Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 00:00.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBeje, nuo 2010-04-01 3-iasis troleibusų maršrutas nebus aptarnaujamas savaitgalisi. Čia kai kurie dėl to aršiai sureagavo, tad kaip Jums sprendimas iš 8-ojo troleibuso tiek d.d., tik š.s. tvarkaraščio atimti po vieną troleibusų ir 3-iąjį maršrutą aptarnauti šeštadieniais 3 troleibusais, o sekmadieniais 2-iem?
O dėl savaitgalinio 3-o, tai velnias žino kaip geriau.
Nežinau, koks būna 8 -o užpildymas d.d. ir š.s įvairiose atkarpose. 3 - as būna gerai užpildomas tik iki Senukų. Žinau, kad į Draugystės galą VT šiaip jau važiuoja mažokai žmonių. Labai bjauru burti aklomis nežinant realios situacijos.
Ką realiai žinau, kas susiję su šita reforma, tai kad 1 -as maršrutas dieną tarp 10 iki 14 užsikiš KMU studentais ir bobutėmis, nes nebus 2-o, kuris tuo laiku tikrai važinėdavo netuščias. Čia jau bus ne kad laiko, bet vietos kančia.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąmanau daug kas pastebejo, o ir skaite apie vagystes viesajame transpotre, ar nebutu galima padaryt kazkokius lipdukus, ispejancius,kad nereik zioplineti ir atsipalaiduoti...vis gi krize, ir apsvarintu keleiviu vis gauseja...kas del kulturos...tenka vaziuoti man su mazu vaiku, labai retai kas uzleis vieta...jau kad pensininkai engiami tai cia ne naujiena, Vilniuje puikiai igarsina ir paragina uzleist vieta vyresniems bei neigaliems, kodel to nepadarius Kaune.Parašė disident Rodyti pranešimą8 - as visomis dienomis vakare kažkur po 19.30 važiuoja tuščias, tie paskutiniai reisai yra tikrai nereikalingi. Nežinau kaip Draugystės gale, bet Tvirtovės al. jis važinėja vakarais tuštutėlis. Tiek dėl 8 - o.
O dėl savaitgalinio 3-o, tai velnias žino kaip geriau.
Nežinau, koks būna 8 -o užpildymas d.d. ir š.s įvairiose atkarpose. 3 - as būna gerai užpildomas tik iki Senukų. Žinau, kad į Draugystės galą VT šiaip jau važiuoja mažokai žmonių. Labai bjauru burti aklomis nežinant realios situacijos.
Ką realiai žinau, kas susiję su šita reforma, tai kad 1 -as maršrutas dieną tarp 10 iki 14 užsikiš KMU studentais ir bobutėmis, nes nebus 2-o, kuris tuo laiku tikrai važinėdavo netuščias. Čia jau bus ne kad laiko, bet vietos kančia.
Dėl 1-ojo ir 2-ojo: 2-asis nekursuos tik ne piko metu, o į 1-ojo tvarkaraštį paskiriamas 1 ar 2 papildomi troleibusai, kurie turėtų situaciją sušvelninti. Po balandžio 1 d. bus vykdomi keleivių srautų stebėjimai šitame maršrute ir jei reikės bus paskirta dar 1 ar 2 transporto priemonės. Problema tokia, kad 1-asis labiausiai apkrautas tik atkarpoje Klinikos - Geležinkelio stotis, tačiau nėra galimybių organizuoti troleibusų eismą tokia trasa. Nebent autobusų vieną maršrutą darbo dienomis piko metu su 1 arba 2 transporto priemonėmis. Ir čia natūraliai kiltų klausimas - gal tada tą autobusų maršrutą geriau organizuoti Parodos gatve - kaip 43-iasis autobusų maršrutas? Tačiau tokiu atveju išliktų 1-ojo troleibuso problema, nes minėtas naujas maršrutas aptarnautų visai ne tą trasą, kur yra didžiausių problemų. Bet gal vis tik pakaktų maršruto pro Parodos g.? Juk nuo Klinikų žmonės pavažiuotų iki K. Petrausko g. st. ir paėję iki Utenos g. st. - toliau keliautų savais keliais. Toks maršrutas pro Parodos g. būtų pavežamasis pagalbinis ir tik piko metu dirbantis.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 14:56.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą1-as troleibuso maršrutas kažkada važiavo tik iki klinikų, bet dėl kažkokios priežasties buvo pratęstas (gal amiko žinai kodėl?), prie stoties galima būtų organizuoti troleibusų žiedą po Čiurlionio tiltu, bet tada beabejo lieka Šančiai su Panemune na ir troleibusų atstovos vietos klausimas.
Galiniam punktui įrengti prie tilto reikia pinigų ir daug laiko. Reikėtų išspręsti žemės klausimus, taip pat skelbti konkursą, todėl visa tai užtruktų apie metus. Ir abejoju, ar galinio punkto įrengimas toje vietoje pasiteisintų - vis tik nuo stoties iki ten troleibusas važiuotų tuščias, o po metų tai - dideli nuostoliai. O organizuoti maršrutą taip, kad troleibusas stovėtų kur nors šalikelėje šalia tilto, diskutuotinas klausimas, nes vėlgi, reikėtų įrengti ten šakotuvą, kad kiti troleibusai pastarąjį galėtų apvažiuoti, be to, atkarpa nuo stoties iki tilto būtų nuostolinga.
Troleibusų galinio punkto nebuvimas prie geležinkelio stoties - labai sena ir opi problema, daranti didžiulę įtaką miesto troleibusų maršrutų organizavimui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip nėra.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVT vis dar tenkins minimalius poreikius - tai geriau, negu minimalių keleivių poreikių netenkintų (anksčiau taip buvo Vilniuje, kai trūko transporto, vairuotojų, nuolat VT vėluodavo ir būdavo perpildyti). Tai žinoma, kad gerai, jog tenkins bent minimalius poreikius, negu jų netenkins. O prie ko čia pensijos?.
O del nauju svieslenciu - stoteleje pie prekybos centro Molas ji tikrai reikalinga. Bent atsizvelgiant i keleiviu kiekiPaskutinis taisė Gator; 2010.03.27, 15:37.
Comment
-
Del svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse, na labai nepamaisytu Akiu klinikoje i pilies puse, bei zemaiciu gatveje.. O Tvitoves al. prie politechnikumo man keista, ko ten pastatyta? Kaip kazkas minejo 20zmoniu per visa diena pravaziuoja
Na kas del karpymo tai sutinkciau su 8 troleibuso dideliu suretinimu, Na o del 1 ir 2 tai sprendimas geras. Manau 2 turetu vaziuoti tik piko metu, o ne piko persimesti i 1 marsuta.. Bet situs du marsutus butina labai grieztai derinti, nes i abi puses vazineja vienas paskui kita, jau tikriausia 1000kartu rasiau Kas del 43 autobuso tai jis isties galetu vazineti dazniau, nes vazineja pakankamai pilnas ne tik piko metu. Be to,daugelis pamate 43 perlipa is 1 ar 2 troleibuso.. Na cia gal kiek isprestu 1 ir 2 suderinamuma.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąYra, as pats kaip pavyzdys. Kai sutrumpino vakarinius reisus teko persesti i automobili. Kai panaikino sestadieninius reisus vel teks persesti. Arba kankintis retai vaziuojanciu autobusu + papildomu persedimu. Tokie dalykai jau ekstremalus, nebent laiko neskaiciuojiParašė Gator Rodyti pranešimąO del nauju svieslenciu - stoteleje pie prekybos centro Molas ji tikrai reikalinga. Bent atsizvelgiant i keleiviu kiekiParašė lietus Rodyti pranešimąTiesiog stotis taptų galiniu punktu, be troleibuso stovėjimo, panašiai kaip Vilniuje, Gerosios Vilties 14 troleibusiui.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse, na labai nepamaisytu Akiu klinikoje i pilies puse, bei zemaiciu gatveje.. O Tvitoves al. prie politechnikumo man keista, ko ten pastatyta? Kaip kazkas minejo 20zmoniu per visa diena pravaziuoja
Na kas del karpymo tai sutinkciau su 8 troleibuso dideliu suretinimu, Na o del 1 ir 2 tai sprendimas geras. Manau 2 turetu vaziuoti tik piko metu, o ne piko persimesti i 1 marsuta.. Bet situs du marsutus butina labai grieztai derinti, nes i abi puses vazineja vienas paskui kita, jau tikriausia 1000kartu rasiau Kas del 43 autobuso tai jis isties galetu vazineti dazniau, nes vazineja pakankamai pilnas ne tik piko metu. Be to,daugelis pamate 43 perlipa is 1 ar 2 troleibuso.. Na cia gal kiek isprestu 1 ir 2 suderinamuma.
"Žemaičių g." stotelė nėra perlipimo punktas (Utenos g. st. yra toks punktas), tačiau čia keleivių būna nemažai. Bet mano nuomone, geriau vietoj šitos vietose reikėtų montuoti Pakraščio g. st. link Čečėnijos aikštės. Va ten tikrai transportas atvyksta nukrypęs nuo tvarkaraščio.
Iš stotelės "Archyvo g." planuojama švieslentę perkelti į stotelę Kauno Aklųjų ir silpnaregių centras Savanorių pr. šalia Hyper Maximos link Kalniečių pol.
Taip, dėl 43-iojo dažninimo yra toks siūlymas ir jis pateiktas prieš keletą savaičių: šalia 43-iojo organizuoti 43-iąjį A tik darbo dienomis ir tik piko metu maršrutu "Onkologijos ligoninė - Vytauto pr. - Parodos g. - Klinikos - Islandijos pl." (apsisuktų šalia "Autrolio", ten pat, kur galinis punktas troleibusams. Tai pagerintų susisiekimą nuo Šiaurės ir Sukilėlių pr. link stoties, apkarpytų sparnus 3 ir 22 maršrutiniams taksi, sumažintų srautus 1-ajame troleibuse, pagerintų susisiekimą nuo Onkologijos lig. link Klinikų.
Dar vienas variantas - organizuoti 43-iąjį A trumpesne trasa - Geležinkelio stotis - Vytauto pr. - Parodos g. - Klinikos - Islandijos pl. Tai būtų 3-iojo maršrutinio taksi trasos sutrumpintas variantas.Parašė daktaras Rodyti pranešimąderinimas ir derintojai tai du dalykai, gyvenantys skirtinguose pasauliuose Kaune...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 16:03.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGaliniam punktui įrengti prie tilto reikia pinigų ir daug laiko. Reikėtų išspręsti žemės klausimus, taip pat skelbti konkursą, todėl visa tai užtruktų apie metus. Ir abejoju, ar galinio punkto įrengimas toje vietoje pasiteisintų - vis tik nuo stoties iki ten troleibusas važiuotų tuščias, o po metų tai - dideli nuostoliai. O organizuoti maršrutą taip, kad troleibusas stovėtų kur nors šalikelėje šalia tilto, diskutuotinas klausimas, nes vėlgi, reikėtų įrengti ten šakotuvą, kad kiti troleibusai pastarąjį galėtų apvažiuoti, be to, atkarpa nuo stoties iki tilto būtų nuostolinga.
Troleibusų galinio punkto nebuvimas prie geležinkelio stoties - labai sena ir opi problema, daranti didžiulę įtaką miesto troleibusų maršrutų organizavimui.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kodėl persėdimas yra ekstremalu? Vakarų Europoje nesi buvęs? Ten persėda žmonės į 3 ar net 4 maršrutus ir nesiskundžia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPersėda, nes ten persėdimas nekainuoja. Pas mus kiekvienas segmentas - 1,80Lt, o tai nemažai. Be to ten transportas kursuoja dažniau (turbūt), todėl persėdimas ne toks skausmingas laiko požiūriu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel svieslenciu, tai jap, butina abiejose pusese Utenos g.,butinai Gedimino g. i piles puse...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kodėl persėdimas yra ekstremalu? Vakarų Europoje nesi buvęs? Ten persėda žmonės į 3 ar net 4 maršrutus ir nesiskundžia.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTiesiog stotis taptų galiniu punktu, be troleibuso stovėjimo, panašiai kaip Vilniuje, Gerosios Vilties 14 troleibusiui.
Kauno klinikose nėra vietos stovėti, gel. stotyje - irgi. Net ir esant apkarpytiems reisams ten transporto judėjimas yra labai nemažas.
Comment
-
Aš nelabai pamenu, bet pataisykit, jei žinote. Ar yra Šilainių poliklinikos st. švieslentė? Kažkaip man nekrito į akis. Šilainiuose žinau tik vieną - Jotvingių st.
Taip pat pritariu visiems, kurie pasisakė už švieslentę Gedimino g., nes ten jos LABAI trūksta.
Dėl Utenos g.: nesupratau jūsų, sakote, kad švieslentes reikia įrengti abiejose Utenos g. stotelėse. O nemanote, kad tereikia vienos - link Klinikų (Utenos g.), o kita turėtų būti K.Petrausko st. (K.Petrausko g.), nes ten labai daug žmonių perlipa, be to, sustoja visi autobusai, vykstantys pro Savanorių pr.
43A-autobuso maršrutas piko metu tikrai gera idėja, tik kažin kiek tai realu, ypač tokiu metu, kai tik ir karpomi kiti maršrutai. Amiko, neverta 43A leisti iki Onkologijos ligoninės, tam pilnai užtenka 43, be to, yra ir 3, ir 24. Buvau ten, mačiau srautus, įlipa vos po kelis žmones. Tad siūlyčiau maršrutą Stotis - K.Petrausko g. - Klinikos - Islandijos pl. (arba Šiaurės pr.), bet turbūt naudingiau būtų dar pavažiuoti atkarpą iki žiedo, kad daugiau žmonių galėtų juo naudotis.
43A tikrai būtų naudingas KMU studentams ir žmonėms, besilankantiems klinikose.
Šiek tiek apie balso įrašą VT. Vis dar lieku prie savo nuomonės, kad jis Solariuose per tylus, labai neaiškiai tariama, vos įmanoma suprasti ką pasako. Nesuprantu, kame čia problemos, kad toks šnypščiantis gergždžiantis garsas. Reiktų kažką daryti šitoje vietoje. Taip pat minusas tas, kad sugedus ar dėl kažkokių kitų neaiškių priežasčių neveikiant balso įrašui, niekas jo neskuba sutvarkyti. Todėl pusė autobusų važinėja visai be įrašo, nors žinau, kad tikrai turėtų būti. Galėtų į tai žiūrėti atsakingiau, nes garsinė informacija LABAI svarbi.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl dažnumo - ten gyventojų daugiau, keleivių daugiau, tad ir kursuoja dažniau. Kaune tai negalima, ypač dabar.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet VT besinaudojanciam tas pats. Jis nenori laukti 30-50 min. persedimui. Be to Vakaruose vazinejimas automobiliu kainuoja gerokai daugiau nei pas mus. Zenkliai. O pas mus netgi kai kuriais atvejais pigiau (jei naudojamos dujos ar kontrabandinis kuras). Tai ka rinksis zmogus?Parašė arsiakas Rodyti pranešimąAš nelabai pamenu, bet pataisykit, jei žinote. Ar yra Šilainių poliklinikos st. švieslentė? Kažkaip man nekrito į akis. Šilainiuose žinau tik vieną - Jotvingių st.
Taip pat pritariu visiems, kurie pasisakė už švieslentę Gedimino g., nes ten jos LABAI trūksta.
Dėl Utenos g.: nesupratau jūsų, sakote, kad švieslentes reikia įrengti abiejose Utenos g. stotelėse. O nemanote, kad tereikia vienos - link Klinikų (Utenos g.), o kita turėtų būti K.Petrausko st. (K.Petrausko g.), nes ten labai daug žmonių perlipa, be to, sustoja visi autobusai, vykstantys pro Savanorių pr.
43A-autobuso maršrutas piko metu tikrai gera idėja, tik kažin kiek tai realu, ypač tokiu metu, kai tik ir karpomi kiti maršrutai. Amiko, neverta 43A leisti iki Onkologijos ligoninės, tam pilnai užtenka 43, be to, yra ir 3, ir 24. Buvau ten, mačiau srautus, įlipa vos po kelis žmones. Tad siūlyčiau maršrutą Stotis - K.Petrausko g. - Klinikos - Islandijos pl. (arba Šiaurės pr.), bet turbūt naudingiau būtų dar pavažiuoti atkarpą iki žiedo, kad daugiau žmonių galėtų juo naudotis.
43A tikrai būtų naudingas KMU studentams ir žmonėms, besilankantiems klinikose.
Šiek tiek apie balso įrašą VT. Vis dar lieku prie savo nuomonės, kad jis Solariuose per tylus, labai neaiškiai tariama, vos įmanoma suprasti ką pasako. Nesuprantu, kame čia problemos, kad toks šnypščiantis gergždžiantis garsas. Reiktų kažką daryti šitoje vietoje. Taip pat minusas tas, kad sugedus ar dėl kažkokių kitų neaiškių priežasčių neveikiant balso įrašui, niekas jo neskuba sutvarkyti. Todėl pusė autobusų važinėja visai be įrašo, nors žinau, kad tikrai turėtų būti. Galėtų į tai žiūrėti atsakingiau, nes garsinė informacija LABAI svarbi.
Vis tik Solaris autobusuose, įtariu, garsas yra toks dėl to, kad ten neįtaisyti garso filtrai ant garsiakalbių. Tiksliai nežinau kaip tai vadinasi... Solaris troleibusuose pažiūrėjus į lubas, matyti, kad yra prisukti apvalūs filtrai ant garsiakalbių - tai ne tik dėl grožio, bet ir tam, kad išgrynintų garsą. Autobusuose to nėra. Be to, autobusuose stotelės įgarsintos kito žmogaus, gal dar kompiuterinės lingvistikos specialistai per mažai padirbėjo... Šiaip tai tik tau vienam tau ten taip klaikiai blogai, man tai nelabai trukdo - ir girdžiu, ir suprantu Bet gerinti situaciją - nieko prieš. Dėl stotelių pranešimų neveikimo - neišsigalvok nesąmonių Viskas ten veikia, o stotelių kartais nepraneša, nes patys vairuotojai išjungia tai, todėl apie tokius atvejus reikia informuoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių transportas@kaunas.lt
O kai kurios stotelės būna nepranešamos, nes yra neįrašytos (tai naujos stotelės, įrengtos po garsų įrašymo arba stotelės pavadinimo pakeitimo), tokiu atveju sakoma "kita stotelė" (ir nutylima), o atidarius duris stotelės pavadinimas nepranešamas, tačiau tokių stotelių Kaune - vienetai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.27, 19:32.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment