Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    2-as nekursuos savaitgaliais, nes jis 98 proc. dubliuoja 1-ojo trasos. 2-asis išvis galėtų būti naikinamas (o gal ir bus įvedus vienkartinių bilietų e. bilieto rūšį). Su 3-čiu sunkiau - jo lyg ir reikia, lyg ir nereikia. Nereikia, jo didelė dalis trasos dubliuojama 15 ir 16 maršrutų. O reikia dėl Draugystės g. Kita vertus, į Draugystės g. savaitgaliais dar važiuoja 8 trol. ir 6 aut. Draugystės g. dauguma įmonių dirba tik darbo dienomis. O iki "Senukų" nuo stotelės "Pramonės pr." paeiti vienas juokas - 5-7 min. Žmonės nuvažiuos iki ten, kur jiems reikia - perlipdami iš maršruto į maršrutą (du perlipimai mieste nėra blogai). Darbo dienomis iš 2 ir 4 palieka karikatūras, nes taip reikia. Pasižiūrėk - jie tušti važinėja ne piko metu.
    Visų pirma, tai 1-asis dubliuoja 98 proc. 2-ojo trasos, o ne taip, kaip tu teigi. Visų antra, sekmadieniais 6-as autobusas nevažiuoja į Draugystės g.

    O kalbant apie "pustuščius" autobusus, tai nuo ~10h iki ~13h bei nuo ~19h galime naikinti kokių 90 proc. maršrutų, nes visi jie važiuoja pustuščiai. Nemanau, kad jie elgiasi teisingai šitaip drastiškai naikindami maršrutus, savivaldybė turėtų taupyti lėšas ne viešojo transporto sąskaita.
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Susisiekimas iš tiesų suprastės, bet po dvejų trejų metų jis pagerės dvigubai tiek.
      Iš kur toks užtikrintas, kad pagerės? Kad ir atsiras pinigų, tai suras vietų, kur geriau juos padėti, o ne gerinti susisiekimą. Sakys, išsivertėt ir su tiek troleibusų, tai kam dar gerinti? Gal geriau tarnautojų algas padidinkim ir daugiau darbo vietų savivaldybėj padarykim, kad savus būtų kur susodint? Jei akių nebadytų šitie dalykai, sutikčiau su laikinu apkarpymu, tačiau Kauno valdžia senai praradusi paprasčiausią žmogišką pasitikėjimą.

      Apie maršrutų ir tvarkaraščių organizavimą esu kažkada jau pasisakęs, dar gerai netyrinėjau naujos sistemos, bet abejoju, ar tie patys žmonės sugebės padaryt kažką logiškai pateisinamo.
      Paskutinis taisė disident; 2010.03.23, 18:16.

      Comment


        Na, 2-tasis troleibusas galbūt ir nėra toks reikalingas savaitgaliais, bet 3-čias yra toks ,,centrinis‘‘ troleibusas bei geriausias susisiekimas su draugystės gatve,todėl galbūt reikėtų jį palikti,bent suretintą.
        Paskutinis taisė Traf; 2010.03.23, 18:32.

        Comment


          Dideli pinigai labai vilioja, taip norisi parduoti gera dali slabodkes, dar prie Nemuno Todel nustokite nusisneketi cia, viskas jau nuspresta, pradejo mazinti troleibusus, tik man idomu per kiek laiko jie realizuos savo plana...
          Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.23, 19:41.

          Comment


            Jei būtų atlikta, kokia studija VT ir nuspęsta, kaip organizuoti pervežimus, kokias mašrutais, kokiu laiku ir kaip dažnai. Tada suprantu tokias korekcijas. O dabar tai ant durniaus, kas du mėnesius apkarpo, apkarpo po porą mašrutų ir viskas. O maršrutų apkarpymas gali privesti prie dar mažensių keleivių srautų, mažins, mažins maršrutų skaičių, o galiausiai Kaune ir nebelis VT.

            Comment


              Man atrodo, kad 2 maršruto uždarymas savaitgaliais nėra taip baisu, tačiau kai 1 maršrutas nėra dažninamas, tai jau negerai - troleibuso dieną reikės laukti kone dvigubai ilgiau. 4 ir 6 maršrutai taip pat nėra tokie gyvybiškai reikalingi, nes važiuoja gan retai, o žmonės dar įpratę ateiti į stotelę ir tik tada žiūrėti į tvarkaraštį. Jiems yra alternatyvos. Tačiau su 3 pasielgta kiek per žiauriai - juk jis važiuoja gana dažnai ir gana populiarus .
              Mano nuomone, tokių pertvarkymų reikėjo imtis tik po valandinių bilietų įvedimo. Nors iš kitos pusės žiūrint, tokių pertvarkymų reikia atlikti labai daug, todėl reikia pakeitimus daryti palaipsniui.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Liks VT Kaune, bet juo naudosis tik pensininkai ir moksleiviai, dalis studentu, invalidai ir labai mazas algas uzdirbantys. Visi bent kiek prakute rinksis automobili. Po krizes dar daugiau zmoniu perses i automobilius ir apie kazkokia rimta VT pletra neverta bus ir kalbeti. Nes jo paprasciausiai reikes vis mazesnei gyventoju daliai. Visi prieskrizinis VT modernizavimas nueina suniui ant uodegos, o VT grizta i bukle, buvusia pries desimtmeti.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  2-as nekursuos savaitgaliais, nes jis 98 proc. dubliuoja 1-ojo trasos. 2-asis išvis galėtų būti naikinamas (o gal ir bus įvedus vienkartinių bilietų e. bilieto rūšį). Su 3-čiu sunkiau - jo lyg ir reikia, lyg ir nereikia. Nereikia, jo didelė dalis trasos dubliuojama 15 ir 16 maršrutų. O reikia dėl Draugystės g. Kita vertus, į Draugystės g. savaitgaliais dar važiuoja 8 trol. ir 6 aut. Draugystės g. dauguma įmonių dirba tik darbo dienomis. O iki "Senukų" nuo stotelės "Pramonės pr." paeiti vienas juokas - 5-7 min. Žmonės nuvažiuos iki ten, kur jiems reikia - perlipdami iš maršruto į maršrutą (du perlipimai mieste nėra blogai). Darbo dienomis iš 2 ir 4 palieka karikatūras, nes taip reikia. Pasižiūrėk - jie tušti važinėja ne piko metu. Į prokuratūrą? Gal nereikia lia lia. Sprendimai geri. Kad transportas kursuotų kaip žmonės nori, jis turėtų kainuoti dvigubai nei dabar arba turi būti naikinamos lengvatos (nes savivaldybė neišgali jų kompensuoti 100 proc.).

                  Tolimesnė tavo komentaro dalis jau ne į temą, tad susilaikau nuo komentaro
                  Pavėluotai bando taupyti. Jei trasos būtų buvusios apkarpytos prie metus ir daugiau (kaip siūliau), tai nebūtų reikėję dabar imtis dvigubai drastiškesnių taupymo priemonių.Visiems sunku susitaikyti, kai vietoj pustuščio troleibuso atvažiuoja puspilnis Tik, va, pustuščio išlaikymas kainuoja daug, o šiuo metu to negali miestas sau leisti (šįmet Kauno m. biudžetas 124 mln. litų mažesnis nei pernai). Susisiekimas iš tiesų suprastės, bet po dvejų trejų metų jis pagerės dvigubai tiek. Reikia priminti, kad Klaipėdoje visai neseniai irgi priimta daug nepopuliarių sprendimų, susijusių su miesto VT - pakoreguotas visas maršrutų tinklas. Ir tai - tik dėl to, kad būtų sutaupyta ir būtų už ką pilti kurą, mokėti algas ir vežti keleivius būtiniausiais reisais. Realybė skaudi - pinigai ant medžių neauga
                  Sprendimai tikrai nėra geri, jie BLOGI. Ypač blogi tuo, kad jie mažina pasitikėjimą miesto transportu, skatina automobilizaciją ir niekas manęs neįtikins priešingai ir aš dėsiu visas pastangas, rašysiu visoms instancijoms, jei panašūs procesai tęsis ir vėliau - ir prokuratūrai. Visko negalima sukarti krizei, negalima žlugdyti miesto. Galima pakentėti mėnesį, pusę metų, bet kelių metų niekas nelauks, nebe tie laikai. Gal galima būtų kalbėti apie tokius eksperimentus, įvedus valandinį bilietą, bet ne dabar. Aš nepasiruošęs lankstytis nei kerams, nei kitiems panašiems snukiams.

                  Comment


                    Pritariu kazkam cia sakiusiam, kad reikia labai labai suretint ne piko metu vaziuojanti transporta. O piko netgi sutankinti..

                    Vazinejimas iki velumos, anksti rytais, ir tarp kazkur 8.30 ir 13h stumia tikrai i nuostoli.. Nes parktiskai, man tarkim i namus grizt Romainiuose tas pats, is centro isvaziuot ar 14h ar 22.30. Netgi 22.30 nepatikesit maziau laukt reikedavo

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Pritariu kazkam cia sakiusiam, kad reikia labai labai suretint ne piko metu vaziuojanti transporta. O piko netgi sutankinti..

                      Vazinejimas iki velumos, anksti rytais, ir tarp kazkur 8.30 ir 13h stumia tikrai i nuostoli.. Nes parktiskai, man tarkim i namus grizt Romainiuose tas pats, is centro isvaziuot ar 14h ar 22.30. Netgi 22.30 nepatikesit maziau laukt reikedavo
                      Tai gal Tamsta pensininkas? Gal visada grįžti namo iki 19 val. ir niekada neužsibūni mieste? Miesto gyvumui didelės įtakos turi vakarinis ar naktinis gyvenimas, o tam būtinas transportas, leidžiantis grįžti namo bent iki 24 val.

                      Comment


                        Žiemą prie akių klinikos sužvarbęs laukdavau 1 arba 2 maršruto troleibusų ir džiaugdavausi suretintais maršrutais- savivaldybė daugiau sutaupys. Dar džiaugiuosi nevalytomis gatvėmis, tamsa jose. Juk daugiau pinigų lieka Kauno arenai. O jei dar kažką "apkarpytų" tai ir antras tualetas prie pilies, žiūrėk, bus pastatytas. Ir palūkanoms liktų.

                        Ilgai džiaugtis netenka, po 20 min. atvažiuoja mano pirmasis... Nuo ateinančio mėnesio nuolatinio bilieto nebepirksiu. Džiaugsmui ir šviesioms mintims galėsiu skirti 25 minutes. Tiek trunka kelionė pėsčiomis iki namų
                        Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Tai gal Tamsta pensininkas? Gal visada grįžti namo iki 19 val. ir niekada neužsibūni mieste? Miesto gyvumui didelės įtakos turi vakarinis ar naktinis gyvenimas, o tam būtinas transportas, leidžiantis grįžti namo bent iki 24 val.
                          Vazineju savo masina. VT nebetenkina savo kokybe..

                          Comment


                            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                            Vazineju savo masina. VT nebetenkina savo kokybe..
                            Tai tavo pasiulymas ir blogina VT kokybe, o ne gerina.

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Vazineju savo masina. VT nebetenkina savo kokybe..
                              Parašė dr. Rodyti pranešimą
                              Žiemą prie akių klinikos sužvarbęs laukdavau 1 arba 2 maršruto troleibusų ir džiaugdavausi suretintais maršrutais- savivaldybė daugiau sutaupys. Dar džiaugiuosi nevalytomis gatvėmis, tamsa jose. Juk daugiau pinigų lieka Kauno arenai. O jei dar kažką "apkarpytų" tai ir antras tualetas prie pilies, žiūrėk, bus pastatytas. Ir palūkanoms liktų.

                              Ilgai džiaugtis netenka, po 20 min. atvažiuoja mano pirmasis... Nuo ateinančio mėnesio nuolatinio bilieto nebepirksiu. Džiaugsmui ir šviesioms mintims galėsiu skirti 25 minutes. Tiek trunka kelionė pėsčiomis iki namų

                              Man ir atsibodo prie akiu klinikos laukt 20 vidury dienos ir isvysti 1 ir 2 atvazuojanti viena paskui kita..

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Vazineju savo masina. VT nebetenkina savo kokybe..
                                Tai va, o siūlai dar ją pabloginti kitiems. Kaip spyna - nei pats valgai, nei kitiems duodi.

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Tai va, o siūlai dar ją pabloginti kitiems. Kaip spyna - nei pats valgai, nei kitiems duodi.
                                  Sakau, kad geriau vazinetu diena, kai didesnis keleiviu srautas ir tenkintu daugumos poreikius, o ne keliu studentu... NENORIU sakyt, kad vakarais jo nebutu, tiesiog galetu paretint, bet tai butu manau mazesne blogybe.. Pvz uzsienyje kiek teko lankytis, nakti ar bent velai vakare palaukti pusvalandi visai nieko pries.. Nori velai vazinet tai ir pakenti..

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Tai va, o siūlai dar ją pabloginti kitiems. Kaip spyna - nei pats valgai, nei kitiems duodi.
                                    Elementari logika: kai teikiama paslauga tampa per brangi arba kokybė netenkina elementarių poreikių, jos atsisakoma.

                                    Ne vartotojo reikalas rūpinti UAB"o gerove, toli gražu.
                                    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                    Comment


                                      O dieve... eilini karta karpoma/naikinama ir tt... Truksta zodziu po tokio sprendimo

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Sprendimai tikrai nėra geri, jie BLOGI. Ypač blogi tuo, kad jie mažina pasitikėjimą miesto transportu, skatina automobilizaciją ir niekas manęs neįtikins priešingai ir aš dėsiu visas pastangas, rašysiu visoms instancijoms, jei panašūs procesai tęsis ir vėliau - ir prokuratūrai. Visko negalima sukarti krizei, negalima žlugdyti miesto. Galima pakentėti mėnesį, pusę metų, bet kelių metų niekas nelauks, nebe tie laikai.
                                      Visiskai pritariu.

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        Iš kur toks užtikrintas, kad pagerės? Kad ir atsiras pinigų, tai suras vietų, kur geriau juos padėti, o ne gerinti susisiekimą. Sakys, išsivertėt ir su tiek troleibusų, tai kam dar gerinti? Gal geriau tarnautojų algas padidinkim ir daugiau darbo vietų savivaldybėj padarykim, kad savus būtų kur susodint? Jei akių nebadytų šitie dalykai, sutikčiau su laikinu apkarpymu, tačiau Kauno valdžia senai praradusi paprasčiausią žmogišką pasitikėjimą.

                                        Apie maršrutų ir tvarkaraščių organizavimą esu kažkada jau pasisakęs, dar gerai netyrinėjau naujos sistemos, bet abejoju, ar tie patys žmonės sugebės padaryt kažką logiškai pateisinamo.
                                        Konservatorius Jūs rinkote - ne aš
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Na seip respect'as tiem kuriem nevisvien su situo reikalu.. Bet man labiau cia kvepia kova su vejo malunais..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X