Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kokios apsaugos priemones dar ? Tai tu gal nezinai ka kalbi. Ten yra tik RFID etikete vidui, o kontrole kiek zinau nuskaito tik BAR koda.

    Comment


      Parašė e2ards Rodyti pranešimą
      Kokios apsaugos priemones dar ? Tai tu gal nezinai ka kalbi. Ten yra tik RFID etikete vidui, o kontrole kiek zinau nuskaito tik BAR koda.
      Dabar naudoja tik bruksnini koda, bet mazdaug po pusmecio i viduje esancia mikroschema bus ivedama informacija apie papildyta pinigu suma, esancia korteleje bei paskutinius kelis vaziavimus. Tai reikalinga ir nauju rusiu ivedimui (bus dar daugiau rusiu). Apsaugos klausimu, tai padeda kiekviena kortele identifikuoti kaip unikalia, todel sukurta ir i sarasus neiregistruota kortele nebus net papildyta, nes ja sistema atmes kaip neegzistuojancia.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Dabar naudoja tik bruksnini koda, bet mazdaug po pusmecio i viduje esancia mikroschema bus ivedama informacija apie papildyta pinigu suma, esancia korteleje bei paskutinius kelis vaziavimus. Tai reikalinga ir nauju rusiu ivedimui (bus dar daugiau rusiu). Apsaugos klausimu, tai padeda kiekviena kortele identifikuoti kaip unikalia, todel sukurta ir i sarasus neiregistruota kortele nebus net papildyta, nes ja sistema atmes kaip neegzistuojancia.
        Ydomu kaip bus sprendziamas saugumo klausimas, nes tie e. bilietai gana lenvai gali buti klonuojami. jei nebus apsaugos nuo klonavimo, tai tas projektas yra zluges tada jau dabar.

        y ta kortele kaskoki duomenis apie kelione tikrai nebus nerasomi, juos kaups duomenu bazej.

        Comment


          O ten nėra taip, kad pati kortelė nesaugo jokios informacijos, nei apie papildymą, nei apie važiavimus? Juk tikriausiai viskas eina į vieną DB iš kurios kontrolės aparatai gauna informaciją ir parodo kas pasipildęs, o kas ne.

          Comment


            Parašė e2ards Rodyti pranešimą
            Ydomu kaip bus sprendziamas saugumo klausimas, nes tie e. bilietai gana lenvai gali buti klonuojami. jei nebus apsaugos nuo klonavimo, tai tas projektas yra zluges tada jau dabar.

            y ta kortele kaskoki duomenis apie kelione tikrai nebus nerasomi, juos kaups duomenu bazej.
            Jei nezinai tiksliai, tai geriau nesakyk ''tikrai''. E. korteles viduje esanti mikroschema gebes irasyti ir saugoti isigyto bilieto informacija, taip pat papildyta pinigu suma ir pan. Dabar tai nenaudojama, bet bus naudojama.
            Dabar viskas veikia paprastesniu budu, nes sis projektas dar nebaigtas diegti. Kad butu pasiektas paskutinis variantas, reikejo pirmiau idiegti pirmaji.

            Del klonavimo. Kas is to klonavimo, jei korteles nepapildysi, jei ji nebus iregistruota i sarasus. Korteles nepapildysi, jei jos numeris nesutampa su duomenu bazeje esanciu. Imanomas variantas, kad kas nors is padirbinetoju turetu galimybe prieiti prie duomenu bazes ir galetu iregistruoti i sarasus ta kortele. Tada ji butu visiskai veiksni ir funkcionuojanti.
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            O ten nėra taip, kad pati kortelė nesaugo jokios informacijos, nei apie papildymą, nei apie važiavimus? Juk tikriausiai viskas eina į vieną DB iš kurios kontrolės aparatai gauna informaciją ir parodo kas pasipildęs, o kas ne.
            I klausima jau ka tik atsakiau kortele gebes saugoti informacija. Dabar korteleje informacijos nesaugo - nuskenuojama kortele, issiunciama uzklausa i duomenu baze, gaunamas atsakymas. Viskas ivyksta per 1-2 sekundes.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.29, 00:16.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Labai įdomu kur dingo Kauno 14Tr 316, nes jau ketvirti metai kaip jo gatvėse nesimato.

              Comment


                Parašė redlynx Rodyti pranešimą
                Labai įdomu kur dingo Kauno 14Tr 316, nes jau ketvirti metai kaip jo gatvėse nesimato.
                Nurašytas po tragiškos avarijos 2006m.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Na reikia pasidziaugti, kad bent naujuju nakti nesugalvojo panaikinti visuomeninio transporto ir Kaune vazines kaip iprasta keliu marsrutu troleibusai (ir autobusai?)

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Na reikia pasidziaugti, kad bent naujuju nakti nesugalvojo panaikinti visuomeninio transporto ir Kaune vazines kaip iprasta keliu marsrutu troleibusai (ir autobusai?)
                    Keleivinio transporto eismas Naujųjų metų naktį

                    Naujųjų metų naktį nuo 2009 m. gruodžio 31 d. 22 val. iki 2010 m. sausio 1 d. 6 val. važiuos 10-ojo bei 38-ojo maršrutų autobusai ir 1-ojo, 5-ojo, 11-ojo, 13-ojo bei 15-ojo maršrutų troleibusai.

                    Skaityti toliau >>>
                    Kaunastrans.lt
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Nurašytas po tragiškos avarijos 2006m.
                      Kas ten per avarija, kad net teko nurašyti?

                      Comment


                        Parašė redlynx Rodyti pranešimą
                        Kas ten per avarija, kad net teko nurašyti?
                        Su fūra

                        Comment


                          Parašė audrytis Rodyti pranešimą
                          Su fūra
                          Čia gal kur Krėvės prospekto gale fūra trūlą nunešė? Kai vairuotoja žuvo? Po to įvykio šiaip netaip pagaliau sugebėjo pastatyt STOP ženkla sąnkryžoj .

                          Comment


                            Parašė qwe Rodyti pranešimą
                            Čia gal kur Krėvės prospekto gale fūra trūlą nunešė? Kai vairuotoja žuvo? Po to įvykio šiaip netaip pagaliau sugebėjo pastatyt STOP ženkla sąnkryžoj .
                            Tas pats.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.
                              Brėmene žemagrindžiai sudvejinti Solaris autobusai (iš išsvaizdos tokie patys kaip pas mus, tik sudvejinti) pastoviai važiuoja 50 km/h, iš vietos irgi startuoja ir šiaip eisme važiuoja nuo lengvųjų neatsilikdami.
                              kaip?

                              Comment


                                Citata :

                                Parašė amiko
                                O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.



                                Is kur tu trauki tokius dalykus???? Kas tai yra konstrukcinis greitis??? Seni MB vaziuoja iki 90 km/h , volvo 7700 stovi ribotuvai ,kurie neleidzia vaziuoti greiciau 70 km/h. Kiek paspausi-taip ir vaziuosi ir kur cia tie niekai apie kazkoki konstrukcini greiti. Tachografas bus zalioje zonoje dar tokiu greiciu vaziuojant.

                                Comment


                                  Per Naujus teko lankytis Varšuvoje, Potsdame ir Berlyne. Tai Varšuvos centre neteko matyti viešojo transporto švieslenčių, o štai Potsdame ir Berlyne stovi labai panašios į mūsiškes Kaune:

                                  Click image for larger version

Name:	P1020340.JPG
Views:	1
Size:	130,0 kB
ID:	1418295
                                  Click image for larger version

Name:	P1020341.JPG
Views:	1
Size:	138,3 kB
ID:	1418296
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2010.01.04, 14:48.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Citata :

                                    Parašė amiko
                                    O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.



                                    Is kur tu trauki tokius dalykus???? Kas tai yra konstrukcinis greitis??? Seni MB vaziuoja iki 90 km/h , volvo 7700 stovi ribotuvai ,kurie neleidzia vaziuoti greiciau 70 km/h. Kiek paspausi-taip ir vaziuosi ir kur cia tie niekai apie kazkoki konstrukcini greiti. Tachografas bus zalioje zonoje dar tokiu greiciu vaziuojant.
                                    Ne konstrukcinis, tikrai nesąmonę parašiau tai greitis, pagal kurį turi būti sudaromi tvarkaraščiai. Važiuojant didesniu greičiu negalioja techninės garantijos sutartis. Yra kažkokie sutartiniai apribojimai. Nes žemagrindžiai važiuojant didesniu greičiu dažniau genda dėl detalių nusidėvėjimo.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Ne konstrukcinis, tikrai nesąmonę parašiau tai greitis, pagal kurį turi būti sudaromi tvarkaraščiai. Važiuojant didesniu greičiu negalioja techninės garantijos sutartis. Yra kažkokie sutartiniai apribojimai. Nes žemagrindžiai važiuojant didesniu greičiu dažniau genda dėl detalių nusidėvėjimo.
                                      Absurdas

                                      Comment


                                        Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                                        Absurdas
                                        Koks dar absurdas? Kiekvienas inžinierius prisidedantis prie transporto priemonės kūrimo žino į kokį greitį bus orientuojama ta priemonė. Savaime supranta, jog jei kokį kartelį važiuosi greičiau negu rekomenduojama, nieko neatsitiks, bet nuolat nesilaikant rekomendacijų, techninės problemos kyla daug dažniau.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Koks dar absurdas? Kiekvienas inžinierius prisidedantis prie transporto priemonės kūrimo žino į kokį greitį bus orientuojama ta priemonė. Savaime supranta, jog jei kokį kartelį važiuosi greičiau negu rekomenduojama, nieko neatsitiks, bet nuolat nesilaikant rekomendacijų, techninės problemos kyla daug dažniau.
                                          Nu o tai mūsų Soliariai defektuoti ir pigesni buvo, kad su jais tik lėčiau galima važinėt? Be Brėmeno, kur žiūrėjau pas vairuotoją į spidometrą kaip važiuoja, atsimenu ir Varšuvoje Soliariai ne ant 40 km/h važiavo (greičiau atvirkščiai, viršydami leistiną greitį).
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X