Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    butu gerai, nes keleiviams ir taip bus sokas, gi dauguma net nezino tokiu drastisku veiksmu ypac savaitgaliais kas ju laukia...na ideja gera, reiketu palikt 3 savaitgaliais, galima buvo padaryt taip ir su 2 ir 4...is kazko atimt...pamirsau, svieslente nepamaisytu ir Karaliaus Mindaugo stoteleje link aleksoto, ten daug keleiviu renkasi, matyt jau priprato prie toje vietoje irengtos stoteles, pastate ir laukimo paviljona, ypac daug studentu laukia joje autobuso...manau daug kas pastebejo, o ir skaite apie vagystes viesajame transpotre, ar nebutu galima padaryt kazkokius lipdukus, ispejancius,kad nereik zioplineti ir atsipalaiduoti...vis gi krize, ir apsvarintu keleiviu vis gauseja...kas del kulturos...tenka vaziuoti man su mazu vaiku, labai retai kas uzleis vieta...jau kad pensininkai engiami tai cia ne naujiena, Vilniuje puikiai igarsina ir paragina uzleist vieta vyresniems bei neigaliems, kodel to nepadarius Kaune.
    Puiku, manau galima bus padaryt. Ką dar per garsiakalbius turi kalbėt - pranešt? Gal ką nors angliškai tik 29-ame maršrute?
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 00:00.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Beje, nuo 2010-04-01 3-iasis troleibusų maršrutas nebus aptarnaujamas savaitgalisi. Čia kai kurie dėl to aršiai sureagavo, tad kaip Jums sprendimas iš 8-ojo troleibuso tiek d.d., tik š.s. tvarkaraščio atimti po vieną troleibusų ir 3-iąjį maršrutą aptarnauti šeštadieniais 3 troleibusais, o sekmadieniais 2-iem?
      8 - as visomis dienomis vakare kažkur po 19.30 važiuoja tuščias, tie paskutiniai reisai yra tikrai nereikalingi. Nežinau kaip Draugystės gale, bet Tvirtovės al. jis važinėja vakarais tuštutėlis. Tiek dėl 8 - o.

      O dėl savaitgalinio 3-o, tai velnias žino kaip geriau.
      Nežinau, koks būna 8 -o užpildymas d.d. ir š.s įvairiose atkarpose. 3 - as būna gerai užpildomas tik iki Senukų. Žinau, kad į Draugystės galą VT šiaip jau važiuoja mažokai žmonių. Labai bjauru burti aklomis nežinant realios situacijos.

      Ką realiai žinau, kas susiję su šita reforma, tai kad 1 -as maršrutas dieną tarp 10 iki 14 užsikiš KMU studentais ir bobutėmis, nes nebus 2-o, kuris tuo laiku tikrai važinėdavo netuščias. Čia jau bus ne kad laiko, bet vietos kančia.

      Comment


        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
        manau daug kas pastebejo, o ir skaite apie vagystes viesajame transpotre, ar nebutu galima padaryt kazkokius lipdukus, ispejancius,kad nereik zioplineti ir atsipalaiduoti...vis gi krize, ir apsvarintu keleiviu vis gauseja...kas del kulturos...tenka vaziuoti man su mazu vaiku, labai retai kas uzleis vieta...jau kad pensininkai engiami tai cia ne naujiena, Vilniuje puikiai igarsina ir paragina uzleist vieta vyresniems bei neigaliems, kodel to nepadarius Kaune.
        Jau keleri metai, kaip ties stotele "Mosėdžio g." garsiniu pranešimu informuojama saugoti savo daiktus nuo svetimų žmonių. Nežinau kodėl, bet tai pritaikyta tik toje vienoje vietoje. Inicijuosiu, kad būtų pranešama dažniau, taip pat ir dėl vietos užleidimo.
        Parašė disident Rodyti pranešimą
        8 - as visomis dienomis vakare kažkur po 19.30 važiuoja tuščias, tie paskutiniai reisai yra tikrai nereikalingi. Nežinau kaip Draugystės gale, bet Tvirtovės al. jis važinėja vakarais tuštutėlis. Tiek dėl 8 - o.

        O dėl savaitgalinio 3-o, tai velnias žino kaip geriau.
        Nežinau, koks būna 8 -o užpildymas d.d. ir š.s įvairiose atkarpose. 3 - as būna gerai užpildomas tik iki Senukų. Žinau, kad į Draugystės galą VT šiaip jau važiuoja mažokai žmonių. Labai bjauru burti aklomis nežinant realios situacijos.

        Ką realiai žinau, kas susiję su šita reforma, tai kad 1 -as maršrutas dieną tarp 10 iki 14 užsikiš KMU studentais ir bobutėmis, nes nebus 2-o, kuris tuo laiku tikrai važinėdavo netuščias. Čia jau bus ne kad laiko, bet vietos kančia.
        Dabartinis 8-ojo organizavimas nepatinka ir man - važiuoja per dažnai - tačiau dėl tam tikrų užsispyrimų jis kursuoja dažniau nei reikia.

        Dėl 1-ojo ir 2-ojo: 2-asis nekursuos tik ne piko metu, o į 1-ojo tvarkaraštį paskiriamas 1 ar 2 papildomi troleibusai, kurie turėtų situaciją sušvelninti. Po balandžio 1 d. bus vykdomi keleivių srautų stebėjimai šitame maršrute ir jei reikės bus paskirta dar 1 ar 2 transporto priemonės. Problema tokia, kad 1-asis labiausiai apkrautas tik atkarpoje Klinikos - Geležinkelio stotis, tačiau nėra galimybių organizuoti troleibusų eismą tokia trasa. Nebent autobusų vieną maršrutą darbo dienomis piko metu su 1 arba 2 transporto priemonėmis. Ir čia natūraliai kiltų klausimas - gal tada tą autobusų maršrutą geriau organizuoti Parodos gatve - kaip 43-iasis autobusų maršrutas? Tačiau tokiu atveju išliktų 1-ojo troleibuso problema, nes minėtas naujas maršrutas aptarnautų visai ne tą trasą, kur yra didžiausių problemų. Bet gal vis tik pakaktų maršruto pro Parodos g.? Juk nuo Klinikų žmonės pavažiuotų iki K. Petrausko g. st. ir paėję iki Utenos g. st. - toliau keliautų savais keliais. Toks maršrutas pro Parodos g. būtų pavežamasis pagalbinis ir tik piko metu dirbantis.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 14:56.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          1-as troleibuso maršrutas kažkada važiavo tik iki klinikų, bet dėl kažkokios priežasties buvo pratęstas (gal amiko žinai kodėl?), prie stoties galima būtų organizuoti troleibusų žiedą po Čiurlionio tiltu, bet tada beabejo lieka Šančiai su Panemune na ir troleibusų atstovos vietos klausimas.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            1-as troleibuso maršrutas kažkada važiavo tik iki klinikų, bet dėl kažkokios priežasties buvo pratęstas (gal amiko žinai kodėl?), prie stoties galima būtų organizuoti troleibusų žiedą po Čiurlionio tiltu, bet tada beabejo lieka Šančiai su Panemune na ir troleibusų atstovos vietos klausimas.
            Iki Klinikų pratęstas dėl Šiaurės ir Sukilėlių pr. gyventojų prašymų gausos. Iki tol važiavęs 2-asis maršrutas netenkino keleivių poreikių, o ryškėjanti tendencija, kad daugiau žmonių keliauja į centrą, o ne Kauno pilį, privertė pratęsti 1-ojo maršruto trasą. Dabar, sumažėjus keleivių srautams, 2-asis tampa nebereikalingas ir labai logiška, kad jis atliks tik pagalbinę funkciją piko metu.
            Galiniam punktui įrengti prie tilto reikia pinigų ir daug laiko. Reikėtų išspręsti žemės klausimus, taip pat skelbti konkursą, todėl visa tai užtruktų apie metus. Ir abejoju, ar galinio punkto įrengimas toje vietoje pasiteisintų - vis tik nuo stoties iki ten troleibusas važiuotų tuščias, o po metų tai - dideli nuostoliai. O organizuoti maršrutą taip, kad troleibusas stovėtų kur nors šalikelėje šalia tilto, diskutuotinas klausimas, nes vėlgi, reikėtų įrengti ten šakotuvą, kad kiti troleibusai pastarąjį galėtų apvažiuoti, be to, atkarpa nuo stoties iki tilto būtų nuostolinga.
            Troleibusų galinio punkto nebuvimas prie geležinkelio stoties - labai sena ir opi problema, daranti didžiulę įtaką miesto troleibusų maršrutų organizavimui.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Taip nėra.
              Yra, as pats kaip pavyzdys. Kai sutrumpino vakarinius reisus teko persesti i automobili. Kai panaikino sestadieninius reisus vel teks persesti. Arba kankintis retai vaziuojanciu autobusu + papildomu persedimu. Tokie dalykai jau ekstremalus, nebent laiko neskaiciuoji

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                VT vis dar tenkins minimalius poreikius - tai geriau, negu minimalių keleivių poreikių netenkintų (anksčiau taip buvo Vilniuje, kai trūko transporto, vairuotojų, nuolat VT vėluodavo ir būdavo perpildyti). Tai žinoma, kad gerai, jog tenkins bent minimalius poreikius, negu jų netenkins. O prie ko čia pensijos?.
                Pensijos prie to, kad tavo pasakymas, jog minimaliu poreikiu tenkinimas yra geras dalykas man primine kazkda kazkieno pasakyta fraze, kad pensininkai neturi ko skustis, juk minimalius poreikius gali patenkinti. Zodziu egzistuoti. Tiesiog spjuvs i veida ir tiek. Tad dar karta kartoju - minimaliu poreikiu tenkinimas yra blogas dalykas, o n geras. Ir nesvarbu, kad dar yra blogesnis dalykas kaip poreikiu nepatenkinimas. Pvz jei esi begikas ir atbegi 100m per 20sekundziu tai yra blogas rezultatas. Nesvarbu, kad buna ir blogesniu kaip pvz 30 sekundziu.

                O del nauju svieslenciu - stoteleje pie prekybos centro Molas ji tikrai reikalinga. Bent atsizvelgiant i keleiviu kieki
                Paskutinis taisė Gator; 2010.03.27, 15:37.

                Comment


                  Del svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse, na labai nepamaisytu Akiu klinikoje i pilies puse, bei zemaiciu gatveje.. O Tvitoves al. prie politechnikumo man keista, ko ten pastatyta? Kaip kazkas minejo 20zmoniu per visa diena pravaziuoja

                  Na kas del karpymo tai sutinkciau su 8 troleibuso dideliu suretinimu, Na o del 1 ir 2 tai sprendimas geras. Manau 2 turetu vaziuoti tik piko metu, o ne piko persimesti i 1 marsuta.. Bet situs du marsutus butina labai grieztai derinti, nes i abi puses vazineja vienas paskui kita, jau tikriausia 1000kartu rasiau Kas del 43 autobuso tai jis isties galetu vazineti dazniau, nes vazineja pakankamai pilnas ne tik piko metu. Be to,daugelis pamate 43 perlipa is 1 ar 2 troleibuso.. Na cia gal kiek isprestu 1 ir 2 suderinamuma.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Yra, as pats kaip pavyzdys. Kai sutrumpino vakarinius reisus teko persesti i automobili. Kai panaikino sestadieninius reisus vel teks persesti. Arba kankintis retai vaziuojanciu autobusu + papildomu persedimu. Tokie dalykai jau ekstremalus, nebent laiko neskaiciuoji
                    O kodėl persėdimas yra ekstremalu? Vakarų Europoje nesi buvęs? Ten persėda žmonės į 3 ar net 4 maršrutus ir nesiskundžia.
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    O del nauju svieslenciu - stoteleje pie prekybos centro Molas ji tikrai reikalinga. Bent atsizvelgiant i keleiviu kieki
                    Kadangi švieslenčių skaičius ribotas, tai greičiausiai bus iš stotelės "6-asis fortas" išmontuota švieslentė ir perkelta į stotelę "Pašilės g." link centro (prie "Molo"). Čia ji - reikalingesnė.
                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Tiesiog stotis taptų galiniu punktu, be troleibuso stovėjimo, panašiai kaip Vilniuje, Gerosios Vilties 14 troleibusiui.
                    Tai iš pradžių rašei, kad prie tilto būtų. O dabar rašai, kad prie stoties. Prie kurios stoties? Ir kur troleibusas turėtų apsisukti? Jei maršrutas būtų nuo Klinikų, tai pietų metu tas troleibusas prie stoties ar tilto turėtų stovėti šalikelėje 30 min., o centre, judrioje gatvėje - tai labai blogai, nes mažina gatvės palaidumą.
                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                    Del svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse, na labai nepamaisytu Akiu klinikoje i pilies puse, bei zemaiciu gatveje.. O Tvitoves al. prie politechnikumo man keista, ko ten pastatyta? Kaip kazkas minejo 20zmoniu per visa diena pravaziuoja

                    Na kas del karpymo tai sutinkciau su 8 troleibuso dideliu suretinimu, Na o del 1 ir 2 tai sprendimas geras. Manau 2 turetu vaziuoti tik piko metu, o ne piko persimesti i 1 marsuta.. Bet situs du marsutus butina labai grieztai derinti, nes i abi puses vazineja vienas paskui kita, jau tikriausia 1000kartu rasiau Kas del 43 autobuso tai jis isties galetu vazineti dazniau, nes vazineja pakankamai pilnas ne tik piko metu. Be to,daugelis pamate 43 perlipa is 1 ar 2 troleibuso.. Na cia gal kiek isprestu 1 ir 2 suderinamuma.
                    "Akių klinikų" stotelėje švieslentės visai nereikia, nes ten transportas atvyksta pakankamai tiksliai (pagrindinis švieslentės tikslas - informuoti apie galimą nukrypimą nuo tvarkaraščio), be to, toje stotelėje keleivių srautai dideli būna tik ketvirtadalį dienos. Ateity žinoma bus galima montuoti čia, bet manau yra ir svarbesnių vietų, kaip pvz. Gedimino g. st.

                    "Žemaičių g." stotelė nėra perlipimo punktas (Utenos g. st. yra toks punktas), tačiau čia keleivių būna nemažai. Bet mano nuomone, geriau vietoj šitos vietose reikėtų montuoti Pakraščio g. st. link Čečėnijos aikštės. Va ten tikrai transportas atvyksta nukrypęs nuo tvarkaraščio.
                    Iš stotelės "Archyvo g." planuojama švieslentę perkelti į stotelę Kauno Aklųjų ir silpnaregių centras Savanorių pr. šalia Hyper Maximos link Kalniečių pol.

                    Taip, dėl 43-iojo dažninimo yra toks siūlymas ir jis pateiktas prieš keletą savaičių: šalia 43-iojo organizuoti 43-iąjį A tik darbo dienomis ir tik piko metu maršrutu "Onkologijos ligoninė - Vytauto pr. - Parodos g. - Klinikos - Islandijos pl." (apsisuktų šalia "Autrolio", ten pat, kur galinis punktas troleibusams. Tai pagerintų susisiekimą nuo Šiaurės ir Sukilėlių pr. link stoties, apkarpytų sparnus 3 ir 22 maršrutiniams taksi, sumažintų srautus 1-ajame troleibuse, pagerintų susisiekimą nuo Onkologijos lig. link Klinikų.
                    Dar vienas variantas - organizuoti 43-iąjį A trumpesne trasa - Geležinkelio stotis - Vytauto pr. - Parodos g. - Klinikos - Islandijos pl. Tai būtų 3-iojo maršrutinio taksi trasos sutrumpintas variantas.
                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                    derinimas ir derintojai tai du dalykai, gyvenantys skirtinguose pasauliuose Kaune...
                    Kartais taip, bet situacija gerėja...
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 16:03.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Galiniam punktui įrengti prie tilto reikia pinigų ir daug laiko. Reikėtų išspręsti žemės klausimus, taip pat skelbti konkursą, todėl visa tai užtruktų apie metus. Ir abejoju, ar galinio punkto įrengimas toje vietoje pasiteisintų - vis tik nuo stoties iki ten troleibusas važiuotų tuščias, o po metų tai - dideli nuostoliai. O organizuoti maršrutą taip, kad troleibusas stovėtų kur nors šalikelėje šalia tilto, diskutuotinas klausimas, nes vėlgi, reikėtų įrengti ten šakotuvą, kad kiti troleibusai pastarąjį galėtų apvažiuoti, be to, atkarpa nuo stoties iki tilto būtų nuostolinga.
                      Troleibusų galinio punkto nebuvimas prie geležinkelio stoties - labai sena ir opi problema, daranti didžiulę įtaką miesto troleibusų maršrutų organizavimui.
                      Tiesiog stotis taptų galiniu punktu, be troleibuso stovėjimo, panašiai kaip Vilniuje, Gerosios Vilties 14 troleibusiui.

                      Comment


                        derinimas ir derintojai tai du dalykai, gyvenantys skirtinguose pasauliuose Kaune...

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          O kodėl persėdimas yra ekstremalu? Vakarų Europoje nesi buvęs? Ten persėda žmonės į 3 ar net 4 maršrutus ir nesiskundžia.
                          Persėda, nes ten persėdimas nekainuoja. Pas mus kiekvienas segmentas - 1,80Lt, o tai nemažai. Be to ten transportas kursuoja dažniau (turbūt), todėl persėdimas ne toks skausmingas laiko požiūriu.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Persėda, nes ten persėdimas nekainuoja. Pas mus kiekvienas segmentas - 1,80Lt, o tai nemažai. Be to ten transportas kursuoja dažniau (turbūt), todėl persėdimas ne toks skausmingas laiko požiūriu.
                            Persėdimas ir pas mus nekainuoja, jei naudojamas terminuotas bilietas. O valandiniai bilietai bus jau šįmet. Dėl dažnumo - ten gyventojų daugiau, keleivių daugiau, tad ir kursuoja dažniau. Kaune tai negalima, ypač dabar.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Del svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse...
                              Aš irgi už Gedimino g...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                O kodėl persėdimas yra ekstremalu? Vakarų Europoje nesi buvęs? Ten persėda žmonės į 3 ar net 4 maršrutus ir nesiskundžia.
                                Ne pats persedimo faktas ekstremalus, o tai kiek laiko sugaistu. Vietoj buvusio vaziavimo 20min troleibusu tektu gaisti 55min su persedimais (nes tiesiog grafikai taip susideda, plius autobusas retai vaziuoja). Tad akivaizdu, kad man toks dalykas netinka. Taigi dar karta kartoju, kad ne tik "VT kursuoja taip dažnai, kaip keleiviai dažnai važiuoja", bet ir "Keleiviai vaziuoja taip daznai kaip VT suteikia jiems galimybe."

                                Comment


                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Tiesiog stotis taptų galiniu punktu, be troleibuso stovėjimo, panašiai kaip Vilniuje, Gerosios Vilties 14 troleibusiui.
                                  Ne, pavyzdys nekoks čia. Vilniuje minėtuose punktuose troleibusai nestovi, bet jiems skiriamos ilgesnės atstovos kituose punktuose (Skalvių st., Senoji plytinė, Antakalnis).
                                  Kauno klinikose nėra vietos stovėti, gel. stotyje - irgi. Net ir esant apkarpytiems reisams ten transporto judėjimas yra labai nemažas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Aš nelabai pamenu, bet pataisykit, jei žinote. Ar yra Šilainių poliklinikos st. švieslentė? Kažkaip man nekrito į akis. Šilainiuose žinau tik vieną - Jotvingių st.
                                    Taip pat pritariu visiems, kurie pasisakė už švieslentę Gedimino g., nes ten jos LABAI trūksta.
                                    Dėl Utenos g.: nesupratau jūsų, sakote, kad švieslentes reikia įrengti abiejose Utenos g. stotelėse. O nemanote, kad tereikia vienos - link Klinikų (Utenos g.), o kita turėtų būti K.Petrausko st. (K.Petrausko g.), nes ten labai daug žmonių perlipa, be to, sustoja visi autobusai, vykstantys pro Savanorių pr.

                                    43A-autobuso maršrutas piko metu tikrai gera idėja, tik kažin kiek tai realu, ypač tokiu metu, kai tik ir karpomi kiti maršrutai. Amiko, neverta 43A leisti iki Onkologijos ligoninės, tam pilnai užtenka 43, be to, yra ir 3, ir 24. Buvau ten, mačiau srautus, įlipa vos po kelis žmones. Tad siūlyčiau maršrutą Stotis - K.Petrausko g. - Klinikos - Islandijos pl. (arba Šiaurės pr.), bet turbūt naudingiau būtų dar pavažiuoti atkarpą iki žiedo, kad daugiau žmonių galėtų juo naudotis.
                                    43A tikrai būtų naudingas KMU studentams ir žmonėms, besilankantiems klinikose.

                                    Šiek tiek apie balso įrašą VT. Vis dar lieku prie savo nuomonės, kad jis Solariuose per tylus, labai neaiškiai tariama, vos įmanoma suprasti ką pasako. Nesuprantu, kame čia problemos, kad toks šnypščiantis gergždžiantis garsas. Reiktų kažką daryti šitoje vietoje. Taip pat minusas tas, kad sugedus ar dėl kažkokių kitų neaiškių priežasčių neveikiant balso įrašui, niekas jo neskuba sutvarkyti. Todėl pusė autobusų važinėja visai be įrašo, nors žinau, kad tikrai turėtų būti. Galėtų į tai žiūrėti atsakingiau, nes garsinė informacija LABAI svarbi.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Dėl dažnumo - ten gyventojų daugiau, keleivių daugiau, tad ir kursuoja dažniau. Kaune tai negalima, ypač dabar.
                                      Bet VT besinaudojanciam tas pats. Jis nenori laukti 30-50 min. persedimui. Be to Vakaruose vazinejimas automobiliu kainuoja gerokai daugiau nei pas mus. Zenkliai. O pas mus netgi kai kuriais atvejais pigiau (jei naudojamos dujos ar kontrabandinis kuras). Tai ka rinksis zmogus?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet VT besinaudojanciam tas pats. Jis nenori laukti 30-50 min. persedimui. Be to Vakaruose vazinejimas automobiliu kainuoja gerokai daugiau nei pas mus. Zenkliai. O pas mus netgi kai kuriais atvejais pigiau (jei naudojamos dujos ar kontrabandinis kuras). Tai ka rinksis zmogus?
                                        Tai va būtent, kad tai uždaras ratas. VT per brangus, nes juo naudojasi per mažai žmonių, o žmonės nesinaudoja, nes kaina netenkina paslaugos kokybės.
                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                        Aš nelabai pamenu, bet pataisykit, jei žinote. Ar yra Šilainių poliklinikos st. švieslentė? Kažkaip man nekrito į akis. Šilainiuose žinau tik vieną - Jotvingių st.
                                        Taip pat pritariu visiems, kurie pasisakė už švieslentę Gedimino g., nes ten jos LABAI trūksta.
                                        Dėl Utenos g.: nesupratau jūsų, sakote, kad švieslentes reikia įrengti abiejose Utenos g. stotelėse. O nemanote, kad tereikia vienos - link Klinikų (Utenos g.), o kita turėtų būti K.Petrausko st. (K.Petrausko g.), nes ten labai daug žmonių perlipa, be to, sustoja visi autobusai, vykstantys pro Savanorių pr.

                                        43A-autobuso maršrutas piko metu tikrai gera idėja, tik kažin kiek tai realu, ypač tokiu metu, kai tik ir karpomi kiti maršrutai. Amiko, neverta 43A leisti iki Onkologijos ligoninės, tam pilnai užtenka 43, be to, yra ir 3, ir 24. Buvau ten, mačiau srautus, įlipa vos po kelis žmones. Tad siūlyčiau maršrutą Stotis - K.Petrausko g. - Klinikos - Islandijos pl. (arba Šiaurės pr.), bet turbūt naudingiau būtų dar pavažiuoti atkarpą iki žiedo, kad daugiau žmonių galėtų juo naudotis.
                                        43A tikrai būtų naudingas KMU studentams ir žmonėms, besilankantiems klinikose.

                                        Šiek tiek apie balso įrašą VT. Vis dar lieku prie savo nuomonės, kad jis Solariuose per tylus, labai neaiškiai tariama, vos įmanoma suprasti ką pasako. Nesuprantu, kame čia problemos, kad toks šnypščiantis gergždžiantis garsas. Reiktų kažką daryti šitoje vietoje. Taip pat minusas tas, kad sugedus ar dėl kažkokių kitų neaiškių priežasčių neveikiant balso įrašui, niekas jo neskuba sutvarkyti. Todėl pusė autobusų važinėja visai be įrašo, nors žinau, kad tikrai turėtų būti. Galėtų į tai žiūrėti atsakingiau, nes garsinė informacija LABAI svarbi.
                                        "Utenos g." st. reikia trijose vietose švieslenčių: Utenos g. ir abipusėse Savanorių pr. "K. Petrausko g." dar pakentės. 43 A idėja gal įgyvendinama, galėtų būti paleista eksperimento tvarka.

                                        Vis tik Solaris autobusuose, įtariu, garsas yra toks dėl to, kad ten neįtaisyti garso filtrai ant garsiakalbių. Tiksliai nežinau kaip tai vadinasi... Solaris troleibusuose pažiūrėjus į lubas, matyti, kad yra prisukti apvalūs filtrai ant garsiakalbių - tai ne tik dėl grožio, bet ir tam, kad išgrynintų garsą. Autobusuose to nėra. Be to, autobusuose stotelės įgarsintos kito žmogaus, gal dar kompiuterinės lingvistikos specialistai per mažai padirbėjo... Šiaip tai tik tau vienam tau ten taip klaikiai blogai, man tai nelabai trukdo - ir girdžiu, ir suprantu Bet gerinti situaciją - nieko prieš. Dėl stotelių pranešimų neveikimo - neišsigalvok nesąmonių Viskas ten veikia, o stotelių kartais nepraneša, nes patys vairuotojai išjungia tai, todėl apie tokius atvejus reikia informuoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių transportas@kaunas.lt
                                        O kai kurios stotelės būna nepranešamos, nes yra neįrašytos (tai naujos stotelės, įrengtos po garsų įrašymo arba stotelės pavadinimo pakeitimo), tokiu atveju sakoma "kita stotelė" (ir nutylima), o atidarius duris stotelės pavadinimas nepranešamas, tačiau tokių stotelių Kaune - vienetai.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 19:32.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          VT nera per brangus lyginant bendrame ekonominiame-socialiniame kontekste. Per pigus siame kontekste yra nuosavo automobilio eksploatavimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X