Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gyventojai prašo grąžinti 35-ą autobuso maršrutą

    Tai ką, rodos savivaldybė turėtų 12 maršrutą, ar kažką tokio leisti per Europos prospektą?
    Žiūrėsim, kas keisis

    Comment


      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
      hmm, gerai gal tuomet, nes toje shemoje, kur autobuse siandien pasiemiau, tai kitaip buvo..
      Klaida. Turėtų važiuoti Neries kr. (kaip ir anksčiau). Parašiau Transporto skyriui laišką.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė somis Rodyti pranešimą
        Gyventojai prašo grąžinti 35-ą autobuso maršrutą

        Tai ką, rodos savivaldybė turėtų 12 maršrutą, ar kažką tokio leisti per Europos prospektą?
        Žiūrėsim, kas keisis
        Iškart sakiau, kad taip bus. Dabar yra labai daug nepasitenkinimų, nes nuo Pabrėžos g. ir Seniavos pl. iki Aleksoto poliklinikos ir turgaus įmanoma patekti tik maršrutiniu taksi. Kai pasklido gandai apie brangsiančius bilietus, matyt keleiviai dar labiau ėmė reikštis. Tačiau esama kaltės ir iš jų pusės. Reikėjo aktyviau dalyvauti transporto skyriaus posėdyje, kur ir buvo sprendžiamas šio maršruto trasos pakeitimo klausimas. Kai pakeitė, tik dabar susivokė kreiptis.
        O transporto skyrius susikompromitavo, nes parodė savo neprofesionalumą. Dabar esamos situacijos negalima sutvarkyti vien tik paleidus 35-ąjį buvusia trasa, nes ten jau važiuoja 13-as, o tai jau būtų nuostolinga.

        Prisivirė košės transporto skyrius. Dabar reikia išmąstyti, kaip dviem maršrutais aptarnauti Pabrėžos g., Seniavos pl., Europos pr., Minkovskių g., Aleksoto polikl. stotelę.

        Manau reikės daryti taip - 35-ąjį paleisti buvusia trasa: nuo Čiurlionio tilto Minkovskių g., Veiverių g., Seniavos pl., Pabrėžos g.
        O 13-ąjį nuo pilies pro centrą, Europos pr., Veiverių g. iki 2-ojo forto stotelės.

        Žinoma, būtų dar geriau, jei 35-asis būtų skaidomas į du maršrutus ir vienas važiuotų Minkovskių g., Veiverių g., Seniavos pl., Pabrėžos g., Europos pr., Čiurlionio tiltu, o kitas taip pat ratu, tik atvirkščiai.

        Bet tokie kaitaliojimai atsilieps naujienomis nesidomintiems žmonėms. Nuvažiuos ne ten, kur reikia
        Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.10, 13:52.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          O 13-ąjį nuo pilies pro centrą, Europos pr., Veiverių g. iki 2-ojo forto stotelės.
          Nepritarčiau tokiai minčiai. Nuo pilies pro centrą važiuotų Donelaičio ir grįžtų Kęstučio gatvėmis, jos ir dabar apkrautos viešuoju transportu, dar vienas maršrutas ten tikrai nereikalingas. Racionaliau būtų nuo Geležinkelio stoties pratęsti 20 - ąjį iki II - ojo forto, o 13 - ąjį palikti koks buvo - "Kauno pilis - Kleboniškis", ką jau esu rašęs anksčiau. Nebūtų papildomai apkrautos centro gatvės.
          Transporto skyrius įgyvendino nelabai vykusį sprendimą, valdininkai braižo maršrutų schemas nelabai suvokdami gyventojų poreikius, kita prežastis, kad patys gyventojai neaktyvūs reikšdami nuomonę, bet aktyvumas pasireiškia tuomet, kada reikia rašyt skundus išreiškiant nepasitenkinimą.

          Comment


            amiko:
            na jau.. kas būtų, jei visi žmonės sėdėtų tarybos posėdžiuose? Juk žmonėms reikia ir dirbti, ir prižiūrėti anūkus, ir valgyti pasidaryti, ir paskaitose lankytis ir tt ir pan. čia tik transporto skyriaus bėdos, kad kažką keisdami neapklausia gyventojų. Gyventojai mokesčius tam ir moka, kad nereikėtų dalyvauti tiesioginiam valstybės valdyme. o transporto skyrius už tai atlyginimus gauna

            Comment


              Parašė Raivo Rodyti pranešimą
              Nepritarčiau tokiai minčiai. Nuo pilies pro centrą važiuotų Donelaičio ir grįžtų Kęstučio gatvėmis, jos ir dabar apkrautos viešuoju transportu, dar vienas maršrutas ten tikrai nereikalingas. Racionaliau būtų nuo Geležinkelio stoties pratęsti 20 - ąjį iki II - ojo forto, o 13 - ąjį palikti koks buvo - "Kauno pilis - Kleboniškis", ką jau esu rašęs anksčiau. Nebūtų papildomai apkrautos centro gatvės.
              Transporto skyrius įgyvendino nelabai vykusį sprendimą, valdininkai braižo maršrutų schemas nelabai suvokdami gyventojų poreikius, kita prežastis, kad patys gyventojai neaktyvūs reikšdami nuomonę, bet aktyvumas pasireiškia tuomet, kada reikia rašyt skundus išreiškiant nepasitenkinimą.
              Aš kaip tik manau, kad centro gatvės ir skirtos labiau viešajam transportui, o ne privačiam. 13-ojo paleidimas iki gel. stoties ir vėl sutrumpinimas iki pilies būtų kaip saldainio atėmimas iš vaiko. Dabar Kleboniškio gyventojai turi geresnį susisiekimą su stotimi. O pro centrą paleidus - būtų dar geresnis. Nepamirškime, kad Kleboniškyje daugiau niekas nevažinėja, tik 13 ir 27 autobusai.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė somis Rodyti pranešimą
                amiko:
                na jau.. kas būtų, jei visi žmonės sėdėtų tarybos posėdžiuose? Juk žmonėms reikia ir dirbti, ir prižiūrėti anūkus, ir valgyti pasidaryti, ir paskaitose lankytis ir tt ir pan. čia tik transporto skyriaus bėdos, kad kažką keisdami neapklausia gyventojų. Gyventojai mokesčius tam ir moka, kad nereikėtų dalyvauti tiesioginiam valstybės valdyme. o transporto skyrius už tai atlyginimus gauna
                Jei negalima atvykti į posėdį, yra galimybė iki jo nuvykti bet kada darbo laiku į Transporto skyrių ir parašyti prašymą-pageidavimą, kuris būtų perskaitytas posėdžio metu... Žmonės tiesiog nežino, ką jie gali. Deja, transporto skyrius apsiriboja tik viešu pranešimu "Kauno dienoje" ir tinklapyje www.kaunas.lt/transportas apie vyksiančius posėdžius bei paskelbia tel. numerius, kuriais galima pasakyti savo nuomonę, jei negali dalyvauti posėdyje. Kitavertus, kitose Europos sąjungos šalyse tvarka matyti ne tik dėl mažesnės korupcijos, bet ir dėl to, kad gyventojai ten pilietiškesni ir aktyvesni. Kad ir kokie jie būtų užsiėmę, jie atranda laiko pareikšti savo nuomonę ir apginti savo interesus.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.10, 15:42.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                  Nepritarčiau tokiai minčiai. Nuo pilies pro centrą važiuotų Donelaičio ir grįžtų Kęstučio gatvėmis, jos ir dabar apkrautos viešuoju transportu, dar vienas maršrutas ten tikrai nereikalingas. Racionaliau būtų nuo Geležinkelio stoties pratęsti 20 - ąjį iki II - ojo forto, o 13 - ąjį palikti koks buvo - "Kauno pilis - Kleboniškis", ką jau esu rašęs anksčiau. Nebūtų papildomai apkrautos centro gatvės.
                  Transporto skyrius įgyvendino nelabai vykusį sprendimą, valdininkai braižo maršrutų schemas nelabai suvokdami gyventojų poreikius, kita prežastis, kad patys gyventojai neaktyvūs reikšdami nuomonę, bet aktyvumas pasireiškia tuomet, kada reikia rašyt skundus išreiškiant nepasitenkinimą.
                  O aš kaip tik nepritariu tau. Amiko teisingai sako dėl 13-o maršruto. Būtų labai optimalus maršrutas Kleboniškis-Centras-2 fortas. Be to, kodėl manai, kad Donelaičio ir Kęstučio gatvės yra apkrautos? Ten vienpusis eismas trimis juostomis, kamščių niekada nebūna, ir jos tikrai pajėgios aptarnauti dar ne vieną maršrutą.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    O aš kaip tik nepritariu tau. Amiko teisingai sako dėl 13-o maršruto. Būtų labai optimalus maršrutas Kleboniškis-Centras-2 fortas. Be to, kodėl manai, kad Donelaičio ir Kęstučio gatvės yra apkrautos? Ten vienpusis eismas trimis juostomis, kamščių niekada nebūna, ir jos tikrai pajėgios aptarnauti dar ne vieną maršrutą.
                    Matyt žmogus senamadiško mąstymo, tai sprendžiu iš dviejų dalykų:
                    1. Jei centre yra daug maršrutų, tai mano, kad to centrui pakanka. Bet nesupranta, kad tie maršrutai reikalingi ne centrui, o atvirkščiai - tam tikrų mikrorajono dalių gyventojams pasiekti centrą.
                    2. Jei mašina važiuoja paskui mašiną maždaug dviejų ar trijų mašinų atstumu, tai jau tai vadina kamščiu Nors iš tikrųjų tai yra normalus transporto srauto judėjimas. O kalbant apie centro gatves - dar kartą pakartosiu, kad jos prioritetine tvarka labiau skirtos kaip tik viešajam transportui, o ne privačiam! (Komentaras skirtas Raivo).
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Aš kaip tik manau, kad centro gatvės ir skirtos labiau viešajam transportui, o ne privačiam. 13-ojo paleidimas iki gel. stoties ir vėl sutrumpinimas iki pilies būtų kaip saldainio atėmimas iš vaiko. Dabar Kleboniškio gyventojai turi geresnį susisiekimą su stotimi. O pro centrą paleidus - būtų dar geresnis. Nepamirškime, kad Kleboniškyje daugiau niekas nevažinėja, tik 13 ir 27 autobusai.
                      Ne visai taip, reali situacija kiek kitokia. Kleboniškis - nuosavų namų gyvenvietė miške, gyventojų skaičius nėra didelis. Viešasis transportas daugiausia atlieka mokinių pavežėjimo į/iš mokyklos funkciją, kitu laiku autobusai važiuoja beveik tušti. Dirbantys gyventojai darbą dažniausiai pasiekia nuosavais automobiliais dėl susiklosčiųsių įpročių. Gyvenvietė gan atoki, bet iš jos patogu pasiekti kitas miesto dalis Islandijos plentu , sutrumpinant kelionės laiką. Kita priežastis, kad nė vienas iš šių maršrutų nepasiekia pramonės rajonų, išskyrus dabar pakeistą 13 - ojo atkarpą Minkvoskių gatve. Šie du maršrutai ( 13 - asis ir 27 - asis) kolkas yra tenkinantys, pagal esamus keleivių srautus, Kleboniškio gyvenvietę.
                      Tokiai minčiai pats pritarėte:
                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      nes dabar 13-as autobusas kursuoja beveik kas valandą, o dažninti neapsimokės, nes keleivių srautas į Kleboniškį per mažas.

                      Comment


                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                        O aš kaip tik nepritariu tau. Amiko teisingai sako dėl 13-o maršruto. Būtų labai optimalus maršrutas Kleboniškis-Centras-2 fortas. Be to, kodėl manai, kad Donelaičio ir Kęstučio gatvės yra apkrautos? Ten vienpusis eismas trimis juostomis, kamščių niekada nebūna, ir jos tikrai pajėgios aptarnauti dar ne vieną maršrutą.
                        Nuomonių įvairovė yra diskusijos esmė. Jei būtų atsižvelgiama į vieno žmogaus nuomonę ir teikiamus prioritetus Transporto skyriuje, sulauktume dar daugiau nepopuliarių sprendimų, kokie yra padaryti minėtu atveju. Neužtenka vien pažiūrėti į miesto gatvių schemą ir nubrėžti liniją, kur galėtų važiuoti autobusas.
                        Kauno pilis yra didelis viešojo transporto mazgas, nuo kurio galima pasiekti dauguma miesto dalių bet kuria kryptimi. Minėta atkarpa "Kauno pilis - Centras" , jūsų siūloma 13 - ajam maršrutui, dubliuotų ten važiuoančių maršrutų trasą, tai nebūtų racionalus sprendimas. Didelės naudos nepajustų Aleksoto gyventojai, privalumas vienas - Europos. pr. turėtų tiesioginį susisiekimą su Kauno pilimi.
                        amiko išsakytas argumentas, kad Kleboniškio gyventojai turės geresnį susisiekimą su stotimi, vertas paskaičiavimo, ar būtų labai didelis kelionės laiko skirtumas, važiuojant esamu 27 - uoju maršrutu ir jūsų siūlomu 13 - uoju, trasos atkarpoje Kleboniškis - Stotis.
                        13 - ojo maršruto atkarpos Kleboniškis - Kauno pilis įveikimo laikas ~21 min
                        39 - ojo maršruto autobusas atkarpą Kauno pilis - Autobusų stotis įveikia per ~ 14 min ( taip važiuotų 13 - asis )
                        27 - ojo maršruto autobusas atkarpą Kleboniškis - Autobusų stotis įveikia per ~36 min.

                        Lyginant gauname labai panašų rezultatą, atkarpų įveikimo laikus imant darbo dienos vidurdienį. Skaičiavimas preliminarus, daugiau teorinis remiantis pagal http://www.marsrutai.info/kaunas pateikiamus tvarkaraščius. Galima paklaida, tačiau neturinti esminės įtakos. Tuo tarpu 27 - asis aprėpia didesnį, labiau urbanizuotos miesto dalies nei Jonavos gatvė, plotą. Palikime šį klausimą spręsti patiems Kleboniškio gyventojams.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Matyt žmogus senamadiško mąstymo, tai sprendžiu iš dviejų dalykų:
                          1. Jei centre yra daug maršrutų, tai mano, kad to centrui pakanka. Bet nesupranta, kad tie maršrutai reikalingi ne centrui, o atvirkščiai - tam tikrų mikrorajono dalių gyventojams pasiekti centrą.
                          2. Jei mašina važiuoja paskui mašiną maždaug dviejų ar trijų mašinų atstumu, tai jau tai vadina kamščiu Nors iš tikrųjų tai yra normalus transporto srauto judėjimas. O kalbant apie centro gatves - dar kartą pakartosiu, kad jos prioritetine tvarka labiau skirtos kaip tik viešajam transportui, o ne privačiam! (Komentaras skirtas Raivo).
                          Gal neklijuokime panašių epitetų asmens atžvilgiu, tai ne tik neatitinka šio forumo dvasios, bet ir yra vaikiška. Nieko asmeniško
                          Pabandysiu atremti jūsų "išmąstymus".
                          1. Mano nuomonė kiek kitokia. Važiuojant virtinei autobusų i troleibusų vienas paskui kitą tomis pačiomis gatvėmis, paleisti dar vieną, dubliuojantį tą pačią atkarpą yra nelogiška. Tuo tarpu miesto mikrorajonuose, kur neišplėtotas troleibusų tinklas, jaučiamas viešojo transporto "badas", autobusai važiuoja per retai, anksti ryte ir vakare padėtis dar daugiau prastesnė. Kad tą pamatyti, nereikia labai gilintis. Lengviausia maršrutą paleisti esama trasa, kur važiuoja trečdalis miesto autobusų maršrutų, tegul rieda "traukinys" ratu, o tarp jo vagonų nardo maršrutiniai taksi. Nebūtina norint iš vienos miesto dalies patekti į kitą, važiuoti pro Centrą. Daug didesnė atsakomybė peržvelgti keleivių srautus, formuoti naujas trasas, plėtoti infrastruktūrą, bet ne koncentruoti į vieną vietą. Problemų yra daug, jų sprendimų radimas yra nemažas darbas.
                          2. Šio teiginio pirma dalis yra jūsų fantazijos vaisius, niekur taip nesu rašęs.
                          Su antrąja dalimi sutinku, tačiau manyti, kad važiuojant papildomam autobusui, atsiras daugiau vietų keleiviamas ir visi važiuojantieji lengvaisiais automobiliais staiga persės į autobusus, yra naivu. Važiavimas lengvuoju automobiliu po miestą - tai įprotis, susidaręs posovietiniu laikotarpiu, kai mašinos staiga tapo lengvai prieinamos kiekvienam, o viešasis transportas nepatrauklus. To išgyvendinimui prireiks tam tikro laiko, gal kai padidės kamščiai, autobusas/troleibusas taps šiltas žiemą ir netvankus vasarą, prioritetinių juostų atsiradimas ir kiti veiksniai, paskatinans atsisakyti kelionės mieste lengvuoju automobiliu.
                          Paskutinis taisė Raivo; 2008.12.11, 03:05.

                          Comment


                            Smagu, kad analizuoji, bet mes dabar daugiausia diskutavome dėl Aleksoto krypties, o ne dėl Kleboniškio. Mano argumentas dėl Kleboniškio buvo labiau ne pagrindinis argumentas, o tik kaip antras privalumas, dėl ko 13-asis galėtų važiuoti pro centrą. Dabar sprendžiame, kaip sureguliuoti 35-ąjį, 13-ąjį ir gal kokį kitą ar naują maršrutą, kad šie aprėptų Pabrėžos g., Seniavos pl., Europos pr., Aleksoto pol. ir Minkovskių g.
                            20-ojo paleidimas nuo stoties pro Europos pr. iki 2-ojo forto manau nepatenkintų visų Europos pr. gyventojų poreikių, kaip autobuso kursavimas į patį centrą (Kęstučio ir Donelaičio g.) ir pilį.
                            Kad Europos pr. gyventojams reikia transporto būtent daugiausia į centrą, įrodo jų prašymas (dar gerokai prieš metus) 35-ąjį autobusą paleisti pro Europos pr. Aš sutinku, kad kiekvienu atveju reikia analizuoti keleivių srautus ir tik taip sudaryti trasas ar jas pratęsti. Bet konkrečiai šiuo atveju autobuso tik Vytauto pr. nepakaktų.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.11, 03:10.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Grįžtant prie krypties "Aleksotas - Centras" klausimo, vienas iš variantų, palikti senąjį 35 - ąjį, kuris važiavo pro Minkovskių gatvę, 16 - asis galėtu apvažiuoti Lituanicos žiedą su krypčių lentelėmis, kaip važiuoja 3 - asis ir 43 - asis Klinikų žiede, o per Europos pr. paleisti 12 - ąjį neužsukant į Vytauto prospektą.
                              Paskutinis taisė Raivo; 2008.12.11, 03:41.

                              Comment


                                35-ojo paleidimas senaja trasa gal ir tiktu, tik Pabrezos g. ir Seniavos pl. gyventojams vel pailgetu kelione iki centro (kur daugiausia ju vaziuoja). Taip pat daug vaziuoja ir iki stoteles Aleksoto pol. ir Aleksoto tiltas - i turgu, poliklinika ir mokyklas. Taip pat is Aleksoto yra dirbanciu zmoniu, kuriems reikia patekti i Minkovskiu g. Todel 35-ojo ir dar vieno identisko marsruto paleidimas ratu priesingom kryptim butu geriausias sprendimas, nes zmones reikiama vieta pasiektu kiek imanoma greiciau. Su 16-ojo ir 12-ojo pasiulymais... Reikiamybes 16-aji pratest pro pili, kad uzsuktu, nera. Galima, bet aleksotiskiams 16-uoju svarbiau pasiekti Savanoriu pr., autobusa pratesus pro pili, keliones trukme prailgtu vidutiniskai 6 min. Del 12-ojo - pasiulei absurdiskiausia pasiulyma. 12-asis yra lyg pagalbinis 6-ajam, kuri dazninti brangoka vien del Aleksoto gyventoju. 12-asis taip pat labai svarbus A. Sanciu gyventojams, nes tai vienintelis autobusas, vezantis i centra. Ir tai vienintelis autobusas, is stoties vezantis i Apskrities lig. Tu siulai 12-aji padaryt 2-asis fortas - Europos pr. - Ciurlionio tiltas - Barsausko g... Taigi jis nevaziuotu net Vytauto pr. Tu bent kiek mastai? Ar kaip mazas vaikas braukai linijas kaip papuola? Mastyk nors truputi. Tokio tipo marsrutai, kaip siulai, gyvuoja tik jei keleiviu srautas issidestes butent taip. O taip nera. Keleiviai is stoteles Aleksoto pol. dabar sunkiai pasiekia centra (rasyta straipsnyje, o ir pats matau ta situacija), nes i centra galima patekti tik 6 ir 12 aut. - to nepakanka. O tu siulai 35-a duot, o 12-a atimt taip niekuo nepagerindamas susisiekimo. Klausimas - manai Europos pr. gyventojai naudotusi 12-uoju? Jis tik pavezetu iki gel. stoties. Daugumai tektu perlipt ir vaziuot toliau. O moket uz du bilietus brangiau, nei nuvykt i vieta vienu marsr. taksi.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Ir vis tik mano galva ivedus bilieta ne uz 1 kelione o uz vaziavimo laika (pvz.1val) manau dalis problemu savaime issisprestu, nes persokt is vieno marsruto i kita nemanau kad didelis sunkumas.... o milijono marsrutu is kiekvieno rajono nepridarysit ir visu pageidavimu niekada niekas nepatenkinsit....

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    Ir vis tik mano galva ivedus bilieta ne uz 1 kelione o uz vaziavimo laika (pvz.1val) manau dalis problemu savaime issisprestu, nes persokt is vieno marsruto i kita nemanau kad didelis sunkumas.... o milijono marsrutu is kiekvieno rajono nepridarysit ir visu pageidavimu niekada niekas nepatenkinsit....
                                    Tai ir dabar dauguma zmoniu, kurie turi menesinius taip vazineja. Jei reikia vaziuoti per diena bent 3 autobusais ar troleibusais, menesinis yra pinigu ir LAIKO taupymas.

                                    Comment


                                      Na taip, bet vis tiek marsrutai manau turi buti sudaromi pagal keleiviu srauta, kad reiketu perlipt ne daugumai, bet mazumai. Yra marsrutu, kurie kursuoja retai ir tada perlipimas tampa didele problema.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Nutrauksiu jūsų diskusiją.
                                        Pagal dabartinę situaciją http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...ansport_id=bus rodo, kad nuo 12.13. 34 autobusas savaitgaliais nevažiuos. Esančių arčiau Dievo klausiu: ar galima turėti viltį, kad grafikas dar nesudarytas/neįdėtas dėl kažkokių priežasčių ir savaitgaliais šis maršrutas važiuos? Be to, jo maršrutas Vilijampolės tilto neliečia.

                                        Comment


                                          Parašė Boružėlė Rodyti pranešimą
                                          Nutrauksiu jūsų diskusiją.
                                          Pagal dabartinę situaciją http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...ansport_id=bus rodo, kad nuo 12.13. 34 autobusas savaitgaliais nevažiuos. Esančių arčiau Dievo klausiu: ar galima turėti viltį, kad grafikas dar nesudarytas/neįdėtas dėl kažkokių priežasčių ir savaitgaliais šis maršrutas važiuos? Be to, jo maršrutas Vilijampolės tilto neliečia.
                                          Šioje diskusijoje jau vienas žmogus apie tai rašė. Ir mes atsakėme, kad 34-as autobusas važiuos savaitgaliais ir po gruodžio 13 d., tiesiog savaitgalio tvarkaraštis išliks esamas, galiojantis dabar. Tokia informavimo sistema veikdavo ir anksčiau ir labai dažnai iki galo neišsiaiškinę, žmonės pradėdavo panikuoti. Tokia sistema, kad nuo gruodžio 13 d. 34-as autobusas tvarkaraštyje savaitgalio išvykimo laikų neturi, nes ten talpinama tik ta informacija, kuri keisis po gruodžio 13 d. Po šios datos 34-as autobusas turės tvarkaraštyje darbo dienų ir savaitgalio laikus.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.11, 22:41.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X