Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNemanau, kad 1 lito mokestis yra didelis. Juk yra alternatyva: eiti iš namų ir pasipildyti arba tą padaryti kur nors pakeliui, arba tiesiog namuose ar darbe pasipildyt internetu. Man tavo komentarai pradeda nepatikti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Siuo atveju brangiau internetu, del ko jau paaiskinau. Nesu niekieno puseje. Nors dazniau ginu keleiviu interesus. Viesojo transporto srityje nusimanau daugiau nei paprastas keleivis, todel galiu logiskai paaiskint kai kuriuos keistai atrodancius keleiviui dalykus. Beje, esu ir pats keleivis - kasdien naudojuosi viesuoju transportu, tai kodel gi tureciau buti vezeju pusej? Gal mano pasisakymai ir keistai atrodo, bet jie atitinka esama situacija, mano pasisakymuose vyrauja ''yra'', o ne ''turetu buti'' ar ''galetu buti''. Sioj srity nenusimananciam tikrai gali pasirodyt keisti kai kurie dalykai ir taip yra, nes jis apie tai per mazai nusimano. Mano komentarai gali tau nepatikti, tai tavo nuomone, kiekvienas turime teise i ja.
Kalbant apie papildyma internetu, tai norint padaryt ji nemokamu, reiketu ta paslauga teikianciai imonei moketi pinigus uz aptarnavima, o is kur juos gaut? Didint bilieto kaina arba mazint kiosku skaiciu, kuriuose butu platinami bilietai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąna va, teks ir man savo parke keist grafikus...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKalbant apie papildyma internetu, tai norint padaryt ji nemokamu, reiketu ta paslauga teikianciai imonei moketi pinigus uz aptarnavima, o is kur juos gaut? Didint bilieto kaina arba mazint kiosku skaiciu, kuriuose butu platinami bilietai.
Juokingai atrodo, kai ten yra visokių pavadinimų direktorių, visą dieną neturinčių ką veikti, sekretorių, skaitančių delfį, ir pan. Ar tu pas juos niekada nebuvai netikėtai užšokęs į kabinetus?
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąMažinant administracinį aparatą?
Juokingai atrodo, kai ten yra visokių pavadinimų direktorių, visą dieną neturinčių ką veikti, sekretorių, skaitančių delfį, ir pan. Ar tu pas juos niekada nebuvai netikėtai užšokęs į kabinetus?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą...Meras kaip tarp dviejų sienų: arba susipyks su miestiečiais, arba su partiniais.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKalbi apie "Autrolį" ar Transporto skyrių? Transporto skyriuje manau darbuotojų mažinti nereikia, manau jų nėra per daug, nes kiekvienas turi savo kuruojamą sritį, o "Autrolyje" tai ryškiai administracijoje darbuotojų per daug, apie rašė ne kartą ir spauda, bei meras reiškė nepasitenkinimą, bet ką jis pakeis, jei ten sėdi pusė konservatorių (t. y., saviškių ). Meras kaip tarp dviejų sienų: arba susipyks su miestiečiais, arba su partiniais.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMesti reikia tokia partija, kuri eina pries tauta, miestiecius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aidžiau, šią problemą ne kartą gvildenome šioje temoje ir jai pritariu. Konkrečiai šią problemą yra išgirdęs ir "Autrolio" komercijos direktorius. Deja, jis yra per daug pasipūtęs (mano asmeninė nuomonė) ir jam nėra svarbu kaip ir kas važiuoja, svarbu, kad turi gerą darbo vietą ir gerą atlyginimą, o jo paklausus, kiek Kaune važiuoja troleibusų maršrutų, kiek transporto priemonių per dieną išvyksta į reisus, kažin ar jis tai atsakytų be ilgo knaisiojimosi po popierius ir prašymo pasufleruoti.
Kita vertus, tvarkaraščių kokybe rūpinasi dar ir du Transporto skyriaus darbuotojai, konkrečiai troleibusų - vienas. Todėl dėl šios problemos reikėtų kreiptis el. paštu arba telefonu į Transporto skyriaus darbuotoją, atsakingą už troleibusų eismo tvarkaraščių sudarymą.
Aš asmeniškai siūliau nežymiai suretinti 1-ojo troleibusų maršruto kursavimą, o 2-ąjį aptarnauti tik piko metu ir savaitgaliais smarkiai suretintu tvarkaraščiu, deja pasielgė kur kas kvailiau - kirto per tvarkaraštį tiek 1-am, tiek 2-am maršrutui ir gegužę situacija buvo tokia, kad vakarinio piko metu į 1-ąjį troleibusą Laisvės alėjos stotelėje važiuojant nuo centro jau nebetilpdavo keleiviai. O 2-asis troleibusas ties Utenos g. stotele būdavo tuščias (pastebėjimui - toje stotelėje geriausiai matomas 1-ojo ir 2-ojo troleibusų reiso užpildymas, nes tai stotelė, kur vienas srautas išlipa, o kitas - įlipa).Paskutinis taisė Ametistas; 2009.07.25, 19:32.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip suprast mesti? Kaip tu ją mesi? ...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNe man ir ne tau mesti, o merui, jei kazkokia partija trukdo jam priimti sprendimus, reikalingus patenkinti miestiecius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo 2009-07-28 padidėjo baudos už važiavimą be bilieto viešuoju transportu.
Gerbiami keleiviai, nuo 2009-07-28 įsigaliojo administracinės teisės pažeidimo kodekso pakeitimas, kuriuo yra ženkliai didinamos baudos už važiavimą viešuoju transportu neįsigijus bilieto. Pateikiame informaciją apie padidintų baudų dydžius:
Neapmokėto bagažo vežimas keleivinėmis kelių transporto priemonėmis –užtraukia baudą nuo dešimties iki dvidešimties litų.
Vaikų nuo septynerių iki keturiolikos metų vežimas be bilieto arba vaikų nuo keturiolikos iki šešiolikos metų važiavimas be bilieto keleivinėmis kelių transporto priemonėmis - užtraukia baudą tėvams arba globėjams (rūpintojams) nuo 40 lt (keturiasdešimties) iki 80 (aštuoniasdešimties) litų.
Keleivių važiavimas keleivinėmis kelių transporto priemonėmis įsigijus važiavimo bilietą su nuolaida, tačiau nepateikus reikiamų dokumentų, patvirtinančių teisę į transporto lengvatas, - užtraukia baudą nuo 20 (dvidešimties) iki 40 (keturiasdešimties) litų.
Keleivių važiavimas be bilieto keleivinėmis kelių transporto priemonėmis arba važiavimas įsigijus važiavimo bilietą su nuolaida, neturint teisės į transporto lengvatas, – užtraukia baudą nuo 60 (šešiasdešimties) iki 100 (vieno šimto) litų.
Atsisakymas sumokėti už važiavimą taksi arba už taksi iškvietimą – užtraukia baudą nuo 60 (šešiasdešimties) iki 100 (vieno šimto) litų.
Keleivių vežimas be bilieto ar nesilaikymas nustatyto tarifo arba keleivių, įsigijusių važiavimo bilietus su nuolaida, tačiau nepateikusių reikiamų dokumentų, patvirtinančių teisę į transporto lengvatas, vežimas, arba dviejų ar daugiau važiavimo bilietų su nuolaida pardavimas vietoj vieno važiavimo bilieto, arba važiavimo bilietų su nuolaida išspausdinimas, kai nėra keleivių, arba dviejų ar daugiau važiavimo bilietų su nuolaida duomenų išspausdinimas viename važiavimo biliete keleiviniame kelių transporte – užtraukia baudą nuo 250 (dviejų šimtų penkiasdešimties) iki 500( penkių šimtų) litų.
Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio šeštojoje dalyje numatytus pažeidimus, – užtraukia baudą nuo 350 (trijų šimtų penkiasdešimties) iki 700 (septynių šimtų) litų.
Transporto ir eismo organizavimo skyrius
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMesti reikia tokia partija, kuri eina pries tauta, miestiecius.
Jei netikite, kad socialdemokratai ne geresni - nueikite prieš rinkimus į kokią biudžetinę biurokratinę įstaigą (A la Kauno rajono miškų urėdija) ir užmeskite akį, kurio kandidato reklaminiai plakatai kabo skelbimų lentoje.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGal geriau nejuokink tu žmonių su tokiom savo sapalionėm. Nuo kada meras gali mesti partiją? Mesti darbuotojus gali, bet ne partiją Be to, jis niekada neišmes savo partinio. Tai kažkas panašaus, jei išmestum iš darbo savo giminaitį Ir tai abejoju ar meras gali išmest iš darbo "Autrolio" darbuotoją, juk merui nėra "Autrolio" direktorius, meras gali tik inicijuoti direktoriaus pakeitimą, bet negali keisti administracijos sudėties (nors dėl to nesu visiškai tikras).
Comment
-
Kaune važiuos mažiau troleibusų
Kaune nuo rugpjūčio pradžios gatvėmis rečiau važinės troleibusai. "Troleibusų rida mažinama 8 proc. Stengėmės neliesti grafikų per piką - ryte ir po pietų", - "Kauno dienai" sakė savivaldybės kontroliuojamos įmonės "Autrolis" direktorius Mindaugas Legas.
Jo nuomone, dėl to miestiečiams didelių problemų neturėtų kilti.
Savivaldybės sprendimu, troleibusų rida 12 proc. buvo sumažinta balandį pakeitus viešojo transporto maršrutus.
Optimizuojant miesto transporto įmones neišvengiamai teks atleisti kai kuriuos darbuotojus, mažinti jų atlyginimus. Troleibusų vairuotojai jau prabilo apie ketinimus rugpjūtį rengti įspėjamąjį streiką.
"Kol kas apie streiką ir vairuotojų atlyginimus nenoriu nieko komentuoti. Vyksta derybos su profesine sąjunga", - sakė M.Legas.
Jo teigimu, administracijos darbuotojų atlyginimai sumažinti du kartus.
Šaltinis
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=23344185
Comment
-
Kauno troleibusų vairuotojai ruošiasi streikui, valdžia - jungtuvėms
Naujasis Kauno keleivių vežimo troleibusais bendrovės "Autrolis" vadovas Mindaugas Legas stebisi profsąjungų nesupratingumu šio sunkmečio sąlygomis ir klausia, kieno interesams jos atstovauja. Jo teigimu, taupant savivaldybės lėšas, nuo balandžio 1 dienos metinė planinė rida "Autroliui" buvo sumažinta 12,2 proc. nuo pradinio plano, o nuo rugpjūčio 1-osios ji mažės dar 2,7 proc. Vairuotojams bei kitiems darbuotojams sumažėjus darbo bendrovės vadovai pasiūlė maždaug 15 proc. visiems sumažinti atlyginimus, tačiau tam pasipriešino profesinės sąjungos.
Siekdama išsaugoti darbo vietas visiems darbuotojams, bendrovė siūlė dirbti sumažintu darbo krūviu arba 1-2 dienas per mėnesį išleisti darbuotojus nemokamų atostogų, tačiau profesinė sąjunga tam irgi nepritarė.
Pasak M. Lego, dauguma darbuotojų neprieštarauja algų mažinimui, supranta, kad ekonominė krizė užklupo ne tik "Autrolį", bet ir visos Lietuvos įmones.
"Tačiau Kauno troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga ne tik nepadeda spręsti šios situacijos, bet ir trukdo vadovybei stabilizuoti padėtį ir verčia imtis vienašališkų problemos sprendimo būdų", - teigė M. Legas.
Vadovams nepavyko perkalbėti troleibusų vairuotojų profesinės sąjungos komiteto ir dėl vairuotojų dviejų valandų įspėjamojo streiko rugpjūčio 17 dieną, o nuo rugpjūčio 24 d. - neterminuoto streiko.
Profsąjungos pirmininkas Petras Balčaitis pareiškė, kad Kaune, be "Autrolio", keleivius veža ir autobusai, ir maršrutiniai taksi, ir taksi, todėl troleibusų vairuotojų streikas keleiviams neigiamų pasekmių nesukels.
"Kyla klausimas: kam iš tikrųjų atstovauja Kauno troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga? Gal kitų keleivių pervežimu užsiimančių įmonių interesams? Juk "Autrolis" troleibusų vairuotojų streiko atveju pajamas papildys ir smarkiai pensininkų, bedarbių, moksleivių, studentų kišenes patuštins maršrutiniai taksi", - sako M. Legas.
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas teigia, kad streikas šiuo laiku problemos neišspręs, o tik dar labiau gali pabloginti įmonės finansinę situaciją.
Savivaldybė šiuo laiku neturi pakankamai finansinių išteklių įmonių būklei pagerinti, todėl yra pavedusi jos valdomų įmonių valdyboms ir vadovams patiems ieškoti išeičių bei sprendimų siekiant optimizuoti įmonių veiklą.
Meras miesto tarybai rudenį taip pat siūlys imtis ryžtingų žingsnių sujungti bendroves "Autrolis" ir "Kauno autobusai". Pirminės analizės rodo, jog tai daryti ekonomiškai tikslinga.
"Europos didmiesčiuose paprastai veikia viena viešojo transporto kompanija, jungianti visų rūšių keleivių vežimo transportą. Pas mus konkuruoja dvi savivaldybės valdomos bendrovės, o savivaldybė dėl to tik patiria dar daugiau išlaidų. Neabejoju, kad bendrovių sujungimas savivaldybei leistų smarkiai sumažinti išlaidas ir efektyviau valdyti miesto viešąjį transportą", - teigia A. Kupčinskas.
Šaltinis:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=23355451
Comment
-
Troleibusai. Ar jau metas keistis?
http://www.lrytas.lt/?data=20090801&...j090801&view=2
Artūras JANČYS
LS korespondentas
2009-08-01
Pasirodo, taupyti dar yra iš ko. Nuo rugsėjo 1-osios, kai miestą užtvindys studentai ir moksleivija, sumažės troleibusų, keisis jų maršrutai. Šiaip jau nieko baisaus – jaunimas daugiau vaikščios.
O troleibusai – transporto priemonė ekologiška, bet neestetiška. Girgždanti dėžė su ūsais atrodo kvailokai.
Apskritai troleibusuose ir autobusuose derėtų įrengti ventiliaciją – ten karšta ir dvokia kaip pragare. Aišku, ne šiais sunkumų laikais, anksčiau reikėjo galvoti. Kai tik tapo aišku, kad klimatas Europoje šyla.
Mįslė, kurios įminti niekam nesiseka: kodėl valdžia ima taupyti mūsų pinigus tik tada, kai jų nebelieka? Juk pustuščių troleibusų riedėjo gerokai iki krizės. Jei tuomet būtų sumažinę, ir litų būtų sutaupyta, ir atleisti vairuotojai lengviau naujo darbo radę. O dabar jie gąsdina streiku – bet ką jais išgąsdins, vargšeliai.
Beje, miesto transporto optimizavimas irgi įdomus. Paklaustas, kurie troleibusų maršrutai nepopuliarūs, „Autrolio“ vadovas Mindaugas Legas atsakė: „Nežinau, aš šiose pareigose naujas žmogus, dar išsiaiškinsiu.“
Toks jau dabartinės miesto valdžios stilius: paskirti į atsakingas pareigas valdininką iš kitos parapijos. Kaip vyruką iš Kalvarijos – į Kauno miesto plėtros departamento direktoriaus kėdę. Tas pusę kadencijos aiškinsis, kuo skiriasi Laisvės alėja nuo Partizanų gatvės, kitą pusę, susipažinęs su miestu, imsis plėtros darbų. Bet pinigų tai plėtrai nebebus, liks tik algą pasiimti. Irgi neblogas užsiėmimas.
Comment
Comment