Manau, reikia padaryti analizę, kurie maršrutai yra populiaresni tarp kompensuojamus bilietus perkančių keleivių, ir kurie - tarp visą kainą mokančių. Ir tuomet, pagal tai, atitinkamai vienus paretinti, o kitus palikti, siekiant išlaikyti konkurenciją su kitų tipų VT. Nes jei visus paretinsite, arba padarysite nepatogius naudojimui (su persėdimais?), tuomet bet kokiu atveju atkris daug keleivių, mokančių pilną kainą. VT privalumas tas ir yra, kad jis kursuoja dažnai. O jei bilietai kompensuojami - dar ir pigiai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mano patarimai dėl troleibusų:
1. Atlikti naktinių S1 ir S2 maršrutų srautų tyrimus ir išsiaiškinti, kiek keleivių važinėja. Siūlyčiau maršrutus keisti.
S1 Islandijos pl. - Partizanų g. (Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Savanorių pr., Donelaičio g., Vytauto pr., Baršausko g., Kovo 11-osios g., Draugystės g., pramonės pr., Krėvės pr.)
S2 Islandijos pl. - Kęstučio g. (Žukausko g., Lukšio g., Kovo 11- osios g., Krėvės pr., Taikos pr., Savanorių pr., Donelaičio g., Kęstučio g.)
ARBA
S2 Islandijos pl. - Kęstučio g. (Žukausko g., Lukšio g., Kovo 11- osios g., Krėvės pr., Taikos pr., Nuokalnės g., Varnių g., Neries kr., Jurbarko g., Šv. Gertrūdos g., Donelaičio g., Kęstučio g.)
2. Gaila tą sakyti, bet reikia retinti 1-ojo troleibuso vakarinius reisus ir trumpinti 2-ojo darbo laiką.
3. 3 griežtai derinti su 16-uoju nuo Taikos pr. Kęstučio g. link. Trumpinti 3-ojo darbo laiką.
4. 4-ąjį skelti į dvi dalis: Kauno pilis - Partizanų g. (kaip buvo per tilto uždarymą) ir Kauno pilis - Petrašiūnai.
5. Patarčiau naikinti 6-ąjį ir 8-ąjį maršrutus arba tvarkaraštį orientuoti tik į pervežimus piko metu.
6. Retinti 7-ąjį ir ypač vakare.
7. Būtinai retinti 10-ąjį.
8. Retinti 13 ir 14-ąjį maršrutus kur to reikia.
9. Suderinti 2, 4, 10, 11-ojo maršrutų tvarkaraščius nuo Utenos g. ir Savanorių pr. sankryžos link pilies ir nuo pilies link Savanorių pr.
Autobusai:
1. 9-ąjį orientuoti tik į pikinius pervežimus, peržiūrėti trasą, rasti galimybę, kad užsuktų į Kauno pilį (surinktų daugiau keleivių nuo Šilainių).
2. Suderinti tvarkaraščius 10, 21, 37 autobusų ties Krėvės pr. link centro ir ties Kauno pilimi link Partizanų g.
3. Išsiaiškinti 11-ojo autobuso apkrovimą ir retinti kur įmanoma.
4. Griežtai suderinti 6, 12 maršrutus. Dar nėra tobula.
5. 13 peržiūrėti trasos efektyvumą. Minkovskių gatvėj važinėja tuščias.
6. Trumpinti dalį reisų iki Partizanų g. 16-ame, ypač ne piko metu.
7. 17 peržiūrėti efektyvumą, retinti jei reikia.
8. 18 naikinti savaitgalio vakarinius reisus ir tartis su maršrutiniais taksi, kad perimtu vakarinius.
9. 20-as - absurdo komedija. Na, žiūrėsim koks bus apkrovimas po trasos pakoregavimo. Šiaip reikia gerai praretinti.
10. 21 - kalbėti su "Mega", kad pamokėtų pinigų, nes vakare neša nuostolį arba trumpinti dalį reisų iki Panerių g.
11. 23- vakare retinti. Bet šiaip man patinka šito maršruto tvarkaraščio organizavimas, padaryta gan kokybiškai ir vis tobulėjama.
12. 24-ąjį retinti. Tuščius reisus trumpinti iki kur yra galimybė.
13. 27-ąjį peržiūrėti. Kur tuščia, trumpti reisus.
14. 28-asis - ar reikalingas? Gal paliekam tik piko metu.
15. Derinam 29-ąjį prie skrydžių tvarkaraščių. Reikia bendrauti su oro uostu. Nuo Karmėlavos iki Kalniečių trumpinti važiavimo laiką, nes dabar autobusai ten važiuoja lėtai, o galėtų daug greičiau ir taip sutaupytų laiko.
16. 38-ąjį paretinti šiek tiek.
17. 41 smarkiai praretinti arba trumpinti dalį reisų.
18. 43-ajame neefektyvus tvarkaraštis.
19. Naikinti 45-ąjį.
Tai tokios mano pastabos. Kauno viešuoju transportu naudojuosi jau apie 10 metų kiekvieną darbo dieną. Važinėju įvairiais maršrutais.
Laukiu nuomonių apie mano išsakytas mintisPaskutinis taisė Ametistas; 2009.02.20, 21:56.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Išties vienas svarbesnių žingsnių yra kuo greičiau įvest valandinius, dieninius bilietus ir gerinti bilietų kontrolę. Aišku, visiškai sukontroliuot yra sudėtinga, bet jeigu būtų tinkama sistema, tai savaime viskas po truputį į savas vietas atsistotų.
Dar labai svarbus mano nuomone dalykas yra sutvarkyti tai, kad nebūtų taip, kad vienu metu atvažiuoja 2-3 autobusai, kurie važiuoja į tą patį tašką, o po to pusvalandį tuštuma.
Dar vienas drastiškas variantas dėl kontrolės, tai naikinti bilietų pardavimus autobuse (na, nebent daryti įlipimą vien per priekines duris), bilietuose montuoti RFID lustus, o VT (viešasis transportas) tarp durų montuoti daviklius. Sistema aiški Bet čia iš ateities gal labiau
Dar vienas svarbus dalykas yra apskritai populiarinti VT, nes kol kas jo populiarumas tikrai yra mažas.
Kodėl aš važinėju automobiliu? Nes man reikia iš taško A į tašką B patekt per 15-20 min, o ne per mažiausiai 2x didesnį laiko tarpą, kas per dieną pavirsta valandomis, o tos valandos - pinigine išraiška.
Comment
-
Parašė marazas Rodyti pranešimąIšties vienas svarbesnių žingsnių yra kuo greičiau įvest valandinius, dieninius bilietus ir gerinti bilietų kontrolę. Aišku, visiškai sukontroliuot yra sudėtinga, bet jeigu būtų tinkama sistema, tai savaime viskas po truputį į savas vietas atsistotų.
Dar labai svarbus mano nuomone dalykas yra sutvarkyti tai, kad nebūtų taip, kad vienu metu atvažiuoja 2-3 autobusai, kurie važiuoja į tą patį tašką, o po to pusvalandį tuštuma.
Dar vienas drastiškas variantas dėl kontrolės, tai naikinti bilietų pardavimus autobuse (na, nebent daryti įlipimą vien per priekines duris), bilietuose montuoti RFID lustus, o VT (viešasis transportas) tarp durų montuoti daviklius. Sistema aiški Bet čia iš ateities gal labiau
Dar vienas svarbus dalykas yra apskritai populiarinti VT, nes kol kas jo populiarumas tikrai yra mažas.
Kodėl aš važinėju automobiliu? Nes man reikia iš taško A į tašką B patekt per 15-20 min, o ne per mažiausiai 2x didesnį laiko tarpą, kas per dieną pavirsta valandomis, o tos valandos - pinigine išraiška.
del kontroles tai pateiksiu analogiska pavyzdi is vilniaus. visa diena pravazinejau su pazistamu autobusu, buvo 4 kontroles ,sugavo tik 1 keleivi vaziavusi be bilieto. Taigi manau,kad tu vazinejanciu be bilietu skaicius tikrai nera didelis.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimądel kontroles tai pateiksiu analogiska pavyzdi is vilniaus. visa diena pravazinejau su pazistamu autobusu, buvo 4 kontroles ,sugavo tik 1 keleivi vaziavusi be bilieto. Taigi manau,kad tu vazinejanciu be bilietu skaicius tikrai nera didelis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSmagu, kad kreipiatės į liaudį ir su ja ieškote sprendimo bei mezgate dialogą, kas iš tikrųjų yra svarbu.
Manau pirmas žingsnis būtų sudaryti anketą su tokiu pačiu klausimu ir ją pateikti užpildyti internete. Jūsų pagrindinis tikslas - kad keleiviai pasiūlytų, kur būtų galima sumažinti išlaidas. Keleiviai dažnai važinėja ir gerai žino padėti maršrutuose, kuriais jie naudojasi.
Noriu pasitikslinti, apie kokį laikotarpį dabar kalbame. Pasikeitimai turi įvykti 2010-iesiems metams? Ar jau šįmet. Ar nevertėtų pradėti tartis su maršrutinių taksi įmonėmis ir savivaldybe (jei tai jos funkcija), kad pastarųjų maršrutai būtų nukreipti į mažai apgyvendintus rajonus ir tik pavežėtų iki pagrindinių miesto autobusų ir troleibusų trasų? Autobusai ir troleibusai būtų skirti miestui, o maršrutiniai taksi - miesto pakraščiams. Bet maršrutiniams taksi reikėtų skirti dotacijų už nuolaidas 50, 80 proc. bilietams. Tada jau būtų galima mažinti maršrutus, kuriuos pakeistų maršrutiniai taksi.
Tai gana drąstiškas variantas.
Šis siūlomas pirmasis variantas iš principo yra logiškas, netgi 2005 m. Kauno užsakymu garsios Švedijos tyrimų agentūros TRIVECTOR atlikta Kauno viešojo transporto analizė pasiūlė labai panašų VT organizavimo modelį, bet yra politiniai dalykai - tol kol VT įmonės (UAB "Kauno autobusai" ir AB "Autrolis") priklauso savivaldybei, politinė valdžia niekada nesutiks į miesto "kišenę" įsileisti privačių maršrutinių taksi vežėjų ir skirti jiems kompensacijas už lengvatinius bilietus.
Antrąjį pasiūlymo variantą apsvarstysime, apie rezultatus parašysiu.
Į apklausos anketą dabar dėti nesinori, nes kol kas tai nėra oficiali informacija, mes viliamės, kad paskutiniu momentu bus priimtas sprendimas skirti daugiau lėšų, tikimės, kad politikai neišdrįs prieš LR Prezidento rinkimus taip drąstiškai nurėžti VT finansavimą.
P.S. jei kam nors būtų įdomi minėta TRIVECTOR atlikta analizė - galėčiau pateikti susipažinimui.
Comment
-
Taip taip, ta analizė labai įdomi!!!
Aš jau anksčiau šitame forume rašiau, kad miesto spaudoje skelbė kad berods Pasaulio banko reikalavimu prieš perkant naujus autobusus buvo atlikta ta VT analizė, bet jos internete niekur rasti nepavyko (net ir Pasaulio banko puslapyje).
Kiek pamenu iš spaudos buvo minima kad autoriai pasiūlė palikti 9 troleibusų maršrutus, apie autobusų tranportą nepamenu ką rašė.
Būt labai įdomu susipažinti su ta analize, manau sukeltų gražią, ir tikėkimės, naudingą, diskusiją.
Juk tik ginčuose gimsta tiesa.....
Comment
-
Cha, jei kas mokat švediškai, paskaitykit čia: (2 puslapis)
http://www.trivector.se/fileadmin/up...arkiv_05_1.pdf
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVažiuojantys be bilieto važinėja po vieną ar kelias stoteles ir labiau miesto pakraščiuose, dažnai anksti ryte arba vėlaia vakare, kada tikisi būti nepagauti.
o cia jau kontrolieriu problema,kad jie ganosi tik ten kur didziausias transporto srautas. beje teko matyti kaip jie ima kysius. issiveda zmogu i savo mikriuka ir nedaejus jo paima is zmogaus pinigus,neraso jokio protokolo ar kvito ,o zmogus seda atgal i autobusa ir vaziuoja toliau.
Comment
-
Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimąGerbiamieji,
Jums, kaip besidomintiems viešuoju transportu (VT), noriu pasiūlyti išspręsti neįprastą uždavinį - kaip užtikrinti bent minimalų VT paslaugų teikimą Kaune, žinant, kad bus per pusę nurėžti jam finansuoti skirti pinigai. Paprastas dalykas, naujausiomis žiniomis, kitų metų Kauno miesto biudžete planuojama 20 mln. sumažinti kompensacijos už lengvatinius bilietus skirtas lėšas, ir 20 mln. subsidijoms, skirtoms padengti VT įmonių nustolius, sprendimas vienas - per pusę mažinti autobusų ir troleibusų ridą, todėl klausiu Jūsų, kaip siūlytumetė tai daryti?
Visi forumo dalyviai sutaria, kad reikia įdiegti valandinius bilietus ir pats taip sakiau.
Tokiu atveju galima šiek tiek pakoreguoti kai kuriuos maršrutus:
4 būtų galima priversti apsisukti Ateities plento žiede, nors tam reikėtų 2 šakotuvų. Laidai yra, šakotuvų nėra.
6 ir 7 nuo Partizanų važiuoja iki stoties ta pačia trasa, o 6 dažnai pustuštis, būtų galima sutrumpinti 6 iki Panemunė - 6 fortas, arba Panemunė - "Kovo 11 osios vidurinė mokykla".
8 iš esmės dubliuojasi su 36 autobuso maršruto. Kiek teko matyti, 36-asis surenka daugiau keleivių. Ar tai patogesnė trasa, ar tiesiog keleivių įpročio reikalas?
Šiuo atveju variantai du: drąsesnis ir mažiau drąsus. Drąsesnis (turime nebijoti drąsių variantų, nes krizė ir labai drąsi), 8 ąjį leisti Varnių - Nuokalnės - Tvirtovės - (reikės įrengti 4 šakotuvus ir porą šimtų metrų laidų) Savanorių - Kovo 11 osios - V.Krėvės - Pramonės - Draugystės ir suretinti arba visai nuimti 36 ąjį. Drastinis Vilijampolės pratinimas prie laidų, nes jie kažkaip nepripranta. Kitas variantas: paliekam 36 kaip yra, vis dėlto populiarus maršrutas, kam daryti visokias machinacijas, o keičiam 8. Visai nuimti jo nesinorėtų, nes tada stovės tušti laidai Nuokalnės gatvėje. Klausimas: kaip pakeisti, kad jis būtų efektyvus. Pradžiai siūlau taip: Varnių - Nuokalnės - Utenos - Savanorių - Ožeškienės - Donelaičio - Kęstučio - Nemuno - Gertrūdos - Savanorių ir taip atgal. Maršrutas centre atitiktų 3 ąjį maršrutą centre. Įdomu ar tai būtų pelninga.
Dar vienas "monas" būtų įrengti troleibusų apsisukimą ties geležinkelio stotimi. Gan keista, kodėl jo iki šiol nėra, ir matome, kaip tai įtakoja mūsų troleibusų maršrutus. Tada tą patį 8 būtų galima leisti maršrutu tokiu kaip kad minėjau, tik dar ir iki geležinkelio stoties. Kažin, ar jis vykdytų tiesioginę paskirtį (iš pradžios į galą), bet būtų naudingas vietoje.
Uch, čia jau daug triukšmo dėl nieko.
Jokiu būdu neleisti 10 ar 11 kaip per Vilijampolės tilto remontą. 10 važinėjo tuščias visą trasą, 11 ištuštėdavo atkarpoje Taikos - Krėvės - Kovo 11 osios.
Galbūt galima leisti 11 ą taip: Raudondvario - Jurbarko - Neries Krantinė - Nuokalnės - (gal klinikos) -Sukilėlių - Šiaurės - Islandijos. Tam irgi reikėtų šiokių tokių investicijų ties Sukilėlių Viaduku.
Einam prie autobusų. Esu važinėjęs tik dalimi maršrutų, apie juos ir kalbėsiu.
Ar išvis reikalingas 13? Greičiausias būdas Kleboniškiui pasiekti Pilį, taip, bet kiek žmonių juo naudojasi? Kiek žinau, dauguma sėda į 27 ir persėda Šiaurės pr. kur jiems reikia į troleibusus. O 13 o "kažkas" Minkovskių gatvėje visiška nesąmonė.
Toli nenubėgant reikėtų apsvarstyti tas 27 vingrybes Kalniečių gatvėje, ar ne geriau apsimokėtų leisti autobusą pagrindinėm gatvėm? Nors, dažnai matau, kaip Kalniečių gatvėje 27 laukia centro kryptimi 2 - 5 bobutės. Egzotika, aišku, tas 27, man patinka, bet negalim sau leist švaistyt pinigų
20 tikrai reikėtų nuimti nuo atkarpos Pilis - Jonavos gatvė. Tuo atveju, jei nuima ir 13 ir 20, "jonava" lieka be autobusų, bet ar jai jų išvis reikia? Gal reikalingi ne visoje "jonavoje", o tarkim tik toje atkarpoje tarp Pilies ir Varnių tilto?
Šiaip 20 skirtas aptarnauti Šiaurės prospekto gyventojus, nežinau, ar reikėtų jį nuimti visiškai, piko metu žmonių būna pakankamai. Galbūt retinti, nors jis ir taip retas. Ką 20 veikia savo "užtrasyje" už Geležinkelio stoties, nežinau.
Suretinti 38 ir nuimti nuo tos vokiečių gatvės, kas jau ten važiuoja. Palikti tik pagrindinį.
43 sudažninti, galbūt ne visoje trasoje, bet bent jau atkarpoje Tilto gatvė - Šiaurės prospektas. Galbūt net sukurti naują maršrutą ir išmesti lauk mikriukus iš tos pelningos trasos. Jiems aišku, labai skausminga, bet ką padarysi. Pinigai eina ne ten, kaip kad dažnai čia būna. Taip pat nereikalingi tie pratęsinėjimai iki Girionių (abejoju, ar kas naudojasi).
Galbūt ne itin super buper efektyvūs būdai, kai kur reikalauja net papildomų laidų, tačiau tokios mintys kol kas atėjo galvon.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąJau trumpai buvau pasisakęs šia tema, teks truputį pasikartoti ir pasiplėsti.
Visi forumo dalyviai sutaria, kad reikia įdiegti valandinius bilietus ir pats taip sakiau.
Tokiu atveju galima šiek tiek pakoreguoti kai kuriuos maršrutus:
4 būtų galima priversti apsisukti Ateities plento žiede, nors tam reikėtų 2 šakotuvų. Laidai yra, šakotuvų nėra.
6 ir 7 nuo Partizanų važiuoja iki stoties ta pačia trasa, o 6 dažnai pustuštis, būtų galima sutrumpinti 6 iki Panemunė - 6 fortas, arba Panemunė - "Kovo 11 osios vidurinė mokykla".
8 iš esmės dubliuojasi su 36 autobuso maršruto. Kiek teko matyti, 36-asis surenka daugiau keleivių. Ar tai patogesnė trasa, ar tiesiog keleivių įpročio reikalas?
Šiuo atveju variantai du: drąsesnis ir mažiau drąsus. Drąsesnis (turime nebijoti drąsių variantų, nes krizė ir labai drąsi), 8 ąjį leisti Varnių - Nuokalnės - Tvirtovės - (reikės įrengti 4 šakotuvus ir porą šimtų metrų laidų) Savanorių - Kovo 11 osios - V.Krėvės - Pramonės - Draugystės ir suretinti arba visai nuimti 36 ąjį. Drastinis Vilijampolės pratinimas prie laidų, nes jie kažkaip nepripranta. Kitas variantas: paliekam 36 kaip yra, vis dėlto populiarus maršrutas, kam daryti visokias machinacijas, o keičiam 8. Visai nuimti jo nesinorėtų, nes tada stovės tušti laidai Nuokalnės gatvėje. Klausimas: kaip pakeisti, kad jis būtų efektyvus. Pradžiai siūlau taip: Varnių - Nuokalnės - Utenos - Savanorių - Ožeškienės - Donelaičio - Kęstučio - Nemuno - Gertrūdos - Savanorių ir taip atgal. Maršrutas centre atitiktų 3 ąjį maršrutą centre. Įdomu ar tai būtų pelninga.
Dar vienas "monas" būtų įrengti troleibusų apsisukimą ties geležinkelio stotimi. Gan keista, kodėl jo iki šiol nėra, ir matome, kaip tai įtakoja mūsų troleibusų maršrutus. Tada tą patį 8 būtų galima leisti maršrutu tokiu kaip kad minėjau, tik dar ir iki geležinkelio stoties. Kažin, ar jis vykdytų tiesioginę paskirtį (iš pradžios į galą), bet būtų naudingas vietoje.
Uch, čia jau daug triukšmo dėl nieko.
Jokiu būdu neleisti 10 ar 11 kaip per Vilijampolės tilto remontą. 10 važinėjo tuščias visą trasą, 11 ištuštėdavo atkarpoje Taikos - Krėvės - Kovo 11 osios.
Galbūt galima leisti 11 ą taip: Raudondvario - Jurbarko - Neries Krantinė - Nuokalnės - (gal klinikos) -Sukilėlių - Šiaurės - Islandijos. Tam irgi reikėtų šiokių tokių investicijų ties Sukilėlių Viaduku.
Einam prie autobusų. Esu važinėjęs tik dalimi maršrutų, apie juos ir kalbėsiu.
Ar išvis reikalingas 13? Greičiausias būdas Kleboniškiui pasiekti Pilį, taip, bet kiek žmonių juo naudojasi? Kiek žinau, dauguma sėda į 27 ir persėda Šiaurės pr. kur jiems reikia į troleibusus. O 13 o "kažkas" Minkovskių gatvėje visiška nesąmonė.
Toli nenubėgant reikėtų apsvarstyti tas 27 vingrybes Kalniečių gatvėje, ar ne geriau apsimokėtų leisti autobusą pagrindinėm gatvėm? Nors, dažnai matau, kaip Kalniečių gatvėje 27 laukia centro kryptimi 2 - 5 bobutės. Egzotika, aišku, tas 27, man patinka, bet negalim sau leist švaistyt pinigų
20 tikrai reikėtų nuimti nuo atkarpos Pilis - Jonavos gatvė. Tuo atveju, jei nuima ir 13 ir 20, "jonava" lieka be autobusų, bet ar jai jų išvis reikia? Gal reikalingi ne visoje "jonavoje", o tarkim tik toje atkarpoje tarp Pilies ir Varnių tilto?
Šiaip 20 skirtas aptarnauti Šiaurės prospekto gyventojus, nežinau, ar reikėtų jį nuimti visiškai, piko metu žmonių būna pakankamai. Galbūt retinti, nors jis ir taip retas. Ką 20 veikia savo "užtrasyje" už Geležinkelio stoties, nežinau.
Suretinti 38 ir nuimti nuo tos vokiečių gatvės, kas jau ten važiuoja. Palikti tik pagrindinį.
43 sudažninti, galbūt ne visoje trasoje, bet bent jau atkarpoje Tilto gatvė - Šiaurės prospektas. Galbūt net sukurti naują maršrutą ir išmesti lauk mikriukus iš tos pelningos trasos. Jiems aišku, labai skausminga, bet ką padarysi. Pinigai eina ne ten, kaip kad dažnai čia būna. Taip pat nereikalingi tie pratęsinėjimai iki Girionių (abejoju, ar kas naudojasi).
Galbūt ne itin super buper efektyvūs būdai, kai kur reikalauja net papildomų laidų, tačiau tokios mintys kol kas atėjo galvon.
1. Troleibusai nevažiuoja, nei Ateities pl. , nei žiedu, jei toks yra. Kiek supratau 4 turėtu suktis R. Kalantos ir T.Masiulio gatvų žiedinėje sąnkrįžoje. Tai bloga idėja, nes vairuotojai neturėtų laiko pailsėti, nei vienoje iš galinių stotelių.
2. Įvedus naują bilietų sistemą 6 troleibusą galėtų pakeisti 28 autobusas, kuris rieda panašia trasa, tik neužsuka į panemunę.
3.Iš Nuokalnės gatvės į Savanorių pr. troleibusų laidai neturėtų būti tiesemi, nes jau dabar ten gausu laidų.
4.Beja įsivaizduok troleibusą bandabtį išvažiuoti iš stoties autobusų svovėjimo aikštelės. Vienintelis apsisukimo variantas apsiskimą daryti važiuojant iki Karaliaus Mindaugo pr. ir ten naujai nutiestais laidais važiuoti link stoties.
Mano nuomone reikėtų pradėti, ne nuo ridos mažinimo, o nuo apmokėjimo už paslaugas pakeitimo. Taip pat nereikia pamiršti, kas sistema pradžioja gali gyvuoti, kaip popieriniai bilietai, tik vėliau pereiti prie elektroninės.
Comment
-
"Jokiu būdu neleisti 10 ar 11 kaip per Vilijampolės tilto remontą. 10 važinėjo tuščias visą trasą, 11 ištuštėdavo atkarpoje Taikos - Krėvės - Kovo 11 osios.
Galbūt galima leisti 11 ą taip: Raudondvario - Jurbarko - Neries Krantinė - Nuokalnės - (gal klinikos) -Sukilėlių - Šiaurės - Islandijos. Tam irgi reikėtų šiokių tokių investicijų ties Sukilėlių Viaduku."
Taigi jau skelbė, kad Jurbarko/Neries kr. sankryža nepritaikyta troleibusų posūkiui, t.y. atvažiavęs Neries kr. iki Jurbarko gatvės troleibusas netelpa įsukti į Jurbarko gatvę, nes i Vilijampolės pusę yra tik 1 eismo juosta.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąo cia jau kontrolieriu problema,kad jie ganosi tik ten kur didziausias transporto srautas. beje teko matyti kaip jie ima kysius. issiveda zmogu i savo mikriuka ir nedaejus jo paima is zmogaus pinigus,neraso jokio protokolo ar kvito ,o zmogus seda atgal i autobusa ir vaziuoja toliau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
dėl daugelio dalykų pritarčiau disidentui, tik, klausimas, ar vietoje 13 ir 20 autobuso Jonavos gatvėje, nevertėtų per Jonavos-Varnių paleisti 21 autobusą?
Dėl mikroautobusų - manau, kad galima gražinti kainas jiems ir mažesnes - t.y. 2LTL, bet padidinti licencijų kainas, ir iš to finansuoti kito viešojo transporto eismą. Tokiu atveju visa VT sistema susivinodintų, t.y. paklausesnius maršrutus užimtų mikroautobusai, galbūt daugiau uždirbtų, bet tuo pačiu netiesiogiai paremtų kitą viešąjį transportą, kuris užima ne tokius paklausius maršrutus. Nors iš tikro nežinau, kokias priemones savivaldybė gali taikyti "mikriukų" reguliavimui ir apmokestinimui
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąJau trumpai buvau pasisakęs šia tema, teks truputį pasikartoti ir pasiplėsti...
Vis tik matyti, kad nelabai susigaudai apie Kauno viešąjį transportą. Jis yra reikalingas tiems, kas neturi kuo nusigauti iš vienos vietos į kitą. Kai užsienyje tam naudojamas taksi, Lietuvoje tai yra per brangu. Viešojo transporto skyrius privalo pirmiausia užtikrinti, kad miestelėnai turėtų galimybę pasiekti jiems reikiamą vietą.
Dabar oponuosiu į kai kuriuos tavo pasisakymus, ypač kai kurie mane nustebino savo nelogiškumu ir siaura įžvalga.
6 ir 7 nuo Partizanų važiuoja iki stoties ta pačia trasa, o 6 dažnai pustuštis, būtų galima sutrumpinti 6 iki Panemunė - 6 fortas, arba Panemunė - "Kovo 11 osios vidurinė mokykla".
8 ąjį leisti Varnių - Nuokalnės - Tvirtovės - (reikės įrengti 4 šakotuvus ir porą šimtų metrų laidų) Savanorių - Kovo 11 osios - V.Krėvės - Pramonės - Draugystės ir suretinti arba visai nuimti 36 ąjį. Drastinis Vilijampolės pratinimas prie laidų, nes jie kažkaip nepripranta.
Dar vienas "monas" būtų įrengti troleibusų apsisukimą ties geležinkelio stotimi.
Galbūt galima leisti 11 ą taip: Raudondvario - Jurbarko - Neries Krantinė - Nuokalnės - (gal klinikos) -Sukilėlių - Šiaurės - Islandijos. Tam irgi reikėtų šiokių tokių investicijų ties Sukilėlių Viaduku.
Ar išvis reikalingas 13? Greičiausias būdas Kleboniškiui pasiekti Pilį, taip, bet kiek žmonių juo naudojasi? Kiek žinau, dauguma sėda į 27 ir persėda Šiaurės pr. kur jiems reikia į troleibusus. O 13 o "kažkas" Minkovskių gatvėje visiška nesąmonė.
Toli nenubėgant reikėtų apsvarstyti tas 27 vingrybes Kalniečių gatvėje, ar ne geriau apsimokėtų leisti autobusą pagrindinėm gatvėm? Nors, dažnai matau, kaip Kalniečių gatvėje 27 laukia centro kryptimi 2 - 5 bobutės. Egzotika, aišku, tas 27, man patinka, bet negalim sau leist švaistyt pinigų. 20 tikrai reikėtų nuimti nuo atkarpos Pilis - Jonavos gatvė. Tuo atveju, jei nuima ir 13 ir 20, "jonava" lieka be autobusų, bet ar jai jų išvis reikia? Gal reikalingi ne visoje "jonavoje", o tarkim tik toje atkarpoje tarp Pilies ir Varnių tilto?
Šiaip 20 skirtas aptarnauti Šiaurės prospekto gyventojus, nežinau, ar reikėtų jį nuimti visiškai, piko metu žmonių būna pakankamai. Galbūt retinti, nors jis ir taip retas. Ką 20 veikia savo "užtrasyje" už Geležinkelio stoties, nežinau.
27-as reikalingas, kad važiuotų pro Kalniečių g., nes ten yra studentų bendrabutis. Be to, įsivaizduok, kaip žmonės turėtų pasiekti jiems reikiamą vietą, jei pro ten niekas nevažiuotų (27-asis ten vienintelis kursuoja). Tektų eiti iki Sukilėlių arba Savanorių pr. - apie 1-2 km. Piko metu 27-uoju važiuoja pilnas autobusas, būna ir stovinčių.
20-ojo negalima trumpinti iki Šiaurės pr., nes Jonavos g. yra įmonių, iš kurių piko metu po darbo darbuotojai važiuoja į Šiaurės pr., Krėvės pr. namo. 20-ąjį siūlyčiau retinti ir kartais trumpinti iki Šiaurės pr., bet ne visus reisus. Bet tas nesigaus, nes keleiviai nubalsavo už variantą, kad 20-asis nuo Aleksoto važiuotų pro pilį ir Jonavos g., o ne iš Aleksoto pro Minkovskių g. link gele. stoties, kas būtų ekonomiškiau.
Suretinti 38 ir nuimti nuo tos vokiečių gatvės, kas jau ten važiuoja. Palikti tik pagrindinį.
43 sudažninti, galbūt ne visoje trasoje, bet bent jau atkarpoje Tilto gatvė - Šiaurės prospektas. Galbūt net sukurti naują maršrutą ir išmesti lauk mikriukus iš tos pelningos trasos. Jiems aišku, labai skausminga, bet ką padarysi. Pinigai eina ne ten, kaip kad dažnai čia būna. Taip pat nereikalingi tie pratęsinėjimai iki Girionių (abejoju, ar kas naudojasi).Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.17, 22:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą(pranešimas #1047)
Vis tik matyti, kad nelabai susigaudai apie Kauno viešąjį transportą. Jis yra reikalingas tiems, kas neturi kuo nusigauti iš vienos vietos į kitą. Kai užsienyje tam naudojamas taksi, Lietuvoje tai yra per brangu. Viešojo transporto skyrius privalo pirmiausia užtikrinti, kad miestelėnai turėtų galimybę pasiekti jiems reikiamą vietą.
Dabar oponuosiu į kai kuriuos tavo pasisakymus, ypač kai kurie mane nustebino savo nelogiškumu ir siaura įžvalga.
6-asis troleibusas dabar reikalingas dirbantiems Šančiuose ar Panemunėje ir gyvenantiems Kovo 11-osios g., Krėvės pr., Partizanų g. Iš esmės pritarčiau 6-ąjį trumpinti iki 6-ojo forto ir retinti ne piko metu, taip pat manau reikėtų naikinti šio maršruto kursavimą šeštadieniais ir sekmadieniais.
Nesąmonė, nes 36-ojo trasa nesibaigia Vilijampolėje, kur baigiasi 8-ojo. 36-uoju daug žmonių važiuoja nuo Baltų pr., o jo naikinimas yra utopija Greičiau jau reikia keisti 8-ąjį maršrutą, o ne griauti ir taip gerai aptarnaujamą ir patogų 36-ąjį.
Apsisukimo įrengimas yra brangus dalykas. Reikia daug šakotuvų ir laidų. Šiuo metu tas sunkiai įgyvendinama, nes ir taip nėra pinigų Bet mintis gera.
Tokiu atveju reikėtų naikinti arba smarkiai retinti 2-ąjį maršrutą, o keleivių srautas, prie pilies lipantis į 11-ąjį, norėdamas patekti į Hyper Maximą, liptų tik į 4-ąjį. Kažin ar gera mintis, bet būtų galima pabandyti.
Na čia mąstai kaip skrega ir galvojantis tik apie pinigus. Kaip minėjau, viešasis transportas reikalingas visuomenei. 13-asis iš tikrųjų galėtų būti trumpinamas ar kaip nors keičiamas ir orientuojamas tik į Minkovskių g. Kai kurie tavo pasisakymai yra labai egoistiški. Juk ir Jonavos g., ir Minkosvių g. gyvena žmonės, yra įmonių, į kurias važiuoja dirbti žmonės. Jonavos g. yra studentų bendrabučiai, o Minkovskių g. gyvena žmonės, yra šiek tiek įmonių. Abejose gatvėse be autobusų daugiau niekas nekursuoja iš viešojo transporto (nei maršrutiniai taksi). 13-asis galėtų būti naikinamas ir tiesiog 48-asis pratęstas nuo pilies iki gel. stoties pro Minkovskių g. Dar idealesnis variantas - naikinti 13-ąjį ir 20-ąjį pratęsti nuo gelež. stoties pro Minkovskių g., Veiverių g., Europos pr., Pabrėžos g. į Bitininkų g. (panašus variantas netrukus bus padarytas).
27-as reikalingas, kad važiuotų pro Kalniečių g., nes ten yra studentų bendrabutis. Be to, įsivaizduok, kaip žmonės turėtų pasiekti jiems reikiamą vietą, jei pro ten niekas nevažiuotų (27-asis ten vienintelis kursuoja). Tektų eiti iki Sukilėlių arba Savanorių pr. - apie 1-2 km. Piko metu 27-uoju važiuoja pilnas autobusas, būna ir stovinčių.
20-ojo negalima trumpinti iki Šiaurės pr., nes Jonavos g. yra įmonių, iš kurių piko metu po darbo darbuotojai važiuoja į Šiaurės pr., Krėvės pr. namo. 20-ąjį siūlyčiau retinti ir kartais trumpinti iki Šiaurės pr., bet ne visus reisus. Bet tas nesigaus, nes keleiviai nubalsavo už variantą, kad 20-asis nuo Aleksoto važiuotų pro pilį ir Jonavos g., o ne iš Aleksoto pro Minkovskių g. link gele. stoties, kas būtų ekonomiškiau.
Vokiečių g. gale yra vidurinė mokykla. 38-asis ten važiuoja gyventojų prašymu, nes be jo, mokiniams tektų eiti apie 1-2 km iki Juozapavičiaus pr., kas yra nesaugu, ypač žiemą ryte į pamokas.
Dėl šito pritariu.
Dėl 36 ojo paprasčiausiai neapsižiūrėjau, mano mintyse jis baigdavosi kažkur Demokratų gatvėje. Prašau atleisti.
Kad sakai, aš skrega ir taupau pinigus, tai paskaityk tarnautojo postus. Pinigų mažai, tai gal geriau patenkinti daugumą, o ne tris bobutes? Visur gyvena žmonės, ir visi nori patogaus transporto. "Egoistiški" - tai būtų jei nuimčiau visus autobusus iš visur, ir sutelkčiau prie savo namų.
Su 27 kokia situacija gerai žinau. Eiti tai, manau, studentai iš tų bendrabučių ir eina iki Savanorių, nes eiti reikia 10 min ir atvažiuos, tarkim, į centrą, už kokių 5 min blogiausiu atveju, o 27 intervalai (et vėl tingiu eit į puslapį, berods, būna net kas 40 min geriausiu atveju). Kad jis važiuoja pilnas tai pats esu matęs, bet kad ta pilnuma išlipa ar įlipa Kalniečių gatvėje.. Turbūt važiuoja iki Šiaurės, kad aš nieko nesuprasčiau.
Iš tiesų tiek aš, tiek tu painiojame du uždavinius: diegti efektyvią sistemą ir diegti taupią sistemą. Būtų smagu, jei jie būtų suderinami, tačiau jei ketinama perpus mažinti visų trasporto priemonių ridą.. Čia kaip miegot su per trumpa antklode: ir taip šalta, ir kitaip šalta.
Comment
-
Dėkoju už visus pasisakymus. Amiko pasiūlymus jau vakar pateikiau VT įmonių vadovams ir mano kolegoms skyriuje. AB "Autrolis" vadovybė ir maršrutų planuotojai norėtų susitikti su AMiko ir gyvai prie kavos aptari jo pasiūlymus. Kaip man šiandien paaiškino telefonu - dalis pasiūlymų nėra įmanoma įgyvendinti dėl techninių priežasčių, tačiau dalis jiems tapo tikrai įdomūs ir jie apie tai norėtų pasikalbėti.
Amiko prašyčiau parašyti man į privatą kontaktinius duomenis, tiesa, dabar esu ligoninėje ir darbe būsiu kitą savaitę, todėl ir susitikimą paplanuotumėme kitos savaitės bėgyje. Disidento pasiūlymai taip pat bus perduodi ir apsvarstyti.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaip taip, ta analizė labai įdomi!!!
Aš jau anksčiau šitame forume rašiau, kad miesto spaudoje skelbė kad berods Pasaulio banko reikalavimu prieš perkant naujus autobusus buvo atlikta ta VT analizė, bet jos internete niekur rasti nepavyko (net ir Pasaulio banko puslapyje).
Kiek pamenu iš spaudos buvo minima kad autoriai pasiūlė palikti 9 troleibusų maršrutus, apie autobusų tranportą nepamenu ką rašė.
Būt labai įdomu susipažinti su ta analize, manau sukeltų gražią, ir tikėkimės, naudingą, diskusiją.
Juk tik ginčuose gimsta tiesa.....
Comment
Comment