Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąZinot mechanikam, kad pakeistu laiku pakeistu antifreeza/tosola..
Čia tam, kad nakčiai išleistų vandenį iš sistemos, nes jei bus šaltukas užšals ir ryte neužkurs, be to aušinimo sistemai gali būti šakės
Comment
-
Sutrumpėję maršrutai verčia jaustis užmirštais
Kauno autobusai nuo vakar nežsuka į kai kuriuos priemiesčius. Tai šokiravo pakaunės, ypač Kleboniškio, gyventojus.
Laukė nemaloni staigmena
Kleboniškio gyventojai apstulbo vakar nesulaukę, kada iki gyvenvietės atvyks 27-ojo maršruto autobusas. Išgirdę, kad šio marštuto autobusas į Kleboniškį neužsuks, vietos gyventojai piktinosi tokiu sprendimu. Jie guodėsi, kad šis autobusas daugeliui buvo tarsi tiltas, jungiantis gyventojus su miestu. Pasak Kleboniškio gyventojų, likęs vienintelis 13-ojo maršruto autobusas situacijos neišgelbės.
kaunodiena.lt
Šioje situacijoje matau daug kaltės ir iš pačių gyventojų.
Pirmiausia, "Kauno autobusai", norėjo mažinti 13-ojo maršruto reisų skaičių į Kleboniškį, o 27-as būtų keistas nežymiai. Buvo kalbėta su gyventojais ir siūlyta jiems nuspręsti, kurį iš dviejų maršrutų smarkiau apkarpyti. Kadangi nesutiko nei su vienu, tai įmonė nusprendė pati.
Antra, žmonės skuba piktintis tada, kai jau įsigalioję tvarkaraščiai. Nors iki jų įsigaliojimo dvi savaites apie pakeitimus buvo rašoma dienraščiuose "Kauno diena" ir "15 min.", taip pat pranešta internete ne viename tinklapyje ir portaluose. Tada, kai ėmė sklisti naujienos, ir reikėjo kreiptis. O toks reiškimasis pirmiausia per žiniasklaidą, manau yra neetiškas būdas "gąsdinti" arba tiesiog naivus tikėjimasis, kad žurnalistai už gyventojus išspręs problemą.
Tiesa, tokiam 27-ojo maršruto pakoregavimui aš nepritariau, nes pasisakiau už kai kurių 13-ojo reisų naikinimą arba trumpinimą iki pilies.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPraeitą savaitę važiavau Scania senu, tai ant priekinio stiklo buvo užsirašęs "Aušinimo sistemoje vanduo". Įdomu, koks to tikslas ir kam tai reikalinga žinot keleiviams?
Kazin ar cia zinute keleiviams. Greiciau tai jau saltkalviu palikta zinute vairuotojui,kad neuzmirstu isleisti vandens ,jei bus salciai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąįdedu n metų Kauno žemėlapio
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKad cia itariu zemelapis is 1996 metu telefonu knygos, tai kokia dabar nauda is jo?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDėl istorijos Vis gi įdomu kaip atrodė maršrutai tais laikais...
ps. dar pries kazkiek metu Vilniaus ir Kauno zemelapiuose paisydavau isivaizduojamas metro linijas.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKeista, kad tave net iki tokio lygio domina ne tik savo miesto(kaip suprantu) marsrutai. Man asmeniskai, kas liecia viesaji transporta, is nesavo miesto idomu buna nebent metro linijas zemelapiuose patyrinet.
ps. dar pries kazkiek metu Vilniaus ir Kauno zemelapiuose paisydavau isivaizduojamas metro linijas.Paskutinis taisė Mettal; 2009.04.06, 09:14.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDeja ar ne deja, bet taip jau yra . Be to šioje temoje buvo nemažai klausimų kaip važiavo toks ar anoks maršrutas jį paleidus, kaip jis keitėsi. O mano patalpintose schemose yra autobusų maršrutai iki jų reorganizacijos ir sujungimų. Be to yra tokios egzotikos, kaip 31, 32, 42 maršrutai...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDeja ar ne deja, bet taip jau yra . Be to šioje temoje buvo nemažai klausimų kaip važiavo toks ar anoks maršrutas jį paleidus, kaip jis keitėsi. O mano patalpintose schemose yra autobusų maršrutai iki jų reorganizacijos ir sujungimų. Be to yra tokios egzotikos, kaip 31, 32, 42 maršrutai...
Šiuo laikotarpiu buvo daugiausia autobusų maršrutų, kurių tinklas aprėpė visą miestą. Laikui bėgant vyko įvairios trasų korekcijos, maršrutų naikinimai. Dabar sunku būtų įsivaizduoti senąjį 3 - ojo maršrutą "Klinikos - 3 -oji ligioninė" arba 37 - ojo "Kauno pilis - Jotvingių g." , kuriais važinėjo sudvejinti autobusai Ikarus 280.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąŽvelgiant šiandien į šią transporto schemą galima pasakyti, kad tas laikas buvo autobusų klestėjimo metas, kol neatsirado privatūs maršrutiniai taksi, kurie perėmė keleivius.
Šiuo laikotarpiu buvo daugiausia autobusų maršrutų, kurių tinklas aprėpė visą miestą. Laikui bėgant vyko įvairios trasų korekcijos, maršrutų naikinimai. Dabar sunku būtų įsivaizduoti senąjį 3 - ojo maršrutą "Klinikos - 3 -oji ligioninė" arba 37 - ojo "Kauno pilis - Jotvingių g." , kuriais važinėjo sudvejinti autobusai Ikarus 280.
1. Smarkiai pabrangusio kuro.
2. Keleivių noro, kad maršrutai būtų kuo ilgesni (patogiau pasiekti vietą be persėdimų).
3. Keleiviai įsigijo nuosavus automobilius.
Maršrutai, kurie ir tada buvo nuostolingi, dabar yra supernuostolingi, nes tada kuras buvo pigesnis, atlyginimai buvo mažesni ir keleivių buvo daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąBet autobuso kiek prisimenu irgi 30 min laukt reikedavo..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą31 tiek pats buvo egzotiskas, tiek juo vaziavo gana egzotiskas autobusas„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Šiandien kažkaip užkliuvo už akių tokis dalykas: Prie Girstučio 6 ir 7 vienas paskui kitą į Partizanų. Nu gerai, tarkim pikas, išsimušė iš grafiko. Užmetu akį į grafiką: taip ir turi būt. Vienas 16.12 kitas 16.13. Na gerai, gal 6 derino su 1. Įsijungiu grafikus palyginimui: Vaidoto gatvė: 1. 15.42, 6: 15.44. Toks derinimas nelabai aš suprantu, ir iš viso prie pirmo derinti nėra prasmės, nes dažnas kaip triušio tam tikras veiksmas pavasarį. Galit patys pasižiūrėt jei netikit. Paskui lygiai taip pat pamačiau iš Partizanų važiuojančius 6 ir 7 vieną paskui kitą, pagal grafiką turi būti 3 min intervalas tarp jų. Kodėl ne kokios 7 minutės, kad kompensuotų laukimo laiką į abi puses? Tai vat, ponai, kaip jie atsižvelgė į mūsų pasiūlymus suderinti tvarkaraščius. Dar įdomu kas padaryta su 15 ir 3, bet jau neturiu laiko.
Comment
Comment