Parašė tivoli
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Rugpjūčio pabaigoje įteikiau dar vieną su Kauno viešuoju transportu susijusį kreipimąsi. Ir štai pasirodė pirmasis įgyvendinimas. Pasiūlymų pateikiau daug, kol kas iš paskutiniojo kreipimosi įgyvendintas tik vienas punktas.
Mano pasiūlymas buvo toks:
21-ojo maršruto autobusai, po pietų važiuojantys iš centro link Megos ir užsukantys į Salius, sustoja Megoje ir ten vairuotojas ilsisi pagal tvarkaraštyje numatytą laiką. Iš Salių atvykę keleiviai su visom terbom (nes ten yra sodai) priversti išlipti iš autobuso, eiti į stotelę ir laukti kito. Įlipę - vėl pažymėti naują bilietą. Rytiniai reisai į centrą pro Salius vykdomi trasa Mega - Saliai - centras, o popietiniai: centras - Saliai - Mega ir Mega - centras. Taigi ryte pakanka vieno bilieto nukeliaut į centrą, o popiet - dviejų. Megoje keleiviai išlaipinami, nes ten traktuojamas maršruto galinis punktas. Mano pasiūlymas buvo toks, kad popietiniai iš Salių atvykę reisai Megoje nestovėtų, o tik išlaipintų ir įlaipintų keleivius stotelėje, ir iškart keliautų centro link, o galinėje stotelėje Partizanų g. vairuotojas ilsėtųsi dvigubą nustatytą laiko normą kaip kompensaciją už Megoje nestovėtą laiką. Tai va, visa tai įgyvendinta, džiugu, kad pavyko Na ir liūdna, kad vis tik ne visi pasiūlymai "praeina", deja, kai kuriuos arba ilgai svarsto ir nieko nenusprendžia, arba bijo priimti kaip per drastišką. Nors manau Kauno VT populiarinimui tikrai reikalingi kai kurie drastiški pakeitimai.
Nuo rugsėjo 12 d. koreguojami 21 ir 46 maršrutų tvarkaraščiai. Plačiau >>>Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.08, 14:01.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kas ka duoda? Sujungimas ar esama situacija, kai nesujungta? Is esmes, tai sujungus, savivaldybei butu lengviau kontroliuot ta imone, nes butu vieninga apskaita.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Juk sakiau, kad taip ir bus: juk nauji darbuotojai gales gauti minimuma bent kuri laika ir bus tuo patenkinti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJuk sakiau, kad taip ir bus: juk nauji darbuotojai gales gauti minimuma bent kuri laika ir bus tuo patenkinti.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąna ziuresim kaip bus toliau kad tik neblogiau o i tik i gera pusewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTą patį Š padarė: atsikrato senų darbuotojų, kurie jau profesionalai, bet pasipūtę ir įnoringi. Priims naujus, kuriuos reikės apmokyti. Greičiausiai jiems mokės panašią algą kaip esamiems, bet iš algos atskaičiuos mokestį už apmokymus... Paskutiniais metais retai kada troleibusų ūsai krisdavo, dabar vėl teks prie to priprast, nes nauji vairuotojai ilgai pratinasi nemėtyti ūsų
Greitai pusė Kauno turės T kategoriją, dar žiūrėkim, kad privatus troleibusų parkas neatsirastų
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąMan rodos čia yra įsimaišiusi dar ir vairavimo mokykla, kuriai reikia mokinių. Berods T kategoriją ruošia Auto ABC, "geraisiais laikais" troleibusuose kabėdavo skelbimai, kuriuose būdavo siūlomi nemokami T kategorijos kursai ir vairuotojo darbo vieta.
Greitai pusė Kauno turės T kategoriją, dar žiūrėkim, kad privatus troleibusų parkas neatsirastųwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąRugpjūčio pabaigoje įteikiau dar vieną su Kauno viešuoju transportu susijusį kreipimąsi. Ir štai pasirodė pirmasis įgyvendinimas. Pasiūlymų pateikiau daug, kol kas iš paskutiniojo kreipimosi įgyvendintas tik vienas punktas.
Mano pasiūlymas buvo toks:
21-ojo maršruto autobusai, po pietų važiuojantys iš centro link Megos ir užsukantys į Salius, sustoja Megoje ir ten vairuotojas ilsisi pagal tvarkaraštyje numatytą laiką. Iš Salių atvykę keleiviai su visom terbom (nes ten yra sodai) priversti išlipti iš autobuso, eiti į stotelę ir laukti kito. Įlipę - vėl pažymėti naują bilietą. Rytiniai reisai į centrą pro Salius vykdomi trasa Mega - Saliai - centras, o popietiniai: centras - Saliai - Mega ir Mega - centras. Taigi ryte pakanka vieno bilieto nukeliaut į centrą, o popiet - dviejų. Megoje keleiviai išlaipinami, nes ten traktuojamas maršruto galinis punktas. Mano pasiūlymas buvo toks, kad popietiniai iš Salių atvykę reisai Megoje nestovėtų, o tik išlaipintų ir įlaipintų keleivius stotelėje, ir iškart keliautų centro link, o galinėje stotelėje Partizanų g. vairuotojas ilsėtųsi dvigubą nustatytą laiko normą kaip kompensaciją už Megoje nestovėtą laiką. Tai va, visa tai įgyvendinta, džiugu, kad pavyko Na ir liūdna, kad vis tik ne visi pasiūlymai "praeina", deja, kai kuriuos arba ilgai svarsto ir nieko nenusprendžia, arba bijo priimti kaip per drastišką. Nors manau Kauno VT populiarinimui tikrai reikalingi kai kurie drastiški pakeitimai.
Nuo rugsėjo 12 d. koreguojami 21 ir 46 maršrutų tvarkaraščiai. Plačiau >>>
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąkokie kiti tavo pasiulymai buvo?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiandien be perspėjimo pradėjo streikuoti Kauno troleibusų vairuotojai
Kaip ir rugsėjo 1-ą dieną, šiandien vietoje troleibusų kursuoja autobusai. Visi maršrutai likę tie patys, išskyrus 13 ir 14-ą maršrutus, kurie Šiaurės pr. ir Ašigalio g. sankryžoje suka į kairę ir važiuoja link Klinikų, o ne važiuoja Ašigalio g. link Islandijos pl., kaip įprastai važiuoja šių maršrutų troleibusai. Tokiu būdu užtikrintas troleibusus vaduojančių autobusų saugumas, nes galinė stotelė Islandijos pl. yra šalia troleibusų parko, o ten šiuo metu streikuoja troleibusų vairuotojai. Taip pat šių troleibusų maršrutų nukreipimas iki Klinikų užtikrina gerą susisiekimą iš ir į Klinikas streiko metu.
Plačiau >>>www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jo, pastebejau vietoj trolebusu autobusus. Iskart krenta i akis toj gatvej kur niekada nebuna autobusu, o vien troleibusai.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nepavydek tikwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNepavydek tikPaskutinis taisė OneMillion; 2009.09.10, 11:15.
Comment
-
Per daug isisaknijo. Gal reik paklibint kede...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPer daug isisaknijo. Gal reik paklibint kede...
Comment
-
Na, Keras kol kas, mano nuomone, yra geriausias vadovas Kauno VT skyriuje. Iki jo vadovavę - linkę gerti darbo metu, arba sėdėdavo ir visiškai nieko neveikdavo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment