/\ ligoninėje reikia ilsėtis ir kuo daugiau miegoti, o ne į kompą akis deginti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimąDėkoju už visus pasisakymus. Amiko pasiūlymus jau vakar pateikiau VT įmonių vadovams ir mano kolegoms skyriuje. AB "Autrolis" vadovybė ir maršrutų planuotojai norėtų susitikti su AMiko ir gyvai prie kavos aptari jo pasiūlymus. Kaip man šiandien paaiškino telefonu - dalis pasiūlymų nėra įmanoma įgyvendinti dėl techninių priežasčių, tačiau dalis jiems tapo tikrai įdomūs ir jie apie tai norėtų pasikalbėti.
Amiko prašyčiau parašyti man į privatą kontaktinius duomenis, tiesa, dabar esu ligoninėje ir darbe būsiu kitą savaitę, todėl ir susitikimą paplanuotumėme kitos savaitės bėgyje. Disidento pasiūlymai taip pat bus perduodi ir apsvarstyti.
O tai reikia pasveikinti amiko ,jei jo pasiulymai ka nors pagerins ir pakeis. Net keista kazkaip,kad tokiuose forumuose gali kazkas atkreipti demesi ir pabandyti igyvendinti rimtesnius pasiulymus :-))
Comment
-
Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimąDėkoju už visus pasisakymus. Amiko pasiūlymus jau vakar pateikiau VT įmonių vadovams ir mano kolegoms skyriuje. AB "Autrolis" vadovybė ir maršrutų planuotojai norėtų susitikti su AMiko ir gyvai prie kavos aptari jo pasiūlymus. Kaip man šiandien paaiškino telefonu - dalis pasiūlymų nėra įmanoma įgyvendinti dėl techninių priežasčių, tačiau dalis jiems tapo tikrai įdomūs ir jie apie tai norėtų pasikalbėti.
Amiko prašyčiau parašyti man į privatą kontaktinius duomenis, tiesa, dabar esu ligoninėje ir darbe būsiu kitą savaitę, todėl ir susitikimą paplanuotumėme kitos savaitės bėgyje. Disidento pasiūlymai taip pat bus perduodi ir apsvarstyti.
Kas liečia šakotuvus, būtų įdomu sužinoti kokia jų kaina? Kur dedami išmontuoti šakotuvai?
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą"
Taigi jau skelbė, kad Jurbarko/Neries kr. sankryža nepritaikyta troleibusų posūkiui, t.y. atvažiavęs Neries kr. iki Jurbarko gatvės troleibusas netelpa įsukti į Jurbarko gatvę, nes i Vilijampolės pusę yra tik 1 eismo juosta.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO tai reikia pasveikinti amiko ,jei jo pasiulymai ka nors pagerins ir pakeis. Net keista kazkaip,kad tokiuose forumuose gali kazkas atkreipti demesi ir pabandyti igyvendinti rimtesnius pasiulymus :-))
Asmeniškai aš nesu atsakingas už VT maršrutų planavimą, organizavimą ir t.t. (esu atsakingas už e. bilieto projektą), todėl tikrai taip puikiai neišmanau VT tinklo kaip Amiko, tačiau turiu vieną esminę nuostatą - atvirumas, skaidrumas ir bendradarbiavimas su visuomenę turėtų būti valstybės tarnautojo esminiai darbo principai. Ir net ne savo veiklos srityje, jei matau, kad yra kur tobulėti einu ir "lendu į akį" ir įtikinėju, todėl kolegoms skyriuje kaip rakštis, bet kitaip nieko nepasieksi
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTarnautojau: iš anksto ačiū už TRIVECTOR.
Baisiai smalsu paskaityti.
Džiugu, kad portalo administratoriai patys susisiekė su manimi ir pasiūlė padėti išsprendžiant problemą dėl bylų dydžio, taigi, maloniai kviečiu susipažinti minėtais dokumentais.
Šis dokumentas rengtas 2005 m. atsižvelkite į tai. Analizė susideda iš 7 dokumentų:Attached Files- 2005_72 Kaunas_D1_Report_ver1 .0_LT_Visuomeninio transporto paslaugu koncepcija.pdf (2,00 MB, Peržiūros: 291)
- 2005_59 Kaunas_D2_Report_ver1.1_LT_Galimo sujungimo analize.pdf (569,0 kB, Peržiūros: 231)
- 2005_79 Kaunas_D3_Report_ver1.1_LT_Organizacine ir teisine baze.pdf (811,4 kB, Peržiūros: 390)
- 2005_80 Kaunas_D4_Report_ver1.0_LT_Marsrutu konkurso tvarka privatiems mikrams.pdf (733,4 kB, Peržiūros: 203)
- 2006_02 Kaunas_D5_Policy Paper_ver1.0_LT_Visuomeninio transporto restrukturizavimo politika.pdf (706,3 kB, Peržiūros: 340)
- 2005_74 Kaunas_D6_Report_ver1 .0_LT_Reikalingos investicijos ir troleibusų pagrindimas.pdf (1,26 MB, Peržiūros: 551)
- 2006_03 Kaunas_D7_Final report_ver 1.0_LT_Veiksmu ir igyvendinimo planas.pdf (873,7 kB, Peržiūros: 301)
Paskutinis taisė Tarnautojas; 2009.02.24, 09:22.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabai įspūdingai atrodo kas 5 min. važiuojantys dvigubi troleibusai... Man atrodo tiek keleivių neatsiraswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Planas neblogas, tačiau, nieko nepasakyta apie Vydūno alėjos, Baranausko gatvės ir Žemaičių plento rekonstrukcijas, kurios būtinos, norint ten tiesti efektyvų kontaktinį tinklą. Siauros tos gatvės ir tiek. Juo labiau ten neįmanomos minimos autobusų juostos.
Beje, idėja įrengti Kaune stoteles gatvių viduryje taip pat keistoka. Trumpai tariant, nesaugus variantas.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPlanas neblogas, tačiau, nieko nepasakyta apie Vydūno alėjos, Baranausko gatvės ir Žemaičių plento rekonstrukcijas, kurios būtinos, norint ten tiesti efektyvų kontaktinį tinklą. Siauros tos gatvės ir tiek. Juo labiau ten neįmanomos minimos autobusų juostos.
Beje, idėja įrengti Kaune stoteles gatvių viduryje taip pat keistoka. Trumpai tariant, nesaugus variantas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNe taip jau paprasta. O kas išmokys žmones eiti viadukais? Per automagistralę Vilnius - Klaipėda ar tai Islandijos pl. du viadukai, o kiek žuvusių pėsčiųjų toje vietoje?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNe taip jau paprasta. O kas išmokys žmones eiti viadukais? Per automagistralę Vilnius - Klaipėda ar tai Islandijos pl. du viadukai, o kiek žuvusių pėsčiųjų toje vietoje?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPanerių stotyje taip pat yra pėsčiųjų tiltas, bet kodėl visi eina per bėgius? Manau dėl to paties...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTingi laipteliais palipėti. Reikia didelių baudų, kelių žuvusiųjų per mėnesį su pakartojimais ir viskas pasitaisytų Kalbu ironiškai, bet stebina mūsų tautiečių noras turėti vedlį - visagalį viršilą, kuris padarytų tvarką. O čiagi problema labai paprasta - tereikia naudotis viaduku, viskas palei nosį Taigi ir sakau - pačių žmonių problema, jei juo nesinaudoja. Gyvūnai ir tie, įrengus greitkelyje Kaunas - Vilnius gyvūnų perėją, keičia įpročius. Tai kuo žmonės durnesnį?
Tai gal ir žmonėms reik aklinas tvoras iki viadukų užstatyt?
O šiaip, baudos tai nemanau, kad išeitis. Iš dalies čia tas pats, kas baust nesisegančius diržo automobilyje. Juk pats galvą turiu, tai ir rizikuoju gyvybe, jeigu esu durnas. Niekam kitam aš nekeliu grėsmės. Na, nebent kai mama per tokį geležinkelį savo vaikus veda... Arba per vidurį kelio, ar per raudoną šviesoforą... Va čia tai jau reik baust.
Comment
-
Parašė marazas Rodyti pranešimąNa matai, gyvūnams tai kito kelio nėra - visur tvoros.
Tai gal ir žmonėms reik aklinas tvoras iki viadukų užstatyt?
O šiaip, baudos tai nemanau, kad išeitis. Iš dalies čia tas pats, kas baust nesisegančius diržo automobilyje. Juk pats galvą turiu, tai ir rizikuoju gyvybe, jeigu esu durnas. Niekam kitam aš nekeliu grėsmės. Na, nebent kai mama per tokį geležinkelį savo vaikus veda... Arba per vidurį kelio, ar per raudoną šviesoforą... Va čia tai jau reik baust.
Parašė somis Rodyti pranešimąGerbiamieji, arba aš kažko neužmačiau tame plane, arba man pasirodė, kad ten A juostos siūlomos daryti kairiau, bet stotelės nesiūlomos daryti kairiau. T.y. jei stotelė nuo prieš tai buvusios yra toliau negu n metrų - galima perrikiuoti viešąjį transportą toliau nuo dešiniojo krašto.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment