Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTada nesigincyju ,bet kazkokia labai keista tvarka pas juos. Galu gale,juk vairuotojui reikia bent kokiu 20 litu pasilikti smulkesniais grazai kitai dienai. Galu gale juk yra tokiu reisu,kur per visa pamaina ko gero parduoda tik kelis talonelius,tai ka ten tada cackintis.... keistai zodziu ten pas juos viskas kazkaip tada.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąnors pastebėjau, Kaune dažniausiai stengiasi vairuotojai privažiuoti kuo arčiau bordiūro. Dažniau privažiuoja, negu neprivažiuoja.
vilniuje paprastai labai arti privaziuoja visokios karosos, seni mersai ,seni dujiniai ir visoks kitoks slamstas. Nes jie nera zemagrindziai ir nebijo ratu priliesti bordiuro jei kas,nes visas autobuso kebulas buna auksciau bordiuro lygio.
Ir viskas kitaip su salyginai naujais volvo 7700. jie zemagrindziai ir daugelyje stoteliu bordiuras buna tokiame aukstyje,kad siekia bamperi(pastebek kiek ju kampu apdauzyta). todel volvistai stengiasi labai arti neprivaziuoti prie bordiuro. O jei jau koks labai arti ir privazineja ,tai dazniausiai daro visa tai letai ir tokiam noretusi tik uzpakali prispardyti uz toki vaziavima pesciojo greiciu.:-))
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai grąžai priėmus į darbą duodama atitinkama pinigų suma (nežinau kiek). Ta suma visada lieka po inkasacijos. Mažos ar didelės sumos, bet laukia. Man atrodo tokia sistema padaryta po to laikotarpio, kai buvo vairuotojų trūkumas. Išnaglėję ir pasipūtę vairuotojai, naudodamiesi jiems palankia situacija darbo rinkoje, tiesiog palikdavo pinigus ir išeidavo namo. Suskaičiavus pinigus paaiškėdavo, kad kažkiek litų trūksta, vairuotojai griežtai atsisakydavo padengti sumą, motyvuodami, kad parke skaičiuojantis žmogus juos pasisavino, o vairuotojas esą davė lygiai kiek reikia.
na gerai ,tu cia matau aktyviai dalyvauji,tai dabar tada pasvarstyk,tai kuri sistema yra geresne : vilniaus ar kauno? kokie pliusai ir kokie minusai?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąvilniuje paprastai labai arti privaziuoja visokios karosos, seni mersai ,seni dujiniai ir visoks kitoks slamstas. Nes jie nera zemagrindziai ir nebijo ratu priliesti bordiuro jei kas,nes visas autobuso kebulas buna auksciau bordiuro lygio.
Ir viskas kitaip su salyginai naujais volvo 7700. jie zemagrindziai ir daugelyje stoteliu bordiuras buna tokiame aukstyje,kad siekia bamperi(pastebek kiek ju kampu apdauzyta). todel volvistai stengiasi labai arti neprivaziuoti prie bordiuro. O jei jau koks labai arti ir privazineja ,tai dazniausiai daro visa tai letai ir tokiam noretusi tik uzpakali prispardyti uz toki vaziavima pesciojo greiciu.:-))Parašė praeivis Rodyti pranešimąna gerai ,tu cia matau aktyviai dalyvauji,tai dabar tada pasvarstyk,tai kuri sistema yra geresne : vilniaus ar kauno? kokie pliusai ir kokie minusai?Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.08, 21:27.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniuje vairuotojas paima tam tikrą skaičių talonų (kiek jam reikia) ir vėliau bet kada atsiskaito už juos (kai reikia naujų arba tiesiog daug pinigų prisikaupė). Taip pat parke dar būna labai daug laiko apsitvarkyti autobusą pačiam, nes pas mus, skirtingai nei Kaune, suvažiuoja visi autobusai vienu metu (pirma petraukiami grafikai, o vėlai vakare - likusieji) ir susidaro didžiulė autobusų eilė į degalinę (va prie ko priveda perpildytas parkas). Kai bus pagaliau baigta e-bilieto sistema ir pradės veikti kasos aparatai, greičiausiai bus pereita prie Kauno praktikos.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNutuokiau, kad būtent tokia priežastis Bet man iš tikrųjų tai juokinga, pats esu du kartus vairavęs autobusą (pabandymui) ir abu kartus labai gražiai privažiavau prie bordiūro, kuris jis su įvažiavimu į stotelę. Tiesa, važiavau lėtai Kaune dažniausia privažiuoja per gerą sprindį nuo bordiūro ir to visiškai pakanka
Kai dirbi pervarges visa diena,o ne tik pora kartu pavaziuoji savo malonumui,kai zinai kad uz subraizyta bamperi atskaiciuos remonto sanaudas (serviso kainomis) ir tuo paciu dar nuims prieda uz vaziavima be avariju ( 500 litu pridas prie 1300 lt gryno atlyginimo), tada viskas atrodo truputi kitaip ir geriau laiytis toliau nuo to bordiuro.
Comment
-
Autobusų ir troleibusų eismas Kaune 2009 m. spalio 30, 31 ir lapkričio 1, 2 dienomis
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius informuoja, kad prieš Vėlinių ir Visų šventųjų šventines dienas dėl padidėsiančių keleivių srautų į Kauno regione esančias kapines, spalio 30, 31 ir lapkričio 1, 2 dienomis papildomai autobusai važiuos 2A, 13A, 24A, 29A maršrutais, spalio 31 ir lapkričio 1 dieną padidės 20-ojo maršruto autobusų reisų skaičius. Lapkričio 1 dieną padidės 6A maršruto autobusų reisų skaičius, spalio 31 ir lapkričio 1 dieną keisis 24-ojo autobusų maršruto trasa. Spalio 31 ir lapkričio 1 dieną visų transporto rūšių eismas Šilainių pl. ties Romainių kapinėmis bus organizuotas viena kryptimi, nuo Baltų pr. link Raudondvario pl. jis bus nukreiptas Šilainių pl., Romainių gatve.
Detalesnė informacija apie papildomus maršrutus ir jų eismo tvarkaraščius >>>www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPleciasi "Girobuso" marsutu tinklas.. "Sanritas" pardave licenzija ir 44mikroautobuso marsuta "Girobusui".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
"Girobusas" visada stengėsi plėstis ir kai kada jam tai pavykdavo, nors buvo ir nesėkmių. Šiaip labai tikėtina, kad "Girobusas" dar plėsis ir ne taip greit viskas...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Miestui tai zinoma nenaudinga, bet ka realiai gali padaryti imonei, norinciai plestis mieste? Nauju marsrutu atidarymas sudingesnis, bet isigyt kita marsruta negali uzdraust. Tai tavo toks paabejojimas kaip ir bevertinis, nes tokioj situacijoj Transporto skyrius nieko negaletu padaryt.
Tiesa sakant, taip ir nesupratau ka tiksliai nori pasakyt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMiestui tai zinoma nenaudinga, bet ka realiai gali padaryti imonei, norinciai plestis mieste? Nauju marsrutu atidarymas sudingesnis, bet isigyt kita marsruta negali uzdraust. Tai tavo toks paabejojimas kaip ir bevertinis, nes tokioj situacijoj Transporto skyrius nieko negaletu padaryt.
Tiesa sakant, taip ir nesupratau ka tiksliai nori pasakyt.
Noriu pasakyti, kad tas jų įsiliejimas į vien miesto mašrutus yra dėl "Kautros" ir "Uma Trans" priemiestinių maršrutų perėmimo, todėl to negalėčiau pavadinti įmonės plėtra.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNoriu pasakyti, kad tas jų įsiliejimas į vien miesto mašrutus yra dėl "Kautros" ir "Uma Trans" priemiestinių maršrutų perėmimo, todėl to negalėčiau pavadinti įmonės plėtra.
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKodėl ne plėtra? Plėtra! Nejaugi plėtrą sieji tik su naujų maršrutų kūrimu? Juk įmonei finansinis rezultatas tas pats - ar aptarnauti naujai sukurtą (netgi iš pradžių sudėtingiau, nes užtrunka maršruto integravimas į visuomenę), ar aptarnauti jau esamą (šiek tiek lengviau, nes jau yra maršruto įdirbis, tik kitos įmonės).
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.
Pamirsai pamineti, kad dar vazineja 92 marsutu, kuris praktiskai atkartoja 48 autobuso marsuta.. Taip pat 55 jau nebevazineja..
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPamirsai pamineti, kad dar vazineja 92 marsutu, kuris praktiskai atkartoja 48 autobuso marsuta.. Taip pat 55 jau nebevazineja..Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.24, 13:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKodėl ne plėtra? Plėtra! Nejaugi plėtrą sieji tik su naujų maršrutų kūrimu? Juk įmonei finansinis rezultatas tas pats - ar aptarnauti naujai sukurtą (netgi iš pradžių sudėtingiau, nes užtrunka maršruto integravimas į visuomenę), ar aptarnauti jau esamą (šiek tiek lengviau, nes jau yra maršruto įdirbis, tik kitos įmonės).
Šįkart "Girobusas" perima "Sanrito" maršrutą.
Kadaise "Girobusas" aptarnavo kelis Kauno priemiesčio autobusų maršrutus, dabar jie perimti "Kautros" žinion. "Girobusas" dabar aptarnauja tik maršrutinių taksi maršrutus: vieną rajono (120 maršrutą); miesto: 21, 27, 30, 55. Ir labai logiška: juk mikroautobusų eksploatacinės išlaidos daug pigesnės, dėl nuostolingų reisų patiriamos mažesnės išlaidos, pajamos irgi neblogos. "Girobusas" pasiruošęs ir dar labiau plėstis, jie turi gerai išvystytą įmonės administracinį aparatą. Šiaip, nesu prieš privačius vežėjus mieste, bet mano nuomone, jie turėtų aptarnauti ne "grietinėlę" ir konkuruoti su autobusais ir troleibusais, bet būti jungiamoji grandis, vežanti tik iš miesto pakraščių.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNetaip mane supatai, žinoma aptarnauti esamus maršrutus yra geriau, negu kurti naujus, bet norėjau pasakyti, kad tas perėjimas vien į mieste kursuojančių mikroautobusų maršutus buvo priverstinis. Taigi „Girobuso“ parką sudarė ne vien mikroautobusai, o ir nemažai autobusų, kurie dabar, kaip suprantu, darbo neturi. Priemiestiniai maršrutai, kuriais važinėdavo „Girobuso“ autobusai tikrai nebuvo nuostolingi, todėl, manau, jog juos užsimanė pasiimti „Kautra“ ir sudarydama „Girobusui“ nepalankias sąlygas likti šioje sferoje ir tiesiog išstūmė juos iš šios rinkos. Kadangi „Kautra“ racionaliai išpildyti visų maršrutų negalėjo, reikėjo ir kito vežėjo, taigi, buvo pasikviesti (o gal jau ir seniau planavo šį atėjimą) „Uma Trans“. Esmė yra tame, kad pasitraukimas į miesto maršrutus yra vienintelis likęs kelias „Girobusui“ ir to tikrai nepavadinčiau plėtra.
Galbūt nutiko ir tavo minėtas scenarijus (esu linkęs juo tikėti), tokiu atveju "Girobusas" bando išgyventi laukinėmis sąlygomis - mieste Bet pasižiūrėjus, kokius maršrutus ši įmonė aptarnauja, reikėtų atsikvėpti - bankrotas jiems negresia (jei dar kas nors nesumąstyk "sąmokslo" ).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment