Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Ne viską galima paibrėžti tuštumu ar perpildymu. Tiesiog, kai kurie keleiviai, ypač turintys alternatyvą važiuoti savu transportu ar mikriuku, pradės nebepirkti nuolatinių bilietų ir nebesinaudoti viešuoju transportu, jei jo reikės laukti kažin kiek. Į šitą Transporto skyrius turi pirmiausiai ir atsižvelgti. Prieš 20 metų alternatyvų nebuvo, dabar kiti laikai. Reikia stengtis išlaikyti pakankamas apimtis iš paskutiniųjų, nes, perfrazuojant seną patarlę, nevyk keleivių į medį, paskui ir su pyragu nebeišprašysi, t.y. ir daug ką patobulinęs, vargu ar susigrąžinsi.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSurado štreikbrecherius (vok. streikbrecher)? Kautra neturi jokio solidarumo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNe viską galima paibrėžti tuštumu ar perpildymu. Tiesiog, kai kurie keleiviai, ypač turintys alternatyvą važiuoti savu transportu ar mikriuku, pradės nebepirkti nuolatinių bilietų ir nebesinaudoti viešuoju transportu, jei jo reikės laukti kažin kiek. Į šitą Transporto skyrius turi pirmiausiai ir atsižvelgti. Prieš 20 metų alternatyvų nebuvo, dabar kiti laikai. Reikia stengtis išlaikyti pakankamas apimtis iš paskutiniųjų, nes, perfrazuojant seną patarlę, nevyk keleivių į medį, paskui ir su pyragu nebeišprašysi, t.y. ir daug ką patobulinęs, vargu ar susigrąžinsi.
Dėl maršrutų sistemos tu irgi teisus - vienos kurios nors, kad ir šalutinio tipo linijos koregavimas iškart gali padaryti įtaką ir kitų maršrutų rentabilumui, todėl visada reikia analizuot situaciją. Deja, Kauno m. Transporto skyriaus darbuotojai, kuriems priklauso tuo rūpintis, to visai nedaro. Kaune Transporto skyriaus darbuotojų dar nėra atlikta nei viena rimta keleivių srautų analizė ir maršrutų sistemos nagrinėjimas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO tau geriau jau visai nevežti keleivių ar juos vežti, bet senais ir nurašytais autobusais?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Autobusai nurasomi ne del technisko netvarkingumo, bet del moralisko pasenimo. Kasdien veziojant keleivius senais autobusais, ju tikrai sumazetu, o ir senu islaikymas per brangus. Turetum ir taip suprasti, kad nurasyti autobusai laikinai grazinti i gatves nera techniskai netvarkingi - vezejai nerizikuotu keleiviu saugumu. Jie saugus, bet seni, todel nekomfortabilus. O nurasyti, nes vezejai rupinasi savo ivaizdziu ir nuolat atnaujina parka. Ypac didieji priemiestiniu ir tarpmiestiniu marsrutu vezejai. Nejaugi sitaip nesusigaudai transporto srityje, kad nurasytus autobusus iskart sieji su nesaugiais?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNejaugi sitaip nesusigaudai transporto srityje, kad nurasytus autobusus iskart sieji su nesaugiais?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Mørtã, nejaugi laikai "Kautra" tokiais avigalviais? Na, gal taip ir yra, aš nežinau. Tačiau be apžiūros, toks svarbus (kad ir trumpam) transportas, negalėtų atlikti šio darbo. Ir ne tik tu, ir jie patys, ir žmonės kurie tai kontroliuoja, irgi supranta. Manau, kad apžiūra jiem buvo padaryta. kitaip "Kautrai" tai nekaip baigtusi. Ir mes tai...chm...greit sužinotume.
Comment
-
Morta, as tau netiesiogiai leidau suprast, kad paimtus nebenaudotus autobusus savaitgali techniskai paruose darbui, bet tu ir to nesupratai! Kodel tau atrodo, kad butinai viskas turi but blogai, o ne gerai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobusai nurasomi ne del technisko netvarkingumo, bet del moralisko pasenimo. Kasdien veziojant keleivius senais autobusais, ju tikrai sumazetu, o ir senu islaikymas per brangus. Turetum ir taip suprasti, kad nurasyti autobusai laikinai grazinti i gatves nera techniskai netvarkingi - vezejai nerizikuotu keleiviu saugumu. Jie saugus, bet seni, todel nekomfortabilus. O nurasyti, nes vezejai rupinasi savo ivaizdziu ir nuolat atnaujina parka. Ypac didieji priemiestiniu ir tarpmiestiniu marsrutu vezejai. Nejaugi sitaip nesusigaudai transporto srityje, kad nurasytus autobusus iskart sieji su nesaugiais?
Cia jau is fantastikos srities:-))) mUSU lIETUVELEJE DAR NIEKUR NENURASE AUTOBUSU DEL MORALINIO PASENIMO:-)) Visi jie speja pries tai dar pasidaryti ir visiskai techniskai netvarkingais ir per brangiais eksploatacijai ir remontui.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąAha, būtent. O tada juos nudažo, pakeičia kėdes, su replėm nulupa žodį "Ikarus", ir priteplioja "Solaris". O tada juos paleidžia dar vienai sėkmingai 20-ies metų eksploatacijai .
Na, ta žavinga proga man labai būtų malonu gauti įrodymų. Manyčiau, ne man vienam.
Kokiu tau irodymu reikia? Negi tu is tikro naiviai manai,kad ikarusus nurase del to kad paseno ju isvaizda ,ar del to kad jie nera zemagrindziai? O gal tu galvoji,kad seniems modeliams atsargines dalis gamina simta metu?:-))) O kai is keliu autobusu reikia surinkineti viena vaziuojanti ,tai cia jau neeksploatacija,o vieni nuostoliai.
Comment
-
Strikas 09-01
1T(Aptarnavo įvairios įmonės) maršrutas:
3T maršrutas(Kauno autobusai, Kautra):
5T maršrutas(Kauno autobusai)
11T maršrutas(Įvairios įmonės):
13T maršrutas(Kauno autobusai, Kautra):
14T maršrutas (Kauno autobusai, Kautra):
Ir priedas T15, tokio pilnumo(buvo pilnesnių) 15 važiavo nuo 12 iki 14, bent ruože Kovo 11-osios g. - Stotis.
Comment
-
Ikarusas gali laikyti ilgai. Ganėtinai. Tiesiog manau, kad tokį sprendimą priimti reikėjo bent kelių priežasčių. Viena iš jų, vis dėl to - išvaizda. Kada atėjo nauji Soliariai, man pačiam daug maloniau jais važinėti. ir pastebėjau, ne aš vienas toks. Antra - eksploatacija. Tavo tiesa, dalių šimtą (išties tai dvidešimt) metų negamina, ir dėl to, jeigu datalės neišeina sutaisyti, jau reikia taikytis ir kažką daryt. Prie eksploatacijos galima priskirti ir degalų naudojimą. Ikarusai degalus siurbia kaip už Tėvynę, o Soliariai - ne tiek.
Comment
-
Praeivi, esam teisus tiek tu, tiek as. Teisybe siuo atveju dvejopa. Kaip ten bebutu, vezejas rupinasi ivaizdziu ir komfortu. Ir autobusu nurasymas yra tiek del techninio, tiek del moralinio pasenimo. O tu kaip visada viska isverti tik is vienos puses ir ieskai vienos tiesos, ginciniesi kaip turginis ir visai be reikalo. O tavo pigus sarkazmas tiesiog per gerkle lenda.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPraeivi, esam teisus tiek tu, tiek as. Teisybe siuo atveju dvejopa. Kaip ten bebutu, vezejas rupinasi ivaizdziu ir komfortu. Ir autobusu nurasymas yra tiek del techninio, tiek del moralinio pasenimo. O tu kaip visada viska isverti tik is vienos puses ir ieskai vienos tiesos, ginciniesi kaip turginis ir visai be reikalo. O tavo pigus sarkazmas tiesiog per gerkle lenda.
Vezejai istisai skundziasi,kad ties bankroto riba. savo darbuotojams mazina atlyginimus ir ivaizdis ir keleiviu nuomone jiems maziausiai rupi. Pastebek kaip taupoma,ir miesto ir tarpmiestiniai autobusai jau kartais vazineja neveikianciais kondicionieriais,nes taupomi pinigai ir jie neremontuojami.Taip,kad autobusu nurasymas del moralinio pasenimo-tai cia tikrai argumentas 'is kosmoso'.
Butu tureje detaliu ,tai dar ir siandien vazinetum ikarusais ir karosomis.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąAutobusus pakeitė NE per krizę. Prieš ją, kada problemų nebuvo.
Teisingai,dabar aplamai ziuri kad tik issilaikyti. Bet ir tada keite juos ne del prestizo,ne del to kad keleiviams butu patogiau isplanuotos vietos ar pan. Neimanoma istisai remontuoti senu autobusu. Cia kazkas minejo,kad detales gamina 20 metu. Netiesa. Tai buvo rusu standartas (20 ar 25 metai po modelio nuemimo nuo gamybos),nes pas juos modeliai keisdavosi kas 50 metu:-) Vakaruose jokia gamykla nedirba sandeliui. Dalys niekur nekaupiamos,vezamos reikiamu kiekiu ir reikiamu laiku is gamintojo tiesiai prie konvejerio. Aplamai vakaru gamybos masinai nauju originaliu detaliu jus rasite ne veliau kaip po kokiu 5 metu,jei tos dalys buvo tinkamos tik konkreciam modeliui. Jei ten koks pereinamas variantas ,kuris tinkamas ir atnaujintam modeliui jis aisku bus gaminamas. O dabar isivaizduok ,kad gamykla lieja sakykim varikliu galvutes ,tiekia jas gamyklai ir jos tinkamos tik tam modeliui. Viskas,to modelio gamyba baige....nebegamins ir tu galvuciu.gal paliks koki nedideli kieki savo autorizuotiems servisams ir viskas. Niekas tusciai negamins,to ko jau gali niekam neprireikti. O kai tau eksploatuojant sena,nuo gamybos nuimta autobusa atsitiks tokia beda,turesi jau kreiptis i kokias galvuciu restauravimo gamyklas,kas kainuos labai brangiai ir pan. Ir taip su visomis detalemis. Ir todel su laiku autobuso remontas pasidaro toks brangus.....kad paprasciau autobusa nurasyti ir ismesti.
Comment
-
Kad cia daugelis manau nesupranta ka sneka..
Pvz Kaune Ikarusai nurasyti ne todel, kad jau ne buvo atsarginiu detaliu, jas dar tikrai gamina ir gamins kuri laika dar tikrai..
Esme ta, kad jie jau netenkino siandienos poreikiu, techinine prieziura reikedavo atlikti kur kas dazniau nei pvz svediskos technikos, o ir keleiviai labai neigiamai apie juos atsliepdavo.. Be to, Ikaruso nuvaziuotas kilometras su visais kuro "nurasymais" buvo pigiausias..
Be to, griztant prie temos, jei bent puses Lietuvos autobusu bukle ir amzius butu toks kaip " Kauno autobusu" ar "Kautros", sakyciau butu puiku
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSurado štreikbrecherius (vok. streikbrecher)? Kautra neturi jokio solidarumo.
Autobusus keitė tada kai ikarusai paseno tiek fiziškai tiek morališkai. Ir kas če per miestas būtų jei per 20m nesugeba pasikeisti autobusų parko. Gal Rusijoje, ar kokiose Prienuose dar ir važinėja ikarusai. Bet dauguma miestiečių nelipo jau į tokius trantus, juose buvo šaltą žiema, lydavo per stogą, arba sugesdavo dažnai todėl ir pakeitė. O dabar kai trūksta transporto tai ir ištraukia senienas.
Comment
Comment