Tai Pilviškių g. sustojimas bus panaikintas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTai Pilviškių g. sustojimas bus panaikintas.
Po šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą<...>
Po šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.
Comment
-
Parašė qwerty_ Rodyti pranešimąGaila, nes prieš 8 val. 6 autobusas ir dabar jau dažnai būna perpildytas (važiuojant nuo Garliavos)...
Pakoregavus 16-ąjį maršrutą, keleivių padaugės 2-ojo forto, Lazdijų g., Julijanavos g. stotelėse. Keleiviai, vykstantys nuo 2-ojo forto ir Lazdijų g. stotelių didelių problemų tikrai neturės, nes be problemų tilps į 12-ojo maršruto autobusus, o nuo stotelės Julijanavos g. yra galimybė keliauti dar ir 35-ojo maršruto autobusu. Dėl srautų didesnė problema bus tik 6-ame maršrute. Bet situacijos šiame maršrute negerins (dėl maršruto trasos į rajoną). Vienintelė išeitis - keleiviai piko metu turės derintis prie 12-ojo ir 35-ojo maršrutų tvarkaraščių, nes į 6-ąjį bus sunku įlipti.
Jei keleivių kiekis nevaldomai padidėtų, būtų galimybė sudažninti 6-ojo maršruto kursavimą piko metu ir sudažnintus reisus leisti tik iki miesto ribos - 2-ojo forto. Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.20, 19:51.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPo šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.
<...>
Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.
2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinau tą situaciją, bet iš tiesų grūstis yra tik 6-ame maršrute. 12-as dar pakankamai laisvas. Garliaviškiams ir 50-as net ir rytinio piko metu dar yra pakankamai laisvas. Kadangi 6-asis yra miesto maršrutas, dėl to miesto keleivių pervežimo problemos prioritetu svarbesnės. O dažninti 6-ąjį neapsimokėtų, nes šio maršruto keleiviai ir taip turi galimybę vieno bilieto kaina nuvykti ne tik iki miesto centro, bet netgi iki kito Kauno miesto galo. Be to, nuo Garliavos iki miesto centro dar veža ir Kauno rajono 105B maršruto autobusas. O nuo Garliavoje esančių priemiestinio tipo stotelių iki Kauno AS veža dar ir priemiestiniai 52, 59 maršrutų autobusai.
Pakoregavus 16-ąjį maršrutą, keleivių padaugės 2-ojo forto, Lazdijų g., Julijanavos g. stotelėse. Keleiviai, vykstantys nuo 2-ojo forto ir Lazdijų g. stotelių didelių problemų tikrai neturės, nes be problemų tilps į 12-ojo maršruto autobusus, o nuo stotelės Julijanavos g. yra galimybė keliauti dar ir 35-ojo maršruto autobusu. Dėl srautų didesnė problema bus tik 6-ame maršrute. Bet situacijos šiame maršrute negerins (dėl maršruto trasos į rajoną). Vienintelė išeitis - keleiviai piko metu turės derintis prie 12-ojo ir 35-ojo maršrutų tvarkaraščių, nes į 6-ąjį bus sunku įlipti.
Jei keleivių kiekis nevaldomai padidėtų, būtų galimybė sudažninti 6-ojo maršruto kursavimą piko metu ir sudažnintus reisus leisti tik iki miesto ribos - 2-ojo forto. Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimą1)Keleivių skaičius tuose autobusuose tikrai nepadidės, nes daugiau jau paprasčiausiai nebetilptų.
2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis
Perses i savo automobilius....:-))) klounas. Atsikelk ryte ir pasiziurek pro savo buto langus...ir pamatyk kike kieme liko stovinciu automobiliu ir kir is viso isvaziavo. Pradesi labiau suprasti realia siandienos situacija.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąO 9 i Romainiuos pratesiamas nuo Silainiu ar nuo Lampedziu?
Iš tiesų dėl šio pratęsimo mano nuomonė labai neigiama, nes tai tik padidins ir taip nerentabilios atkarpos (o ir paties maršruto) nuostolius. Kita vertus, VT stengiasi būti naudojamas. Romainių gyventojai labai aktyviai (vos ne maldaudami) prašė grąžinti 9-ąjį į Romainius. 9-asis pratęstas intervalo sąskaita, nes papildomų autobusų į maršrutą nepaskirta. Taigi intervalas padidėjo, suprastėjo susisiekimas Lampėdžių gyventojams (ypač popiet), o Romainiai dabar turi du autobusų maršrutus. Šiuo atžvilgiu, manau, pasielgta nesąžiningai. Nors objektyviai vertinti negaliu, nes nežinau tikslių keleivių srautų į Lampėdžius popiet. Viena aišku, Lampėdžių gyventojams vakare grįžti po darbų bus sunkiau.Parašė somis Rodyti pranešimą1)Keleivių skaičius tuose autobusuose tikrai nepadidės, nes daugiau jau paprasčiausiai nebetilptų.
2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis
50-as pustuštis ne dėl kainų (beje, juo važiuoti miesto riboje kainuoja pigiau, nei miesto maršrutu), o dėl to, kad maršrutas yra rajoninis, dar ir trasa specifinė. Piko metu šiame maršrute keleivių pakanka (ypač Mastaičių - Kauno pilies atkarpoje), bet užpildymo riba dar tikrai nepasiekta.
Rajoniniai autobusai niekada nebūna sausakimši, nes jų kilometro bilieto kaina brangesnė, tad leidžia sau vežti mažiau keleivių.Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau 6 autobusas važiuoja už Kauno ribos ir jei jis nesutalpina visų norinčių važiuoti, tuomet turi būti sudažnintas kursavimas. Koks čia gali būti skirtumas - ar miesto ribose, ar ne. Jei nuspręstų jį leisti iki Suvalkų, turėtų ir ten važiuoti pagal poreikį. Pagal tokią logiką ir 29 negalima sudažninti? Kas nustatė kažkokią normą? Yra poreikis, privalo važiuoti.
Rajone keleivių susisiekimo problemas turi spręsti rajono savivaldybė. Miesto vežėjas į rajoną važiuoja nežinau dėl ko, turbūt tik tam, kad pasididintų pajamas dėl didesnio kiekio žmonių piko metu, bet ne piko metu jie ten važiuoti nenori (kiekviena situacija individuali).Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.21, 02:18.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąAtsinaujino Autrolio interneto svetainė Truputėlį skystoka, bet daug geriau negu buvo prieš tai, kai net troleibusas pradiniam puslapy buvo ne Kauno
Beje, ten iš 5 foto, 4 mano, 1 - Linco (jei neklystu).
Parašė amiko Rodyti pranešimąRomainių gyventojai labai aktyviai (vos ne maldaudami) prašė grąžinti 9-ąjį į Romainius.Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.21, 16:17.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNa as pats kaip Romainiu gyventojas, pasikeitima vertinu teigiamai, bet nesuprantu kuriu galu padare 9, o ne 17.. Butu nuo lampedziu tai dar suprasciau..
Pratęsimas iki Romainių nuo Kaniūkų pusės, manau, negalimas dėl per siauros gatvės į kalną. Ten net nėra šaligatvio pėstiesiems.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.21, 23:14.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSunku pasakyti. Matyt, 9-asis mažiau užpildomas, tai tiesiog dėl mažo keleivių skaičiaus planavo retinti tvarkaraštį. Vietoj dirbtino retinimo pasirinko maršruto trasos pratęsimą ir intervalas padidėjo natūraliai. 17-ojo pratęsimas būtų kainavęs daugiau, nes būtų reikėję vieno papildomo autobuso. Piko metu jis svarbus šilainiškiams nuvykti į darbovietes, taigi be papildomo autobuso intervalas suprastėtų. Pasirinktas geresnis variantas. O jei trasa būtų pakoreguota su užsukimu į Kauno pilį (kaip buvo kadaise), tuomet Romainių gyventojai tikrai labiau džiaugtųsi 9, o ne 17-ojo pratęsimu.
Pratęsimas iki Romainių nuo Kaniūkų pusės, manau, negalimas dėl per siauros gatvės į kalną. Ten net nėra šaligatvio pėstiesiems.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNa bus matyt, dar neaisku kaip del tvarkarascio, nes kai budavo 17, tai praktiskai paskui 24 vazinedavo.. O del kalno, tai nematau problemos, ilgas Ikarusas netgi laisvai i ji uzropodavo.. Na, pagyvensim, gal ir cia prades vazineti
Dėl 9-ojo, tai mano nuomonė nesikeičia - reikėtų iki Romainių pratęsti tik dalį, bet ne visus reisus (pratęsimo ilgis į vieną pusę 4,5 km). Tokiu atveju taip smarkiai nedidėtų važiavimo intervalas ir Lampėdžių gyventojams taip smarkiai nepablogėtų susisiekimas (dabar gi iš tragiško taps dar tragiškesniu). Taip pat maršrutas taptų patrauklesnis, atnaujinus užvažiavimą į Kauno pilį (tačiau keliaujantiems nuo Raudondvario pl. į Šilainius ir atvirkščiai - kelionės trukmė pailgėtų apie 5 min.).
Štai mano sudarytas 9-ojo ir 24-ojo maršrutų eismo tvarkaraščių palyginimas (tvarkaraščiai įsigalioja nuo 2009-12-01).
Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.22, 17:00.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNa čia gražiai viskas išsisprendžia Jei padarytum 1 ir 2 troleibusų maršrutų panašų palyginimą kad ir Ukmergės stotelėje, turėtų būti baisuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na 9-o ir 24-o derinimas išties tragiškas. Vienintelis metas, kai jie važiuoja gerai, yra tarp 14-18 val. darbo dienomis. Dar daugmaž nieko yra rytinio piko metu. Labai negerai, kad net atsiradus dar vienam maršrutui, liko >60min. tarpas 11-ą val.
redlynx, šis Jelcz stovi parke dėl gedimo ir jau labai labai seniai. Taisyti kol kas jo niekas nesiruošia. Jei nori daugiau info apie jį, klausk vartotojo OneMillion. P.S. malonu, kad vis daugiau atsiranda besidominčių viešuoju transportu .
Comment
Comment