Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTen kaune vyksta kazkokios nesamones ir kazkas nepasakoma iki galo. Nes negali taip buti,kad vienai firmai nuostolinga vazineti,o kautrai jau apsimoka tik leisk. Ar cia savivaldybe tiesiog autroliui nemoka ,o streiklauziams is karto pinigu atranda??Parašė OneMillion Rodyti pranešimąneblogas Mindaugo Kučinovo interviu kaunadieniui, nors ir taip viskas aisku kas autrolyje darosi.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...trolyje-236727
Parašė kempas Rodyti pranešimąkas per pasakymas niekaip nesuprantu, kodėl monopolininkė mieste keleivius veža ne tik autrolis ir Kauno autobusai bet ir mikroautobusai. O viešasis transportas turėtų būti ne iš atskirų įmonių sudarytas, o iš vienos, kad viena transporto rūšis papildytų kitą.
O ką miestiečiai turėjo daryti??? streikuoti (nesuprantu) ???? Miestiečiai dėl streiko labai smarkiai nenukentėjo, nes žmonės vežė kitos įmonės kurios ir uždirbo. O Autrolis šitoje vietoje liko pralaimėjusiu, patyrė nuostolių, kurie dar labiau blogins įmonės situaciją. Norint gauti gerą postą, bet kur, reik turėt pažinčių.Ypač dabar. Lietuva giminių kraštas nėr ko norėt.
Miestiečiai ne streikuoti (kaip dar tokią nesąmonė tau šauna į galvą), bet skųstis galėjo (ir gali žinoma): rašyti oficialius laiškus-skundus į savivaldybę, telktis žiniasklaidos priemones. Dabar keleiviai stebėtinai kantrūs - matyt supranta troleibusų vairuotojų padėtį. Deja, ne tylėjimas, bet keleivių skundai šiuo atveju būtų kur kas naudingesni - spustelėtų savivaldybės valdininkus dirbti sklandžiau, derėtis ir atsakyti už tą peklą, kuri dabar vyksta. Keleiviai neturi jausti to, kas vyksta politikoje. Dabar jaučia ir labai smarkiai.
Smerkiu tavo tokį pasakymą: "Norint gauti gerą postą, bet kur, reik turėt pažinčių.Ypač dabar. Lietuva giminių kraštas nėr ko norėt.". Ne barbarų laikai - dabar žmogus turi būti vertinamas ne pagal pažįstamus (va kas vyksta, kai be jokio išsilavinimo dirba direktoriais), bet pagal išsilavinimą, pastangas, norą, sugebėjimą ir realiai nuveiktus darbus. Direktorius turi būti atrama, kirtis ir tvirtas žodis įmonėje, direktorius turi derėtis, klausytis ir suprasti. O dabar direktoriai savivaldybių įmonėse, kaip ir sakei, dirba kitiems ir už kitus, o ką gauna - dalijasi. Taip neturi ir negali būti! Tavo pasakymas tik liudija, kad visuomenė toleruoja esamą situacija ir yra neįgali suprasta, jog tai iškreiptas, nenormalus valdymas ir situacija. Darbo rinka turi vystytis kitokia linkme. Ypač aukšti reikalavimai turi būti keliami priimant direktorius, o vėliau jie turi būti periodiškai egzaminuojami, kad įrodytų savo sugebėjimus ir tvirtą pasiryžimą eiti tokias sudėtingas pareigas. Lietuvoje valstybinėse institucijose aukštas pareigas einančių žmonių darbas yra lengvas, o apmokamas labai gerai.Parašė qwe Rodyti pranešimąKaip bebutu keista bet cia Jus neteisus Isreitinguotas musu pinokis buvo i pirma vieta sarase, keliais simtais balsu aplenke dabartini z.u. ministeri Starkeviciu Kaziuka.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.06, 14:03.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visos rašliavos nugula į stalčius, žurnalistai tik vandenį sudrumsčia koks valdininkas išeina iš darbo, sumokami keli milijonai ir po kiek laiko vėl viskas grįžta į senas vėžias. Dėl to ir parašiau streikuoti, nes kito kelio nematau, kuris duotų apčiuopiamų rezultatų, po kurių kažkas pasikeis.
Bet tu man paaiškink kaip gali atsirasti VT monopolija??? Nes konkurencijos dabar aš nematau.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąVisos rašliavos nugula į stalčius, žurnalistai tik vandenį sudrumsčia koks valdininkas išeina iš darbo, sumokami keli milijonai ir po kiek laiko vėl viskas grįžta į senas vėžias. Dėl to ir parašiau streikuoti, nes kito kelio nematau, kuris duotų apčiuopiamų rezultatų, po kurių kažkas pasikeis.
Bet tu man paaiškink kaip gali atsirasti VT monopolija??? Nes konkurencijos dabar aš nematau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip tarp VT(Kauno autobusų bei Autrolio) ir maršrutinių taksi konkurencija tikrai yra.Bet tarp "Autrolio" ir "Kauno autobusų" konkurencija beveik nėra. Nes vieni važiuoja vienom trasom kiti kitom, transportas nedaug dubliuojasi. Jei įvyktų susijungimas sumažintų administracijos išlaidas, ir priverstų nors kiek efektyviau išnaudoti lėšas. Jei įvyktų streikas poveikis būtų žymiai efektyvesnis, paliestų visus besinaudojančius VT, pakaitalo beveik ir nebebūtų. Savivaldybė tikrai stengsis kad to neįvyktų.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąTaip tarp VT(Kauno autobusų bei Autrolio) ir maršrutinių taksi konkurencija tikrai yra.Bet tarp "Autrolio" ir "Kauno autobusų" konkurencija beveik nėra. Nes vieni važiuoja vienom trasom kiti kitom, transportas nedaug dubliuojasi. Jei įvyktų susijungimas sumažintų administracijos išlaidas, ir priverstų nors kiek efektyviau išnaudoti lėšas. Jei įvyktų streikas poveikis būtų žymiai efektyvesnis, paliestų visus besinaudojančius VT, pakaitalo beveik ir nebebūtų. Savivaldybė tikrai stengsis kad to neįvyktų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠitas tavo vadinamas "pinokis" per pastarąsias tris kadencijas nuveikė daugiau, nei už jo nugaros buvę merai kartu per tris kadencijas. Tą puikiai mato miestiečiai, bent kažkiek išprusę ir besidomintys politika ir miesto gyvenimu. Taigi siūlau būti bent šiek tiek pagarbesniu mero atžvilgiu, nes visgi yra už ką. Žinoma, dabartinis meras nedirba kaip turėtų, labai jaučiasi pažįstamų ratas ir darbas "kažkam kitam", klausymas kitų už nugaros, bet vis tik realių, nors ir nedidelių, darbų tikrai nuveikta.
Reklamuojasi taip tarsi is geros valios viska darytu, bet juk tai jo, mero, pareiga rupintis miestu. Ir kad ir kiek geru darbu padarytu, bet blogi visada bus matomi labiau. O ir sitoje VT sagoje meriukas tikrai nepasirodo is gerosios puses.
O del sujungimo, tai as buciau uz. Tik neaisku dar kokiom salygom tas sujungimas cia planuojamas.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąTai ar uz tai, kad priestai buve merai buvo visisk lodariai sitas jau automatiskai tampa nelieciamas, nekritikuojamas ir nusipelnes visuotines pagarbos? O tai dabar toks vaizdas, kad uz tai jog daro savo darba, turetu but giriamas kasdien, turetu apie ji dainas dainuot ir paskelbt sventuoju? Jetus... gatvese linijas subraize!!! Se tau daina. Medzius laisvej apgenejo! Eilerastis ta proga. Reklamini pasivazinejima troleibusu pas streikuotojus atliko! Burmistro posta iki gyvos galvos!
Reklamuojasi taip tarsi is geros valios viska darytu, bet juk tai jo, mero, pareiga rupintis miestu. Ir kad ir kiek geru darbu padarytu, bet blogi visada bus matomi labiau. O ir sitoje VT sagoje meriukas tikrai nepasirodo is gerosios puses.
O del sujungimo, tai as buciau uz. Tik neaisku dar kokiom salygom tas sujungimas cia planuojamas.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.06, 20:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKlausyk, tu darželinukas, ar suaugęs žmogus? Tai kodėl sugebi mano prašymą į merą žiūrėti pagarbiau tu apverti į "giriamas kasdien, turetu apie ji dainas dainuot ir paskelbt sventuoju". Mąstyk galva, o ne vadovaukis emocijomis ir perdėtu vertinimu.
Kas nors girdet apie derybas autrolio administracijos ir streikuojanciu vairuotoju? Ar kaip staiga kilo erzelis taip staiga ir nurims?
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąNepatinka - ignoruok. Tu matai leidi sau vaziuot ant manes, nurodinet kuo man galvot, kuo vadovautis, o is manes pagarbos kazkokios prasai. Taip kad pasilaikyk tuos prasymus sau, o as ir toliau elgsiuos bei rasysiu taip kaip man tuo metu atrodys teisinga. Tau neprivalo tai patikt, bet ir del to kad tau tai nepatinka as neprivalau i tai atsizvelgt.
Kas nors girdet apie derybas autrolio administracijos ir streikuojanciu vairuotoju? Ar kaip staiga kilo erzelis taip staiga ir nurims?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTen lygiai toks pats erzelis, kaip ir tavo galvoje: visi pasipūtę, vienas kito negirdi ir vadovaujasi emocijomis.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąOoo tu pasirodo dar ir diagnozes internetu nustatinet sugebi
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąo tai bus ryt streikas ar ne?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSprendžiant iš to, kad žiniasklaidoje apie tai niekas nerašė, reikia manyti, jog nebus. Kitas scenarijaus variantas: rengs streiką be įspėjimo, kas yra nusižengimas LR įstatymams.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai va ir ziuriu, kaunadienis tyli, lrytas taip pat...na tikekimes per savo tortadieni neteks ilgai laukt troleibuso
Tai kad ten jau puse vairuotuju sutiko susimazinti atlyginimus,tai ko jie bestreikuos:-)))
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPavyzdžiui Kauno VT yra konkurencija tarp "Autrolio", "Kauno autobusų" ir maršrutinių taksi. Monopolija būtų, jei visos minėtos transporto rūšys priklausytų vienai įmonei, tada ji galėtų daryti spaudimą valdžiai.
Comment
Comment