Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Labai džiugu! Gal kas gali parašyti būtent jos valstybinį numerį, nes lyg tai spalvos jos kitokios, nei tos, kuri stovėjo parke - nėra dar mėlynos juostos.
    Valstybinis numeris VKA 193, spalvos kitokios, matyt perdažyta. Mėlynas juostas dažė ant autobusų kažkur 2000 - 2004 metais, paskutiniai Ikarus taip pat jų neturėjo, buvo perdažyti. Kai kurios Karosa B732 dar važinėja su senomis apsilupusiomis juostomis.

    Trejų metų senumo fotografija, Ikarus 280 su jau neegzistuojančio, 8 - ojo maršruto "2 - oji ligoninė - Šiaurės pr.", lentele:

    Comment


      Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
      Kaune vėl važinėja Karosa B741

      Atvaizdas
      Gal matei kelintu maršrutu važinėjo šis Karosa? Aš jį mačiau vakar ties Griunvaldo stotele, tik nesugebėjau įžiūrėti numerio. Gal 23, 35 ar 39?
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Į Petrašiūnus pirmasis pradėjo važiuoti 4-asis troleibusų maršrutas. Rodos, šioje temoje kažkam apie tai jau yra atsakyta.
        hehe nezinojau, kad klausimas koks pirmas troleibusas atvaziavo i Petrasiunus yra toks populiarus

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Gal matei kelintu maršrutu važinėjo šis Karosa? Aš jį mačiau vakar ties Griunvaldo stotele, tik nesugebėjau įžiūrėti numerio. Gal 23, 35 ar 39?
          Vakar ir antradienį važiavo 36, tik ne visą dieną, t.y. tik piko metu.

          Comment


            Vakar butent vazinejo 36, o siap vazineja dazniausiai 23.. Buvo jis beveik 2 metus prastovejes, netgi nurasytas, po to vis delto atliktas kapitalinis remontas.. Vakar kaip tik buvau prie parko, padariau keleta nuotrau, veliau gal idesiu..

            Comment


              Parašė Raivo Rodyti pranešimą
              Valstybinis numeris VKA 193, spalvos kitokios, matyt perdažyta. Mėlynas juostas dažė ant autobusų kažkur 2000 - 2004 metais, paskutiniai Ikarus taip pat jų neturėjo, buvo perdažyti. Kai kurios Karosa B732 dar važinėja su senomis apsilupusiomis juostomis.

              Trejų metų senumo fotografija, Ikarus 280 su jau neegzistuojančio, 8 - ojo maršruto "2 - oji ligoninė - Šiaurės pr.", lentele:

              Atvaizdas
              Mane domintų būtent tos Karosos, kuri yra nuotraukoje, numeriai, nes kaip sakiau, jos spalvos kitokios, o kad ją dažė, tai man sunku patikėti. Būtų tada visą raudoną padarę.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Mane domintų būtent tos Karosos, kuri yra nuotraukoje, numeriai, nes kaip sakiau, jos spalvos kitokios, o kad ją dažė, tai man sunku patikėti. Būtų tada visą raudoną padarę.
                Šiandien užsukau pažiūrėti būtent šio autobuso, kadangi jis stovėjo nelabai patogioje vietoje fotografavimui, tai vaizdinio įrodymo pateikti negaliu. Valstybiniai numeriai VKA 193, garažo numeris 2192, buvo su 36 - ojo maršruto lentele. Raudonai Karosų nedažo "Kauno autobusai", perdažomi tokia pačia spalvų komponuote kaip ir originaliai, tiesa yra du vienspalviai Karosa B732, raudonas VKA 162, Nr. 1053 ir mėlynas VKA 159, Nr. 1073, tokios spalvos parinktos suderinus su reklamų, kurios buvo ant šių autobusų, užsakovais.
                Paskutinis taisė Raivo; 2009.03.15, 00:07.

                Comment


                  Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                  Šiandien užsukau pažiūrėti būtent šio autobuso, kadangi jis stovėjo nelabai patogioje vietoje fotografavimui, tai vaizdinio įrodymo pateikti negaliu. Valstybiniai numeriai VKA 193, garažo numeris 2192, buvo su 36 - ojo maršruto lentele. Raudonai Karosų nedažo "Kauno autobusai", perdažomi tokia pačia spalvų komponuote kaip ir originaliai, tiesa yra du vienspalviai Karosa B732, raudonas VKA 162, Nr. 1053 ir mėlynas VKA 159, Nr. 1073, tokios spalvos parinktos suderinus su reklamų, kurios buvo ant šių autobusų, užsakovais.
                  Dar parke stovi numesta i patvori 1030, taipogi buvo perdazyta atgal i balta-raudona.. O dazinejimai atgal be melynos juostos grazinti kazkur 2002 pavasari

                  Comment


                    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                    Šiandien užsukau pažiūrėti būtent šio autobuso, kadangi jis stovėjo nelabai patogioje vietoje fotografavimui, tai vaizdinio įrodymo pateikti negaliu. Valstybiniai numeriai VKA 193, garažo numeris 2192, buvo su 36 - ojo maršruto lentele. Raudonai Karosų nedažo "Kauno autobusai", perdažomi tokia pačia spalvų komponuote kaip ir originaliai, tiesa yra du vienspalviai Karosa B732, raudonas VKA 162, Nr. 1053 ir mėlynas VKA 159, Nr. 1073, tokios spalvos parinktos suderinus su reklamų, kurios buvo ant šių autobusų, užsakovais.
                    Aišku, reiškia perdažė
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kaune optimizuojamas viešasis transportas
                      2009-03-16

                      Kovo 16 dieną Kauno miesto savivaldybės meras Andrius Kupčinskas, vicemeras Rimantas Mikaitis, Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas, Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras kartu su bendrovių „Kauno autobusai" ir „Autrolis" vadovais aptarė viešojo transporto optimizavimo klausimus Kauno mieste.

                      Dėl nedarbo ir šalį apėmusios krizės sumažėjo važiuojančių viešuoju miesto transportu, todėl ieškoma variantų kaip sumažinti išlaidas susijusias su viešuoju transportu. Susitikimo metu buvo nuspręsta, kad nuo balandžio mėnesio reikėtų sumažinti tiek autobusų, tiek troleibusų ridas. Tokiu būdu būtų sutaupomos nemenkos lėšos. Taip pat apsispręsta atsisakyti naktinių troleibusų reisų. Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, naktimis važinėjantys troleibusai dažniausiai važiuoja visai tušti arba veža tik po kelis keleivius, todėl naktiniai reisai yra tikrai nuostolingi. Transporto bilietų pabrangimo variantas gali būti peržiūrėtas balandžio mėnesį, tačiau kainų padidėjimui visų pirma turėtų pritarti miesto Taryba.

                      Susitikimo metu taip pat buvo aptartas saugos tarnybos „Argus", kuri atlieka keleivių kontrolės funkcijas autobusuose ir troleibusuose, darbas. Ši bendrovė nuo 2006 metų rudens atlieka minėtą funkciją. Tačiau šiais metais sutartis tarp Savivaldybės ir saugos tarnybos baigiasi, todėl bus skelbiamas naujas konkursas, kurio metu paaiškės kas toliau kontroliuos keleivius.

                      http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/369
                      I love INNUENDO!

                      Comment


                        Smagu, kad pajudės darbai. Gaila, kad nuspręsta naktinius naikinti. Bet to ir reikėjo tikėtis.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Smagu, kad pajudės darbai. Gaila, kad nuspręsta naktinius naikinti. Bet to ir reikėjo tikėtis.
                          Nematau nieko absoliučiai smagaus. Čia gal taip tik koks chirurgas džiaugiasi, kad pjaus žmogui pilvą, o pacientui nuo tokios minties visai nedžiugu. Bent jau man būtų.

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Nematau nieko absoliučiai smagaus. Čia gal taip tik koks chirurgas džiaugiasi, kad pjaus žmogui pilvą, o pacientui nuo tokios minties visai nedžiugu. Bent jau man būtų.
                            Na, kai tu nežinai kokie pakeitimai bus vykdomi, tai ir įsivaizduoji, kad viskas bus daroma tik blogyn. Iš dalies taip, bus retinami kursavimai, optimizuojamos trasos. Bet pinigų išlaikyti esamą judėjimą nėra ir jei nebūtų kas nors keičiama, tai rudenį reikėtų viską keisti dar blogesne linkme. O džiaugsmas tame, kad nebebus švaistomi milijonai tuštiems reisams aptarnauti (ne visi jie tokie reikalingi, kaip kai kurie mano).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Kad tuo nesukėlus grandininės reakcijos - nebus transporto, žmonės pradės važinėtis automobiliais, mikriukais ir taip sumažins dar keleivių, nes niekas nenorės laukti po valandą ar panašiai.

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Kad tuo nesukėlus grandininės reakcijos - nebus transporto, žmonės pradės važinėtis automobiliais, mikriukais ir taip sumažins dar keleivių, nes niekas nenorės laukti po valandą ar panašiai.
                                Mano raštiško kreipimosi tikslas buvo kitas - sutaupyti ten, kur tai įmanoma, o ne sugriauti VT sistemą. Kaip bus iš tiesų pasielgta, konkrečiai susiję su "Autrolio", "Kauno autobusų", transporto skyriaus sprendimais ir galutiniu Miesto Tarybos žodžiu. Raštiškas kreipimasis ir buvo dėl to, kad nebūtų VT privestas prie absurdo situacijos. O ar būtų tas kreipimasis, ar ne, VT optimizavimas būtų vykęs ir taip. Todėl ir sakau, kad džiugu, jog ledai pajudėjo.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  O gal kas žinote Kauno troleibusų maršrutų istoriją? Na man įdomiausia iki 10 maršruto, po to jau aš pats atsimenu....
                                  arba gal kas žino kur galima rasti daugiau, nei kad pirmas maršrutas buvo "Panemune-Senamiestis"....

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    O gal kas žinote Kauno troleibusų maršrutų istoriją? Na man įdomiausia iki 10 maršruto, po to jau aš pats atsimenu....
                                    arba gal kas žino kur galima rasti daugiau, nei kad pirmas maršrutas buvo "Panemune-Senamiestis"....
                                    Na, iš tikrųjų troleibuso 1-as maršrutas iš pradžių buvo Panemunė - Gimnazijos g., o ne Senamiestis. Vėliau pratęstas iki Kauno pilies. Paskui - iki Klinikų. Dabar važiuoja iki pat Islandijos pl. (troleibusų parko).
                                    2-as maršrutas kažin ar kada nors keitėsi.
                                    3-as buvo Draugystės g. - Panemunė, tik vėliau sutrumpintas iki Kęstučio g.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Argi jie ne mieli. Pirmiausiai padaro naktinį maršrutą gerą ir patogų. Po to, jį padaro nebepatogų, ir kai žmonėms jis nepatogus, tai jie pasako:
                                      "naikinam, nes niekas nevažinėja"
                                      O dėl kitų - labai viskas priklausys nuo dar daugelio pakeitimų. Jei jie tikisi, kad nesumažės keleivių, nors neįves valandinio bilieto, bet keleiviai turės važiuoti su persėdimais, tai tegu net nesitiki - mikriukai labiau apsimokės.
                                      Praktiškai pagrindinė problema yra valandinis bilietas. Antra problema - trasų tyrimas, kaip sužinoti, kuriam maršrutui kada yra piko metas.

                                      Comment


                                        Ką jau padarysi. Trumparegiškumas ir nenoras spręsti problemą, nes su naktiniu iš tikrųjų įmanoma dar tikrai daug ką pabandyti, kad būtų efektyviau išnaudojamas maršrutas. Deja, nusprendė kas lengviausia. Tikėtina, kad ir bilietus brangins nuo balandžio 1d. - vien dėl nesusitarimo su "Kauno spauda" dėl bilietų platinimo. Jei šitie du dalykai bus įgyvendinti, imsiu neapkęsti TS, kuris iki dabar man dar buvo vienas iš tų savivaldybės poskyrių, kuris dirbo neblogai ir didesnių priekaištų jam neturėjau, netgi mačiau progresą ir gerų rezultatų siekimo.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Nu jo cia tai visai apgailetina...neturiu zodziu. Bilieti branginimas tai isvis nesamone - jau dabar vienkartiniai bilietai yra PER BRANGUS. Man su masina tiek pat kainuoja tarkim is dainavos i centra nei su vienu troleibusu. O dar brangint zada kvaileliai. Siaip nesuprantu prie ko cia Kauno spauda? Gal jie cia tokia makle specialiai su KS suderino, kad buti pretekstas kelt kainas? Nes ka jei zmogus nenusiperka bilietelio KS kioske, jis ji nusiperka troleibuse ir dar brangiau. Negi visi ateina, neranda bilietelio ir apsisuka bei iseina namo nevaziave niekur

                                          Comment

                                          Working...
                                          X