Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kempas Rodyti pranešimą
    Jei būtų atlikta, kokia studija VT ir nuspęsta, kaip organizuoti pervežimus, kokias mašrutais, kokiu laiku ir kaip dažnai. Tada suprantu tokias korekcijas. O dabar tai ant durniaus, kas du mėnesius apkarpo, apkarpo po porą mašrutų ir viskas. O maršrutų apkarpymas gali privesti prie dar mažensių keleivių srautų, mažins, mažins maršrutų skaičių, o galiausiai Kaune ir nebelis VT.
    Apkarpymai palaipsniui vyksta tam, kad būtų mažesnis keleivių nepasitenkinimas ir ne toks skausmingas adaptavimasis prie pasikeitimų (nors mano manymu geriau kai viskas keičiama vienu metu). Dabar toks skausmingas pasikeitimas yra dėl to, kad kai to labai reikėjo - neapkarpyta - todėl dabar taupoma dvigubai.
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Visų pirma, tai 1-asis dubliuoja 98 proc. 2-ojo trasos, o ne taip, kaip tu teigi. Visų antra, sekmadieniais 6-as autobusas nevažiuoja į Draugystės g.

    O kalbant apie "pustuščius" autobusus, tai nuo ~10h iki ~13h bei nuo ~19h galime naikinti kokių 90 proc. maršrutų, nes visi jie važiuoja pustuščiai. Nemanau, kad jie elgiasi teisingai šitaip drastiškai naikindami maršrutus, savivaldybė turėtų taupyti lėšas ne viešojo transporto sąskaita.
    1-asis - pagrindinis, 2-asis - šalutinis maršrutas. Todėl 98 proc. 2-asis dubliuoja 1-ojo Dėl 6-ojo - geras pastebėjimas - čia būtina ką nors daryti, mat sekmadieniais į Draugystės g. važiuosiančio 8-ojo trol. neužteks, kadangi jis nevažiuoja pro centrą.
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad 2 maršruto uždarymas savaitgaliais nėra taip baisu, tačiau kai 1 maršrutas nėra dažninamas, tai jau negerai - troleibuso dieną reikės laukti kone dvigubai ilgiau. 4 ir 6 maršrutai taip pat nėra tokie gyvybiškai reikalingi, nes važiuoja gan retai, o žmonės dar įpratę ateiti į stotelę ir tik tada žiūrėti į tvarkaraštį. Jiems yra alternatyvos. Tačiau su 3 pasielgta kiek per žiauriai - juk jis važiuoja gana dažnai ir gana populiarus .
    Mano nuomone, tokių pertvarkymų reikėjo imtis tik po valandinių bilietų įvedimo. Nors iš kitos pusės žiūrint, tokių pertvarkymų reikia atlikti labai daug, todėl reikia pakeitimus daryti palaipsniui.
    2-ojo naikinimas savaitgaliais - logiška. 1-ojo laukti dvigubai ilgiau nereikės (iš ko taip nusprendei?), vis tiek dažniausiai 1-as ir 2-as kursuodavo vos ne vienas paskui kitą, taigi nelabai kas bus dėl to blogiau. Tačiau 1-asis privalės būti dažninamas piko metu - čia be jokių kalbų. 3-ias net ir dienos metu dažniausiai važiuoja pustuštis, tik piko metu reikalingas, todėl darbo dienomis jis retinamas, bet nepakankamai. O štai savaitgaliais jis visgi turėtų kursuoti - pasielgta neapdairiai.
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Sprendimai tikrai nėra geri, jie BLOGI. Ypač blogi tuo, kad jie mažina pasitikėjimą miesto transportu, skatina automobilizaciją ir niekas manęs neįtikins priešingai ir aš dėsiu visas pastangas, rašysiu visoms instancijoms, jei panašūs procesai tęsis ir vėliau - ir prokuratūrai. Visko negalima sukarti krizei, negalima žlugdyti miesto. Galima pakentėti mėnesį, pusę metų, bet kelių metų niekas nelauks, nebe tie laikai. Gal galima būtų kalbėti apie tokius eksperimentus, įvedus valandinį bilietą, bet ne dabar. Aš nepasiruošęs lankstytis nei kerams, nei kitiems panašiems snukiams.
    VT Kaune turi kursuoti pamatuotai ir adekvačiai taip, kaip to reikalauja rinka. Šiuo metu kursuoja per dažnai, tačiau pasielgta per daug neprotingai - viskas apkarpyta, bet nėra sudažninta ten, kur reikės. Taigi su tavimi sutinku iš dalies. Prie ko čia lankstymasis? Prie ko čia prokuratūra? Tu suvoki ką kalbi? Ar jautiesi taip, tarsi VT kursuotų Tau? Kursuos adekvačiai pagal keleivių srautus (bet, kaip minėjau, kai kur paliktos spragos - nesudažninta, kur to reikia).
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Žiemą prie akių klinikos sužvarbęs laukdavau 1 arba 2 maršruto troleibusų ir džiaugdavausi suretintais maršrutais- savivaldybė daugiau sutaupys. Dar džiaugiuosi nevalytomis gatvėmis, tamsa jose. Juk daugiau pinigų lieka Kauno arenai. O jei dar kažką "apkarpytų" tai ir antras tualetas prie pilies, žiūrėk, bus pastatytas. Ir palūkanoms liktų.

    Ilgai džiaugtis netenka, po 20 min. atvažiuoja mano pirmasis... Nuo ateinančio mėnesio nuolatinio bilieto nebepirksiu. Džiaugsmui ir šviesioms mintims galėsiu skirti 25 minutes. Tiek trunka kelionė pėsčiomis iki namų
    1-asis kursuoja maždaug kas 20 min. ne piko metu, taigi arba nuolat nespėdavai į ką tik pravažiavusį, arba laukei ne toje stotelėje Prieš ateidamas, pasitikrink tvarkaraščius per internetą - nereikės šalti lauke
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.23, 23:46.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Kiek teko matyti, daugumoje, jei atvaziuoja pirmas 2, tai visi i ji sulipa, o 1 vaziuoja pustustis.

      Comment


        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
        Kiek teko matyti, daugumoje, jei atvaziuoja pirmas 2, tai visi i ji sulipa, o 1 vaziuoja pustustis.
        Kaip kada Vienos tendencijos nėra. Aišku tik viena - vėliau iš to 2-ojo dauguma Savanorių pr. perlipa centro link.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Apkarpymai palaipsniui vyksta tam, kad būtų mažesnis keleivių nepasitenkinimas ir ne toks skausmingas adaptavimasis prie pasikeitimų (nors mano manymu geriau kai viskas keičiama vienu metu). Dabar toks skausmingas pasikeitimas yra dėl to, kad kai to labai reikėjo - neapkarpyta - todėl dabar taupoma dvigubai.1-asis - pagrindinis, 2-asis - šalutinis maršrutas. Todėl 98 proc. 2-asis dubliuoja 1-ojo Dėl 6-ojo - geras pastebėjimas - čia būtina ką nors daryti, mat sekmadieniais į Draugystės g. važiuosiančio 8-ojo trol. neužteks, kadangi jis nevažiuoja pro centrą.2-ojo naikinimas savaitgaliais - logiška. 1-ojo laukti dvigubai ilgiau nereikės (iš ko taip nusprendei?), vis tiek dažniausiai 1-as ir 2-as kursuodavo vos ne vienas paskui kitą, taigi nelabai kas bus dėl to blogiau. Tačiau 1-asis privalės būti dažninamas piko metu - čia be jokių kalbų. 3-ias net ir dienos metu dažniausiai važiuoja pustuštis, tik piko metu reikalingas, todėl darbo dienomis jis retinamas, bet nepakankamai. O štai savaitgaliais jis visgi turėtų kursuoti - pasielgta neapdairiai.VT Kaune turi kursuoti pamatuotai ir adekvačiai taip, kaip to reikalauja rinka. Šiuo metu kursuoja per dažnai, tačiau pasielgta per daug neprotingai - viskas apkarpyta, bet nėra sudažninta ten, kur reikės. Taigi su tavimi sutinku iš dalies. Prie ko čia lankstymasis? Prie ko čia prokuratūra? Tu suvoki ką kalbi? Ar jautiesi taip, tarsi VT kursuotų Tau? Kursuos adekvačiai pagal keleivių srautus (bet, kaip minėjau, kai kur paliktos spragos - nesudažninta, kur to reikia).1-asis kursuoja maždaug kas 20 min. ne piko metu, taigi arba nuolat nespėdavai į ką tik pravažiavusį, arba laukei ne toje stotelėje Prieš ateidamas, pasitikrink tvarkaraščius per internetą - nereikės šalti lauke
          Visuomeninis transportas turi tarnauti visuomenei, jos visiems nariams, taigi ir man. Vietoj 10 reisų palikti 7 - suprantu, tai taupymas, bet ne tai, ką daro dabar, tai - sabotažas.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Visuomeninis transportas turi tarnauti visuomenei, jos visiems nariams, taigi ir man. Vietoj 10 reisų palikti 7 - suprantu, tai taupymas, bet ne tai, ką daro dabar, tai - sabotažas.
            VT įmonės yra ne labdaros organizacijos. Po šio "sabotažo" susisiekimas VT Kaune vis dar išliks pakankamai geras - vis dar tenkins minimalius poreikius ir teiks socialinę paslaugą.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Jei tai bus pabaiga (sabotavimo, ne pertvarkymo) - tuomet dar įmanoma sutikti, o jei ne, tai supanašėsim su eiliniu rajono centru, kur važiuoja keli reisai per dieną.

              Comment


                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                Jei tai bus pabaiga (sabotavimo, ne pertvarkymo) - tuomet dar įmanoma sutikti, o jei ne, tai supanašėsim su eiliniu rajono centru, kur važiuoja keli reisai per dieną.
                Nesupanašėsim Tikiuosi, kad atsiradus naujoms e. bilieto rūšims, dar labiau retės šalutinių maršrutų kursavimas, o dažnės - pagrindinių.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Visa bėda, kad tų naujų e-bilieto rūšių laukiame jau kokius 5 metus.

                  Jau senai reikėjo radikaliai reorganizuoti VT tinklą organizuojant pagrindinius radialinius maršrutus iš miesto centro į lokalinius VT mazgus Eiguliuose, Muravoj, Dainavoj, Šančiuose, Aleksote, Vilijampolėj, Šilainiuose ir žiedinius maršrutus jungiančius lokalinius mazgus. Ten kur yra troleibusų tinklas palikti tik troleibusus, ten kur nėra - autobusus. Tuos maršrutus turėtų aptarnauti tik miesto auto ir troli parkai, jokių mikrobų. Iš lokalinių mazgų organizuoti vietinius maršrutus keleiviams išvežioti to miesto rajono ribose. Autobusų čia pakaktų ir mažesnių, galėtų atsirasti ir mikrobai (jei būtų įtraukti į bendrą e-bilieto sistemą). Svarbu užtikrinti dažną transporto kursavimą, kad persėdimas netruktų ilgai. Anksti ryte ir vėlai vakare VT galėtų kursuoti tik pagrindiniais maršrutais.

                  Panaši sistema buvo siūloma Kaunui prieš keletą metų (rodos vienas iš CIVITAS projektų).
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Jei tai bus pabaiga (sabotavimo, ne pertvarkymo) - tuomet dar įmanoma sutikti, o jei ne, tai supanašėsim su eiliniu rajono centru, kur važiuoja keli reisai per dieną.
                    Kaunas plotu ganėtinai didelis lyginant su rajonų centrais, taig jeigu bus keleivių atsiras privačių vežėjų.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Visa bėda, kad tų naujų e-bilieto rūšių laukiame jau kokius 5 metus.

                      Jau senai reikėjo radikaliai reorganizuoti VT tinklą organizuojant pagrindinius radialinius maršrutus iš miesto centro į lokalinius VT mazgus Eiguliuose, Muravoj, Dainavoj, Šančiuose, Aleksote, Vilijampolėj, Šilainiuose ir žiedinius maršrutus jungiančius lokalinius mazgus. Ten kur yra troleibusų tinklas palikti tik troleibusus, ten kur nėra - autobusus. Tuos maršrutus turėtų aptarnauti tik miesto auto ir troli parkai, jokių mikrobų. Iš lokalinių mazgų organizuoti vietinius maršrutus keleiviams išvežioti to miesto rajono ribose. Autobusų čia pakaktų ir mažesnių, galėtų atsirasti ir mikrobai (jei būtų įtraukti į bendrą e-bilieto sistemą). Svarbu užtikrinti dažną transporto kursavimą, kad persėdimas netruktų ilgai. Anksti ryte ir vėlai vakare VT galėtų kursuoti tik pagrindiniais maršrutais.

                      Panaši sistema buvo siūloma Kaunui prieš keletą metų (rodos vienas iš CIVITAS projektų).
                      ir neaisku kiek dar teks laukt

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Kaunas plotu ganėtinai didelis lyginant su rajonų centrais, taig jeigu bus keleivių atsiras privačių vežėjų.
                        Iš tų privačių tai nieko gero. Turim mikrobus, ar labai daug gero iš jų? Tik esamus autobusų ir troleibusų maršrutus dubliuoja ir nieko daugiau.

                        Comment


                          reiškia sutankina tų maršrutų intervalus.

                          Comment


                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            reiškia sutankina tų maršrutų intervalus.
                            Bet už tai mokama brangiau, o paslauga teikiama prasčiau.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Bet už tai mokama brangiau, o paslauga teikiama prasčiau.
                              Bet jeigu tie kas teikia pigiau ir kokybiškiau to neužtikrina, klientas renkasi tai kas yra.

                              Comment


                                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                Bet jeigu tie kas teikia pigiau ir kokybiškiau to neužtikrina, klientas renkasi tai kas yra.
                                Kaip suprasti neužtikrina? Parduotuvė į lentynas užsako tiek pieno pakelių, kiek pirkėjų pieno nuperka. VT kursuoja taip dažnai, kaip keleiviai dažnai važiuoja.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprasti neužtikrina? Parduotuvė į lentynas užsako tiek pieno pakelių, kiek pirkėjų pieno nuperka. VT kursuoja taip dažnai, kaip keleiviai dažnai važiuoja.
                                  palyginai du nesulyginamus dalykus, ar troleibusas lauks kol keleivis teiksis ateit i stotele ? tuo tarpu pieno pakelis lauks lentynoje pirkejo iki galiojimo datos pabaigos.

                                  Comment


                                    Bet jei į parduotuvę kelis kartus atėjęs žmogus negaus pieno, tai jis į ją daugiau nebeis, eis į kitą, nors gal ta parduotuvė prieš tai ir turėjo kelis kartus grąžinti neparduotą pieną. Taigi bet koks geras ir įžvalgus verslininkas užsako kiek daugiau prekių, nei jų kasdien statistiškai parduoda. Prarast klientą lengva, o susigrąžint - sunku.Taip pat ir VT, negali keli sušvinkę biurokratai nuspręsti ko žmonėms reikia. Nebus pasiūlos, žmonės suras kitus būdus, nors gal tai ir labai kenks miestui ir jo įvaizdžiui.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprasti neužtikrina?
                                      Paprasčiau pasakius ar kas nors rinktūsi brangesnį ir ypač nekokybiškesnį būdą jeigu galėtų pasirinkti pigesnį ir kokybiškesnį. Tagi arba tai kokybės prasme nėra blogesnis arba kokybiškesnis neužtikrinamas.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Bet jei į parduotuvę kelis kartus atėjęs žmogus negaus pieno, tai jis į ją daugiau nebeis, eis į kitą, nors gal ta parduotuvė prieš tai ir turėjo kelis kartus grąžinti neparduotą pieną. Taigi bet koks geras ir įžvalgus verslininkas užsako kiek daugiau prekių, nei jų kasdien statistiškai parduoda. Prarast klientą lengva, o susigrąžint - sunku.Taip pat ir VT, negali keli sušvinkę biurokratai nuspręsti ko žmonėms reikia. Nebus pasiūlos, žmonės suras kitus būdus, nors gal tai ir labai kenks miestui ir jo įvaizdžiui.
                                        Tai kokiu būdu tuomet siūlai sutaupyti ir užglaistyti minusą, patiriamą dėl nuostolingų reisų? Taip, tokių dar yra. Galima:
                                        1. Mažinti ir taip sumažėjusias algas (tikėta, mažės ir po dabartinio reisų karpymo).
                                        2. Didinti bilietų kainas, bet tai būtų dar žalingiau.
                                        3. Iš autobusų ir troleibusų parkų išmesti dalį administracijos? Taip Kauno konservatoriai nesielgs. O ir tai nesumažintų patiriamų nuostolių - ženkliai nesumažintų nuvažiuoto kilometro savikainos.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Tai kokiu būdu tuomet siūlai sutaupyti ir užglaistyti minusą, patiriamą dėl nuostolingų reisų? Taip, tokių dar yra. Galima:
                                          1. Mažinti ir taip sumažėjusias algas (tikėta, mažės ir po dabartinio reisų karpymo).
                                          2. Didinti bilietų kainas, bet tai būtų dar žalingiau.
                                          3. Iš autobusų ir troleibusų parkų išmesti dalį administracijos? Taip Kauno konservatoriai nesielgs. O ir tai nesumažintų patiriamų nuostolių - ženkliai nesumažintų nuvažiuoto kilometro savikainos.
                                          tegul savivaldybe aiduoda skolas autobusu ir troleibusu parkams, bei vykdo isipareigojimus ir problemu nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X