Nors......ir pas mus, jei vairuotojas lekia ir sakykim nestoja vienoje stoteleje (nes niekas nelipa), pralekia ir antra,tai paprastai tie kuriems reikia islipti trecioje stoteleje,ne tik kad stojasi ir eina prie duru ,bet ir spaudzia ta stop mygtuka:-)) Pabandykite kada pastebeti taip keleivius pustusciame autobuse:-)
Dažnai dar ir eina prie vidurinių durų, o ne galinių, kad vairuotojas geriau matytų. Artėjant prie stotelės, žiūri į vairuotoją, kad šis pažiūrėjęs į veidrodėlį, matytų, jog jį stebi keleivis, paprastai tokią taktiką aš naudoju Beje, man prieš kelis mėnesius buvo, kad autobuso vairuotojas mane pravežė 3 stoteles, o aš stovėjau prie vidurinių durų pasiruošęs išlipti, žiūrėjau į vairuotoją, bet jis nė nepažiūrėjo į veidrodėlį, ar yra išlipančių Tada buvo dienos antra pusė ir labai karšta diena (vasarą)
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tada nesigincyju ,bet kazkokia labai keista tvarka pas juos. Galu gale,juk vairuotojui reikia bent kokiu 20 litu pasilikti smulkesniais grazai kitai dienai. Galu gale juk yra tokiu reisu,kur per visa pamaina ko gero parduoda tik kelis talonelius,tai ka ten tada cackintis.... keistai zodziu ten pas juos viskas kazkaip tada.
Tai grąžai priėmus į darbą duodama atitinkama pinigų suma (nežinau kiek). Ta suma visada lieka po inkasacijos. Mažos ar didelės sumos, bet laukia. Man atrodo tokia sistema padaryta po to laikotarpio, kai buvo vairuotojų trūkumas. Išnaglėję ir pasipūtę vairuotojai, naudodamiesi jiems palankia situacija darbo rinkoje, tiesiog palikdavo pinigus ir išeidavo namo. Suskaičiavus pinigus paaiškėdavo, kad kažkiek litų trūksta, vairuotojai griežtai atsisakydavo padengti sumą, motyvuodami, kad parke skaičiuojantis žmogus juos pasisavino, o vairuotojas esą davė lygiai kiek reikia.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
nors pastebėjau, Kaune dažniausiai stengiasi vairuotojai privažiuoti kuo arčiau bordiūro. Dažniau privažiuoja, negu neprivažiuoja.
vilniuje paprastai labai arti privaziuoja visokios karosos, seni mersai ,seni dujiniai ir visoks kitoks slamstas. Nes jie nera zemagrindziai ir nebijo ratu priliesti bordiuro jei kas,nes visas autobuso kebulas buna auksciau bordiuro lygio.
Ir viskas kitaip su salyginai naujais volvo 7700. jie zemagrindziai ir daugelyje stoteliu bordiuras buna tokiame aukstyje,kad siekia bamperi(pastebek kiek ju kampu apdauzyta). todel volvistai stengiasi labai arti neprivaziuoti prie bordiuro. O jei jau koks labai arti ir privazineja ,tai dazniausiai daro visa tai letai ir tokiam noretusi tik uzpakali prispardyti uz toki vaziavima pesciojo greiciu.:-))
Tai grąžai priėmus į darbą duodama atitinkama pinigų suma (nežinau kiek). Ta suma visada lieka po inkasacijos. Mažos ar didelės sumos, bet laukia. Man atrodo tokia sistema padaryta po to laikotarpio, kai buvo vairuotojų trūkumas. Išnaglėję ir pasipūtę vairuotojai, naudodamiesi jiems palankia situacija darbo rinkoje, tiesiog palikdavo pinigus ir išeidavo namo. Suskaičiavus pinigus paaiškėdavo, kad kažkiek litų trūksta, vairuotojai griežtai atsisakydavo padengti sumą, motyvuodami, kad parke skaičiuojantis žmogus juos pasisavino, o vairuotojas esą davė lygiai kiek reikia.
na gerai ,tu cia matau aktyviai dalyvauji,tai dabar tada pasvarstyk,tai kuri sistema yra geresne : vilniaus ar kauno? kokie pliusai ir kokie minusai?
vilniuje paprastai labai arti privaziuoja visokios karosos, seni mersai ,seni dujiniai ir visoks kitoks slamstas. Nes jie nera zemagrindziai ir nebijo ratu priliesti bordiuro jei kas,nes visas autobuso kebulas buna auksciau bordiuro lygio.
Ir viskas kitaip su salyginai naujais volvo 7700. jie zemagrindziai ir daugelyje stoteliu bordiuras buna tokiame aukstyje,kad siekia bamperi(pastebek kiek ju kampu apdauzyta). todel volvistai stengiasi labai arti neprivaziuoti prie bordiuro. O jei jau koks labai arti ir privazineja ,tai dazniausiai daro visa tai letai ir tokiam noretusi tik uzpakali prispardyti uz toki vaziavima pesciojo greiciu.:-))
Nutuokiau, kad būtent tokia priežastis Bet man iš tikrųjų tai juokinga, pats esu du kartus vairavęs autobusą (pabandymui) ir abu kartus labai gražiai privažiavau prie bordiūro, kuris jis su įvažiavimu į stotelę. Tiesa, važiavau lėtai Kaune dažniausia privažiuoja per gerą sprindį nuo bordiūro ir to visiškai pakanka, kad būtų galima atlenkti užvažą.
na gerai ,tu cia matau aktyviai dalyvauji,tai dabar tada pasvarstyk,tai kuri sistema yra geresne : vilniaus ar kauno? kokie pliusai ir kokie minusai?
Geriau Kauno, kai vairuotojas turi palaukti. Tada įmonė apsidraudžia dėl visokių nemalonumų. Bet su sąlyga, kad tas laukimas būtų 15-20 min. ir tas laikas būtų įskaičiuojamas kaip pasiruošimo darbui laikas ir už jį mokama mažesniu tarifu, bet mokama. Tuo laukimo metu vairuotojas galėtų susitvarkyt autobusą/troleibusą: užsidaryt langus, liukus ir susikuisti. Vis tiek dabar tai daro dar neįvažiavę į parką. Nežinau ar esu tikras, bet man atrodo, kad troleibusų parke pinigus skaičiuoja vienas žmogus. Bet yra monetų rūšiavimo aparatas, kuris tiksliai ir greičiau nei per minutę surūšiuoja ir tuo pačiu suskaičiuoja monetas - belieka ir tik popieriniai. Taigi laukti vairuotojams tenka tik dėl to, kad į parką vienu metu suvažiuoja daug transporto. Jei skaičiuotų du žmonės, viskas būtų greičiau.
Vilniuje vairuotojas paima tam tikrą skaičių talonų (kiek jam reikia) ir vėliau bet kada atsiskaito už juos (kai reikia naujų arba tiesiog daug pinigų prisikaupė). Taip pat parke dar būna labai daug laiko apsitvarkyti autobusą pačiam, nes pas mus, skirtingai nei Kaune, suvažiuoja visi autobusai vienu metu (pirma petraukiami grafikai, o vėlai vakare - likusieji) ir susidaro didžiulė autobusų eilė į degalinę (va prie ko priveda perpildytas parkas). Kai bus pagaliau baigta e-bilieto sistema ir pradės veikti kasos aparatai, greičiausiai bus pereita prie Kauno praktikos.
Nutuokiau, kad būtent tokia priežastis Bet man iš tikrųjų tai juokinga, pats esu du kartus vairavęs autobusą (pabandymui) ir abu kartus labai gražiai privažiavau prie bordiūro, kuris jis su įvažiavimu į stotelę. Tiesa, važiavau lėtai Kaune dažniausia privažiuoja per gerą sprindį nuo bordiūro ir to visiškai pakanka
Kai dirbi pervarges visa diena,o ne tik pora kartu pavaziuoji savo malonumui,kai zinai kad uz subraizyta bamperi atskaiciuos remonto sanaudas (serviso kainomis) ir tuo paciu dar nuims prieda uz vaziavima be avariju ( 500 litu pridas prie 1300 lt gryno atlyginimo), tada viskas atrodo truputi kitaip ir geriau laiytis toliau nuo to bordiuro.
Autobusų ir troleibusų eismas Kaune 2009 m. spalio 30, 31 ir lapkričio 1, 2 dienomis
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius informuoja, kad prieš Vėlinių ir Visų šventųjų šventines dienas dėl padidėsiančių keleivių srautų į Kauno regione esančias kapines, spalio 30, 31 ir lapkričio 1, 2 dienomis papildomai autobusai važiuos 2A, 13A, 24A, 29A maršrutais, spalio 31 ir lapkričio 1 dieną padidės 20-ojo maršruto autobusų reisų skaičius. Lapkričio 1 dieną padidės 6A maršruto autobusų reisų skaičius, spalio 31 ir lapkričio 1 dieną keisis 24-ojo autobusų maršruto trasa. Spalio 31 ir lapkričio 1 dieną visų transporto rūšių eismas Šilainių pl. ties Romainių kapinėmis bus organizuotas viena kryptimi, nuo Baltų pr. link Raudondvario pl. jis bus nukreiptas Šilainių pl., Romainių gatve.
Detalesnė informacija apie papildomus maršrutus ir jų eismo tvarkaraščius >>>
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
"Girobusas" visada stengėsi plėstis ir kai kada jam tai pavykdavo, nors buvo ir nesėkmių. Šiaip labai tikėtina, kad "Girobusas" dar plėsis ir ne taip greit viskas...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nepasakyčiau, kad pasitraukimas iš pelningų priemiestinių maršrutų ir susikoncentravimas tik į mikroautobusų kursavimą mieste, yra naudingas jų plėtimuisi...
Miestui tai zinoma nenaudinga, bet ka realiai gali padaryti imonei, norinciai plestis mieste? Nauju marsrutu atidarymas sudingesnis, bet isigyt kita marsruta negali uzdraust. Tai tavo toks paabejojimas kaip ir bevertinis, nes tokioj situacijoj Transporto skyrius nieko negaletu padaryt.
Tiesa sakant, taip ir nesupratau ka tiksliai nori pasakyt.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Miestui tai zinoma nenaudinga, bet ka realiai gali padaryti imonei, norinciai plestis mieste? Nauju marsrutu atidarymas sudingesnis, bet isigyt kita marsruta negali uzdraust. Tai tavo toks paabejojimas kaip ir bevertinis, nes tokioj situacijoj Transporto skyrius nieko negaletu padaryt.
Tiesa sakant, taip ir nesupratau ka tiksliai nori pasakyt.
Noriu pasakyti, kad tas jų įsiliejimas į vien miesto mašrutus yra dėl "Kautros" ir "Uma Trans" priemiestinių maršrutų perėmimo, todėl to negalėčiau pavadinti įmonės plėtra.
Noriu pasakyti, kad tas jų įsiliejimas į vien miesto mašrutus yra dėl "Kautros" ir "Uma Trans" priemiestinių maršrutų perėmimo, todėl to negalėčiau pavadinti įmonės plėtra.
Kodėl ne plėtra? Plėtra! Nejaugi plėtrą sieji tik su naujų maršrutų kūrimu? Juk įmonei finansinis rezultatas tas pats - ar aptarnauti naujai sukurtą (netgi iš pradžių sudėtingiau, nes užtrunka maršruto integravimas į visuomenę), ar aptarnauti jau esamą (šiek tiek lengviau, nes jau yra maršruto įdirbis, tik kitos įmonės).
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kodėl ne plėtra? Plėtra! Nejaugi plėtrą sieji tik su naujų maršrutų kūrimu? Juk įmonei finansinis rezultatas tas pats - ar aptarnauti naujai sukurtą (netgi iš pradžių sudėtingiau, nes užtrunka maršruto integravimas į visuomenę), ar aptarnauti jau esamą (šiek tiek lengviau, nes jau yra maršruto įdirbis, tik kitos įmonės).
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.
Pamirsai pamineti, kad dar vazineja 92 marsutu, kuris praktiskai atkartoja 48 autobuso marsuta.. Taip pat 55 jau nebevazineja..
Pamirsai pamineti, kad dar vazineja 92 marsutu, kuris praktiskai atkartoja 48 autobuso marsuta.. Taip pat 55 jau nebevazineja..
55 tikrai nebevažiuoja, tiesiog aklai nurašiau informaciją nuo Kauno m. Transporto skyriaus tinklapio, ten surašyti vežėjai ir jų aptarnaujami maršrutai. 92-as prie "Girobuso" nepaminėtas veikiausiai dėl to, kad tai į rajoną važiuojantis maršrutas, tačiau jo tvarkaraštis YRA tarp miesto maršrutų. Tokia pati situacija ir su 56-uoju - jis kaip ir rajoninis, bet YRA tarp miesto maršrutų tvarkaraščiuose. Taip yra dėl to, kad maršrutą aptarnaujančios įmonės registruotos mieste ir tik dėl to traktuojamos kaip miesto maršrutai (kvailystė).
Kodėl ne plėtra? Plėtra! Nejaugi plėtrą sieji tik su naujų maršrutų kūrimu? Juk įmonei finansinis rezultatas tas pats - ar aptarnauti naujai sukurtą (netgi iš pradžių sudėtingiau, nes užtrunka maršruto integravimas į visuomenę), ar aptarnauti jau esamą (šiek tiek lengviau, nes jau yra maršruto įdirbis, tik kitos įmonės).
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.
Netaip mane supatai, žinoma aptarnauti esamus maršrutus yra geriau, negu kurti naujus, bet norėjau pasakyti, kad tas perėjimas vien į mieste kursuojančių mikroautobusų maršutus buvo priverstinis. Taigi „Girobuso“ parką sudarė ne vien mikroautobusai, o ir nemažai autobusų, kurie dabar, kaip suprantu, darbo neturi. Priemiestiniai maršrutai, kuriais važinėdavo „Girobuso“ autobusai tikrai nebuvo nuostolingi, todėl, manau, jog juos užsimanė pasiimti „Kautra“ ir sudarydama „Girobusui“ nepalankias sąlygas likti šioje sferoje ir tiesiog išstūmė juos iš šios rinkos. Kadangi „Kautra“ racionaliai išpildyti visų maršrutų negalėjo, reikėjo ir kito vežėjo, taigi, buvo pasikviesti (o gal jau ir seniau planavo šį atėjimą) „Uma Trans“. Esmė yra tame, kad pasitraukimas į miesto maršrutus yra vienintelis likęs kelias „Girobusui“ ir to tikrai nepavadinčiau plėtra.
Netaip mane supatai, žinoma aptarnauti esamus maršrutus yra geriau, negu kurti naujus, bet norėjau pasakyti, kad tas perėjimas vien į mieste kursuojančių mikroautobusų maršutus buvo priverstinis. Taigi „Girobuso“ parką sudarė ne vien mikroautobusai, o ir nemažai autobusų, kurie dabar, kaip suprantu, darbo neturi. Priemiestiniai maršrutai, kuriais važinėdavo „Girobuso“ autobusai tikrai nebuvo nuostolingi, todėl, manau, jog juos užsimanė pasiimti „Kautra“ ir sudarydama „Girobusui“ nepalankias sąlygas likti šioje sferoje ir tiesiog išstūmė juos iš šios rinkos. Kadangi „Kautra“ racionaliai išpildyti visų maršrutų negalėjo, reikėjo ir kito vežėjo, taigi, buvo pasikviesti (o gal jau ir seniau planavo šį atėjimą) „Uma Trans“. Esmė yra tame, kad pasitraukimas į miesto maršrutus yra vienintelis likęs kelias „Girobusui“ ir to tikrai nepavadinčiau plėtra.
Taip, "Girobusas" turėjo autobusų, bet man atrodo tik visokių kledarų: Ikarus, Volvo ir Renault. O gal netgi nuomojo juos. Jei jie buvo pelningi, tai kaip tada nutiko, kad "Girobusas" jų atsisakė? Juk niekas iš jo neatėmė tų maršrutų Tikėtina, kad "Kautra" pasiūlė gerą kainą ir "Girobusas" pardavė tų maršrutų licencijas (tai teisiškai įmanoma). O ir šiaip, "Girobusas" atsisakydamas (ar parduodamas) licencijas, puikiai žinojo, ką daro. Tai turėjo būti jų gerai apgalvotas žingsnis. Ir manau, kad jis pasiteisino - gal jie norėjo atsikratyti autobusų (jų išlaikymas, remontas, galų gale saugojimas yra brangus).
Galbūt nutiko ir tavo minėtas scenarijus (esu linkęs juo tikėti), tokiu atveju "Girobusas" bando išgyventi laukinėmis sąlygomis - mieste Bet pasižiūrėjus, kokius maršrutus ši įmonė aptarnauja, reikėtų atsikvėpti - bankrotas jiems negresia (jei dar kas nors nesumąstyk "sąmokslo" ).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment