Stiklų daužymas - opi problema ir Vilniuje. Yra kelios stotelės, kuriose jie daužomi reguliariai (pvz. I. Šeiniaus st. link Fabijoniškių), tačiau niekam nepabosta ir pinigų nepristinga įdėti naujus. Ar ne pigiau būtų metalo lakštus (arba nudažytą fanierą) įdėti vienoje paviljono sienoje, o tame šone, pro kurį galima žiūrėti ar neatvažiuoja transporto priemonė palikti stiklą. Bent jau mažiau daužys, nors tą fanierą/lakštus aprašinės graffiti greitu laiku...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąStiklų daužymas - opi problema ir Vilniuje. Yra kelios stotelės, kuriose jie daužomi reguliariai (pvz. I. Šeiniaus st. link Fabijoniškių), tačiau niekam nepabosta ir pinigų nepristinga įdėti naujus. Ar ne pigiau būtų metalo lakštus (arba nudažytą fanierą) įdėti vienoje paviljono sienoje, o tame šone, pro kurį galima žiūrėti ar neatvažiuoja transporto priemonė palikti stiklą. Bent jau mažiau daužys, nors tą fanierą/lakštus aprašinės graffiti greitu laiku...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąDėl pavilijonų norėčiau pasakyti štai ką. Nesuprantu kokio velnio vienas labai ilgai stovi šioje vietoje ties NESTE kolonėlė, kur jau labai ilgas laikas nevažiuoja joks transportas. Jį reikėtų paprasčiausiai perkelti kur nors kitur.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kažkodėl Jūs tik pastabas siūlote, o aš Jūsų vis dar prašau pasiūlyti, kur REIKIA paviljono, o ne kur jo nereikia. Be reikalo eikvojate jėgas ir entuziazmą, kai jo reikia visai kitame dalyke ir labai skubiai. Apie tai, kur ko nereikia, bus galima parašyti ir po kelių dienų - tai nėra dabar labai aktualu ir svarbu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal pasikartosiu, bet labai reikia Laisvės alėjos stotelėje Savanorių pr. pradžioje, taip pat gerai būtų ir Šv. Gertrūdos gatvėje Laisvės al. stotelėje. Nekenktų antrasis paviljonas ir Ožeškienės stotelėje, taip pat jų trūksta Sukilėlių prospekte, Juozapavičiaus prospekte, nors gal čia po rekonstrukcijos reikėtų apie tai kalbėti.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąGal pasikartosiu, bet labai reikia Laisvės alėjos stotelėje Savanorių pr. pradžioje, taip pat gerai būtų ir Šv. Gertrūdos gatvėje Laisvės al. stotelėje. Nekenktų antrasis paviljonas ir Ožeškienės stotelėje, taip pat jų trūksta Sukilėlių prospekte, Juozapavičiaus prospekte, nors gal čia po rekonstrukcijos reikėtų apie tai kalbėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGeros žinios - darbo grupė pritarė visiems pasiūlymams dėl paviljonų, kuriuos čia anksčiau teikėte ir aš jas išanalizavau, sugrupavau ir argumentuotai pasiūliau. Užtrukau ilgokai, bet naudingai
Dabar reikia sudaryti sąrašą stotelių, kuriose paviljono šiuo metu nėra, tačiau jį reikėtų įrengti. Laukiu pasiūlymų kuo skubiau (šiandien, rytoj). Šalia konkretaus siūlymo pateikime papildomų pasiūlymų, pageidavimų. Kiekvieną siūlymą numeruokite, kad būtų ir Jums, ir man, ir visiems lengviau suprasti. Šalia kiekvieno siūlymo - kuo daugiau argumentų - jie - svarbiausi.
Laukiu.
Atsakymas dėl naujų švieslenčių įrengimo:
1. Sporto g. (tik į centro pusę). Sutinku, kad reikalinga, bet negalime įrengti, nes nėra iš kur elektros atsivesti.
2. Utenos g. (Savanorių pr., į centro pusę). Svarstytinas variantas.
3. Studentų g. link centro. Nėra iš kur elektros atsivesti.
3. Mosėdžio g. (Šilainiai prie Maximos) - nuo miesto. Nėra iš kur elektros atsivesti. Tiksliau - yra, bet per toli - reikėtų rengti tech. projektą kasybos el. įvado darbams - tam neturime nei laiko nei pinigų.
4. Utenos g. (Utenos g., link P. Dovydaičio g. st., link Klinikų). Svarstytinas variantas.
5. Karaliaus Mindaugo pr. link Aleksoto, Marvelės - vietoj Vilniaus g. (nuo centro link Aleksoto). Svarstėme, tarp šių dviejų vietų - kur geriau, lieka nuomonė Vilniaus g. link Aleksoto.
6. Aleksoto poliklinika (Aleksotas) - link centro. Įrenginėsime arba čia, arba Europos. pr. Pažiūrėsime statistiką, kur daugiau atžymima vienkartinių bilietų.
7. Vilniaus g. (Nemuno g.) link Kauno pilies, link Laisvės al. st. Svarstytinas variantas, bet čia nebūna labai daug žmonių.
8. Gedimino g. (Kęstučio g.) link Muzikinio teatro st. Svarstytinas variantas.
Perkelti švieslentes:
1. Iš Archyvo g. st. į Aklųjų ir silpnaregių centro st. Savanorių pr. link Kalniečių pol. Dėl perkėlimo nesu tikras, galbūt ir yra vietų, kur švieslentė reikalingesnė, tačiau numontavus gali kilti nepasitenkinimas iš keleivių, kurie nuolatos naudojasi ta stotele, galbūt paprasčiau įrengti naują Aklųjų ir silpnar. st.
2. Iš 6-ojo forto st. (K. Baršausko g.) link centro į Pašilės g. st. (K. Baršausko g.) link centro. Kol kas neapsvarstyta.
Molo stotele (tai yra berods pasiles g stotele, tik ne link centro, bet ta kur prie prekybos centro).
Kausta
Argumentai - keleiviu kiekis.
O pratesiant kalba apie tvarkarascius stotelese, tai kur po simts pypkiu jau kelias savaites dinges tvarkarastis is stoteles donelaicio gatveje prie karo muziejaus.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO pratesiant kalba apie tvarkarascius stotelese, tai kur po simts pypkiu jau kelias savaites dinges tvarkarastis is stoteles donelaicio gatveje prie karo muziejaus.
Dėl švieslenčių: prie "Molo" tinka, o "Kaustos" stotelė netinka, nes tai yra mikrorajono gale esanti stotelė. Švieslentė skirta tam, kad joje matytųsi transporto nukrypimas nuo tvarkaraščio, o ne dėl grožio Į stotelę "Kausta" transportas atvyksta pakankamai tiksliai pagal grafiką, todėl pakanka ir įprastų tvarkaraščių stotelėje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillionturputi naujienu is vakarykscio konservarotiu susitikimo: nezinau kaip,bet dar siaip metais zada uz mislinga es parama pastayti troleibusu linija i Parodos kalna, koks stebuklas turetu ivykti,kad ji butu pastatyta...
Comment
-
Stotelėje Topolis esantį pavilioną link centro, padidinkit kažkiek, nes visiems žmonėm sutilpti kai lietus lija, yra neįmanoma. Tik nestatykit, dar vieno iš metalinių kampuočių paviliono, nes labai greitai juos suniokos. Stiklai greitai išdaužomi, o suoliukai greit išdraskomi. Suoliukus geriau naudokite betoninius, arba tvirtesnio metalinio karkaso. Ir kur pašalinat stotelę, tai išlyginkit tuos kupstus su metalinėm detalėm. PVZ prie kempingo Jonavos gatvėje.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl pasirinko Vilniaus g. st. (važiuoja 11, 13, 16 ir 20 autobusai), o ne Karaliaus Mindaugo st. (važiuoja 6, 11, 12, 13, 16, 18 ir 20 autobusai)Parašė qwe Rodyti pranešimąNelabai suprantu kam apskritai reikia tos linijos į Parodos kalną? Autobusų mažai? Dar labiau eismą užkimšt nori? Arba tokiu atveju gal visai reiktų tik VT eismą leist Parodos kalnu...Parašė Vakaris Rodyti pranešimąČia labai sena idėja. Bet tam, kad pastatyti troleibusą liniją, reikia rekonstruoti gatvę, mažinti jos nuolydį. Yra planuojama nusileidimą nuo kalno pradėti ties Vidūno ir K.Petrausko gatvių sankryža. Įtariu įgyvendinant šį planą kristų ne vienas ąžuolas...Parašė lietus Rodyti pranešimąGal geriau būtų tada Parodos kalną apvažiuoti Radvilėnų plentu, ar labai jau Vydūno alėjai reikalingas yra troleibusas?Parašė kempas Rodyti pranešimąStotelėje Topolis esantį pavilioną link centro, padidinkit kažkiek, nes visiems žmonėm sutilpti kai lietus lija, yra neįmanoma. Tik nestatykit, dar vieno iš metalinių kampuočių paviliono, nes labai greitai juos suniokos. Stiklai greitai išdaužomi, o suoliukai greit išdraskomi. Suoliukus geriau naudokite betoninius, arba tvirtesnio metalinio karkaso. Ir kur pašalinat stotelę, tai išlyginkit tuos kupstus su metalinėm detalėm. PVZ prie kempingo Jonavos gatvėje.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.30, 12:05.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip, LABAI reikalingas. Siekiama, kad Ąžuolyno rajone (studentų miestelyje) kursuotų daugiausia troleibusai ir taip būtų sumažinta oro tarša toje vietoje. Nes ten oro tarša yra didelė, nes gatvė siaura, eismas intensyvus ir šalia esantys pastatai ir medžiai trukdo išsisklaidyti išmetamosios dujoms. Dulkelės sklando ore ir sunkiai išsisklaido. Dėl to siekiama iš ten pamažu ir palaipsniui išgrūsti autobusus, o įvesti troleibusus. Iškart klausite, kodėl į Šilainius negalima tiesti. Todėl, kai Šilainiuose reikėtų nutiesti daugiau kilometrų, ten plotas didelis, o namai pastatyti dideliais tarpais, taigi urbanizacijos koncentracija mažesnė (mažesnis atsiperkamumas ir abejotina nauda).
Comment
-
Manau vasarą troleibusas be jokių problemų įvažiuotų ir į dabartinį Parodos kalną, toks koks jis yra. Problemos būtų žiemą. Jau dabar yra problemos su autobusais, taigi su troleibusais jos būtų dar didesnės.
Įdomu, ar jie ruošiasi mažinti nuolydį, ar didinti posūkių kampus. Sumažintas nuolydis leistų transportui lengviau įveikti atkarpą, tačiau pagal fizikos dėsnius tada turėtų ilgėti pati trasa ir būti mažinami posūkių kampai, kas taip pat stabdytų troleibusus. Padarant visą Parodos kalną tiesų, nuolydis turėtų padidėti, trasa sutrumpėtų, tačiau tada troleibusas galėtų įsibėgėti.
Comment
-
Kauno m. savivaldybės administracijos Keleivinio transporto komisijos posėdžio metu priimti sprendimai (posėdžio data 2010-03-30). Nagrinėti klausimai >>>
1. Nepritarta, nes už kelių šimtų metrų esanti stotelė ir taip nėra populiari.
2. Nepritarta dėl lėšų trūkumo organizuoti naują maršrutą, o esamų pratęsti nėra galimybės. Kelionę į kapines nėra pirmo būtinumo, ne kasdienė kelionė ir keleivių ten keliauja nedaug. Siūloma keliauti su perlipimu (e. bilietas suteikia tam galimybę).
3. Norėta pratęsti iki Kalniečių pol. Kadangi ten nėra apsisukimo žiedo, specialios poilsio aikštelės transportui ir tai rajono maršrutas (jie atlieka privežamąją iki artimiausių punktų funkciją) bei dėl miesto maršrutų interesų gynimo, nepritarta.
4. Vežėjo prašymu, dėl smarkiai sumažėjusio keleivių skaičiaus, nevažiuoti iki Palemono ir sutrumpinti iki Elektrėnų g., pritarta (po trumpinimo bus stebimi keleivių srautas ir VT poreikis toje vietoje). Apibrėžtas bandomasis laikotarpis.
5. Naikinami seniai nebeaptarnaujami maršrutai, kurių aptarnavimu per metus laiko nesusidomėjo nei vienas maršrutas, nors skelbta ne kartą. Pritarta.
6. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
7. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
8. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
9. "Lietuvos geležinkeliai" prašo 10 min. paankstinti Kauno VT darbą, kad keleiviai galėtų atvykti į pirmąjį traukinį, išvykstantį iš Kauno į Vilnių. Pritarta 10 min. ankstinti darbo laiką troleibusų maršrutams nr. 1, 13, 14, 15, 16. Dėl to rida ir darbuotojų darbo laiko trukmė nepailgės.
10. Pritarta. Dėl smarkiai sumažėjusių keleivių srautų, nuo balandžio 1 d. koreguojami troleibusų ir autobusų trasos bei eismo tvarkaraščiai. 29-asis autobusų maršrutas balandžio antroje pusėje kursuos maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Kauno oro uostas, 43-asis bus nukreipiamas pro Vokiečių gatvę (nes atsidaro iki šiol buvęs akligatvis) į Vičiūnus. Bus naikinami 38-ojo autobusų maršruto važiavimai iki Vokiečių g. 6-asis maršrutas šeštadieniais bus vykdomas maršrutu Geležinkelio stotis - Garliava ir numeracija bus 6A (dabar taip organizuojama tik sekmadieniais).
8-ojo troleibusų maršruto eismo tvarkaraščio retinti taip, kad dalis troleibusų būtų paskirta į 3-iąjį troleibusų maršrutą taip, kad jis kursuotų savaitgaliais, nepritarta motyvuojant tuo, kad 8-as yra savarankiškas maršrutas, o 3-ias dubliuojamas 15 ir 16 maršrutų. Be to, Taikos pr. žymiai sumažėję keleivių srautai.
Siūloma savaitgaliais nuo Draugystės g. iki centro ir stoties keliauti 8-uoju troleibusų maršrutu ir toliau perlipti į kitą maršrutą; naudotis e. bilietu.
11. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus iniciatyva pridėtas papildomas klausimas: dėl 16-ojo maršrutinių taksi maršruto trasos koregavimo, kad nuo Kazliškių (ir atgal) važiuotų taip: Juodelynės g., Alšėnų g., dalimi Lazdijų g., Veiverių g... Dabar kursuoja Juodelynės g., Kalvarijų g., maža dalimi Europos pr., Lazdijų g., Veiverių g. Siūlymui pritarta, nes taip pageidavo vežėjas, o minėtoje Lazdijų g. dalyje yra vos keli namai, taigi keleivių skaičius beveik lygus "0", o gatvės būklė labai prasta, todėl gadinamas transportas bei be reikalo deginamas kuras nuostolingoje atkarpoje.
Šie posėdžio metu išsakyti argumentai ir mintys yra netiesiogiai perfrazuotos manęs. Neatsakau už galimas papildomas skaitytojų interpretacijas ir neteisingai suprastas mano pateiktas posėdžio metu išreikštas ir manęs perfrazuotas mintis.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.30, 12:36.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąManau vasarą troleibusas be jokių problemų įvažiuotų ir į dabartinį Parodos kalną, toks koks jis yra. Problemos būtų žiemą. Jau dabar yra problemos su autobusais, taigi su troleibusais jos būtų dar didesnės.
Įdomu, ar jie ruošiasi mažinti nuolydį, ar didinti posūkių kampus. Sumažintas nuolydis leistų transportui lengviau įveikti atkarpą, tačiau pagal fizikos dėsnius tada turėtų ilgėti pati trasa ir būti mažinami posūkių kampai, kas taip pat stabdytų troleibusus. Padarant visą Parodos kalną tiesų, nuolydis turėtų padidėti, trasa sutrumpėtų, tačiau tada troleibusas galėtų įsibėgėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment