realiai mikriukų turėtų likti tik tokie maršrutai, kaip 40, nes nelabai yra kitos alternatyvos. o visi kiti kurie mieste malasi, tai tik nuima pelną nuo parkų ir dar chaosą gatvėse kelia
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO jei juos pabandytu dabar uzdrausti, isivaizduojat koks skandalas kiltu?.... butu idomu paziureti.... atsirastu milijonas uztareju, gyneju, piketuojanciu ir streikuojanciu.... Speju kad ilgai ju neatsikratysim ir kentesim juos gatvese....
Comment
-
Kažkur skaičiau kad Kaune važinėja apie 600 mikroautobusų, kai tuo tarpu daugiau nei dvigubai didesnėje Rygoje tik apie 150... Latviai kažkaip sugebėjo susitvarkyti.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąKažkur skaičiau kad Kaune važinėja apie 600 mikroautobusų, kai tuo tarpu daugiau nei dvigubai didesnėje Rygoje tik apie 150... Latviai kažkaip sugebėjo susitvarkyti.
Comment
-
Anksciau vazinejo 600, dabar 300.. Visgi mikriukai nera visiskai nereikalingi, nes gyventojai jais naudojasi, galima sakyti pasirinkimo laisve, kas ka nori, tas ta renkasi.. Vienaip ar kitaip visi bando privesti, kad pvz isivysciusiuose salyse ju beveik nera, bet nuo kada Lietuva tokia yra? Jei vazinetu autobusai taip daznai kaip ten, tai kazka gal ir galetume lyginti, bet dabar.. Del chaoso irgi nenoreciau sutikti, paparasti vairuotojai ji kelia zymiai daugiau.. Neatstovauju jokiai imonei ar kokiai verslo grupei, tiesiog stengiuosi matyti ne taip trumparegiskai, pats mikriuku paslaugom naudojuosi retai, tad vien savo interesu nekisu.. O siap, anksciau ar veliau jie tikrai dings is gatviu..
Comment
-
Mjso, kalbi kaip niekuo nesidomintis, nuo žinių užsidaręs pensininkas. Prie ko čia ES? Juk ne ji kelia kainas. Tai infliacijos ir daugelio kitų ekonominių dalykų pasekmė.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.16, 21:47.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
neaptarnaujami maršrutinių taksi maršrutai
Nuo 2001 metų kai buvo didžiausias skaičius mieste kursuojančių mikroautobusų skaičius nustojo aptarnaujami tokie maršrutai
1 Gel.Stotis - Urmo bazė per Vydūno al., Krėvės pr., Partizanų g.
2 Gel.Stotis - 2 Ligoninė per Kauno Pilį, Žemaičių pl., Baltų pr.
4 Gel.Stotis - Kleboniškis per Baršausko g., Kovo 11-osios g., Šiaurės pr.
5 3 ligoninė - 2 Ligoninė per Petrausko g g., Varnių g., Žemaičių pl., Baltų pr.
17 Partizanų g. - Prusų g. per Krėvės pr., Vydūno al., Centrą, Kauno Pilį, Žemaičių pl., Žiemgalių g., Baltijos g.
18 2 ligoninė - Palemonas per Baltų pr., Žemaičių pl., Varnių g., Savanorių pr., Birželio 23-osios g., Krėvės pr., Urmo bazę, Petrašiūnus
19 žiedinis Petrašiūnai - Kauno HES - Panemunė - Žemieji Šančiai - Baršausko g., - Petrašiūnai
25 Romainiai - Chemijos pr. per 2 ligoninę, Baltijos g., Vilijampolę, Kauno pilį, Savanorių pr., urmo bazę, Draugystės g.
28 Sargėnai - Draugystės g. per Žemaičių pl., Varnių g., Taikos pr., Urmo bazę
34 Romainiai - Partizanų g per Šilainius, Vilijampolę, Kauno Pilį, Centrą, stotis, Baršausko g., Kovo 11-osios g., Urmo bazę
36 Žiemgalių g. - Urmo bazė per Varnių g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Krėvės pr., Pramonės pr.
41 Kauno pilis - parduotuvė "Šiaurinė" per Savanorių pr., Utenos g., Klinikas, Sukilėlių pr., Šiaurės pr.
45 2 ligoninė - Palemonas per Baltų pr., Neries kr., Kauno Pilį, Centrą, stotis, Baršausko g., Kovo 11-osios g., Krėvės pr., Pramonės pr., Taikos pr.
46 Sargėnai - Žemieji Šančiai per Šilainius, Vilijampolę, Kauno pilį, Centrą, stotis, Juozapavičiaus pr., Sandėlių g., Drobės g., Švenčionių g.
46a Sargėnai - Vokiečių g. analogiškas 46, tik nuo Šančių poliklinikos sukdavo link "krantų" iki 5 autobuso galinės stotelės Vokiečių g.
48 Dariaus ir Girėno g. - Šiaurės pr. per Aleksoto tiltą, Centrą, stotis, Baršausko g., Kovo 11-osios g., Urmo bazę, Pramonės pr., Šiaurės pr.
49 Aukštieji Kaniūkai - Botanikos sodas per Raudondvario pl., Kauno pilį, Aleksoto tiltą, Veiverių g., Seniavos pl.
50 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Petrausko g. - Klinikos - Sukilėlių pr. - Šiaurės pr. - Žukausko g. - Lukšio g. - Krėvės pr. - Vydūno al. ir toliau savo maršrutu
52 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Parodos g. - Vydūno al. - Krėvės pr. - Lukšio g. - Žukausko g. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Klinikos - Petrausko g. ir toliau savo maršrutu
53 Girionys - Klinikos per Vaišvydavą, Panemunę, Žemuosius Šančius, Baršausko g., Urmo bazę, Savanorių pr., Tvirtovės al.
55 Žemieji Kaniūkai - Petrašiūnai per Raudondvario pl., Centrą, stotis, Baršausko g.
57 LŽŪU - Urmo bazė per Marvelės g., Aleksoto tiltą, Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Krėvės pr., Pramonės pr.
62 žiedinis Urmo bazė - Baršausko g. - Centras - Savanorių pr. - Kovo 11-osios g. - Krėvės pr. - Pramonės pr.
Comment
-
perskaičiau tą straipsnį, ir man tikrai nesuprantama, kodėl mikriukus brangina, jei jie gali nuvežti greičiau ir už tokią pačią kainą kaip ir troleibusai?
ta prasme, jei mieste atsiranda konkurencingas vežėjas, tai ar reikia jį uždrausti? čia juk autobusų ir troleibusų parkų problemos, kad nesugeba gerai savo lėšų planuoti:
amiko:
ne, Solariui irgi ūsai nuėjo
Comment
-
vilijampolietis:
tai tegu viešasis transportas neveža su nuolaida, arba iš viso padaro vežimą valstybės monopolį, ir kiek paprašys, tiek tegu žmonės moka.
O tai dabar įdomi situacija:
verslininkai parduoda savo namą, nuperka kelis mikriukus, ir po pusės metų valstybė privaloma tvarka padaro jiems tokias sąlygas, kuriomis pelningai dirbti neįmanoma, su argumentais:
jūs nedarote 80proc nuolaidos.
tai gal reikėjo šitai pasakyti prieš jam parduodant namą?
Comment
-
na be abejo yra paprasciau nusipirkti 10 mikriuku ir bruzinti pelningiausiais marsrutais imant pinigus is karto, musant/nemusant i kasa nei kad islaikyti autobusu/troleibusu parkus su simtais vairuotoju ir visu kitu ukiu....
juk valstybei tas viesasis transportas yra daugiau socialine paslauga nei kad verslas....
tai kodel is mano ir tavo mokamu mokesciu perka ir investuoja i ji, o galima daline sio verslo graza nugriebia mikriukas????
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąperskaičiau tą straipsnį, ir man tikrai nesuprantama, kodėl mikriukus brangina, jei jie gali nuvežti greičiau ir už tokią pačią kainą kaip ir troleibusai?
ta prasme, jei mieste atsiranda konkurencingas vežėjas, tai ar reikia jį uždrausti? čia juk autobusų ir troleibusų parkų problemos, kad nesugeba gerai savo lėšų planuoti:
amiko:
ne, Solariui irgi ūsai nuėjo
Prie retai apgyvendintų Kauno vietų, kur galėtų išlikti maršrutiniai taksi priskirčiau Romainius, Lampėdžius, Sargėnus, Vytėnus, Kleboniškį, Palemoną ir pan. Bet palaipsniui reikėtų prieiti dar prie kito modelio - valstybiniu lygiu reglamentuoti, kad maršrutiniai taksi galėtų teikti tokias pačias nuolaidas, kaip ir autobusai ir troleibusai. Maršrutinių taksi maršrutai konkurso būdu atitektų privatiems arba esamiems savivaldybės įmonių parkams ir jie teiktų paslaugas toms retai apgyvendintoms vietoms, kur galėtų nebekursuoti net autobusai - būtų palikti tik maršrutiniai taksi ir dėl to gyventojai nenukentėtų, nes gautų tas pačias nuolaidas. Atrodo taip yra Rygoje. Labai geras modelis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąvilijampolietis:
tai tegu viešasis transportas neveža su nuolaida, arba iš viso padaro vežimą valstybės monopolį, ir kiek paprašys, tiek tegu žmonės moka.
O tai dabar įdomi situacija:
verslininkai parduoda savo namą, nuperka kelis mikriukus, ir po pusės metų valstybė privaloma tvarka padaro jiems tokias sąlygas, kuriomis pelningai dirbti neįmanoma, su argumentais:
jūs nedarote 80proc nuolaidos.
tai gal reikėjo šitai pasakyti prieš jam parduodant namą?
Taip, kad maršrutiniams taksi ateis galas, o jų įmonių vadovai apie tai jau seniai žinojo. Išliks gal tik tokios didelės maršrutinių taksi įmonės kaip "Girobusas", "Sauliaus taksi".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
To uH1978
50 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Petrausko g. - Klinikos - Sukilėlių pr. - Šiaurės pr. - Žukausko g. - Lukšio g. - Krėvės pr. - Vydūno al. ir toliau savo maršrutu
52 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Parodos g. - Vydūno al. - Krėvės pr. - Lukšio g. - Žukausko g. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Klinikos - Petrausko g. ir toliau savo maršrutu
Šie maršrutai priklausė "Kauno autobusams" ir buvo išmainyti ant dabartinio 3 ojo maršruto autobuso. Beje, trečiuką pavadinčiau sėkmingiausiu KA projektu, nes nedaug autobusų maršrutų važiuojančių "tik" kas 15 minučių.
Taigi, pati savivaldybė visai neseniai užsiiminėjo "purvinu" mikriukų bizniu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTo uH1978
50 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Petrausko g. - Klinikos - Sukilėlių pr. - Šiaurės pr. - Žukausko g. - Lukšio g. - Krėvės pr. - Vydūno al. ir toliau savo maršrutu
52 Onkologijos ligoninė - Panemunė - Žemieji Šančiai - stotys - Parodos g. - Vydūno al. - Krėvės pr. - Lukšio g. - Žukausko g. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Klinikos - Petrausko g. ir toliau savo maršrutu
Šie maršrutai priklausė "Kauno autobusams" ir buvo išmainyti ant dabartinio 3 ojo maršruto autobuso. Beje, trečiuką pavadinčiau sėkmingiausiu KA projektu, nes nedaug autobusų maršrutų važiuojančių "tik" kas 15 minučių.
Taigi, pati savivaldybė visai neseniai užsiiminėjo "purvinu" mikriukų bizniu.
Kauno autobusai pati neuzsiminejo bizniu, o buvo marsutus isnuomuojusi privatiems vezejams. P.S. 17 mikriukas tikrai panaikintas?Nepastebejau net..
Comment
Comment