Parašė r08n
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė disident Rodyti pranešimąGalbūt reikėtų įrengti kažką panašaus į taksometrus?
Arba mokėti už nuvažiuotų tarpstotelių skaičių? Pvz, vienas tarpstotelis 15 centų. Šiuo atveju galėtų pasitarnauti įrengti davikliai stotelėse, pagal kuriuos veikia transporto švieslentės.
Deja, turime prisiminti, kad čia Kaunas. Norint įgyvendinti tokį projektą, reikėtų kiekvienoje stotelėje sumontuoti daviklius (o jų yra tik pagrindinėse), taip pat kiekvienoje stotelėje ir troleibuse ar autobuse pakabinti žemėlapį, kad keleivis žinotų, kiek tiksliai stotelių turi pravažiuoti. Galų gale subalansuoti sistemą, kad ji veiktų tobulai, nes šiuo atveju kalbame apie žmonių pinigus ir galinčią prasiveržti "Argus"o savivalę.
Tu tikrai esi mates tuos daviklius stotelese??? gal turi nuotrauka?
Comment
-
Davikliai vizualiai nesimato, nes yra įmontuoti į švieslenčių mechanizmą arba kažkur tuose rėmuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
pritariu r08n!!!
ir niekaip nesuprantu kodel kolega amiko taip gina ir uzstoja ta neveiklia valdzia.....
ta terminuota bilieta dar ivedines 10 metu, taip kaip ir troleibusu linija i silainius tiesia jau 20metu ar nauja atomine "stato" jau ketvirtus metus, bet dar net nesugalvojo kokios galios ji turetu buti.....
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąpritariu r08n!!!
ir niekaip nesuprantu kodel kolega amiko taip gina ir uzstoja ta neveiklia valdzia.....
ta terminuota bilieta dar ivedines 10 metu, taip kaip ir troleibusu linija i silainius tiesia jau 20metu ar nauja atomine "stato" jau ketvirtus metus, bet dar net nesugalvojo kokios galios ji turetu buti.....Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.28, 18:27.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip taip, sitos kadencijos musu miesto valdzios prioritetas yra nauja arena. Ta pareiske miesto meras tik pradejes eiti savo pareigas. Tik miesto valdzia niekaip nepaaiskino kodel tarkim arena (su keliolika "Žalgirio" rungtynių per metus) yra svarbiau nei kad simtatukstantinio miesto rajono kasdieninis(!!!) susisiekimas arba griuvantis Panemunes tiltas....
Suplakiau viską į vieną sakinį todėl, kad nei centrinė nei vietinė valdžia neturi nei politikos testinumo, nei aiskiu sprendimu priemimo prioritetu.... Viena taryba patvirtina, kita viska atsaukia.....
Kaip sake vienas garbus profesorius, kas galetu paneigti, kad miesto valdziai gavus "teisinga" ir "komerciskai patrauklu" pasiulyma del tarkim troleibusu linijos i Silainius tiesimo, ji imtu ir atsirastu????
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaip taip, sitos kadencijos musu miesto valdzios prioritetas yra nauja arena. Ta pareiske miesto meras tik pradejes eiti savo pareigas. Tik miesto valdzia niekaip nepaaiskino kodel tarkim arena (su keliolika "Žalgirio" rungtynių per metus) yra svarbiau nei kad simtatukstantinio miesto rajono kasdieninis(!!!) susisiekimas arba griuvantis Panemunes tiltas....
Suplakiau viską į vieną sakinį todėl, kad nei centrinė nei vietinė valdžia neturi nei politikos testinumo, nei aiskiu sprendimu priemimo prioritetu.... Viena taryba patvirtina, kita viska atsaukia.....
Kad Lietuvoje nėra politikos tęstinumo, yra mūsų politikų vienas kito, o ir pačios tautos negerbimo akivaizdus pavyzdys. Jei nėra vykdomas politinių sprendimų tęstinumas, tai reiškia, kad politikai yra inidividualūs ir jie nenori tęsti kažkieno sukurto darbo ir vis atėję naujai kadencijai, vėl kuria naujus projektus, bet neprisiima jų vykdyti. Čia ir yra problemos esmė. Jie dirba, jie veikia, bet tą patį per tą patį, o rezultatų nematyti, nes jie nenuveikia realių, tautiečiams matomų dalykų. Kuičiasi tik tarp savo popierių.
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąKaip sake vienas garbus profesorius, kas galetu paneigti, kad miesto valdziai gavus "teisinga" ir "komerciskai patrauklu" pasiulyma del tarkim troleibusu linijos i Silainius tiesimo, ji imtu ir atsirastu????www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPats labai jau nepatenkintas viskuo, gal geriau daugiau realiai žiūrėk. Taip, projektas užstrigo.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAš ir bandau žiūrėti realiai (čia dėl terminuoto bilieto): tokiam bilietui reikia, kad ant jo būtų atspausdintas atitinkamas galiojimo laikas (pvz., 1 val, 1 para ar pan.), ir pažymėtas pirmo važiavimo laikas. Tam reikia žymeklio, kuris žymi datą ir laiką. Tokie žymekliai yra dabar, ko gero, visuose autobusuose ir troleibusuose. Tai ko dar trūksta ir kas čia gali įstrigti? Tam nereikia jokių e-bilietų - užtenka paprastų popierinių. Niekaip nesuprantu, kokios čia gali būti kliūtys - atspausdinti bilietus? Nustatyti kainas? Tikriausiai, kainų nustatymas ir būtų sudėtingiausias dalykas, bet net ir tai įgyvendinama. Tai štai, atrodytų, smulkmena, o patogumo būtų daug - ypač atvažiuojantiems turistams. O apie turizmo naudą nuolat zyzia ir savivaldybė, ir visos vyriausybės, ir kiti organai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu tikrai esi mates tuos daviklius stotelese??? gal turi nuotrauka?
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti. Kodėl švieslentės jungiamos būtent prie kontaktinio tinklo? Ar tiesiog tai artimiausias prieinamas energijos šaltinis ar čia glūdi dar kažkokia paslaptis?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTavo klausimas gan įdomus, todėl pasitikslinsiu.
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti. Kodėl švieslentės jungiamos būtent prie kontaktinio tinklo? Ar tiesiog tai artimiausias prieinamas energijos šaltinis ar čia glūdi dar kažkokia paslaptis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąManau, švieslentės yra savivaldybės, o ne "Autrolio" nuosavybė. O energijos sąnaudos švieslentėms, manau, yra lašas jūroje, jei lyginsime su troleibusų sąnaudomis. Įdomu, kokioje įtampoje veikia tos švieslentės, jei kontaktinio tinklo įtampa 600V? Turėtų stovėti neblogi transformatoriukai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąManau, švieslentės yra savivaldybės, o ne "Autrolio" nuosavybė. O energijos sąnaudos švieslentėms, manau, yra lašas jūroje, jei lyginsime su troleibusų sąnaudomis. Įdomu, kokioje įtampoje veikia tos švieslentės, jei kontaktinio tinklo įtampa 600V? Turėtų stovėti neblogi transformatoriukai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKam taip sudėtingai jungti, jei galima pajungti tiesiog nuo gatvių apšvietimo ir išvengti kažkokiu transformatorių. Čia veikiau kokia kita priežastis, jei jie statomi tik ten, kur yra kontaktinis tinklas.
Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąRadau du straipsnius, kuriuose apie tai rašoma:
Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKalbant apie švieslentes, pastebėjau, kad Klinikose švieslentėje nuo šiol užfiksuojami ir autobusai
Parašė Linas Rodyti pranešimąYra viena stotelė, kur važiuoja tik autobusai ir įrengta švieslentė, tai Vilniaus stotelė Birštono gatvėje, iki troleibusų linijos ne mažiau 50 metrų, gal ir daugiau. Daugiau tokių stotelių bent jau neprisimenu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimąDažnai tenka pasivažinėti paskutiniais autobusais/troleibusais t.y. ~23val. ir S1,S2(naktiniai), gal 50proc. atvėjų švieslentes rodo tik laiką. Gal man tiesiog nesiseka?
Aš taip pat kai važiuoju po darbo retsykiais matau Griunvaldo g. savaitgaliais apie 22 val. neveikiančias švieslentes ir tai būna abejose gatvės pusėse esančiose stotelėse.
O šiaip tai naudokis telefono internetu, kai nežinai kada kas atvažiuos į stotelę. Nueik į wap.marsrutai.lt/kaunas, pasirink transporto priemonę, kryptį, stotelę ir atsidarys tvarkaraštis. Prisijungęs prie tinklapio, visada pasižiūrėk jo viršuje koks skaičius (ten savaitės dieną rodo), nes dažnai būna negerą dieną atranda, su kalendorium ten kažkas ne taipPaskutinis taisė Ametistas; 2009.01.30, 03:44.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment