Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Bent jau vilniuje planuoja padaryti taip: autobusai dirbs tik nuo 5val iki 22.30 ,o veliau vazinetu tik naktiniai reisai,kur reikia moketi po 3 litus ir negalioja jokie menesiniai bilietai.
    Nesąmonė su S dar vienas gyvenime nevažiavau, važiuojam 3-5 beveik visados. Tai jei važiuoji tarkim 4 tai išviso 12lt, jau taksas išeina... Manau neliktų keleivių tuose už 3lt..

    Edit: Arba bent padarytų kokį 2+- litų priedą prie mėnesinio bilieto, tada dar pagalvočiau.
    Paskutinis taisė Vilius; 2009.02.15, 13:57.
    I love INNUENDO!

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Juk ir taip aišku - "Geležinkelio stotis" ar "Į geležinkelio stotį"... Juk paprastose lentelese dešimtmečiais niekas nerašė "į" ir "iš"...
      Kaune kaip ir visada, bando išrasti dviratį. Man kaip miesto svečiui buvo baisiai nepatogu tos bėgančios švieslentės troleibusuose, nes iš toliau labai sunku įskaityti kryptį. Be to, niekaip nesupratau kam ta rodyklėlė prie maršruto numerio. Tie "Į" irgi labai keistai žiūrisi. Geriausia yra kuo didesnėmis raidėmis užrašyti kryptį. Viena, kas patiko, tai švieslenčių spalva.

      Comment


        Parašė Vilius Rodyti pranešimą
        Nesąmonė su S dar vienas gyvenime nevažiavau, važiuojam 3-5 beveik visados. Tai jei važiuoji tarkim 4 tai išviso 12lt, jau taksas išeina... Manau neliktų keleivių tuose už 3lt..

        Edit: Arba bent padarytų kokį 2+- litų priedą prie mėnesinio bilieto, tada dar pagalvočiau.


        Uz 12 litu tu zinai kiek vilniuje nuvaziuotum? nuo kavines centre iki studentu sauletekio nedatrauktum,pusiaukelej reiketu islipti:-))) Nebent kaune taksistai pusvelciui vezioja ,bet kazkodel nesinori tiketi...

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Uz 12 litu tu zinai kiek vilniuje nuvaziuotum? nuo kavines centre iki studentu sauletekio nedatrauktum,pusiaukelej reiketu islipti:-))) Nebent kaune taksistai pusvelciui vezioja ,bet kazkodel nesinori tiketi...
          Aš irgi nelabai suprantu kur jis Kaune už 12 Lt su taksi nuvažiuoja... Pats esu nekartą važiavęs Kaune nuo Žemaičių pl iki 2 ligoninės, tai 10 Lt paima. O atstumas ten 2-3 km.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Kaune kaip ir visada, bando išrasti dviratį. Man kaip miesto svečiui buvo baisiai nepatogu tos bėgančios švieslentės troleibusuose, nes iš toliau labai sunku įskaityti kryptį. Be to, niekaip nesupratau kam ta rodyklėlė prie maršruto numerio. Tie "Į" irgi labai keistai žiūrisi. Geriausia yra kuo didesnėmis raidėmis užrašyti kryptį. Viena, kas patiko, tai švieslenčių spalva.
            Neetiškai ir nekorektiškai elgiesi, sakydamas, kad "Kaunas, kaip visada bando išrasti dviratį". Esi neteisus, nes kiekvienas miestas valdomas savitu principu ir ieško to, kas tam miestui geriausia. Jei daugumai su "į" geriau, tai kodėl turėtume daryti taip, kaip patogiau miesto svečiui, o ne daugumai miestelėnų, kurie viešuoju transportu naudojasi kasdien? Iš tolo įmanoma įskaityti, jei nevapalioji į šonus. Be to, yra daug stotelių, kuriose visa informacija yra pateikta, tai belieka tik maršruto numerį žiūrėti... O gal tiesiog prastai matai, kad nespėji perskaityti nuo tolo atvykstančios transporto priemonės švieslentėje pateiktos informacijos?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Visiškai pritariu.

              Comment


                Nuo B.O. iki pašilės g. 16lt tik reikia žinot kam skambint.


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Uz 12 litu tu zinai kiek vilniuje nuvaziuotum? nuo kavines centre iki studentu sauletekio nedatrauktum,pusiaukelej reiketu islipti:-))) Nebent kaune taksistai pusvelciui vezioja ,bet kazkodel nesinori tiketi...
                Paskutinis taisė Vilius; 2009.02.15, 23:29.
                I love INNUENDO!

                Comment


                  Parašė Vilius Rodyti pranešimą
                  Nuo B.O. iki pašilės g. 16lt tik reikia žinot kam skambint.
                  Rodos, ne į tą temą pataikei.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    čia jis apie taksi

                    Comment


                      Gerai patakiau, pridėjau prie pranešimo citatą, kad nesiklaidintų.
                      I love INNUENDO!

                      Comment


                        Na va, dabar kur kas aiškiau
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Del to i ar be i tai man asmeniskai be i irgi labiau patinka... O isvis, man geriausia atrodo, kad rasytu i kokius mikrorajonus vaziuotu. Pvz dabar paskaito zmones, kad 9 vaziuoja i Prusu gatve. 9 is 10 neisivaizduoja, kur tokia randasi..

                          Comment


                            Su mikrorajonais negerai. Taip galima tik su Panemune, Petrasiunais, kur yra tik vienas marsruto ziedas. Vietoj Prusu g. parasius Silainiai, butu ypac abstraktu, nes Silainiuose yra 5 marsrutu pabaigos: 2-oji lig., Prusu g., Baltu pr., Jotvingiu g., Mega.
                            Sutinku, kad marsruto pabaiga galima ivardinti mikrorajonu, kai yra tik vienas apsisukimas jame. Be to, Kaunas nera toks didelis, manau, kad zmones nezino gatviu pavadinimu, yra ju paciu problema, nes zinojimas daznai pravercia, ir ne tik kalbant apie viesaji transporta. Dabar man tik nelabai patinka uzrasas Islandijos pl., kuri butu galima pakeisti i Eiguliai. Tik atsidarius Megai, daznas i ja vaziuodavo 13, 14 troleibusais ir nusivildavo pateke visai ne ten. Troleibusai isleidzia prie Islandijos pl., kur ir yra isikurus Mega, bet kur kas toliau nuo minetu troleibusu marsruto pabaigos.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Del to i ar be i tai man asmeniskai be i irgi labiau patinka... O isvis, man geriausia atrodo, kad rasytu i kokius mikrorajonus vaziuotu. Pvz dabar paskaito zmones, kad 9 vaziuoja i Prusu gatve. 9 is 10 neisivaizduoja, kur tokia randasi..
                              Nors ne apie tą miestą eina kalba, bet galiu parodyti Vilniaus pavyzdį. Į Pašilaičius važiuoja 7, 8, 11, 16, 18, 19 maršrutų troleibusai ir 5, 32, 33, 45, 46 autobusai. Viskas atrodo gražiai, bet esmė tame, kad jie yra pasiskirstę į 3 žiedus ir nėra jokių skiriamųjų ženklų. T 7, 8, 18 ir A 32, 45, 46 važiuoja iki žiedo Justiniškių g., T11, 16, 19 ir A 33, 46(per) į Laisvės pr. žiedą, o A 5 iki Gabijos g. Ta pati painiava ir su Fabijoniškių maršrutais - 3 žiedai (Kaimelio (A10), Fabijoniškių (A 6, 24, 53, 53A, 56) ir Mykolo Lietuvio (A40).
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Gerbiamieji,

                                Jums, kaip besidomintiems viešuoju transportu (VT), noriu pasiūlyti išspręsti neįprastą uždavinį - kaip užtikrinti bent minimalų VT paslaugų teikimą Kaune, žinant, kad bus per pusę nurėžti jam finansuoti skirti pinigai. Paprastas dalykas, naujausiomis žiniomis, kitų metų Kauno miesto biudžete planuojama 20 mln. sumažinti kompensacijos už lengvatinius bilietus skirtas lėšas, ir 20 mln. subsidijoms, skirtoms padengti VT įmonių nustolius, sprendimas vienas - per pusę mažinti autobusų ir troleibusų ridą, todėl klausiu Jūsų, kaip siūlytumetė tai daryti?
                                Paskutinis taisė Tarnautojas; 2009.02.17, 10:03.

                                Comment


                                  Siūlau daryti blogai. Kad kilus visuotiniam nepasitenkinimui pinigų atrastų.

                                  O jei rimtai tai daugiausia galima sutaupyt panaikinus supratimą kad iš bet kur į bet kur turi būti galima važiuoti be persėdimų. Vienas pilnas autobusas iš Šilainių veža iki Lituanikos. Tada pilnas troleibusas veža iki centro. Jei kam reikia į Romainius - prašom autobusas iš Šilainių. Daug trumpų, dažnai važiuojančių apkrautų maršrutų. Dabar ilgi maršrutai apkrauti būna tik dalyje kelio, o kitą pusę labai dažnai važiuoja tušti.
                                  Aišku normalios bilietų sistemos įvedimas padėtų. Bet galima ir nelaukiant - tie kam reikia važinėt nusipirks nuolatinius.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Siūlau daryti blogai. Kad kilus visuotiniam nepasitenkinimui pinigų atrastų.

                                    O jei rimtai tai daugiausia galima sutaupyt panaikinus supratimą kad iš bet kur į bet kur turi būti galima važiuoti be persėdimų. Vienas pilnas autobusas iš Šilainių veža iki Lituanikos. Tada pilnas troleibusas veža iki centro. Jei kam reikia į Romainius - prašom autobusas iš Šilainių. Daug trumpų, dažnai važiuojančių apkrautų maršrutų. Dabar ilgi maršrutai apkrauti būna tik dalyje kelio, o kitą pusę labai dažnai važiuoja tušti.
                                    Aišku normalios bilietų sistemos įvedimas padėtų. Bet galima ir nelaukiant - tie kam reikia važinėt nusipirks nuolatinius.
                                    Pagal tamstos pasiulyma, dabartinej situacijoj manau zmones perses i mikriukus ir savo masinas. As pirmas eilej

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Daug trumpų, dažnai važiuojančių apkrautų maršrutų. Dabar ilgi maršrutai apkrauti būna tik dalyje kelio, o kitą pusę labai dažnai važiuoja tušti.
                                      Aišku normalios bilietų sistemos įvedimas padėtų.
                                      Geras pasiūlymas, bet tam mirtinai reikia daugiau terminuotų bilietų: valandinių, paros ir pan., kitaip keleiviai, kurie neturi nuolatinių, galutinai išsilakstys. Ir kad tvarkaraščiai būtų suderinti.

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Siūlau daryti blogai. Kad kilus visuotiniam nepasitenkinimui pinigų atrastų.

                                        O jei rimtai tai daugiausia galima sutaupyt panaikinus supratimą kad iš bet kur į bet kur turi būti galima važiuoti be persėdimų. Vienas pilnas autobusas iš Šilainių veža iki Lituanikos. Tada pilnas troleibusas veža iki centro. Jei kam reikia į Romainius - prašom autobusas iš Šilainių. Daug trumpų, dažnai važiuojančių apkrautų maršrutų. Dabar ilgi maršrutai apkrauti būna tik dalyje kelio, o kitą pusę labai dažnai važiuoja tušti.
                                        Aišku normalios bilietų sistemos įvedimas padėtų. Bet galima ir nelaukiant - tie kam reikia važinėt nusipirks nuolatinius.
                                        Lietuvoje žmonės prie tokios sistemos nėra pratę. Užsienyje tokia praktika yra taikoma, bet ir tai ne visuose miestuose. Sakykime, būtų maršrutas iš 2-osios lig. iki Romainių, jis šią atkarpą nuvažiuotų per 15 min., plius prastova maršruto gale ir būtų apie 20 min., taigi autobusas galėtų kursuoti kas 35-40 min. Minusas tas, kad jis dažniau važiuoti negalėtų, nes reikalautų dar vienos transporto priemonės, kas jau nebeapsimokėtų. Esant ilgesniam maršrutui, žmonėms kur kas patogiau, jiems nereikia perlipti iš maršruto į maršrutą. Lietuvoje rudenį ir žiemą žmonė stotelėje transporto laukia ne ilgiau nei 15 min. Reikėtų paskaičiuoti, bet spėju, kad ekonomiškiau laikyti ilgus maršrutus, tai įrodo ir "Kauno autobusų" vykdytos maršrutų reorganizacijos, kai du maršrutai buvo jungiami į vieną (25 ir 24 į 24-ąjį; 35 ir 12, 7 į 35-ąjį ir pan. variantai). Trumpame maršrute gale autobusas stovės beveik tiek pat laiko nei ilgame. Vairuotojas pavargs labiau, bet bus sutaupytos minutės, kurios po kelių reisų tampa keliolika ar keliasdešimt minučių.
                                        Tavo siūlomas variantas manau viešąjį transporto padarytų ne tokiu patraukliu.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimą
                                          Gerbiamieji,

                                          Jums, kaip besidomintiems viešuoju transportu (VT), noriu pasiūlyti išspręsti neįprastą uždavinį - kaip užtikrinti bent minimalų VT paslaugų teikimą Kaune, žinant, kad bus per pusę nurėžti jam finansuoti skirti pinigai. Paprastas dalykas, naujausiomis žiniomis, kitų metų Kauno miesto biudžete planuojama 20 mln. sumažinti kompensacijos už lengvatinius bilietus skirtas lėšas, ir 20 mln. subsidijoms, skirtoms padengti VT įmonių nustolius, sprendimas vienas - per pusę mažinti autobusų ir troleibusų ridą, todėl klausiu Jūsų, kaip siūlytumetė tai daryti?
                                          Smagu, kad kreipiatės į liaudį ir su ja ieškote sprendimo bei mezgate dialogą, kas iš tikrųjų yra svarbu.

                                          Manau pirmas žingsnis būtų sudaryti anketą su tokiu pačiu klausimu ir ją pateikti užpildyti internete. Jūsų pagrindinis tikslas - kad keleiviai pasiūlytų, kur būtų galima sumažinti išlaidas. Keleiviai dažnai važinėja ir gerai žino padėti maršrutuose, kuriais jie naudojasi.
                                          Noriu pasitikslinti, apie kokį laikotarpį dabar kalbame. Pasikeitimai turi įvykti 2010-iesiems metams? Ar jau šįmet. Ar nevertėtų pradėti tartis su maršrutinių taksi įmonėmis ir savivaldybe (jei tai jos funkcija), kad pastarųjų maršrutai būtų nukreipti į mažai apgyvendintus rajonus ir tik pavežėtų iki pagrindinių miesto autobusų ir troleibusų trasų? Autobusai ir troleibusai būtų skirti miestui, o maršrutiniai taksi - miesto pakraščiams. Bet maršrutiniams taksi reikėtų skirti dotacijų už nuolaidas 50, 80 proc. bilietams. Tada jau būtų galima mažinti maršrutus, kuriuos pakeistų maršrutiniai taksi.
                                          Tai gana drastiškas variantas.

                                          Kitas mano siūlomas variantas - tiesiog nekeisti esamos padėties dėl maršrutinių taksi ir autobusų, troleibusų, bet ekonomiškai pertvarkyti jų veiklą.
                                          Kaip jau minėjau, reikia sudaryti anketą ir leisti keleiviams pateikti savų pasiūlymų. Nusamdyti studentų, kurie atliktų keleivių srautų tyrimus kiekviename "Autrolio" ir "Kauno autobusų" maršrute. Tada Transporto skyrius matytų, kokia padėtis ankstyvuose, dieniniuose, vakariniuose reisuose ir galėtų imtis kokių nors pokyčių.

                                          Manau, kad reikėtų:
                                          1. Spręsti galimybę sujungti kai kuriuos maršrutus, kai kuriuos naikinti, sutrumpinti. Apie tokias galimybes sužinotumėte atlikę keleivių apklausas.
                                          2. Suretinti, sudažninti kai kuriuos maršrutus, kuriuos konkrečiai reikia - tai parodytų keleivių srautų tyrimų duomenys.
                                          3. Reikia pritraukti didesnių lėšų į viešąjį transportą. "Autrolis" ir "Kauno autobusai" turėtų labiau save reklamuoti, jog teikia reklamos paslaugas savo transporte, sumažinti reklamos įkainius.
                                          4. Stiprinti keleivių kontrolę!!!
                                          5. Naktinius troleibusų S maršrutus pertvarkyti, kad nebegaliotų nuolatiniai ir dieniniai vienkartiniai bilietai. Tarifą pakelti proto ribose, maršrutus pertvarkyti, nes dabar S1 ir S2 trasų pasikeitimai atbaidė dalį keleivių, o tvarkaraštis irgi blogas. Į naktinius troleibusus laipinti tik pro priekines duris ir keleiviai bilietus pirktų iš vairuotojo.
                                          6. Kad kuo mažiau keleivių važiuotų be bilieto, reikia sukurti paprastus valandinius, pusvalandinius, 15 min. važiavimo bilietus. Jie gali galioti kad ir po dviejų mėn., tiesiog būtų primityvus skaičiavimo būdas: išleisti nauji 3 rūšių popieriniai vienkartiniai bilietai. Įlipi į transportą, pažymi ir ten matai pažymėjimo laiką. Ant bilieto parašyta, kiek laiko jis galioja ir atitinkamai kaina.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.24, 10:03.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X