Parašė Himleris
Rodyti pranešimą
Patikėk, Baršausko g. neužmiršau, tiesiog jei planuojamas naktinis autobusų maršrutas, tai jį reikia leisti pro KTU studentų miestelį (Vydūno al.) ir pro Šilainius, tokiu atveju neįmanoma suorganizuot maršrutą, kad jis važiuotų ir Baršausko g., pro stotį įmanoma, bet tai būtų per brangus siukiojimasis zigzagais.
Siūlydamas troleibusų maršrutus, jau Šilainių ir Vydūno al. įtraukti negalėjau, už tai aprėpta stotis ir Baršausko g.
Kadangi siūlomas tik vienas maršrutas su tik viena transporto priemone, todėl turi būti renkamasis toks variantas, kad apimtų daugiau gyventojų turinčias vietas.
Petrašiūnai ir Šančiai tuo nepasižymi ir naktimis transportui ten važiuoti nesaugu, nes tai gan mėgstančių "paūžti" mikrorajonai, kur gali nukentėti troleibusas ar autobusas (vairuotojas taip pat). Be to, jei maršrutas būtų planuojamas pro Petrašiūnus, Šančius, tada arba nebūtų aprėpta Baršausko g., arba nebūtų įmanoma suorganizuoti važiavimo į Vydūno al.
Bet pagrindinis faktorius - daug nuostolingų kilometrų - Petrašiūnai ir Šančiai naktiniu naudotųsi taip pat kaip ir Raudondvario pl. Koreguojant naktinių troleibusų maršrutus po Vilijampolės tilto atidarymo, S nebevažiavo iki Kaniūkų, nes tai neapsimokėjo.
Pro Dainavą važiuotų visi troleibusų ir autobusų variantai (Krėvės arba Taikos pr., Pramonės pr., dalimi Kovo 11-osios g.).
Comment