Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė e2ards Rodyti pranešimą
    tegul savivaldybe aiduoda skolas autobusu ir troleibusu parkams, bei vykdo isipareigojimus ir problemu nebus.
    Prie ko čia skolų atidavimas autobusų ir troleibusų parkams? Troleibusų ir autobusų retinimas yra ne parkų, bet pačios savivaldybės sprendimas. Juk savivaldybė iš parkų perka paslaugą, o ne atvirkščiai. O įsipareigojimų savivaldybė kai kurių iki galo neįvykdo, nes neturi pakankamai pinigų, arba konservai nemoka juos tinkamai paskirstyti
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      vis dar tenkins minimalius poreikius ir teiks socialinę paslaugą.
      Ir cia laikai geru dalyku? Kaip zmones gaudami minimalia pencija vis dar siaip taip sugebe patenkinti minimalius poreikius egzistavimui ?

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Kaip suprasti neužtikrina? Parduotuvė į lentynas užsako tiek pieno pakelių, kiek pirkėjų pieno nuperka. VT kursuoja taip dažnai, kaip keleiviai dažnai važiuoja.
        Keleiviai vaziuoja taip daznai kaip VT suteikia jiems galimybe.

        Comment


          Keleivis važiuoja tiek kartų, kiek jam reikia, o tai priklauso, ar jis turi nuolatinį, ar perka vienkartinius talonėlius. Kokia jų kainą, ir kaip jam patogu, ir kaip greitai pasiekia iš taško A tašką B. Prie ko čia tas pienas, niekaip nesuprantu, pienas tai prekė, o veleivių vežimas tai paslauga.Pienas gali stovėti ant lentynos ir jį perką, o vežimo paslauga yra suteikiama tik tada, kai transportas juda. VT paslaugos teikiamos tokiu dažnumu, kad kuo daugiau žmonių galėtų naudotis ta paslauga, bet vežėjas patirtų kuo mažiausius nuostolius.
          Paskutinis taisė kempas; 2010.03.25, 17:43.

          Comment


            O jums nepanašu, kad diskusijų ratas apsisuka ir grįžtama i pradinį tašką, kuriame iškyla vis tie patys klausimai: kas yra VT? Kokio VT mes norime? kaip tuos norus įgyvendinti?....
            Bet pamirštame, kad mūsų valstybėje-savivaldybėje-seniūnijoje didžioji dalis sprendimų, kurie turėtų būti priimami racionaliu (skaičių) pagrindu, priimami arba emociškai, arba ryškiai pavėluotai... nes kiekviena dešinė-kairė (čia apie valdžią) orientuojasi į tam tikras rinkėjų grupes ir bet kokia kaina stengiasi jiems įtikti... jei vieni iš burbulinio biudžeto pakelia pensijas, tai burbului sprogus kiti nežino kaip jas sumažinti.... ir taip vos ne visose kasdienio gyvenimo srityse, įskaitant VT....
            tas VT pertvarkymo studijas ir strategijas rengia kiekviena naujai atėjusi valdžia, bet tuo viskas ir baigiasi... jau prieš perkant naujus autobusus/troleibusus Pasaulio banko reikalavimu berods skandinavų buvo atlikta Kauno VT analizė ir studija, kuri siūlė mieste palikti pagrindinius 9 maršrutus ir t.t., ir kas pastebėjot radikalių pvz maršrutų pokyčių per paskutinius 5-10 metų? 7 troleibusas ir prieš 26 metus važiavo tokia pačia trasa o kai gauna užsienio ekspertų studijas, atliktas racionaliu skaičių/srautų/rentabilumo/ ir kitokių išmatuojamų ekonominių faktorių pagrindu - išsigąsta rezultatų, nes kažką reiks sumažinti, pakeisti, kažkas skųsis, kažkam "savam" sumažės "sėkmės mokestis", tiesiog atsiranda milijonas infantiliškų priežasčių, dėl kurių geriau tyliai ramiai palikti taip kaip yra, kosmetiškai nupirkti naujų autobusų/troleibusų, pakabinti švieslentes, pažaisti su e-bilietu ir t.t. nes dabar prioritetas - arena, nes ten eis pensininkai didelių pensijų išleisti ir ji garsins miestą, o kad jūs pėsti vaikščiosit ar per duobėtas gatves važiuosit - luktersit kelis metus ir ..... mažiau nei po metų nauji savivaldos rinkimai
            Paskutinis taisė vilijampolietis; 2010.03.25, 20:26.

            Comment


              atsigaukit su ta arena, ji reikalinga ir taškas

              Comment


                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                atsigaukit su ta arena, ji reikalinga ir taškas
                O kurioj vietoj čia sakoma, kad jos nereikia? Arenos reikia, bet reikia ir kitų sričių neužmiršt. Kas iš tos arenos jei viešasis transportas bus kastruotas, jei gatvės subyrės? Centro gyventojai tai ir savom kojom iki jos nueis, o atokesnių rajonų gyventojams ir VT reik ir gatvių, kad galėtų tuo prioritetiniu statiniu pasigėrėt

                Comment


                  /\ va su tokia nuomone visiškai sutinku, nesutinku su pastoviu tik arenos kaltinimu

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Keleiviai vaziuoja taip daznai kaip VT suteikia jiems galimybe.
                    Taip nėra.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      bet išgauti rezultatą, t.y. areną, buvo galima ir ne iš biudžeto lėšų pastatyti.... bet "komisiniai" tai reikalingi... as ne prieš areną, o prieš jos finansavimą iš miesto biudžeto.... man tarkim vertingiau atrodo bendroji miesto infrastruktūra(gatvės, tiltai, ir pan.) kuria KASDIEN naudojasi tūkstančiai žmonių, o ne arena, į kurią nueisiu kelis kartus per metus...

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Ir cia laikai geru dalyku? Kaip zmones gaudami minimalia pencija vis dar siaip taip sugebe patenkinti minimalius poreikius egzistavimui ?
                        VT vis dar tenkins minimalius poreikius - tai geriau, negu minimalių keleivių poreikių netenkintų (anksčiau taip buvo Vilniuje, kai trūko transporto, vairuotojų, nuolat VT vėluodavo ir būdavo perpildyti). Tai žinoma, kad gerai, jog tenkins bent minimalius poreikius, negu jų netenkins. O prie ko čia pensijos?
                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        bet išgauti rezultatą, t.y. areną, buvo galima ir ne iš biudžeto lėšų pastatyti.... bet "komisiniai" tai reikalingi... as ne prieš areną, o prieš jos finansavimą iš miesto biudžeto.... man tarkim vertingiau atrodo bendroji miesto infrastruktūra(gatvės, tiltai, ir pan.) kuria KASDIEN naudojasi tūkstančiai žmonių, o ne arena, į kurią nueisiu kelis kartus per metus...
                        Jei pažiūrėsim į kitus miestus - ten politikai taip pat kaip ligoniai vienas po kito stato didelius objektus. Nes per statybas lengviausia praplauti pinigus + pasigirti kažkokiu didesniu darbu. O būtinus atlikti darbus politikai pamiršta.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Jau netrukus Kaune stotelėse atsiras apie 8 naujos švieslentės. Siūlykite 5 vietas stotelėms įrengti, pasiūlymų laukiu iki 2010-03-28. Diskutuokite, ginčykitės - tai labai padės rasti geriausius variantus ir prioritetines vietas.
                          Be to, po kelių savaičių Kauno VT galės pasigirti dar viena naujove, kuri labiausiai patiks VT entuziastams. To nebus nei Klaipėdoje, nei Vilniuje dar ilgokai.
                          Kurie diskutavote dėl VT stotelių - Jūsų pasiūlymai, pastabos persiųstos ir gavau atsakymą, kad į siūlymus bus realiai atsižvelgta (čia tiesa) ir dalis minčių bus realizuota.
                          29-ajame autobusų maršrute taip pat bus žymių pasikeitimų, gerinančių susisiekimą su Kauno oro uostu. Dažniausia šiame maršrute dirbs angliškai mokantys kalbėti vairuotojai Solaris autobusais. Detalių neatskleisiu - ateis laikas ir visą pamatysite ir patirsite asmeniškai
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.26, 19:10.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            o tai kuriuose stotelese bus svieslentes? siaip reiketu Vilniaus troleibusu st svieslentes. O stoteleje 6 fortas ji tikrai nera reikalinga, ten vos 20 zmoniu pev visa diena buna...
                            Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.26, 19:38.

                            Comment


                              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                              o tai kuriuose stotelese bus svieslentes? siaip reiketu Vilniaus troleibusu st svieslentes
                              Kol kas nenuspręsta, kuriose stotelėse bus švieslentės, dėl to ir klausiu, kad padiskutavę nuspręstume. O ką dėl Vilniaus parašei - nieko nesupratau.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Nemuno gatveje yra Vilniaus st, joje reik svieslentes. O ir Gedimino stoteleje, kuri Kestucio g reikia svieslentes, manyciau visame centre turetu buti svieslentes. Nepamaisytu svieslentes ir abejuose Zemaiciu stotelese. Juokingiausia svieslente Jotvingiu st, kur vaziuoja 3 marsrutai
                                Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.26, 19:48.

                                Comment


                                  Žemaičių g. stotelėje tai tikrai reiktų

                                  Comment


                                    utenos g. stotelėje link klinikų reiktų bent jau paprasto tvarkaraščio nes visiškai nėra, švieslentė būtų per nereikalinga

                                    Comment


                                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                      Nemuno gatveje yra Vilniaus st, joje reik svieslentes. O ir Gedimino stoteleje, kuri Kestucio g reikia svieslentes, manyciau visame centre turetu buti svieslentes. Nepamaisytu svieslentes ir abejuose Zemaiciu stotelese. Juokingiausia svieslente Jotvingiu st, kur vaziuoja 3 marsrutai
                                      Dėkui. O Jotvingių g. st. švieslentė yra dėl to, kad pro ten važiuoja 37-as maršrutas, kuris kaip tik toje vietoje yra žiedinis ir neturi galinės stotelės. Dėl to toje atkarpoje yra didelė tikimybė, kad jis atvyks šiek tiek ankstėliau arba vėluos. O švieslentė kaip tik apie tai informuoja. Be to, ten gana nemaži keleivių srautai.
                                      Dėl Nemuno g. sutinku, dar bus švieslentės Vilniaus g. st. į Aleksoto pusę, taip pat bus stotelėje Aleksoto pol. į centrą ir Europos pr. į centrą, bei dar kelios, nepamenu, kur. Kol kas derinamos konkrečiai vietos + aptariamos kitos galimos. O centre atsiras naujo tipo švieslentės, kuriose bus galima pateikti daugiau informacijos (ir turbūt bus pateikiama daugiau transporto priemonių, ne tik 4 kaip dabar). Hm, Žemaičių g. st. švieslentė nebūtina, bet štai Utenos g. st. reikėtų abejose kelio pusėse, nes tai - perlipimo stotelės (suprask, ten jungiasi ((A16)), (((A35))), ((T3, T4, T10, T11, T13, T14)) su (((A6, A29))), (T1, T2) maršrutais.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.26, 21:09.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Beje, nuo 2010-04-01 3-iasis troleibusų maršrutas nebus aptarnaujamas savaitgalisi. Čia kai kurie dėl to aršiai sureagavo, tad kaip Jums sprendimas iš 8-ojo troleibuso tiek d.d., tik š.s. tvarkaraščio atimti po vieną troleibusų ir 3-iąjį maršrutą aptarnauti šeštadieniais 3 troleibusais, o sekmadieniais 2-iem?
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.26, 21:23.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          butu gerai, nes keleiviams ir taip bus sokas, gi dauguma net nezino tokiu drastisku veiksmu ypac savaitgaliais kas ju laukia...na ideja gera, reiketu palikt 3 savaitgaliais, galima buvo padaryt taip ir su 2 ir 4...is kazko atimt...pamirsau, svieslente nepamaisytu ir Karaliaus Mindaugo stoteleje link aleksoto, ten daug keleiviu renkasi, matyt jau priprato prie toje vietoje irengtos stoteles, pastate ir laukimo paviljona, ypac daug studentu laukia joje autobuso...manau daug kas pastebejo, o ir skaite apie vagystes viesajame transpotre, ar nebutu galima padaryt kazkokius lipdukus, ispejancius,kad nereik zioplineti ir atsipalaiduoti...vis gi krize, ir apsvarintu keleiviu vis gauseja...kas del kulturos...tenka vaziuoti man su mazu vaiku, labai retai kas uzleis vieta...jau kad pensininkai engiami tai cia ne naujiena, Vilniuje puikiai igarsina ir paragina uzleist vieta vyresniems bei neigaliems, kodel to nepadarius Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X