Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nuo vasario 9 d. keičiamas 48-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis. Darbo dieną ankstinamas pirmasis reisas, dienos metu šiek tiek pakoreguoti išvykimai, tvarkaraštis atnaujintas ir suderintas pagal Raudondvario bendruomenės pageidavimus.
Naujas tvarkaraštis
Transporto skyriuswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąnu nenoriu nei keiktis nei *******, bet nu nezinau, nusivyles as transportu, praeita savaitgali troleibusas S kazkuria diena isvis nevaziavo, lenteles informacines pievas rodo ir tt...
Beje, nepagalvojai, kad troleibusas galėjo tiesiog sugesti? Ir kodėl dėl to darai tragediją? Ar tau dažnai taip "sekasi"?Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.05, 21:34.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimąLabai dažnai su S važiuoju, kad jis neatvažiuotų dar nebuvo.
P.s Ką reiškia ant kaip Solarių prie maršruto numerio būna rodyklėlė? (nevisada ji būna)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kartais ne sekmadienį laukei S maršruto? Nes jis važiuoja tik penktadieniais ir šeštadieniais. Kuriuo metu ir kurioje stotelėje laukei troleibuso, kurią dieną kurio maršruto, S1 ar S2? Atsakyk ir pasakysiu kodėl nesulaukei Šiaip jie mėgsta 5 min. anksčiau atvažiuoti, bet už ankstesnį atvykimą smarkiai baudžiama, tai greičiau važiuoti privengia.
Beje, nepagalvojai, kad troleibusas galėjo tiesiog sugesti? Ir kodėl dėl to darai tragediją? Ar tau dažnai taip "sekasi"?
Tragedija ne tragedija, bet namie parsiradau ne pries 2 nakties, bet 5
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąReiškia maršrutas vyksta ratu ir trasoje yra tik vienas galinis punktas, kuriame vairuotojas ilsisi. Kaune tokie troleibusų maršrutai yra: 2, 4, 9, 10 (š.s.), 12, 13, 14, 15, 16. Vairuotojas (arba dispečerė), nustatydamas (-a) ryte maršrutą, kokį rodys švieslentėje, arba uždeda, arba neuždeda rodyklės. Jos uždėjimas nėra privalomas, bet ir vieningai nesutartas. Bet rodyklės buvimas čia neminėtuose maršrutuose būtų jau klaidinimas.
Be rodyklės
Su rodykle
Beje, galėtų ir autobusų švieslentes padaryti "važiuojančias" arba bent jau kryptį rašyti didelėmis raidėmis kaip kai kuriuose autobusuose ( pvz.: 43 "Į Kauno pieną" )دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąpenktadieni, s2, neatvaziavo nei tas, kuris po pirmos pasirodo centre, nei sekantis, kuris pries 3. Abu neatvaziavo 100% (ne 99%)
Tragedija ne tragedija, bet namie parsiradau ne pries 2 nakties, bet 5
Arsiakai,"Kauno autobusai" lauko švieslentėse informaciją rašo šiek tiek kitaip: maršruto išvykimo tašką ir atvykimo tašką. Maršrutuose, kurie stoja dvipusio eismo stotelėse (pvz., Klinikose), rašo kryptį. Žinoma, man taip pat būtų smagiau matyti vieningą rodymą. Idant tai būtų pasiekta, rašykite Transporto skyriui, prašykite. Jūs ką, tikitės tvarkos be jūsų pastabų? Tik kai rašysite, skųsitės, prašysite, pamažu atsiras tvarka ir vieningas informavimo būdas.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.06, 16:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nelabai supratau koks skirtumas kurioje centro stoteleje laukiau - troleibusas arba atvaziuoja arba ne (nebent kazkur centre sugestu ir tarkim atvcaziuotu i merkurijaus stotele, o prie reval jau ne - taciau tokiu atveju jau tai zinotum ir neklausinetum dalyku, kurie absoliuciai neitakoja esmes)
Taciau atsakau, kad ramiau butu tamstai:
1:18 Merkurijaus stotele - laukta nuo 1:00 iki 1:35
2:43 stotele prie Reval - laukta nuo 2:20 iki 3:10
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą1:18 Merkurijaus stotele - laukta nuo 1:00 iki 1:35
2:43 stotele prie Reval - laukta nuo 2:20 iki 3:10
Iš tikrųjų, tas reisas turėjo būti. Dabar jau tik pirmadienį galėčiau pasiaiškinti. Bet aš negaliu įtakoti, kad būtų išsiaiškintos priežastys, dėl ko neatvyko, todėl patarčiau užpildyti šitą formą ir paaiškinti situaciją. Kuo dažniau bus rašomi tokie skundai, tuo rečiau pasitaikys tokios nemalonios situacijos.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.06, 19:55.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąStotelę prie Merkurijaus dar žinau, kad vadinasi S. Daukanto g., o prie Reval koks normalus stotelės pavadinimas? Pasižiūrėjęs atsekiau, kad tavo vadinama Reval stotelė yra prie Takiosios Neries viešbučio, kuri vadinasi Gedimino g.
Iš tikrųjų, tas reisas turėjo būti. Dabar jau tik pirmadienį galėčiau pasiaiškinti. Bet aš negaliu įtakoti, kad būtų išsiaiškintos priežastys, dėl ko neatvyko, todėl patarčiau užpildyti šitą formą ir paaiškinti situaciją. Kuo dažniau bus rašomi tokie skundai, tuo rečiau pasitaikys tokios nemalonios situacijos.
troleibusas S minėtą naktį neatvyko dėl vairuotojo atsisakymo eiti dirbti naktį - tiesiog profsąjungų aiškinimasis su įmonės vadovybe, ateityje tai turėtų nepasikartoti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąRadau du straipsnius, kuriuose apie tai rašoma:
Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.
Iš viso buvo įsigyta 35 švieslentės, 33 jau yra įrengtos, likusios dvi planuojamos įrengti Šilainiuose - Jotvingių stotelėje (link miesto centro) ir prie Šilainių poliklinikos (link miesto centro), bet jose nėra kontaktinio tinklo, todėl įrengimas šiek tiek užtruks.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTavo klausimas gan įdomus, todėl pasitikslinsiu.
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti.
Serveris "žino" visų stotelių atstumus viena nuo kitos (atkarpas), žino kur ir kokiu greičiu rieda transporto priemonė, žino kuri švieslentė randasi kurioje stotelėje, todėl apskaičiuodamas šią info siunčia atvykimo laikus į švieslentes.
Comment
-
Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimąJokių daviklių nėra - autobusui/troleibusui atvykstant į stotelę ir iki jos likus mažiau nei 50 metrų į centrinį serverį yra išsiunčiamas signalas, kad transporto priemonė tuojau atvyks, o atvykus ir atidarius/uždarius duris yra išsiunčiamas signalas, kad jau išvyksta, tada serveris į švieslentę išsiunčia signalą, "išimantį" priemonę iš sąrašo.
Serveris "žino" visų stotelių atstumus viena nuo kitos (atkarpas), žino kur ir kokiu greičiu rieda transporto priemonė, žino kuri švieslentė randasi kurioje stotelėje, todėl apskaičiuodamas šią info siunčia atvykimo laikus į švieslentes.
Comment
-
Parašė Tarnautojas Rodyti pranešimąKad taip nutiktų turi įvykti sekantys įvykiai - įjungtas autobuso borto kompiuteris, į jį suvestas maršrutas ir jis pradėtas vykdyti (virtualiai), arba dėl kažkokio, mums nežinomo gedimo priežastis - kada ir kurioje stotelėje rodė tokią informaciją ?
Comment
Comment