Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ ligoninėje reikia ilsėtis ir kuo daugiau miegoti, o ne į kompą akis deginti

    Comment


      Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimą
      Dėkoju už visus pasisakymus. Amiko pasiūlymus jau vakar pateikiau VT įmonių vadovams ir mano kolegoms skyriuje. AB "Autrolis" vadovybė ir maršrutų planuotojai norėtų susitikti su AMiko ir gyvai prie kavos aptari jo pasiūlymus. Kaip man šiandien paaiškino telefonu - dalis pasiūlymų nėra įmanoma įgyvendinti dėl techninių priežasčių, tačiau dalis jiems tapo tikrai įdomūs ir jie apie tai norėtų pasikalbėti.

      Amiko prašyčiau parašyti man į privatą kontaktinius duomenis, tiesa, dabar esu ligoninėje ir darbe būsiu kitą savaitę, todėl ir susitikimą paplanuotumėme kitos savaitės bėgyje. Disidento pasiūlymai taip pat bus perduodi ir apsvarstyti.



      O tai reikia pasveikinti amiko ,jei jo pasiulymai ka nors pagerins ir pakeis. Net keista kazkaip,kad tokiuose forumuose gali kazkas atkreipti demesi ir pabandyti igyvendinti rimtesnius pasiulymus :-))

      Comment


        Bandžiau dėti TRIVECTOR analizę, tačiau jos pdf bylos užima daugiau nei leidžia foumo taisyklės, pabandysiu įdėti į kokį nors ftp serverį ir nuoroda įmesiu čia.

        Comment


          Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimą
          Dėkoju už visus pasisakymus. Amiko pasiūlymus jau vakar pateikiau VT įmonių vadovams ir mano kolegoms skyriuje. AB "Autrolis" vadovybė ir maršrutų planuotojai norėtų susitikti su AMiko ir gyvai prie kavos aptari jo pasiūlymus. Kaip man šiandien paaiškino telefonu - dalis pasiūlymų nėra įmanoma įgyvendinti dėl techninių priežasčių, tačiau dalis jiems tapo tikrai įdomūs ir jie apie tai norėtų pasikalbėti.

          Amiko prašyčiau parašyti man į privatą kontaktinius duomenis, tiesa, dabar esu ligoninėje ir darbe būsiu kitą savaitę, todėl ir susitikimą paplanuotumėme kitos savaitės bėgyje. Disidento pasiūlymai taip pat bus perduodi ir apsvarstyti.
          Sveikinimai amiko "išėjus į žmones" ir pagyrimai Tarnautojui už mezgamą šaunų dialogą. Malonu, kad perduosite mano pasiūlymus, tik, manau, dauguma jų reikalauja techninių investicijų, kurios kažin ar bus priimtinos valdžiai.

          Kas liečia šakotuvus, būtų įdomu sužinoti kokia jų kaina? Kur dedami išmontuoti šakotuvai?

          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          "

          Taigi jau skelbė, kad Jurbarko/Neries kr. sankryža nepritaikyta troleibusų posūkiui, t.y. atvažiavęs Neries kr. iki Jurbarko gatvės troleibusas netelpa įsukti į Jurbarko gatvę, nes i Vilijampolės pusę yra tik 1 eismo juosta.
          Tiesa, nors iš bėdos tilptų, bet eismas ten intensyvus, mažiausia ką galima padaryti tai nukelti priešinės pusės STOP liniją arčiau Vilijampolės ir taip sureguliuoti eismą, kad niekas nekliudytų troleibusui. O žiūrint toliau tai to platinimo ten nereiktų labai daug, šaligatvį susiaurint ir tiek, bet aišku menkiausias darbelis miesto mastu pavirsta šimtais konkursų ir viskas pasidaro labai sudėtinga. Girdėjau, kad planuojama sankryžos rekonstrukcija, už tai niekas ir nebuvo daryta.

          Comment


            Tarnautojau: iš anksto ačiū už TRIVECTOR.
            Baisiai smalsu paskaityti.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              O tai reikia pasveikinti amiko ,jei jo pasiulymai ka nors pagerins ir pakeis. Net keista kazkaip,kad tokiuose forumuose gali kazkas atkreipti demesi ir pabandyti igyvendinti rimtesnius pasiulymus :-))
              Na, paatvirausiu - tikrai, didžioji dauguma mano kolegų Transporto skyriuje yra garbaus amžio žmonės, visą gyvenimą tik girdėję skundus, pretenzicjas ir koliojimus iš keleivių ir gyventojų, jie automatiškai į bet kokį pasiūlymą iš gyventojų žiūri neigiamai, net nesigilindami į esmę. Taip pat per daugelį metų tarnyboje iš patirties turi susiformavusį požiūrį - kuo mažiau pateiki informacijos visuomenei, tuo mažiau klausimų visuomenė užduos, ir dar vienas labai svarbus dalykas - jei nedirbi, vadinasi nedarai klaidų, nedarai klaidų - niekas niekada nesugebės išmesti iš darbo.

              Asmeniškai aš nesu atsakingas už VT maršrutų planavimą, organizavimą ir t.t. (esu atsakingas už e. bilieto projektą), todėl tikrai taip puikiai neišmanau VT tinklo kaip Amiko, tačiau turiu vieną esminę nuostatą - atvirumas, skaidrumas ir bendradarbiavimas su visuomenę turėtų būti valstybės tarnautojo esminiai darbo principai. Ir net ne savo veiklos srityje, jei matau, kad yra kur tobulėti einu ir "lendu į akį" ir įtikinėju, todėl kolegoms skyriuje kaip rakštis, bet kitaip nieko nepasieksi

              Comment


                /\ vat ir išaiškėja Kauno, ir šiaip Lietuvos didžiausias pūlinys - seni pirdylos valdžioje... laikykis, gerb. Tarnautojau, ir stiprybės siekiant gerų sprendimų, jaunatviška ir protinga visuomenė su Tavimi! (ir visais tokiais kaip Tu )

                Comment


                  Ačiū tarnautojau
                  Jau susikėliau į kompą, kol dar nedingo

                  Comment


                    Labai įspūdingai atrodo kas 5 min. važiuojantys dvigubi troleibusai... Man atrodo tiek keleivių neatsiras
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Labai įspūdingai atrodo kas 5 min. važiuojantys dvigubi troleibusai... Man atrodo tiek keleivių neatsiras
                      Čia kalbama apie miesto magistralines trasas, kur ir dabar įprasti neprailginti troleibusai kursuoja kas 1-4 min. (kalbant apie ne vieną maršrutą, bet visus, kurie rieda ta magistrale).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Planas neblogas, tačiau, nieko nepasakyta apie Vydūno alėjos, Baranausko gatvės ir Žemaičių plento rekonstrukcijas, kurios būtinos, norint ten tiesti efektyvų kontaktinį tinklą. Siauros tos gatvės ir tiek. Juo labiau ten neįmanomos minimos autobusų juostos.

                        Beje, idėja įrengti Kaune stoteles gatvių viduryje taip pat keistoka. Trumpai tariant, nesaugus variantas.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Planas neblogas, tačiau, nieko nepasakyta apie Vydūno alėjos, Baranausko gatvės ir Žemaičių plento rekonstrukcijas, kurios būtinos, norint ten tiesti efektyvų kontaktinį tinklą. Siauros tos gatvės ir tiek. Juo labiau ten neįmanomos minimos autobusų juostos.

                          Beje, idėja įrengti Kaune stoteles gatvių viduryje taip pat keistoka. Trumpai tariant, nesaugus variantas.
                          Na čia juk yra gražūs pažaidimai su fantazija... Nors iš tikrųjų idėja A juostas padaryti vidury gatvės mane sužavėjo. O nesaugumas gali būti nesunkiai išsprendžiamas. Nors ten ir neparašyta, bet abejoju ar žmonės iš transporto liptų iškart žemėn, juk būtų bordiūras, šaligatvis, o vietoj perėjos - viadukas. Viskas saugu ir paprasta. Bet brangu.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Ne taip jau paprasta. O kas išmokys žmones eiti viadukais? Per automagistralę Vilnius - Klaipėda ar tai Islandijos pl. du viadukai, o kiek žuvusių pėsčiųjų toje vietoje?

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Ne taip jau paprasta. O kas išmokys žmones eiti viadukais? Per automagistralę Vilnius - Klaipėda ar tai Islandijos pl. du viadukai, o kiek žuvusių pėsčiųjų toje vietoje?
                              Čia jau žmonių problemos, kad lenda po ratais ir eina per gatvę kur negalima.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė disident Rodyti pranešimą
                                Ne taip jau paprasta. O kas išmokys žmones eiti viadukais? Per automagistralę Vilnius - Klaipėda ar tai Islandijos pl. du viadukai, o kiek žuvusių pėsčiųjų toje vietoje?
                                Panerių stotyje taip pat yra pėsčiųjų tiltas, bet kodėl visi eina per bėgius? Manau dėl to paties...

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Panerių stotyje taip pat yra pėsčiųjų tiltas, bet kodėl visi eina per bėgius? Manau dėl to paties...
                                  Tingi laipteliais palipėti. Reikia didelių baudų, kelių žuvusiųjų per mėnesį su pakartojimais ir viskas pasitaisytų Kalbu ironiškai, bet stebina mūsų tautiečių noras turėti vedlį - visagalį viršilą, kuris padarytų tvarką. O čiagi problema labai paprasta - tereikia naudotis viaduku, viskas palei nosį Taigi ir sakau - pačių žmonių problema, jei juo nesinaudoja. Gyvūnai ir tie, įrengus greitkelyje Kaunas - Vilnius gyvūnų perėją, keičia įpročius. Tai kuo žmonės durnesnį?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Tingi laipteliais palipėti. Reikia didelių baudų, kelių žuvusiųjų per mėnesį su pakartojimais ir viskas pasitaisytų Kalbu ironiškai, bet stebina mūsų tautiečių noras turėti vedlį - visagalį viršilą, kuris padarytų tvarką. O čiagi problema labai paprasta - tereikia naudotis viaduku, viskas palei nosį Taigi ir sakau - pačių žmonių problema, jei juo nesinaudoja. Gyvūnai ir tie, įrengus greitkelyje Kaunas - Vilnius gyvūnų perėją, keičia įpročius. Tai kuo žmonės durnesnį?
                                    Na matai, gyvūnams tai kito kelio nėra - visur tvoros.
                                    Tai gal ir žmonėms reik aklinas tvoras iki viadukų užstatyt?
                                    O šiaip, baudos tai nemanau, kad išeitis. Iš dalies čia tas pats, kas baust nesisegančius diržo automobilyje. Juk pats galvą turiu, tai ir rizikuoju gyvybe, jeigu esu durnas. Niekam kitam aš nekeliu grėsmės. Na, nebent kai mama per tokį geležinkelį savo vaikus veda... Arba per vidurį kelio, ar per raudoną šviesoforą... Va čia tai jau reik baust.

                                    Comment


                                      Gerbiamieji, arba aš kažko neužmačiau tame plane, arba man pasirodė, kad ten A juostos siūlomos daryti kairiau, bet stotelės nesiūlomos daryti kairiau. T.y. jei stotelė nuo prieš tai buvusios yra toliau negu n metrų - galima perrikiuoti viešąjį transportą toliau nuo dešiniojo krašto.

                                      Comment


                                        Parašė marazas Rodyti pranešimą
                                        Na matai, gyvūnams tai kito kelio nėra - visur tvoros.
                                        Tai gal ir žmonėms reik aklinas tvoras iki viadukų užstatyt?
                                        O šiaip, baudos tai nemanau, kad išeitis. Iš dalies čia tas pats, kas baust nesisegančius diržo automobilyje. Juk pats galvą turiu, tai ir rizikuoju gyvybe, jeigu esu durnas. Niekam kitam aš nekeliu grėsmės. Na, nebent kai mama per tokį geležinkelį savo vaikus veda... Arba per vidurį kelio, ar per raudoną šviesoforą... Va čia tai jau reik baust.
                                        Iš esmės darai žalą LG prestižui. Nes pašalietis, matydamas kaip ten vaikšto per geležinkelį žmonės, susidarys blogą įspūdį apie saugumą. Kita situacija - eini geležinkeliu, įstringa koja, atvažiuoja traukinys, ima stabdyti. Tada atvyksta gelbėtojai, policija užfiksuoja įvykį. Tas traukinys gauna prastovų, kurias LG galėtų iš tavęs prisiteisti.

                                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                                        Gerbiamieji, arba aš kažko neužmačiau tame plane, arba man pasirodė, kad ten A juostos siūlomos daryti kairiau, bet stotelės nesiūlomos daryti kairiau. T.y. jei stotelė nuo prieš tai buvusios yra toliau negu n metrų - galima perrikiuoti viešąjį transportą toliau nuo dešiniojo krašto.
                                        Visiškai nieko nesupratau
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X