai mažai.
                                Nes antras yra troleibusas express, skirtas tiems, kam NEREIKIA į Klinikas, galų gale galima paeiti. Kiek girdėjau šnekant, būtent dėl to neužsukimo į Klinikas žmonės gedi antro, nes kelionė pailgėjo + vietos sumažėjo + laukti ilgiau.

                                Comment


                                  Tam kraše, kur dabar stovi Taxi automobiliai būtų geriau statys stotelę, su užrašu "Stotis, Šilainiai" , Dabartinei stotelei prikabint ženklą " Eiguliai, Kauno pienas, pan." , o ten kur dabar autobusų stotelė, palikt vietą taxi ir 33 mikriukui, nubrėžt aiškę juostą kurios negalėtų perženkt

                                  Comment


                                    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                                    Tam kraše, kur dabar stovi Taxi automobiliai būtų geriau statys stotelę, su užrašu "Stotis, Šilainiai" , Dabartinei stotelei prikabint ženklą " Eiguliai, Kauno pienas, pan." , o ten kur dabar autobusų stotelė, palikt vietą taxi ir 33 mikriukui, nubrėžt aiškę juostą kurios negalėtų perženkt
                                    Panašiai ir aš mąstau.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Stotelės "Stotis, Centras, Dainava" kita "Eiguliai, Kauno pienas, Šilainiai" butų šiektiek tiksliau. 11 mikriukas važiuoja į šilainius tai stotų vienoje stotelėje, gryždamas kitoje. Tik jei bus kam prižiūrėti, tai tvarka butų, bet jei ne tai ten gausis balaganas. Ir tas stoteles sustatytų šiektiek plačiau, kad nebūtų viena arti kitos. O kad troleibusai nesigrūstų, butų du kontaktiniai keliai, o ne vienas kaip dabar prie tų stotelių.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        Stotelės "Stotis, Centras, Dainava" kita "Eiguliai, Kauno pienas, Šilainiai" butų šiektiek tiksliau. 11 mikriukas važiuoja į šilainius tai stotų vienoje stotelėje, gryždamas kitoje. Tik jei bus kam prižiūrėti, tai tvarka butų, bet jei ne tai ten gausis balaganas. Ir tas stoteles sustatytų šiektiek plačiau, kad nebūtų viena arti kitos. O kad troleibusai nesigrūstų, butų du kontaktiniai keliai, o ne vienas kaip dabar prie tų stotelių.
                                        Jei kažko nepražiopsojau tai pagal tokį stotelių išdėstymą reiktų tik susikirtimų, bet nereiktų šakotuvų, tai vairuotojams palengvintų darbą, nes jiems nereiktų nardant tarp mikriukų dar ir pataikyt pravažiuot šakotuvą. Dar tiksliau su pavadinimais, tai reiktų skirstyti pagal į iš žiedo įsukamą gatvę.
                                        Paskutinis taisė Aisttiiss; 2010.04.13, 20:55.

                                        Comment


                                          Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                          Stotelės "Stotis, Centras, Dainava" kita "Eiguliai, Kauno pienas, Šilainiai" butų šiektiek tiksliau. 11 mikriukas važiuoja į šilainius tai stotų vienoje stotelėje, gryždamas kitoje. Tik jei bus kam prižiūrėti, tai tvarka butų, bet jei ne tai ten gausis balaganas. Ir tas stoteles sustatytų šiektiek plačiau, kad nebūtų viena arti kitos. O kad troleibusai nesigrūstų, butų du kontaktiniai keliai, o ne vienas kaip dabar prie tų stotelių.
                                          Visų pirma, stotelių pavadinimai turėtų būti rašomi atsižvelgiant į autobusus/troleibusus o ne į mikroautobusus. Negi dabar dėl 11 maršrutinio dės klaidinančius ženklus? Kryptis "Eiguliai,Šilainiai" visiškai nesuderinami dalykai, dvi skirtingos kryptys.

                                          Šiaip man šita idėja patinka, niekada nebuvau apie tai pagalvojęs. Aisttiiss yra teisus, ką tik pasibraižiau schemą, ir iš tiesų, reiktų tik vieno šakotuvo visam žiedui. Kontakto sujungimas buvo reikalingas, kai 9 ir 12 troleibusai ten apsisukdavo (galinė stotelė), bet dabar tai nebereikalinga. Kryptys turėtų būti "Centras, Stotis, Šilainiai", o kita "Eiguliai, Dainava, Pramonės pr." ar kažkas panašaus.
                                          Paskutinis taisė arsiakas; 2010.04.14, 00:47.
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X