Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo birželio 1 d. keičiami Kauno miesto 10-ojo, 21-ojo, 28-ojo, 34-ojo, 37-ojo, 38-ojo, 43-ojo autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
    43-ojo maršruto autobusai nuo birželio 1 d. nebevažiuos į Girionis.


    Atnaujintus tvarkaraščius rasite čia >>>

    Šaltinis KaunasTrans - Kauno apskrities viešojo transporto tinklapis
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.05.25, 16:12.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Nuo šiol Kauno elektroninį bilietą galima ne tik papildyti, bet ir pasitikrinti el. bilieto galiojimo laiką (papildymo terminą) internetu www.kaunobilietas.lt

      Šaltinis KaunasTrans - Kauno apskrities viešojo transporto tinklapis
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Gegužės 30 d. keičiamas 6-ojo autobusų maršrutas Garliavoje

        2009 m. gegužės 30 d. Garliava minės savo 200-ųjų metų jubiliejų. Šventės metu bus nutrauktas transporto eismas Vytauto gatvės atkarpoje nuo J. Lukšos g. iki Stadiono ir Marijampolės gatvių sankryžos. 2009 m. gegužės 30 d. nuo 8.00 val. iki 24.00 val. 6-ojo maršruto autobusai Garliavoje važiuos iki Vytauto ir S. Lozoraičio gatvių sankryžos ir, apsisukę šioje sankryžoje, keleivius išlaipins bei įlaipins stotelėje „Naujakurių g.“. Autobusai iš stotelių išvyks pagal esamą eismo tvarkaraštį.

        Transporto skyrius
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Gal kas žinote kokios autobusu PIGIAUSIOS kainos tarp Vilniaus ir Kauno?
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Gal kas žinote kokios autobusu PIGIAUSIOS kainos tarp Vilniaus ir Kauno?
            Tarp Vilniaus ir Kauno kainų skirtumų man atrodo nėra. Manau, kad kainos beveik visų įmonių šiame maršrute vienodos, nes keleivių srautas didelis. Perkant internetu "Kautra" siūlo kainą 21,85 Lt. Traukiniu gerokai pigiau ir greičiau.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Tarp Vilniaus ir Kauno kainų skirtumų man atrodo nėra. Manau, kad kainos beveik visų įmonių šiame maršrute vienodos, nes keleivių srautas didelis. Perkant internetu "Kautra" siūlo kainą 21,85 Lt. Traukiniu gerokai pigiau ir greičiau.
              Aisšku taip ir maniau kad tokia kaina gali būti.. O gal žinote ar gerai užkraunami autobusai tokiom kainomis vežiojant? Gal teko važiuoti..
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Tarp Vilniaus ir Kauno kainų skirtumų man atrodo nėra. Manau, kad kainos beveik visų įmonių šiame maršrute vienodos, nes keleivių srautas didelis. Perkant internetu "Kautra" siūlo kainą 21,85 Lt. Traukiniu gerokai pigiau ir greičiau.
                19,40 Lt už naują traukinį nėra gerokai pigiau (nuolaidų neskaičiuojant). Šiaip visokie Šakių autobusų parko ir panašių autobusai būna litu ar pora pigesni už Kautros standartinę kainą, o pigiausiai veža iš autobusų turbūt rusai reisu Kaliningrad-Baranoviči (tiesa seniai važiavau, praėjusią vasarą - buvo 17 Lt kai kituose jau 20 siekė).
                kaip?

                Comment


                  Kaip kuriomis valandomis, kaip ir mieste, yra piko valandos, tik kiek kitokiu metu. O žiūrint vidutiniškai tai ekspresai iš Kauno išvažiuoja pusėtinai pripildyti. O ne ekspresai Kaune užpildomi mažai, bet pakeliui prirenka žmonių. Jei žmonių būtų mažiau, tai autobusai iš Kauno nekursuotų kas 20-30 min. kaip dabar ir kaina būtų mažesnė.
                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  19,40 Lt už naują traukinį nėra gerokai pigiau (nuolaidų neskaičiuojant). Šiaip visokie Šakių autobusų parko ir panašių autobusai būna litu ar pora pigesni už Kautros standartinę kainą, o pigiausiai veža iš autobusų turbūt rusai reisu Kaliningrad-Baranoviči (tiesa seniai važiavau, praėjusią vasarą - buvo 17 Lt kai kituose jau 20 siekė).
                  Na kam naujas, jei su senesniu pigiau Mąstykim studentiškai O dėl baltarusių tai tikrai jie pigiai veža, bet ir autobusai susenę.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.05.26, 13:54.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    O kur jie pakeliui keleivių daugiausiai prirenka? kokiose miestuose? Vievyje? ar visokiose stotelese autostradoje? O kaip manote ar galima pelningai dirbti vežant žmones po 15 lt (būnant apie 50 - 75 % užpildymui?)?
                    P.s. gal ir nekokie klausimai, bet man reikia, nes darau ekonomikos darba - plana (Įmones sukūrimo planą.)
                    Tai va pasirinkau autobusų įmonę.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      O kur jie pakeliui keleivių daugiausiai prirenka? kokiose miestuose? Vievyje? ar visokiose stotelese autostradoje? O kaip manote ar galima pelningai dirbti vežant žmones po 15 lt (būnant apie 50 - 75 % užpildymui?)?
                      P.s. gal ir nekokie klausimai, bet man reikia, nes darau ekonomikos darba - plana (Įmones sukūrimo planą.)
                      Tai va pasirinkau autobusų įmonę.
                      Tarpmiestiniai maršrutai visada pelningesni nei rajono ar juo labiau miesto.
                      Esu ir aš vidurinėje mokykloje daręs įmonės kūrimo projektą matematikai. Tada nuėjau į skelbimų tinklapius, susiradau autobusų kainas, išsiaiškinau vairuotojų kainas. Nusimanančių išklausinėjau kiek galėtų tas autobusas ryti kuro ir kiek turėtų kainuoti jo išlaikymas (priežiūra ir taisymas), dar reikia apmąstyti, kiek įmonėje dirbtų darbuotojų ir administracijos sudėtis kokia... Šiaip tai 50-75 proc. užpildymas vargu ar būtų. Realiau gal 50-65 proc. Nors ir dabar su didesnėm kainom užpildymas iš akies žiūrint 30-55 proc.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        O kur jie pakeliui keleivių daugiausiai prirenka? kokiose miestuose? Vievyje? ar visokiose stotelese autostradoje? O kaip manote ar galima pelningai dirbti vežant žmones po 15 lt (būnant apie 50 - 75 % užpildymui?)?
                        P.s. gal ir nekokie klausimai, bet man reikia, nes darau ekonomikos darba - plana (Įmones sukūrimo planą.)
                        Tai va pasirinkau autobusų įmonę.
                        Tai aisku, kad apsimoketu, cia is pirmo zvilgsnio matosi. Gi paskaiciuok su tokiu uzpildymu kiek pinigu per reisa paimtum. O siaip tai kainos nelogiskos, nu kaip gali buti kelione autobusu prakstiskai tiek pat kiek vaziuojant vienam su savo automobiliu (ne paciu rajausiu) ?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Tai aisku, kad apsimoketu, cia is pirmo zvilgsnio matosi. Gi paskaiciuok su tokiu uzpildymu kiek pinigu per reisa paimtum. O siaip tai kainos nelogiskos, nu kaip gali buti kelione autobusu prakstiskai tiek pat kiek vaziuojant vienam su savo automobiliu (ne paciu rajausiu) ?
                          Tai tave, kolega, taip pat skatinu logiškai pamąstyt. Ar tikrai būtų užpildymas iki 75 proc.? Tai iš piršto laužtas skaičius (spėjimas), be jokių apskaičiavimų.

                          KASKAS, jei užsiimčiau atlikti tokį projektą, tai nepatingėčiau geru oru Kaune ar Vilniuje autobusų stoty pasėdėt keletą valandų ir pažiūrėt koks yra šiame maršrute keleivių srautas.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            as atsakiau i klausima ar butu pelningas marsrutas jei uzpildymas butu 50-75%, o ne i klausima ar marsrutas butu uzpildytas 50-75%

                            Comment


                              O zvelgiant i tai ar imanomas uzpildymas - tai isivaizduoju jei kaina bus 15LT tai bus dauguma klientu nusiurbiama is visu kitu reisu, kur kaina kokia 20-23+
                              Taip, kad lyginti dabartini uzpildyma ir sita teorini uz 15LT neimanoma, nes sitas butu zenkliai labiau uzpildytas

                              Comment


                                Kaune dar Savanoriu prospekte prilipa keleiviu, net ir ekspresai berods ilaipina (isskyrus mikroautobusu). Siaip tai 100 proc. uzpildymas (ne mikroautobusui) - retas atvejis, nebent pries sventes, penktadieniais ir sekmadieniais pavakary, kai studentai vaziuoja.
                                Manau, kad tarp Vilniaus ir Kauno yra per daug autobusu. As neiskaitau tu marsrutu, kurie vaziuoja per Kauna i Vilniu ar i savo miesta, kaip kad Sakiai, Taurage ir pan. Ir negali buti didelio uzpildymo, jei autobusai vaziuoja kas 10-15-20 min. Juk ne miesto marsrutas. Manau, kad pakaktu kas pusvalandi -40 min isvykstanciu greituju autobusu, kurie nestotu niekur, arba stotu 2-3 stotelese (Elektrenuose, Vievyje dar kokioje vienoje).

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Tai tave, kolega, taip pat skatinu logiškai pamąstyt. Ar tikrai būtų užpildymas iki 75 proc.? Tai iš piršto laužtas skaičius (spėjimas), be jokių apskaičiavimų.

                                  KASKAS, jei užsiimčiau atlikti tokį projektą, tai nepatingėčiau geru oru Kaune ar Vilniuje autobusų stoty pasėdėt keletą valandų ir pažiūrėt koks yra šiame maršrute keleivių srautas.
                                  Tai reikes turbut ir nuvaziuoti i Vilniaus autobusu stoti, pasiziureti keleiviu srautus.

                                  Zinoma taip, jei laikyti 15lt kaina ir parduoti didziaja dali biletu i ateiti... tai uzsipildytu laisvai, nuviliojant nuo kitu autobusu keievius, bet ilgai tai netruktu, nes kitos kompanijos kaip mat sureguotu, kaip i kainu kara, ir nuleistu.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Tai reikes turbut ir nuvaziuoti i Vilniaus autobusu stoti, pasiziureti keleiviu srautus.

                                    Zinoma taip, jei laikyti 15lt kaina ir parduoti didziaja dali biletu i ateiti... tai uzsipildytu laisvai, nuviliojant nuo kitu autobusu keievius, bet ilgai tai netruktu, nes kitos kompanijos kaip mat sureguotu, kaip i kainu kara, ir nuleistu.
                                    O dar kitas zingsnis butu - sumazinti marsrutu skaiciu tarp Vilniaus ir Kauno. Negi apsimoka leisti du mikorautobusus kas 15 min. jei galima paleisti viena autobusa kas 30 min. Kuro sutaupoma autobuso atveju. O vairuotojo darbas turbut nieko nekainuoja? Tik dusmanus pripjauti reiktu, nes ju padaugetu.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O dar kitas zingsnis butu - sumazinti marsrutu skaiciu tarp Vilniaus ir Kauno. Negi apsimoka leisti du mikorautobusus kas 15 min. jei galima paleisti viena autobusa kas 30 min. Kuro sutaupoma autobuso atveju. O vairuotojo darbas turbut nieko nekainuoja? Tik dusmanus pripjauti reiktu, nes ju padaugetu.
                                      Taip nebus, kad pakeisti mikroautobusiukus i autobusus, nes juk dirba ne dvi ir ne trys imones uzsiimancios keleiviu vezimu, o kur dar kitos autobusu kompanijos, ir visokie "dusmanai"...
                                      Beje kyla klausimas, o jei esi uzregistraves keleiviu vezimo imone ir moki mokescius, bet vezi keleivius mikroautobusu, tai cia butu dusmanas tas vairuotojas?
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Taip nebus, kad pakeisti mikroautobusiukus i autobusus, nes juk dirba ne dvi ir ne trys imones uzsiimancios keleiviu vezimu, o kur dar kitos autobusu kompanijos, ir visokie "dusmanai"...
                                        Beje kyla klausimas, o jei esi uzregistraves keleiviu vezimo imone ir moki mokescius, bet vezi keleivius mikroautobusu, tai cia butu dusmanas tas vairuotojas?

                                        Na, pravaziuojancius per Kauna atmeskim. Tarp Vilniaus ir Kauno veza tik "Kautra", "TOKS" ir "Transrevis".
                                        O esant konkurencijai, kai kas gali ir neatlaikyti. Tas pats "Transrevis" veza ir mikroautobusais ir autobusais.
                                        Dusmanai - problema. Dusmanai dabar turi licencijas vezti keleivius uzsakomaisiais reisais. Visisku nelegalu kazin ar belike. Taciau dusmanai keleivius renka nelegaliai, o veza pazeisdami istatymu normas. T.y. nesudaro keleiviu sarasu, neveda buhalterines apskaitos - kas yra butina bet kokiai imonei. Tiksliau - jie veda fiktyvia apskaita.

                                        Tik jau baisiai nukrypom nuo temos.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Na, pravaziuojancius per Kauna atmeskim. Tarp Vilniaus ir Kauno veza tik "Kautra", "TOKS" ir "Transrevis".
                                          O esant konkurencijai, kai kas gali ir neatlaikyti. Tas pats "Transrevis" veza ir mikroautobusais ir autobusais.
                                          Na kodėl? Pravažiuojančių yra ir ne vienas kitas, bet bent 10 per dieną šiame maršrute, tarp pravažiuojančių yra Šakių AP, Šilalės AP, Šilutės AP, Minsko AP Nr. 2, Jurbarko AP. Jei ne pravažiuojančių gausa, visiškai tikiu, kad "Kautra" su "Transrevis", kaip monopolininkai maršrute, užsiplėštų dar didesnes kainas.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X