Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelabai mane supratai, sakau pasidomek RFID technologija siek tiek rimciau. Logistikoje si technologija yra revoliucija.
    Bet ar noretum, kad tavim besidomintis asmuo, ar kaskokia tai organizacija zinotu apie tave geriau, nei tu pats apie save, pvz kiek turi pinigu pinigineje, kuo tu apsirenges, kas tavo krepsi, ir galu gale kas tu esi, paprasto skaitytuvo pagalba nuskaites visas RFID etiketes ant tavo drabuziu, esanciu kisenese ir kuprineje.

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Esu siūlęs tokį dalyką įvesti, bet buvo atsakyta argumentuojant tuo, kad e. bilieto projektas yra vystomas ir neverta investuoti į popierinius valandinius bilietus. Sutinku, kad tai galėjo būti politinis atsikalbinėjimas + pats Kaunas juokingai pasirodytų prieš ES, kuri teikė finansinę paramą e. bilieto įvedimui Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje. Būtų labai negražu iš Kauno pusės prašyti finansuoti e. bilieto projektą, bet dar prieš jo įvedimą paleisti paprastesnio pobūdžio analoginį variantą.
      Dabar jau aišku.

      Dar klausimas dėl atvykėlių -- ar bus galimybė gauti tą e.bilietą trumpesniam laikotarpiui? Kai nuvažiuoji į kitą miestą į kokią nors konferenciją ar pan., kokioms 3 dienoms ar pan., tai tokie terminuoti bilietai yra patogūs be galo.

      Comment


        Parašė r08n Rodyti pranešimą
        Dabar jau aišku.

        Dar klausimas dėl atvykėlių -- ar bus galimybė gauti tą e.bilietą trumpesniam laikotarpiui? Kai nuvažiuoji į kitą miestą į kokią nors konferenciją ar pan., kokioms 3 dienoms ar pan., tai tokie terminuoti bilietai yra patogūs be galo.
        Kol kas numatyta tik viena galimybė - įsigyti e. bilieto kortelę ir ją pasipildyt. Nors atvykėliams tai turbūt labiau apsimokėtų pirkti vienkartinius bilietus. Taigi teks mąstyt apie galimybę turizmo informacijos centre ir stotyse bei oro uoste atvykėliams parduoti pigiau korteles su sąlyga, kas bus pildomas 1, 3, 7 parų (turistinis) bilietas. Sunku pasakyt kaip tai tinkamai suorganizuot. Nes atvykėliams pikrti kortelę dėl keių dienų neapsimoka.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
          Noriu paklausti, ar statistinė analizė bus naudojama apklausos duomenims apdoroti; ar bus tik deskripciniai grafikėliai su procentėliais? Jei paskutinis variantas - tai Jūsų siūlomas projektėlis šnipšto vertas (jei nesilaikyta imties metodologijos, ir tada nebus bent statistinis reikšmingumas tikrinamas), tad nesiruošiu jos pildyti (ką siūlau ir kitiems padaryti)? Ačiū už atsakymą.

          P.S.
          Jeigu visgi bus laikomosi, kokių nors metodologinių priemonių/statistinių kriterijų įvertinimo (ir jeigu galite įvardinkite, kad ir į AŽ) - mielai užpildysiu ir išplatinsiu informaciją kitiems savo kolegoms, kurie naudojasi VT.
          Šios apklausos darymas - tai vienas iš etapų tobulinant Kauno VT. Po apklauso duomenų suvedimo ir analizės bus rengiamas Kauno m. Transporto ir organizavimo sk. susitikimas su visuomene, kurio metu apklausos organizatorius pateiks išvadas, jos bus diskutuojamos abipusiai, bus teikiami pasiūlymai ir čia pat bus aptarti realūs planuojami atlikti darbai. Kuo negalės būt įgyvendinti, bus paaiškinta - kodėl.

          Noriu akcentuoti, kad apklausos iniciatorius esu aš - studentas, besinaudojantis Kauno VT ir besistengiantis daryti nedidelį prevencinį spaudimą tam tikriems Kauno miesto savivaldybių sluoksniams. Šįkart - dėl VT. Susibūriau su kitais iniciatyviais VDU studentais ir atliekame tokį pilietišką darbą. Bet tai jokiu būdu nebus tik apklausos vykdymas. Kauno m. Transporto ir eismo organizavimo skyrius žino, kad pavasarį (arba žiemos pabaigoje) vyks jų susitikimas su visuomene ir to susitikimo metu bus aptartos šios apklausos išvados bei pateikti siūlymai. Vyks tiesioginis dialogas su keleiviais (piliečiais, visuomene). Taigi apklausos organizavimas - ne savivaldybės struktūrų iniciatyva, bet visuomenės atstovų, tad savaime suprantama, kad apklauso organizuojama ne dėl skaičiukų, bet dėl tolimesnių išvadų, planų, siūlymų.

          Kadangi egzistuoja politikoje tam tikros srovės, dėl to viskas turi vykti ilgai, nes dirbant greitai nieko nesigaus. Dėl to ir susitikimas planuojamas tik po kelių mėnesių.

          Būtų šaunu, jei visi prisidėtume ir informuotume kuo daugiau žmonių apie šios apklauso vykdymą. Dėl žiniasklaidos, kiek įmanoma, pasirūpinau.
          Esmė, kad apklausoje dalyvavusių skaičius kuo didesnis - tuo apklausoje esantys atsakymai bus reikšmingesni Transporto skyriaus darbuotojams. Juk jie puikiai supranta, kad dirba ne sau, bet visuomenei, tad jei atsakiusiųjų bus 100 - jie neįsiklausys, jei bus 300 - turės kažkokią reikšmę, jei bus 1000 - turės žodį, jei 3000 ar daugiau - turės lemiamą nuomonę.
          Apklausa bus vykdoma iki maždaug 2010 m. sausio 15 d. Šiuo metu atsakiusiųjų yra 78 (per 3 paras).
          Parašė e2ards Rodyti pranešimą
          Nelabai mane supratai, sakau pasidomek RFID technologija siek tiek rimciau. Logistikoje si technologija yra revoliucija.
          Bet ar noretum, kad tavim besidomintis asmuo, ar kaskokia tai organizacija zinotu apie tave geriau, nei tu pats apie save, pvz kiek turi pinigu pinigineje, kuo tu apsirenges, kas tavo krepsi, ir galu gale kas tu esi, paprasto skaitytuvo pagalba nuskaites visas RFID etiketes ant tavo drabuziu, esanciu kisenese ir kuprineje.
          Na aš nesu valstybės tarnautojas, už e. bilieto projekto vystymą ir prisidėjimą prie to pinigų negaunu, tad nematau reikalo prie to kišti nagus ir lįsti giliau, negu man priklauso Yra ertmių, kur man įmanoma pasakyti žodį, bet čia - ne. Konkrečiai kalbant apie šią technologiją - nežinau apie ją nieko, žinau, kad planuojama įdiegti į e. bilietą - būtų pakankamai saugi ir tas saugumas būtų primažinamas ES standartų ir keliamų reikalavimų.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.29, 20:20.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Šios apklausos darymas - tai vienas iš etapų tobulinant Kauno VT. Po apklauso duomenų suvedimo ir analizės bus rengiamas Kauno m. Transporto ir organizavimo sk. susitikimas su visuomene, kurio metu apklausos organizatorius pateiks išvadas, jos bus diskutuojamos abipusiai, bus teikiami pasiūlymai ir čia pat bus aptarti realūs planuojami atlikti darbai. Kuo negalės būt įgyvendinti, bus paaiškinta - kodėl.
            Ačiū už atsakymą. Bet arba nesupratote mano klausimo, arba bandote nuo jo išsisukti žodžiu - "analizė" Planas geras, bet be pagrįstos metodologijos - tokios apklausos duomenų pristatymas nėra labai vertingas kame; vertingesnė tiek laiko taupymo prasme, tiek pagrįstumo prasme - tiesiog diskusija su visuomene. Čia šiaip patarimas - kuriuo tikriausiai nepasinaudosite, kas yra natūralu (dėl sugaišto laiko), nes apklausa kaip ir įsibėgėjusi. Bet visgi, jeigu naudositės apklausos rezultatais kažką keisti ar teikti savivaldybei ar kitai valstybinei įstaigai, duomenys atsispindintys visuomenę ar validūs tikrai nebus. Tad būkit sąžiningas tuo atveju, ir neabstrahuokite savo išvadų iš apklausos visuomenei. Sėkmės darbe ir kantrybės, bei konstruktyvumo projekte!
            Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
            Dordrechtas/Haarlemas
            Nesebaras/Plovdivas
            Kiolnas

            Comment


              Parašė tivoli Rodyti pranešimą
              Ačiū už atsakymą. Bet arba nesupratote mano klausimo, arba bandote nuo jo išsisukti žodžiu - "analizė" Planas geras, bet be pagrįstos metodologijos - tokios apklausos duomenų pristatymas nėra labai vertingas kame; vertingesnė tiek laiko taupymo prasme, tiek pagrįstumo prasme - tiesiog diskusija su visuomene. Čia šiaip patarimas - kuriuo tikriausiai nepasinaudosite, kas yra natūralu (dėl sugaišto laiko), nes apklausa kaip ir įsibėgėjusi. Bet visgi, jeigu naudositės apklausos rezultatais kažką keisti ar teikti savivaldybei ar kitai valstybinei įstaigai, duomenys atsispindintys visuomenę ar validūs tikrai nebus. Tad būkit sąžiningas tuo atveju, ir neabstrahuokite savo išvadų iš apklausos visuomenei. Sėkmės darbe ir kantrybės, bei konstruktyvumo projekte!
              Išsisukti nenoriu, gal neįsiskaičiau. Gera pastaba, bet jos iki galo nesuprantu, ką konkrečiai siūlai pakoreguoti. Apklausos duomenys bus patariamojo pobūdžio (bet visuomenės nuomonė yra reikšminga), vėliau bus tartasi su transporto studentais. Kadangi nesu kvailas Kauno VT, tai puikiai matau, kurie atsakymai reikšmingi ir naudingi ir kurie ne. Galiu tik pasidžiaugti - apie 70 proc. apklausų užpildytos kruopščiai (atsakyta į visus tinkamus pagal situaciją klausimus), apie 60 proc. patarimų yra pagrįsti ir tinkami įtraukti į sąrašą. Puikiai matyti, kad žmonės noriai atsako į klausimus ir jiems atsakyti susikaupia ir negaili laiko ir vertingų bei pagrįstų atsakymų. Apklausa dar tik prasidėjo, bet jos atsakymus jau galiu matyti eigos metu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Išsisukti nenoriu, gal neįsiskaičiau. Gera pastaba, bet jos iki galo nesuprantu, ką konkrečiai siūlai pakoreguoti. Apklausos duomenys bus patariamojo pobūdžio (bet visuomenės nuomonė yra reikšminga), vėliau bus tartasi su transporto studentais. Kadangi nesu kvailas Kauno VT, tai puikiai matau, kurie atsakymai reikšmingi ir naudingi ir kurie ne. Galiu tik pasidžiaugti - apie 70 proc. apklausų užpildytos kruopščiai (atsakyta į visus tinkamus pagal situaciją klausimus), apie 60 proc. patarimų yra pagrįsti ir tinkami įtraukti į sąrašą. Puikiai matyti, kad žmonės noriai atsako į klausimus ir jiems atsakyti susikaupia ir negaili laiko ir vertingų bei pagrįstų atsakymų. Apklausa dar tik prasidėjo, bet jos atsakymus jau galiu matyti eigos metu.
                Reiškias ne taip supratai:
                Plačiau. Bet kada neišsigąstum formulių, esmė (bet be statistikos nepabėgtum):
                Statistinis patikimumas skaičiuojamas siekiant įvertinti, kokia yra tikimybė, kad stebimas skirtumas tarp atskirų grupių ar objektų yra dėl paprasto atsitiktinumo.
                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                Dordrechtas/Haarlemas
                Nesebaras/Plovdivas
                Kiolnas

                Comment


                  Tivoli matyt norėjo pabrėžti, kad apklausos duomenys, neapdoroti statistiniais metodais teturės aibę kažkokios laisva forma interpretuojamos informacijos ir neneš jokių statistiškai patikimų išvadų-----> teiginių.
                  Beje, pati apklausa sudaryta taipogi nesivadovaujant statistine analize (nesiekiant jos), todėl šiame etape gauti duomenis statistiškai apdorotus bus gana sunku.

                  P.S šiandieniniame moksle (tiek medicinos, tiek visuomenės) yra kalbama tik statistine kalba ir statistiniais metodais pagrįstais įrodymais. Būtent įrodymais, o ne laisva interpretacija.
                  Paskutinis taisė dr.; 2009.11.29, 20:40.
                  Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                  Comment


                    Na apie tai visai nepagalvojau (visgi esu humanitaras, o ne realinio mąstymo žmogus). Tai reikės kreiptis dar ir į statistikus studentus pagalbos, dėkui už patarimą
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė dr. Rodyti pranešimą
                      Tivoli matyt norėjo pabrėžti, kad apklausos duomenys, neapdoroti statistiniais metodais teturės aibę kažkokios laisva forma interpretuojamos informacijos ir neneš jokių statistiškai patikimų išvadų-----> teiginių.
                      Beje, pati apklausa sudaryta taipogi nesivadovaujant statistine analize (nesiekiant jos), todėl šiame etape gauti duomenis statistiškai apdorotus bus gana sunku.

                      P.S šiandieniniame moksle (tiek medicinos, tiek visuomenės) yra kalbama tik statistine kalba ir statistiniais metodais pagrįstais įrodymais. Būtent įrodymais, o ne laisva interpretacija.
                      Kaip Cercilis yra pasakes:
                      "tikiu statistika, tik ta kuria pats suklastojau"

                      Comment


                        Matyt, Čerčilis turėjo omeny TNS Gallup Media ir panašias statistikas
                        Čia gi eina kalba apie statistinę analizę.
                        Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                        Comment


                          Jis turejo omeny manipuliavima skaiciais, greiciausiai

                          Comment


                            Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                            Jis turejo omeny manipuliavima skaiciais, greiciausiai
                            Pasaulyje galima manipuliuoti bet kuo - net ir skaičiais. Taigi tavo komentaras kaip ir beprasmis, nebent nori pasakyt, kad ši apklausa daroma tik dėl to, kad vėliau būtų galima tais skaičiais manipuliuot. Taigi išplėsk akis ir skaityk - ne, tikslas ne toks
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              2009-11-30 - Nuo 2009-12-01 3 dienų, 7 dienų ir 3 mėnesių terminuotus elektroninius Kauno viešojo transporto bilietus bus galima įsigyti ir UAB "Kauno spauda" kioskuose

                              http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200001

                              Comment


                                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                2009-11-30 - Nuo 2009-12-01 3 dienų, 7 dienų ir 3 mėnesių terminuotus elektroninius Kauno viešojo transporto bilietus bus galima įsigyti ir UAB "Kauno spauda" kioskuose

                                http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200001
                                Štai ir išspręsta problema, dėl kurios skundėsi ir daug nepatogumų patyrė kauniečiai. Dabar naujos rūšies bilietais bus prekiaujama daugumoje Kauno vietų. Kažkiek prie viso šito prikišo nagus ir amiko bei arsiakas

                                Iš savo pusės noriu priminti, kad nuo 2010 m. sausio 1 d. brangs Kauno e. bilieto kortelės (naujos). Daugumai kauniečių, kurie e. bilieto korteles įsigijo jo atsiradimo pradžioje, šios kortelės galioja iki 2010 m. sausio 1 d. Yra du variantai, kaip išvengti dėl kortelės pabrangimo patirsiančių nuostolių:
                                1. Kortelę įsigyti gruodžio mėn. ir teks iškart jį pasipildyt. Taigi kortelę įsigijus iki gruodžio 15 d. bus papildyta gruodžio mėn. bilietu, o po 16 d. - sausiui.
                                2. Įsigyti 3 mėn. bilietą ir dėl to, kad jį pirkti pigiau, negu 3 kartus po 1 mėn. bilietus - čia irgi sutaupysite.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.30, 22:27.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Tai dabar e-bilietas mėnesiui beveik 100lt sieks??

                                  Comment


                                    Is kur cia taip susapnavai? VT bilietu kainos nesikeicia nei nuo siandienos, nei nuo 2010 m. sausio.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Is kur cia taip susapnavai? VT bilietu kainos nesikeicia nei nuo siandienos, nei nuo 2010 m. sausio.
                                      84lt mėnesinis mokestis + 10lt E-kortelė = 94lt . Nereik sapnuot. Tik per grubiai suapvalinau. Bet kainos tai nu nafik, galiu pasakyt. Niekada nepirksiu. Geriau pėstute vaikščiot.

                                      Comment


                                        Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                        84lt mėnesinis mokestis + 10lt E-kortelė = 94lt . Nereik sapnuot. Tik per grubiai suapvalinau. Bet kainos tai nu nafik, galiu pasakyt. Niekada nepirksiu. Geriau pėstute vaikščiot.
                                        E. bilieto kortelė Kaune bus 6 Lt, o ne 10 Lt. O jei susiprotėsit ir būsit tokie pat protingi, kaip ir aš sugalvojau, naują kortelę įsigysite šį mėnesį ir mokėsite už ją 2 Lt.
                                        O tavo pasakymas, kad mėn. bilietas kainuos beveik 100 Lt yra netikslus ir klaidinantis, nes už kortelę reikia sumokėt tik vieną kartą, taigi mėnesinio bilieto kaina tik vieną kartą bus didesnė ir tik 2 Lt (jei būsit protingi).
                                        Normalios tos kainos, na jei per didelės - tai ir vaikščiok pėsčiomis, mes visi tau tik padėkosim, kad neterši aplinkos automobiliu ir pačiam į sveikatą vaikščiojimas.

                                        Manau dirbančiam asmeniui pirkti mėnesinį bilietą iki 90 Lt yra tikrai pigiau, negu važinėti automobiliu. Neseniai skaičiavau ar man verta pirkti automobilį, bet paskaičiavau, kad ne - VT naudotis pigiau (net ir ne studentams).

                                        O pagal tavo amžių, tai turėtum vis dar mokytis kurioje nors mokslo įstaigoje, tad tau dar ir 80 proc. nuolaida taikoma, o mokėti studentui 16,8 Lt mėnesiui - juokas. Dažnas per vieną penktadienio vakarą kur nors su draugais išleidžia dvigubai tiek.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.01, 13:14.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          E. bilieto kortelė Kaune bus 6 Lt, o ne 10 Lt. O jei susiprotėsit ir būsit tokie pat protingi, kaip ir aš sugalvojau, naują kortelę įsigysite šį mėnesį ir mokėsite už ją 2 Lt.
                                          O tavo pasakymas, kad mėn. bilietas kainuos beveik 100 Lt yra netikslus ir klaidinantis, nes už kortelę reikia sumokėt tik vieną kartą, taigi mėnesinio bilieto kaina tik vieną kartą bus didesnė ir tik 2 Lt (jei būsit protingi).
                                          Normalios tos kainos, na jei per didelės - tai ir vaikščiok pėsčiomis, mes visi tau tik padėkosim, kad neterši aplinkos automobiliu ir pačiam į sveikatą vaikščiojimas.

                                          Manau dirbančiam asmeniui pirkti mėnesinį bilietą iki 90 Lt yra tikrai pigiau, negu važinėti automobiliu. Neseniai skaičiavau ar man verta pirkti automobilį, bet paskaičiavau, kad ne - VT naudotis pigiau (net ir ne studentams).

                                          O pagal tavo amžių, tai turėtum vis dar mokytis kurioje nors mokslo įstaigoje, tad tau dar ir 80 proc. nuolaida taikoma, o mokėti studentui 16,8 Lt mėnesiui - juokas. Dažnas per vieną penktadienio vakarą kur nors su draugais išleidžia dvigubai tiek.
                                          Aišku čia tema kuria jau diskutuota šimtą kartų, bet palyginkim. Kažkada nuolatinis kainavo 36lt (?), kai vidutinė alga buvo didesnė, kai nedarbas buvo mažesnis, o kas dabar? Žmonės nei darbo turi, nei už ką valgyt nusipirkt, o bilietas štadalį algos kainuoja. Tie patys troleibusai turėtų mažiau elektros suvartot, nei tarkim mano automobilis. O dabar gaunas, kad praktiškai tas pat Tai taip važinėju aš su viešuoju transportu, bet laabai retai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X