Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Iš tavo maršruto sprendžiant tai užmiršai Stotį-Tunelio-Kovo 11 O tai ir pusės Dainavos, Petrašiūnų, Šančių ir t.t. gyventojų reikmė.
    Siūlau ŠIOJE TEMOJE pasiūlyti geresnių variantų
    Patikėk, Baršausko g. neužmiršau, tiesiog jei planuojamas naktinis autobusų maršrutas, tai jį reikia leisti pro KTU studentų miestelį (Vydūno al.) ir pro Šilainius, tokiu atveju neįmanoma suorganizuot maršrutą, kad jis važiuotų ir Baršausko g., pro stotį įmanoma, bet tai būtų per brangus siukiojimasis zigzagais.
    Siūlydamas troleibusų maršrutus, jau Šilainių ir Vydūno al. įtraukti negalėjau, už tai aprėpta stotis ir Baršausko g.

    Kadangi siūlomas tik vienas maršrutas su tik viena transporto priemone, todėl turi būti renkamasis toks variantas, kad apimtų daugiau gyventojų turinčias vietas.
    Petrašiūnai ir Šančiai tuo nepasižymi ir naktimis transportui ten važiuoti nesaugu, nes tai gan mėgstančių "paūžti" mikrorajonai, kur gali nukentėti troleibusas ar autobusas (vairuotojas taip pat). Be to, jei maršrutas būtų planuojamas pro Petrašiūnus, Šančius, tada arba nebūtų aprėpta Baršausko g., arba nebūtų įmanoma suorganizuoti važiavimo į Vydūno al.
    Bet pagrindinis faktorius - daug nuostolingų kilometrų - Petrašiūnai ir Šančiai naktiniu naudotųsi taip pat kaip ir Raudondvario pl. Koreguojant naktinių troleibusų maršrutus po Vilijampolės tilto atidarymo, S nebevažiavo iki Kaniūkų, nes tai neapsimokėjo.

    Pro Dainavą važiuotų visi troleibusų ir autobusų variantai (Krėvės arba Taikos pr., Pramonės pr., dalimi Kovo 11-osios g.).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.07, 11:21.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      įtariu, kai pabranginus bilietus jų bus nuperkama dar mažiau, tuomet po poros mėnesių miesto taryba vėl rinksis kelti bilietų kainas 10proc. Kol galiausiai nuolatinis kainuos kokius 150, ir bus perkami tik lengvatiniai su 80proc nuolaida.

      Comment


        Amiko, manau prie pasiūlymų dėl eSo, vertėjo pasiūlyti padaryti mokama, tarkim po 2LT, ir nuolatinį padaryti kokiais 5lt brangesnį(su galimybe važiuot naktį).
        I love INNUENDO!

        Comment


          Parašė Vilius Rodyti pranešimą
          Amiko, manau prie pasiūlymų dėl eSo, vertėjo pasiūlyti padaryti mokama, tarkim po 2LT, ir nuolatinį padaryti kokiais 5lt brangesnį(su galimybe važiuot naktį).
          Panašiai ir pasiūlyta
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Patikėk, Baršausko g. neužmiršau, tiesiog jei planuojamas naktinis autobusų maršrutas, tai jį reikia leisti pro KTU studentų miestelį (Vydūno al.)
            Nuo Baršausko g. iki Studentų g. bendrabučių paeiti tereikia 5 minutes, iki bendrabučių "trijulės" prie ąžuolyno ne daugiau 15
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
              Nuo Baršausko g. iki Studentų g. bendrabučių paeiti tereikia 5 minutes, iki bendrabučių "trijulės" prie ąžuolyno ne daugiau 15
              Vydūno al. daugiau suinteresuotų keleivių nei Baršausko g.
              Kaip ten bebūtų, yra 2 pasiūlymai su Baršausko g. ir 2 pasiūlymai su Vydūno al.
              Nors vis tiek "nujaučiu", kad bus pasirinktas troleibuso maršrutas
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                Nuo Baršausko g. iki Studentų g. bendrabučių paeiti tereikia 5 minutes, iki bendrabučių "trijulės" prie ąžuolyno ne daugiau 15
                bėgant?
                Arčiau nuo centro pėškom nueiti iki trijulės, negu nuo studentų/Baršausko

                Comment


                  Jei būtų nuspręsta, kad važiuos autobusas, tada tikrai geriau būtų Vydūno alėja važiuoti. Pusmetį teko gyventi Baršausko g. prie pat MOLO, tai ten keleivių srautas naktį tikrai mažas. Ten pensininkų rajonas. O jei važiuotų Vydūno alėja, A.Baranausko g. ir suktų į Taikos pr., tai būtų aptarnaujami praktiškai visi KTU bendrabučiai, nes nuo Taikos galima paeiti ir iki Pašilės g. Ten viskas prie pat
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Malonu, kad pradedat suprast
                    Tai ką, studentai, jei ketvirtadienį Miesto Taryba nuspręs kelti kainas, mokėsime nebe 13,8 Lt, bet 18,4 Lt už e. bilieto papildymą mėnesiui.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Malonu, kad pradedat suprast
                      Tai ką, studentai, jei ketvirtadienį Miesto Taryba nuspręs kelti kainas, mokėsime nebe 13,8 Lt, bet 18,4 Lt už e. bilieto papildymą mėnesiui.
                      Ahą, mokėsime, o kadangi suaugę jau autobusais ir troleibusais nebesinaudos, tai mes cigaretėmis ir mobiliakais mielai dalinsimės su tais, kurių bijo net kontrolieriai

                      Comment


                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                        įtariu, kai pabranginus bilietus jų bus nuperkama dar mažiau
                        Ta pati norejau ir rasyt... Turetu dar sumazet transporto populiarumas bei tup paciu neaisku ar pakeltos kainos kompensuos visa ta bilieteliu kiekio sumazejima.... Teks vel kelt..... O tada vel.... ir vel....ir vel.... kol kainuos 4LT ir bus nuperkami 3 bilieteleliai per diena Tada vel...

                        Comment


                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                          14-asis irgi egzotiškas buvo, LAZ'as kursuodavo iki pat maršruto uždarymo ~2000 metais
                          O ten buvo fantastiskas marsrutas
                          Ziema jame labai silta budavo, tai ziauriai nesinoredavo islilpti, o ilipti tai fantastika budavo
                          Beje jis kiek atsimenu gana smarkiai dubliuodavo 39 marsruta.
                          Jei neklystu tuo paciu marsrutu 14 dar budavo tokie mazi mikroautobusiukai (tais laikais tai ispudingi - nauji lyg buvo)

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Ta pati norejau ir rasyt... Turetu dar sumazet transporto populiarumas bei tup paciu neaisku ar pakeltos kainos kompensuos visa ta bilieteliu kiekio sumazejima.... Teks vel kelt..... O tada vel.... ir vel....ir vel.... kol kainuos 4LT ir bus nuperkami 3 bilieteleliai per diena Tada vel...
                            Dar reikia neuzmirsti, kad Vyriausybe zada "apkarpyti" lengvatininku sarasus ir lengvatas. Tiketina, kad 80 proc. lengvatos isviso neliks.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dar reikia neuzmirsti, kad Vyriausybe zada "apkarpyti" lengvatininku sarasus ir lengvatas. Tiketina, kad 80 proc. lengvatos isviso neliks.
                              Liks. Bijotų panaikinti, nes tai būtų labai nepopuliarus politinis sprendimas.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Liks. Bijotų panaikinti, nes tai būtų labai nepopuliarus politinis sprendimas.

                                Kodel nepopuliarus? O kokias gi lenvatas ir kokiems keleiviams naikinti?
                                Didziausios socialines grupes - studentai, pensininkai ir invalidai. Visokie nukenteje nuo agresijos sausio 13-aja ar tremtiniai sudaro palyginti maza skaiciu asmenu. Taip pat tikrai nemanau, kad naikintu lengvatas tremtiniams ar sausio 13-osios auku seimu nariams ir pan. Todel tiketina, jog gali palikti tik viena lengvatu rusi - 50 proc. nuolaida. Panaikinti lengvatas studentams vasaros atostogu metu. Galbut is viso nurezti lengvatas neigaliesiems, kuriu darbingumasi, pavyzdziui, yra 90 ar 80 proc. Juk buvo laikai, kai tuomet dar I grupes invalidai ir juos lydintys asmenys is viso nemokejo uz kelione. Bet vis delto apmokestino ir jiems kelione. O del studentams taikomos 80 proc. nuolaidos Vyriausybe gali per daug nesvyruoti - moksla ir taip (kad ir kaip ziuretum i reforma) is esmes apmokestins...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kodel nepopuliarus? O kokias gi lenvatas ir kokiems keleiviams naikinti?
                                  Didziausios socialines grupes - studentai, pensininkai ir invalidai. Visokie nukenteje nuo agresijos sausio 13-aja ar tremtiniai sudaro palyginti maza skaiciu asmenu. Taip pat tikrai nemanau, kad naikintu lengvatas tremtiniams ar sausio 13-osios auku seimu nariams ir pan. Todel tiketina, jog gali palikti tik viena lengvatu rusi - 50 proc. nuolaida. Panaikinti lengvatas studentams vasaros atostogu metu. Galbut is viso nurezti lengvatas neigaliesiems, kuriu darbingumasi, pavyzdziui, yra 90 ar 80 proc. Juk buvo laikai, kai tuomet dar I grupes invalidai ir juos lydintys asmenys is viso nemokejo uz kelione. Bet vis delto apmokestino ir jiems kelione. O del studentams taikomos 80 proc. nuolaidos Vyriausybe gali per daug nesvyruoti - moksla ir taip (kad ir kaip ziuretum i reforma) is esmes apmokestins...
                                  Na, per daug į tai kol kas nesigilinau, todėl nelabai noriu ginčytis ir ką nors įrodinėt kai pats nenusimanau Bet esu optimistiškai nusiteikęs ir manau, kad 80 proc. nuolaidos nenaikins, nebent tik sumažins iki 70 ar 65 proc. nuolaidos.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Na, per daug į tai kol kas nesigilinau, todėl nelabai noriu ginčytis ir ką nors įrodinėt kai pats nenusimanau Bet esu optimistiškai nusiteikęs ir manau, kad 80 proc. nuolaidos nenaikins, nebent tik sumažins iki 70 ar 65 proc. nuolaidos.
                                    Iki rinkimu tikrai nieko nekeis.

                                    Comment


                                      Ką gi, bilietų kainos Kaune padidintos ir įsigalios nuo gegužės mėn. Pats Tarybos posėdyje dalyvavau, apie pusė narių buvo už ir apie pusė pasisakė prieš, diskusijos virte virė ir Tarybos nariai kiek nusikalbėdami į šonus diskutavo beveik pusantros valandos. Galiausiai užsiregistravo 23 nariai ir iš jų 65 proc. sutiko kelti viešojo transporto kainą.

                                      Viešojo transporto bilietai pabrangs (kaunodiena.lt)

                                      Kaune nuo gegužės brangs viešojo transporto bilietai (delfi.lt)

                                      Sprendimas priimtas – bilietai Kaune pabrango (15min.lt)
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.09, 16:11.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Ką gi, bilietų kainos Kaune padidintos ir įsigalios nuo gegužės mėn. Pats Tarybos posėdyje dalyvavau, apie pusė narių buvo už ir apie pusė pasisakė prieš, diskusijos virte virė ir Tarybos nariai kiek nusikalbėdami į šonus diskutavo beveik pusantros valandos. Galiausiai užsiregistravo 23 nariai ir iš jų 65 proc. sutiko kelti viešojo transporto kainą.

                                        Viešojo transporto bilietai pabrangs (kaunodiena.lt)

                                        Kaune nuo gegužės brangs viešojo transporto bilietai (delfi.lt)

                                        Sprendimas priimtas – bilietai Kaune pabrango (15min.lt)
                                        Dabar užtenka, kad šis ekonimiškas skaičiavimas sugriūtų kaip kortų namelis, jei kas ketvirtas ar penktas vėl atsisakytų važiuoti viešuoju transportu (kas visai realu, jei nuolatinis nuo 60lt pakils iki 80 lt). Kas toliau, vėl didins kainas? Absurdas. Ekonomistai didieji...Jau nuo kito mėnesio aš nesiruošiu pirkti Viešo transporto nuolatinio, nes neapsimoka...
                                        o Kaunas tuoj taps Lvovu ar Timošoara, kur sunaikinta viešojo transporto sistema. Vėl duodamas žalias signalas mikriukams, asmeniniams transportui ir dviračiui (kas yra gerai, bet abejoju ar daug tokių drąsių pasirodys, kai į gatves išlįs gasdinti mikriuko vairuotojai ir jauni "pacanėliai").
                                        Paskutinis taisė tivoli; 2009.04.09, 16:48.
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                          Dabar užtenka, kad šis ekonimiškas skaičiavimas sugriūtų kaip kortų namelis, jei kas ketvirtas ar penktas vėl atsisakytų važiuoti viešuoju transportu (kas visai realu, jei nuolatinis nuo 60lt pakils iki 80 lt). Kas toliau, vėl didins kainas? Absurdas. Ekonomistai didieji...Jau nuo kito mėnesio aš nesiruošiu pirkti Viešo transporto nuolatinio, nes neapsimoka...
                                          o Kaunas tuoj taps Lvovu ar Timošoara, kur sunaikinta viešojo transporto sistema. Vėl duodamas žalias signalas mikriukams, asmeniniams transportui ir dviračiui (kas yra gerai, bet abejoju ar daug tokių drąsių pasirodys, kai į gatves išlįs gasdinti mikriuko vairuotojai ir jauni "pacanėliai").
                                          Turetu ir mikroautobusu bilietus branginti iki 2.5 Lt. Dabar berods 2 Lt kainuoja (Kaune as jais nesinaudoju, tai ir tikslios kainos nezinau).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X