Jau kuris laikas gyvenu Panemunėje ir labai pasiilgstu kažkada (tada man šis maršrutas dar nebuvo aktualus, bet pamenu, kad toks buvo) per HES'ą kursavusio 22 autobuso jungiančio Panemunę su Petrašiūnais. Dabar norint į darbą, esantį Petrašiūnuose, nuvažiuoti viešuoju transportu reikia 23 arba 24 autobusu važiuoti iki stoties ir persėdinėti į 5 troleibusą, tai net piko metu kelionė trunka 35-45 minutes, o truputį užtrukus darbe - apie valandą, kai per HES'ą būtų 15 minučių. Išivaizduoju kaip pikta tiems, kuriems reikia į Petrašiūnus iš Vaidoto g. galo, pėstute turbūt tą patį laiką sugaištų... Įdomu ar tikrai nėra poreikio sujungti Panemunę su Petrašiūnais tiesiogiai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąA39 vienas svarbesniu autobusu marsrutu mieste, jungia visa palemona/neveronis su miesto centru (kalbant apie sita marsruto puse). As net kaip neekspertas galiu pasakyt, kad sitas pasiulymas net nebutu svarstytinas...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Luigi Rodyti pranešimąJau kuris laikas gyvenu Panemunėje ir labai pasiilgstu kažkada (tada man šis maršrutas dar nebuvo aktualus, bet pamenu, kad toks buvo) per HES'ą kursavusio 22 autobuso jungiančio Panemunę su Petrašiūnais. Dabar norint į darbą, esantį Petrašiūnuose, nuvažiuoti viešuoju transportu reikia 23 arba 24 autobusu važiuoti iki stoties ir persėdinėti į 5 troleibusą, tai net piko metu kelionė trunka 35-45 minutes, o truputį užtrukus darbe - apie valandą, kai per HES'ą būtų 15 minučių. Išivaizduoju kaip pikta tiems, kuriems reikia į Petrašiūnus iš Vaidoto g. galo, pėstute turbūt tą patį laiką sugaištų... Įdomu ar tikrai nėra poreikio sujungti Panemunę su Petrašiūnais tiesiogiai?
Panaikinus 22-ąjį, kurį laiką kelis kartus per dieną iki Petrašiūnų važiuodavo 25-as Kauno pilis - Tilto g. maršrutas. Atsiradus 24-ajam po 25-ojo panaikinimo, iki Petrašiūnų nuo Panemunės nebevykdyti reisai.
Turint omeny, kad praėjo labai daug laiko, reikėtų atlikti labai objektyvų tyrimą ir išsiaiškinti, koks tokio maršruto poreikis. Bet aš asmeniškai manau, kad tokio maršruto atidaryti neapsimoka. Jau geriau kokį esamą nuo Panemunės pratęsti, kad kelis reisus pravažiuotų. Bet, kaip minėjau, artimiausiu metu tai tikrai neįvyks. Artimiausius metus gal ir būtų pavykę tai išpešti, nes pernai metų VT biudžetas buvo kur kas geresnis.
Prieš gerus 3-4 metus žmonės prašė aptarnauti tą atkarpą ir VT paskelbė konkursą aptarnauti maršrutinių taksi maršrutą Bitininkų g. - "Kauno pienas" Seniavos pl., Titnago g., Vaidoto g., Hesas, Masiulio g., Kalantos g., Pramonės pr., Taikos pr. Du kartus vykdyto konkurso metu nei viena įmonė nepareiškė noro aptarnauti maršrutą. Jį aptarnauti autobusais nenorėta, nes tai būtų pareikalavę didelių papildomų lėšų už dotacijas.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.06, 22:34.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Iš antradienio į trečiadienį Baršausko-Pramonės-Kovo-11 žiede kelios minutės prieš 3.00 valandą mačiau naktinį S troleibusą, jame suskaičiavau 4(!!!) keleivius....
Dar vienas pastebėjimas: "kabojo" maršruto lentelė "S", bet kaip suprantu tai yra du S maršrutai.... Priekyje buvo užkabinta S, šone, kur kabinama maršruto lentelė su kryptimi tiesiog užkišta "S", o iš galo buvo "8"...
Tai ar ne per didelė prabanga vežioti 4 keleivius????
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąIš antradienio į trečiadienį Baršausko-Pramonės-Kovo-11 žiede kelios minutės prieš 3.00 valandą mačiau naktinį S troleibusą, jame suskaičiavau 4(!!!) keleivius....
Dar vienas pastebėjimas: "kabojo" maršruto lentelė "S", bet kaip suprantu tai yra du S maršrutai.... Priekyje buvo užkabinta S, šone, kur kabinama maršruto lentelė su kryptimi tiesiog užkišta "S", o iš galo buvo "8"...
Tai ar ne per didelė prabanga vežioti 4 keleivius????www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
[QUOTE=amiko;331375]Ar ne per didelis akiplėšiškumas aiškinti ką daryti Transporto skyriui? Pats ir nuspręs kaip geriau.
Nuo kada šitas VIEŠAS diskusijų puslapis (forumas) yra Transporto skyriaus???? Ir kurioje vietoje aš aiškinu ką turi daryti aukščiau minėtas subjektas?
Nematau ir NEMATYSIU logikos vežioti troleibusu 4 keleivius.... O dėl manęs tai kad ir visi maršrutai tedirba visą parą.... Vistiek bent po 1 keleivį perveš gi.....
Comment
-
[QUOTE=vilijampolietis;331411]Parašė amiko Rodyti pranešimąAr ne per didelis akiplėšiškumas aiškinti ką daryti Transporto skyriui? Pats ir nuspręs kaip geriau.
Nuo kada šitas VIEŠAS diskusijų puslapis (forumas) yra Transporto skyriaus???? Ir kurioje vietoje aš aiškinu ką turi daryti aukščiau minėtas subjektas?
Nematau ir NEMATYSIU logikos vežioti troleibusu 4 keleivius.... O dėl manęs tai kad ir visi maršrutai tedirba visą parą.... Vistiek bent po 1 keleivį perveš gi.....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tu nemoki kultūringai reaguoti į kito žmogaus tau nepatinkančią nuomonę.... Nes jei kito nuomonė neatitinka tavosios, kaip vienintelio ir neginčijamo visažinio, ji iš karto yra akiplėšiška.... Taip, kad tą savojo komentaro dalį apie akiplėšiškumą pasilaikyk ir prisitaikyk sau....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąIš antradienio į trečiadienį Baršausko-Pramonės-Kovo-11 žiede kelios minutės prieš 3.00 valandą mačiau naktinį S troleibusą, jame suskaičiavau 4(!!!) keleivius....
Dar vienas pastebėjimas: "kabojo" maršruto lentelė "S", bet kaip suprantu tai yra du S maršrutai.... Priekyje buvo užkabinta S, šone, kur kabinama maršruto lentelė su kryptimi tiesiog užkišta "S", o iš galo buvo "8"...
Tai ar ne per didelė prabanga vežioti 4 keleivius????
Buvo kažkas dar prieš 12. Norėtųsi, kad iki kokios 1 naktiniais važinėtų daugiau troleibusų, manau ir keleivių susidarytų normaliai iš Akropolio ir senamiesčio barų (kad maršrutus reikia keisti, jau kalbėta), o vėliau galėtų jų ir nebūti.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPralinksminai su tom etiketėm. Matomai, numeriai S1 ir S2 nėra pagaminti, lentelės su maršruto aprašymu taipogi. "8" tai čia palikta turbūt todėl, kad panašu į "S" raidę. Man taipogi teko naktinėt iš antradienio į trečiadienį, tai atėjęs į Griunvaldo stotelę ir pažiūrėjęs į švieslentę išsigandau kas per T32, o perėjęs į kitą pusę išvydau T31 . Galvoju nublūdo švieslentė, paskui tik supratau, kad čia naktiniai. Na ką, į vieną pusę laukti 35 minutės, į kitą kažkas valanda ir 15 min. Tai paėjau dar iki Kęstučio gatvės ir ugnies prašinėtojai įtikino mane sėsti į taksi.
Buvo kažkas dar prieš 12. Norėtųsi, kad iki kokios 1 naktiniais važinėtų daugiau troleibusų, manau ir keleivių susidarytų normaliai iš Akropolio ir senamiesčio barų (kad maršrutus reikia keisti, jau kalbėta), o vėliau galėtų jų ir nebūti.
1. daryti tik vieną naktinį maršrutą su kuo trumpesne trasa.
2. maršrutą aptarnauti tik iki maždaug 2 val.
Tokiu būdu būtų sutaupomos lėšos ir jos panaudotos padidinti reisų skaičių minėtu metu. Bet dabar išvis kalbama apie maršrutų naikinimą, tai reikėtų džiaugtis, jei paliktų bent vieną maršrutą su vienu troleibusu, kas reikštų kursavimą maždaug kas 1 val. ir 15 min. O šiaip tai patariu suplanuoti grįžimą taip, kad į stotelę ateitum tada, kai atvyks troleibusas. Būtų ir saugiau, ir pigiau (nereikėtų taksi). O jei manote, kad naktinis atvažiuos kai tik ateisite į stotelę - klystate.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKad natiniai dažniau važinėtų iki, sakykime 1 val., reikia:
1. daryti tik vieną naktinį maršrutą su kuo trumpesne trasa.
2. maršrutą aptarnauti tik iki maždaug 2 val.
Tokiu būdu būtų sutaupomos lėšos ir jos panaudotos padidinti reisų skaičių minėtu metu. Bet dabar išvis kalbama apie maršrutų naikinimą, tai reikėtų džiaugtis, jei paliktų bent vieną maršrutą su vienu troleibusu, kas reikštų kursavimą maždaug kas 1 val. ir 15 min. O šiaip tai patariu suplanuoti grįžimą taip, kad į stotelę ateitum tada, kai atvyks troleibusas. Būtų ir saugiau, ir pigiau (nereikėtų taksi). O jei manote, kad naktinis atvažiuos kai tik ateisite į stotelę - klystate.
Manau užtektų paskutinio troleibuso iki 3h. Nes vėliau tikrai niekas nebevažinėja, bet iki to laiko keleivių tikrai netrūksta.دائما الليتوانيه
Comment
-
Į Petrašiūnus pirmasis pradėjo važiuoti 4-asis troleibusų maršrutas. Rodos, šioje temoje kažkam apie tai jau yra atsakyta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment