/\ neatsimenu, bet žadamas ir kažkoks visuotinis vėliau, kiek užmačiau kažkokioj publikacijoj
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Todel Lietuvoje chrenovair ir gyvenam, nes per visa nepriklausomybes laikotarpi ivyko vos keli normalus streikai. Visi kiti - tik streiku parodija. Paziurekit, kas vyksta Vakaru Europos miestuose, kai streikuoja transporto darbuotojai. Prie ju prisideda dar ir kitu sriciu darbuotojai. Efektas buna milziniskas. Valdzia buna priversta eiti i dialoga. O pas mus valdzia gali drasiai tokius streikininkus pasiusti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodel Lietuvoje chrenovair ir gyvenam, nes per visa nepriklausomybes laikotarpi ivyko vos keli normalus streikai. Visi kiti - tik streiku parodija. Paziurekit, kas vyksta Vakaru Europos miestuose, kai streikuoja transporto darbuotojai. Prie ju prisideda dar ir kitu sriciu darbuotojai. Efektas buna milziniskas. Valdzia buna priversta eiti i dialoga. O pas mus valdzia gali drasiai tokius streikininkus pasiusti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąO kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????
Streikuoti gali tik samdomi sarbuotojai. Verslininkai yra darbdaviai, o darbdaviai steikuoti negali. Ju protestams pries valdzios veiksmus ar neveikima yra kitokios israiskos formos.Paskutinis taisė Al1; 2009.08.17, 20:44.
Comment
-
va tuo valstybes valdymas ekonominės naudos siekiačiose įmonėse yra visiškai nefektyvus pastoviai kažkokie nepritekliai skolos bankrotai. Ne savivaldybėm valdyti tokias įmones arba surinkti tokia komanda kuri sieks maximalaus pelno minimaliomis sanaudomis. Pažėkit kas buvo su vst kai jinai priklausė valstybei pastoviai kažkokie nuostoliai. O dabar dirba ir svarbiausia uždirba. Nors kainos kosminių lygių dar nelabai pasiekė bet če jau valdžios kaltė.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąO kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.17, 21:01.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąva tuo valstybes valdymas ekonominės naudos siekiačiose įmonėse yra visiškai nefektyvus pastoviai kažkokie nepritekliai skolos bankrotai. Ne savivaldybėm valdyti tokias įmones arba surinkti tokia komanda kuri sieks maximalaus pelno minimaliomis sanaudomis. Pažėkit kas buvo su vst kai jinai priklausė valstybei pastoviai kažkokie nuostoliai. O dabar dirba ir svarbiausia uždirba. Nors kainos kosminių lygių dar nelabai pasiekė bet če jau valdžios kaltė.
Comment
-
Streikas dėl atlyginimų - viskas tvarkoj, pilnai palaikau. Kita vertus, Transporto skyrius turėtų suvokti, kad troleibusų ridos negalima mažinti be galo. Dar rugpjūtį pakenčiamas toks tvarkaraštis, bet atėjus rugsėjui, to bus maža. Tarsi taupydami praras iš kito galo - žmonės ims mažiau pirkti nuolatinių, nes tiesiog nebus garantijos, kad laiku nuvažiuosi, kur reikia. Kai, pavyzdžiui, Laisvės alėjos - Kauno pilies tarpstotėje bet kokio troleibuso vidury baltos dienos reikia laukti 10 minučių, tai netvarka, to negali būti, aš nekalbu apie konkretų maršrutą. Tokiu būdu galima vėl sugrįžti į chaosą, buvusį prieš dešimtmetį, kai malėsi tūkstančiai mikriukų. Ar tai siekiamybė? Ar norime sugrįžti ten, nuo ko jau buvo kiek nutolta? Suprantu, krizė, trūksta pinigų, bet tuo miesto įvaizdžio ir elementarių paslaugų miestiečiams griauti negalima.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąStreikas dėl atlyginimų - viskas tvarkoj, pilnai palaikau. Kita vertus, Transporto skyrius turėtų suvokti, kad troleibusų ridos negalima mažinti be galo. Dar rugpjūtį pakenčiamas toks tvarkaraštis, bet atėjus rugsėjui, to bus maža. Tarsi taupydami praras iš kito galo - žmonės ims mažiau pirkti nuolatinių, nes tiesiog nebus garantijos, kad laiku nuvažiuosi, kur reikia. Kai, pavyzdžiui, Laisvės alėjos - Kauno pilies tarpstotėje bet kokio troleibuso vidury baltos dienos reikia laukti 10 minučių, tai netvarka, to negali būti, aš nekalbu apie konkretų maršrutą. Tokiu būdu galima vėl sugrįžti į chaosą, buvusį prieš dešimtmetį, kai malėsi tūkstančiai mikriukų. Ar tai siekiamybė? Ar norime sugrįžti ten, nuo ko jau buvo kiek nutolta? Suprantu, krizė, trūksta pinigų, bet tuo miesto įvaizdžio ir elementarių paslaugų miestiečiams griauti negalima.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kempai, piko metu dirbant vairuotojai ne piko metu grizta i garaza ir jame laukia antros darbo dalies pradzios. Arba eina namo. Tokie pikiniai grafikai vadinami rezerviniais ir jie naudojami visame pasaulyje. Negali ryte pradeti darba tiek grafiku, kiek ju reikia piko metu, nes tai butu nuostolinga. Todel tvarkarasciai sudaromi dazniausiai is visa diena dviem pamainom dirbanciu grafiku + rezerviniu vienos pamainos grafiku. Tokiu grafiku dirbdamas vairuotojas vairuoja nedaug, bet jo darbo diena ilga. Grafikai vairuotojams po lygiai mainomi. Man keista, kad tu visiskai nesuvokdamas elementaraus darbo organizavimo VT, reiski nepasitenkinima taip save parodydamas tikrai ne is protinguju. Del audito, tai ji ne tik Transporto skyriuj, bet ir vezeju imonese nepakenktu padaryt. Deja, audita inicijuot niekas nenori, juk po to tektu pripazint savo klaidas ir tai butu politiskai nenaudinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
skaitant tema, idomu priminti Vilniaus situacija. Man dirbanciam privaciam sektoriui tai pasirode isties idomu:
Situacija
Vilniaus viešasis transportas skendi skolose ( tame tarpe ir dėl negaunamų dotacijų iš valstybes biudžeto). Tam , kad skolas susimažinti apkarpe ( atrodo net per du kartus) maršrutų skaičių. Tuomet, aišku, sumažėjo vairuotojų algos ir jie grasino streikuoti.
Mano nuomone, toks optimizavimo būdas nėra pats kvailiausias, nes man kaip paslaugos gavėjui svarbu jog būtų užtikrinama paslauga: pervežimas. Nes esminis šio optimizavimo tikslas susimažinti skolas, kurių didėjimo pasekmes galima įsivaizduoti.
Kitas tokių situacijų aspektas, savaime aišku, atlygis. Kaip nustatyti kokia troleibuso vairuotojo alga yra adekvati ( 1k, gal 3k?).
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąKitas tokių situacijų aspektas, savaime aišku, atlygis. Kaip nustatyti kokia troleibuso vairuotojo alga yra adekvati ( 1k, gal 3k?).
Na, o kalbant apie VT optimizavimą, siekiant išlįsti iš skolų, tai manau reikėjo pirmiausia atlikti auditą ir išsiaiškinti lėšų efektyvų naudojimą. Po to atlikti keleivių srautų turimą ir pagal jo duomenis atlikti maršrutų, tvarkaraščių pakeitimus. Bilietų kainos pakėlimo faktą sunkmečio metu vertinti atsisakau - iš šono kvailai atrodo, bet bilieto pakėlimas 0,1 Lt vienkartiniam bilietui nėra toks baisus, tuo tarpu surenkama dėl to pinigų daugiau ir užtikrinamos apyvartinės lėšos.
Kalbant apie viešąjį transporto kaip privatų ir kaip biudžetinį, reikia pabrėžti, jog labai skiriasi situacijos šiose srityse.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.19, 12:26.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, o kalbant apie VT optimizavimą, siekiant išlįsti iš skolų, tai manau reikėjo pirmiausia atlikti auditą ir išsiaiškinti lėšų efektyvų naudojimą. Po to atlikti keleivių srautų turimą ir pagal jo duomenis atlikti maršrutų, tvarkaraščių pakeitimus. Bilietų kainos pakėlimo faktą sunkmečio metu vertinti atsisakau - iš šono kvailai atrodo, bet bilieto pakėlimas 0,1 Lt vienkartiniam bilietui nėra toks baisus, tuo tarpu surenkama dėl to pinigų daugiau ir užtikrinamos apyvartinės lėšos.
Kalbant apie viešąjį transporto kaip privatų ir kaip biudžetinį, reikia pabrėžti, jog labai skiriasi situacijos šiose srityse.
Esminis niuansas manau yra tas jog mūsų miestai VT vertina kaip balą į kurią reikia pastoviai mesti pinigus, o ne kaip į pridėtinės vertės kūrėją. Nepasikeitus prioritetams ten pat ir liksime.
Dėl privataus sektoriaus, jokių sąsajų su keleiviniu transportu neturiu, tiesiog norėjau pabrėžti, jog esant tokiai padėčiai bet kuri tokio sektoriaus įmonė kaip mat būtų priversta imtis optimizavimo/ restruktūrizacijos, čia reguojama gerokai lėčiau.
Comment
-
Tiesą sakant, apsidžiaugiau kai ketino optimizuoti Kauno VT. Tikėjausi, kad bus priimti protingi sprendimai ir apgalvotai pakeisti ir pakoreguoti maršrutai bei tvarkaraščiai. Deja, kaip buvo turgaus tvarka, tokia ir liko: maršrutai sudaryti bet kaip, o tvarkaraščiai netenkina maždaug trečdalio keleivių. Turiu labai daug minčių ir idėjų, kaip Kauno VT būtų galima išpopuliarinti, ar bent jau iškrutinti iš transo būsenos, deja, ne visi moka ir nori pripažinti savo klaidas, o gal bijo įsileisti nepažįstamą prašalietį..? Kauno VT pažangos projektuose skina laurus, bet pats VT toks, kokį mato miestiečiai - prilygsta viso labo kažkiek pažengusiu ir kiek mutavusiu. Dabar VT yra toks, koks būtų, jei jį valdytų dalis komersantų, konservatorių, dalis pasiekėjų ir idėjininkų ir dalis neryžtingų politikų. Būtų, o gal jau toks yra?
Kaip ten bebūtų, pats Transporto skyrius iš pažiūros dirba labai gerai. Bet blogai (o tiksliau, tai visai nedirba) tik maršrutų ir tvarkaraščių planuotojai. Jie dienų dienomis naršo delfi, kas valandą laksto parūkyt ir kavos su sausainiukais nachaliavai pavalgyt, o dirba tik tada, kai reikia apkarpyt tvarkaraščius ir maršrutus, nors nurodymas iš aukščiau būna kitoks: išanalizuot ir optimizuot.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.19, 12:48.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąTikuos kada nors atsiras tikrai inciatyvus žmogus, kuris turės įdėjų, gera komanda. Gal tada kas pasikeis. O talonėlių kainos kėlimas trumpiausias kelias į bankrotą. Net troleibusų vairuotojai suprato, kad reik piginti talonėlius. O jūs kalbate apie branginimą.
Reikia nepamiršti, kad į bilieto kainą įskaičiuoti visi atlyginimai parkų vadovybei, vairuotojams ir techniniams darbuotojams, išlaidos kurui ir draudimui, išlaidos mokėti už banko paskolą, už kurią įsigytos naujos transporto priemonės, išlaidos už bilietų platinimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIdomu, ar nuo rugsejo 1 d. padidejus PVM'ui, bus didinamos bilkietu kainos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment