Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Ar komposteriai skaičiuoja pažymėtus bilietus? Jei neskaičiuoja - tai vis tiek nieko naudingo paskaičiuoti pagal talonėlių naudojimą neina. Jei skaičiuoja - visi žymėti po sistemos pakeitimo bus valandiniai ir tiek. Čia daugiau susigalvota problema. Bet iš principo nėra skirtumo ar būtų nauji talonėliai atspausdinti, ar ne.

    Daug geresnė diskusija būtų ar po tokio žingsnio pajamos padidėtų (dėl didesnio patrauklumo padaugėtų keleivių), ar sumažėtų (dėl to, kad nebereiktų pirkt kelių talonėlių vienai kelionei).
    Taip, komposteriai, tiksliau borto kompiuteris skaiciuoja pazymetus bilietus. Bortas renka informacija kiek, kokioj stoteleje yra atzymeta bilietu, tiesa jis neskiria kokie tai bilietai, ar lengvatiniai, ar tik siaip ikistas popiergalis.
    O del valandinio ar paros bilieto jau sakiau - tai tik politinis sprendimas, ji priemus butu galutinai atsikratyta marsrutiniu taksi.
    Amiko aciu uz minusa, beje parodykt kur ES priestarauja valandiniam popieriniam bilietui.

    Comment


      :o Toks jausmas kad VT verslo orginazivimo principas yra ne daugiau bet pigiau, o atvirkščiai mažiau bet kuo brangiau. O gal geresnė idėja butų jei talonėlis butų žymimas iš abiejų pusių, taip pažymiu du kartus. O galiotų tas talonėlis vieną persėdimą. Kontrolė atskirtų kad talonėlis buvo panaudotas du kartus ir taip atsiskirtų nuo paprastų talonėlių. Nereiktų žlibinti ten valanda ar ne valanda juo yra naudojamasi. Tik aisq jei turetų galioti kažkurį laiką. Nes per valandą nemanau kad kas pakeičia daugiau kaip du troleibusus.

      Comment


        Parašė e2ards Rodyti pranešimą
        Beje parodykt kur ES priestarauja valandiniam popieriniam bilietui.
        Sutartiniai punktai viešai neskelbiami.
        Parašė kempas Rodyti pranešimą
        :o Toks jausmas kad VT verslo orginazivimo principas yra ne daugiau bet pigiau, o atvirkščiai mažiau bet kuo brangiau. O gal geresnė idėja butų jei talonėlis butų žymimas iš abiejų pusių, taip pažymiu du kartus. O galiotų tas talonėlis vieną persėdimą. Kontrolė atskirtų kad talonėlis buvo panaudotas du kartus ir taip atsiskirtų nuo paprastų talonėlių. Nereiktų žlibinti ten valanda ar ne valanda juo yra naudojamasi. Tik aisq jei turetų galioti kažkurį laiką. Nes per valandą nemanau kad kas pakeičia daugiau kaip du troleibusus.
        Iki galo neapgalvotos fantazijos. Įkiš antrą kartą tą patį bilietą ta pačia ir puse ir nebematys kontrolė - tai tos pačios dienos, ar ne tos pačios dienos bilietas (pirmas žymėjimas). Slidus reikalas.
        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Ar komposteriai skaičiuoja pažymėtus bilietus?
        Na, jau atsakė. Taip, skaičiuoja kompiuteris, prie kurio prijungti komposteriai.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.01, 17:09.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Kodėl tinka tik pensininkams ir studentams? Matau argumentus: brangus (šiuo atveju pagal logiką netinka), gaišinantis (VT niekada nebus greitesnis už automobilius, kol nebus mieste spūsčių)
          tos patys spustys galioja ir automobiliams
          dirbtinai lėčiau (Kaune VT važiuoja greičiau, nei Vilniuje ir Klaipėdoje, tai koks čia dirbtinas lėtumas?)
          tai ne argumentas, leciau vaziuoja nei galetu, nes autobusai taupo dyzeli, kury sutaupyta nesasi namo kas tik prie jo prieina, troleibusai leti del kontaktinio tinklo apverktinos bukles, kurio modernizavimui savivaldybe neskiria pakankamai lesu.

          Duodu tau neigiamą įvertį, bet ne už kritiką, o už nesugebėjimą tinkamais ir objektyviais argumentais pagrįsti savo teiginius ir mintis.
          Dėl Kauno miesto specifinio išsidėstymo, kartais tikrai greičiau kai kurias vietas pasiekti automobiliu. Pvz., nuo Krėvės pr. (nuo st. „Draugystės parkas") iki st. „Ortopedijos technika" (Savanorių pr.) automobiliu galima nuvažiuoti per 4-7 min., o tiesioginio maršruto ten vežančio nėra. Tiesiog nebūtų keleivių. Taigi VT nėra už dyką vežantis transportas ir vežantis pagal tavo norimą maršrutą. Maršrutai sudaryti remiantis keleivių srautais, poreikiais ir ekonominiais skaičiavimais (kad nebūtų nuostolio). Reikia tik džiaugtis, kad Kaune VT nėra toks nuostolingas, kaip Vilniuje. Kaune jis gyvas, o Vilniuje - arti bankroto (buvo toks net ir ekonominio pakilimo metu!), tačiau Kaune maršrutų išsidėstymas skurdesnis.
          marsrutu skaicius kaune ir taip yra per didelis, nes nera valandinio bilieto, del to marsrutai dirbtinai yra ilginami ir tas jau buvo pries kelis metus issakyta berods "Trivector" analizeje

          Comment


            Parašė e2ards Rodyti pranešimą
            Tai ne argumentas, leciau vaziuoja nei galetu, nes autobusai taupo dyzeli, kury sutaupyta nesasi namo kas tik prie jo prieina, troleibusai leti del kontaktinio tinklo apverktinos bukles, kurio modernizavimui savivaldybe neskiria pakankamai lesu.

            marsrutu skaicius kaune ir taip yra per didelis, nes nera valandinio bilieto, del to marsrutai dirbtinai yra ilginami ir tas jau buvo pries kelis metus issakyta berods "Trivector" analizeje
            Autobusai važiuoja pagal sudarytą eismo tvarkaraštį, važiuodamas lėčiau nelabai to kuro ir sutaupysi. Dirbant su autobusais "Solaris" kuro pavogt nėra galimybės, nebent su senesniais autobusais. Bet tai jau parko problema. O dėl tvarkaraščio tai žinai, kad autobusai ir troleibusai negali nukrypti nuo +- 2 min. paklaidos pagal tvarkaraštį, tai kur tu čia įžvelgi dirbtiną lėtumą? Juk nėra kaip vairuotojams per daug savivaliaut. O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis. Tvarkaraščiai sudaromi atsižvelgiant į rizikos faktorių - keleivių vežimą ir atsižvelgiama į greičio ribojimą bei eismo situacijas tam tikrose atkarpose. Jei jau taip nori greitai nuvykti į reikiamą vietą - naudokis taksi paslaugomis, o jei greit ir nesaugiai - maršrutiniais taksi. Kaune VT važiuoja pakankamai greitai, padidinti jo greitį būtų galima tik įdiegus šviesoforų valdymo sistemą ir įvedus kuo daugiau A juostų. Tada taip, sutinku, galimybė tikrai būtų.

            Kaune maršrutai suplanuoti pataikaujant keleiviams, kad tik mažiau skųstųsi. Būtų galima naikinti dalį maršrutų ir sukurti dalį naujų, jungiančių reikalingas vietas, bet retai važiuojančių dėl mažo keleivių srauto. Šiaip keleiviai turėtų priprast prieš ateidami į stotelę pasižiūrėt tvarkaraštį internete. Dabar gi skundžiasi dažnai, kad jie turi ilgai laukti stotelėse, tai ko ten laukti? Kol jo vieno atvažiuos pasiimti troleibusas?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Iki Kūčių Kaune kursuos žaliasis Kalėdų troleibusas

              Nuo trečiadienio Kauno miesto centre pradeda kursuoti Kalėdų dvasia papuoštas seniausias mieste troleibusas, o jo keleiviai bus vaišinami ne tik „Jacobs“ kava, bet ir kviečiami dalyvauti įvairiuose žaidimuose bei konkursuose.
              Šventinė transporto priemonė – bendrovių „Kraft Foods“ ir „Autrolis“ dovana miestiečiams.
              Kadangi troleibuso vienos valandos kaštai siekia apie 200 litų, „Autrolis“ šiam neįprastam troleibusui važinėti paaukojo apie 40 tūkst. litų.

              Visomis dienomis žaliasis troleibusas kursuos nuo 14 iki 21 valandos, o sekmadieniais darbą pradės dar anksčiau – 10 valandą. Jis važiuos nuo Kauno kultūros centro „Tautos namai“ iki Kauno pilies stotelės.

              Troleibuso vairuotojas bus persirengęs specialia, iki šiol miestiečiams nematyta, apranga. Anksčiau ketinta taip papuošti visus „Autrolio“ vairuotojus, tačiau sunkmetis privertė atidėti planus geresniems laikams.

              Žaliasis troleibusas centrinėmis Kauno gatvėmis miestiečius džiugins iki gruodžio 23 dienos.

              Šaltinis: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...aukos-42-73721
              Sekite savo banknotus

              Comment


                Visos foto čia:
                http://www.kaunas.lt/index.php?2505074708

                Comment


                  Na, ideja labai uzskaitau

                  Comment


                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                    Na, ideja labai uzskaitau
                    Idėja gera, bet jai įgyvendinti „Autrolis" išleido 40 tūkst. litų iš įmonės lėšų. Geriau jau būtų panaudoję sunkiai dirbančių vairuotojų kalėdinei premijai išmokėti.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Idėja gera, bet jai įgyvendinti „Autrolis" išleido 40 tūkst. litų iš įmonės lėšų. Geriau jau būtų panaudoję sunkiai dirbančių vairuotojų kalėdinei premijai išmokėti.
                      O kiek vaziavimas kainuos trolibaru?

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        O kiek vaziavimas kainuos trolibaru?
                        Straipsnyje apie tai nieko neparašyta. Reikėtų suprasti, kad nieko nekainuos.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Man irgi atrodo, kad nieko nekainuos. Jei teisingai supratau, čia reklaminė akcija

                          Comment


                            Na vieną teigiamą dalyką ta krizė vistik atnešė... nebus tokių lėvų uniformų Nors čia žinoma tik mano asmeninė nuomonė ir kaip sakoma "dėl skonio nesiginčijama" bet vistiek tai pasityčiojimas, o ne uniforma.

                            Comment


                              ir greiciausiai ji nepatogi, reikes vairuotojo ryt paklaust

                              Comment


                                Parašė qwe Rodyti pranešimą
                                Na vieną teigiamą dalyką ta krizė vistik atnešė... nebus tokių lėvų uniformų Nors čia žinoma tik mano asmeninė nuomonė ir kaip sakoma "dėl skonio nesiginčijama" bet vistiek tai pasityčiojimas, o ne uniforma.
                                Šventinėmis progomis gražiai atrodo, kad kasdieniam darbui tikrai įgristų, nes nėra patogi, tą vairuotojai, bandę uniformą, pripažino.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Šiek tiek nustebino, kad važiuos nuo dabar iki gruodžio 23. Geriau kaip tik pradėtų savaite vėliau ir padėtų kurti šventinę nuotaiką mieste tada, kada ir bus šventės.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Šiek tiek nustebino, kad važiuos nuo dabar iki gruodžio 23. Geriau kaip tik pradėtų savaite vėliau ir padėtų kurti šventinę nuotaiką mieste tada, kada ir bus šventės.
                                    Už darbą šventinėmis dienomis vairuotojui tektų mokėti algą didesniu tarifu. Matyt dėl to nenorėjo didinti išlaidų. Bet su tavo nuomone visiškai sutinku.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Geri ten jie strategai Už kelias dienas mokėt algą didesniu tarifu gaila, bet 40 tūkstantukų sugeba atrast. Stebuklų šalis ta Lietuva.

                                      Comment


                                        Del uniformu tai cia subjektyus vertinimas.. Visos uniformos ir yra skirtos reprezentacijai, patogumas negali buti idealus.. Gal tuomet isvis, reikia sukurt treninga su "Autrolio" logotipu? Na krizes metu manau, pats tinkamiausias laikas, igyvendint naujoves, kurti geresni imones ivaizdi..

                                        Comment


                                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                          Del uniformu tai cia subjektyus vertinimas.. Visos uniformos ir yra skirtos reprezentacijai, patogumas negali buti idealus.. Gal tuomet isvis, reikia sukurt treninga su "Autrolio" logotipu? Na krizes metu manau, pats tinkamiausias laikas, igyvendint naujoves, kurti geresni imones ivaizdi..
                                          Uniforma visų pirma turėtų būti patogi ir praktiška, juk tai kasdieninis vairuotojų darbo drabužis. Tarp kitko netik treningas yra patogus drabužis, juk ne sportuoja vairuotojas prie varo. Paprastos kelnės ir marškiniai (vasarai), o šaltesniam laikui elementarus švarkas ir/arba megztinis su įmonės atributika yra paprasta, praktiška ir estetiškai atrodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X