Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Priemiesčio tik iš stoties?
    Kodėl gi ne. Dar mieste sustoja keliose pagrindinėse stotelėse ir toliau rajone stoja visose stotelėse. Juk dabar taip ir yra. Nors mano manymu, priemiestiniai netolimieji geriau turėtų važiuoti nuo tokių punktų kaip "Kauno pilis", "Kaniūkai", "Partizanų g.", "Islandijos pl." ir toliau vykti į priemiestį.
    Tai kad nera taip. Priemiestiniai mikroautobusai stoja visur.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kad nera taip. Priemiestiniai mikroautobusai stoja visur.
      Tai mikroautobusai ir taip visur stoja Apie juos nėra ką ir kalbėti... Rajono maršrutiniai taksi šiuo atveju nepriskiriami prie mūsų temos pokalbio, juk viskas prasidėjo nuo problemos, kad miesto autobusai nenori važiuoti į rajoną, nes neapsimoka. Maršrutiniai taksi juk dėl to nesiskundžia - jiems ir taip niekas jokių nuostolių nepadengia. Rajono maršrutinis taksi yra lygus su miesto maršrutiniu taksi, skirtumas tik tas, kokia savivaldybė davė leidimą ir kokioje vietovėje (miesto ar priemiesčio) jie važiuoja.

      Palikime maršrutinius taksi ramybėj. Dabar kalbame apie miesto autobusų važiavimą į rajoną: jų trumpinimas iki miesto ribos ir kuriami rajono autobusų maršrutai pavėžėjimui.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tokia politika prie nieko gero neprivede. Daugumoje mazuju rajonu savivaldybiu irgi nusirista iki to, kad priemiescio autobusai vaziuoja tik tos savivaldybes teritorijoje. Ir labai retai kada isvaziuoja uz jos ribu - nebent kelias iki miestelio kazkiek tai driekiasi per kito rajono teritorija.
        Kaip iseitis is sunkios VT bukles krizes metu galbut ir pateisinama tokia politika. Rajonuose ji vykdoma jau seniai, jau apie desimtmeti. Ir tai nieko gero nedave. Zmones VT tapo nebepatogus. Jis reikalingas tik zemiausio socialinio sluoksnio zmoniu aptarnavimui, dar moksleiviu pavezimui. Pavyzdziui, Raseiniu rajone sekmadieni priemiestiniai autobusai vaziuoja tik tris (trys reisai) kartus! Kai darbo dienomis yra virs 30 reisu.
        Vienu zodziu tokia izoliacine politika tik blogina VT. Galbut trumpuoju periodu ji ir padedas sutaupyti lesu savivaldybems, bet ilguoju ji salygoja dar didesniu islaidu atsiradima. Nes zmones vis maziau naudojasi VT, keleiviu vis tiek mazeja, marsrutus reikia dotuoti, galiausiai naikinti. Zodziu, uzburtas ratas.
        Paskutinis taisė Al1; 2010.02.17, 23:05.

        Comment


          Na dabartineje sitaucijoje Kaune, panaikinus miesto autobusus gautusi kazkas panasiai kaip su "Merula", kuri vazineja 50 marsutu.. Is esmes norint prisidet prie bendro VT kokybes gerinimo, nereiketu eiti siuo keliu.. Geriausiu atveju butu paleisti vel kokie seni RENAULT autobusai ar dar kokie raririetai.. Blogiausiu- kruva mikrautobusu, panasiai kaip dabar su Garliava.. Na Amiko teisingai sneka, miesto autobusai neturetu vazineti uzmiestyje, bet realiai butu labiau zalinga nei naudinga. Kazkokiu permainu galima butu tiketis, tada kai bus pertvarkoma visa Kauno VT sistema, t.y. autobusai is miesto pakrasciu vaziuos iki Kauno pilies ar gelezinkelio stoties; kuometgalios el. biletas ir keleiviai gales persest i kita transporta nemusdami atskiro bileto.. Kada tas bus, niekas nezino..Tikiuosi, kad greitai..

          Comment


            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
            Na dabartineje sitaucijoje Kaune, panaikinus miesto autobusus gautusi kazkas panasiai kaip su "Merula", kuri vazineja 50 marsutu.. Is esmes norint prisidet prie bendro VT kokybes gerinimo, nereiketu eiti siuo keliu.. Geriausiu atveju butu paleisti vel kokie seni RENAULT autobusai ar dar kokie raririetai.. Blogiausiu- kruva mikrautobusu, panasiai kaip dabar su Garliava.. Na Amiko teisingai sneka, miesto autobusai neturetu vazineti uzmiestyje, bet realiai butu labiau zalinga nei naudinga. Kazkokiu permainu galima butu tiketis, tada kai bus pertvarkoma visa Kauno VT sistema, t.y. autobusai is miesto pakrasciu vaziuos iki Kauno pilies ar gelezinkelio stoties; kuometgalios el. biletas ir keleiviai gales persest i kita transporta nemusdami atskiro bileto.. Kada tas bus, niekas nezino..Tikiuosi, kad greitai..
            Jei turi omeny, kad rajono VT galiotų tie patys miesto bilietai, tai taip niekada nebus. O miestui trumpinti savo maršrutus, važiuojančius į rajoną, irgi neaišku ar duos didelės naudos. Esmė, kad rajonas nemoka už nuostolius.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Jei turi omeny, kad rajono VT galiotų tie patys miesto bilietai, tai taip niekada nebus. O miestui trumpinti savo maršrutus, važiuojančius į rajoną, irgi neaišku ar duos didelės naudos. Esmė, kad rajonas nemoka už nuostolius.
              Va butent apie ka kalbu.. Bendros sistemos nebutu.. Reikia spaust rajona, ar Kazkaip kitaip ieskot bendros naudos..

              Comment


                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                Va butent apie ka kalbu.. Bendros sistemos nebutu.. Reikia spaust rajona, ar Kazkaip kitaip ieskot bendros naudos..
                Rajonas dėl to spaudžiamas jau apie 15 metų ir tikrai nieko nebus. Jie kategoriški. Ypač dabar, kai nėra pinigų. Miestas jei supyks, tai suretins reisus į rajoną. Rajono savivaldybė pasiskųs per žiniasklaidą, kad nėra pinigų kompensuoti naujai kuriamiems maršrutams užpildyti spragas ir tuo viskas užsibaigs. Nukentės keleiviai ir tiek.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Sveiki žmonės! Esu ne kaunietis, bet keliai būtent čia atvedė, susiradau darbą "Bajorkiemyje" Kaunas-Vilnius kelyje. Rytoj pirmoji darbo diena, bet neįsivaizduoju su kokiu transportu nusigauti. Ta prasme gal yra mikriukai, ar autobusai, kurie kursuoja iki ten? Būčiau dėkingas jei kas greičiausią maršrutą aprašytų. Pats apsistojau Aleksote, tai tikriausiai be persėdimų niekaip (?)

                  Ačiukas padėjusiems

                  Comment


                    yra kazkoks mikras, nuo kalnieciu vaziuoja...tiksliai nezinau koks

                    Comment


                      Nuo Kalniečių važiuoja 118 mikriukas, nuo autobusų stoties važiuoja dar 82 ir 88 mikriukai, kurie stoja ir prie Kalniečių. Tvarkaraščių pasižiūrėk www.kaunastrans.lt

                      Comment


                        drąsu likus keliolikai valandų ieškotis, kaip į darbą nuvykti nežinoma kryptimi

                        Comment


                          Ai, tai 82 ir 88 mikriukai iš pačios stoties važiuoja (?) Gerai, chebryte, palinkėkit sekmės rytoj pirmoji darbo diena.

                          Comment


                            Parašė eron Rodyti pranešimą
                            Ai, tai 82 ir 88 mikriukai iš pačios stoties važiuoja (?) Gerai, chebryte, palinkėkit sekmės rytoj pirmoji darbo diena.
                            Sėkmės, tik grafiką pasižiūrėk iš vakaro, nes jie nevažiuoja kas 10 minučių.

                            Comment


                              Parašė eron Rodyti pranešimą
                              Sveiki žmonės! Esu ne kaunietis, bet keliai būtent čia atvedė, susiradau darbą "Bajorkiemyje" Kaunas-Vilnius kelyje. Rytoj pirmoji darbo diena, bet neįsivaizduoju su kokiu transportu nusigauti. Ta prasme gal yra mikriukai, ar autobusai, kurie kursuoja iki ten? Būčiau dėkingas jei kas greičiausią maršrutą aprašytų. Pats apsistojau Aleksote, tai tikriausiai be persėdimų niekaip (?)

                              Ačiukas padėjusiems
                              Jei pasakytum kada tiksliai reikia būti darbe ir jei įkeltum žemėlapį su pavaizduota darboviete, tai aš iš savo pusės pateikčiau visus įmanomus nuvykimo būdus tau tinkamu metu Jei prašai pagalbos, tai ir pats bent pirštą pajudink
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Kaune iš troleibuso iškrito keleivė

                                Kaune troleibusas sužalojo į jį lipusią keleivę ir paspruko iš įvykio vietos. Incidentas įvyko ketvirtadienį, apie 19 val. Kovo 11-osios gatvėje stotelėje "Turgavietė" troleibusas pradėjo važiuoti, kai į jį dar nebuvo įlipę visi keleiviai.

                                Per anksti uždaręs duris troleibuso vairuotojas prispaudė įlipančią E.T., gimusią 1955 metais.

                                Transporto priemonei pradėjus važiuoti, moteris iškrito iš troleibuso ir susižalojo.
                                Anot policijos pranešimo, pareigūnai ieško iš įvykio vietos pasprukusio troleibuso ir jo vairuotojo.

                                Tai ne pirmas toks incidentas Kauno viešajame transporte. Autobusui ar troleibusui staigiai stabdant gana dažnai sužalojami salone esantys garbaus amžiaus kauniečiai.

                                kaunodiena.lt
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Gal zinot kas siandien nutiko Solaris troleibusui 014. Akluju silpnaregiu stotelej stovejo su avariniais, visi zmones islaipinti buvo. ~10 ryte gal truputi veliau.

                                  Comment


                                    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                    Gal zinot kas siandien nutiko Solaris troleibusui 014. Akluju silpnaregiu stotelej stovejo su avariniais, visi zmones islaipinti buvo. ~10 ryte gal truputi veliau.
                                    akivaizdu, kad sugedo, greiciausiai durys nesidarinejo ir lauke tech. pagalbos

                                    Comment


                                      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                      Gal zinot kas siandien nutiko Solaris troleibusui 014. Akluju silpnaregiu stotelej stovejo su avariniais, visi zmones islaipinti buvo. ~10 ryte gal truputi veliau.
                                      Taip. Ir troleibusai yra technika - ir technika genda ypač kai per dieną vienas troleibusas nuvažiuoja 100-200 km... Be to, daug prisideda iš šaltis. Jis troleibusų varikliui nėra pavojingas, bet vis tik veikia kitus troleibuso įrengimus.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 00:31.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                                        akivaizdu, kad sugedo, greiciausiai durys nesidarinejo ir lauke tech. pagalbos
                                        Soliariuose yra tam tikra blokiruotė, neleidžianti troleibusui pajudėti tol, kol neuždarytos durys. Teko nugirst vairuotojų pokalbį, kai viena gyrėsi partraukusi į depą "ant blokiruotės", kad nereiktų kviest techninės pagalbos.

                                        Comment


                                          Ten ta blokiruote paprasciausia rele..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X