Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl važiuojančių užrašų švieslentėse - sunkoka įskaityti žiūrint iš toliau.

    Dėl Vilniaus švieslenčių - Išsamesnis maršruto aprašymas yra šoninėse švieslentėse, o kad priekyje yra užrašyta didelėmis raidėmis - gerai, nes jau iš tolo galima atskirti, kas atvažiuoja. Tarkim, stotelėje važiuoja maršrutai (1 Stotis), 7 (Stotis), 9 (Žirmūnai), 19 (Saulėtekis) ir t.t.. Atkreipiu dėmesį, jog du važiuoja ten pat, taigi, žmogui labiau šviečia Stotis, o ne numeris, jei jis važiuoja ta kryptimi. Jei reikia į galinę stotelę (pvz stotį) - neapsiriksi. Jei reikia kur nors išlipti maršruto viduryje, pasitikslini ant stulpo parašytame tvarkaraštyje ir dėl viso pikto, troleibusui atvažiavus - dar sykį pasižiūri šoninėje švieslentėje.

    Keblumai: Spaudos rūmų stotelėje važiuoja tas pats 7 (Stotis) ir 16 (Stotis), bet pro skirtingas puses. Tai reiškia, kad užsižiopsoti nevalia. Manau, net ir atvykėlis nesivadovautų kryptimi, o pasiskaitytų išsamiau.
    Na, o susmulkinti šrifto priekinėje švieslentėje, manau, negalima, nes taptų neįžiūrimas iš toliau. (Kas, beje, padaryta Klaipėdoje)

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Dėl važiuojančių užrašų švieslentėse - sunkoka įskaityti žiūrint iš toliau.

      Dėl Vilniaus švieslenčių - Išsamesnis maršruto aprašymas yra šoninėse švieslentėse, o kad priekyje yra užrašyta didelėmis raidėmis - gerai, nes jau iš tolo galima atskirti, kas atvažiuoja. Tarkim, stotelėje važiuoja maršrutai (1 Stotis), 7 (Stotis), 9 (Žirmūnai), 19 (Saulėtekis) ir t.t.. Atkreipiu dėmesį, jog du važiuoja ten pat, taigi, žmogui labiau šviečia Stotis, o ne numeris, jei jis važiuoja ta kryptimi. Jei reikia į galinę stotelę (pvz stotį) - neapsiriksi. Jei reikia kur nors išlipti maršruto viduryje, pasitikslini ant stulpo parašytame tvarkaraštyje ir dėl viso pikto, troleibusui atvažiavus - dar sykį pasižiūri šoninėje švieslentėje.

      Keblumai: Spaudos rūmų stotelėje važiuoja tas pats 7 (Stotis) ir 16 (Stotis), bet pro skirtingas puses. Tai reiškia, kad užsižiopsoti nevalia. Manau, net ir atvykėlis nesivadovautų kryptimi, o pasiskaitytų išsamiau.
      Na, o susmulkinti šrifto priekinėje švieslentėje, manau, negalima, nes taptų neįžiūrimas iš toliau. (Kas, beje, padaryta Klaipėdoje)
      Siaip geriau, kad itaisytu diodines svieslentes( tokiu svieslenciu daug itasyta Lenkijos autobusuose). Jos ir is toliau matosi, yra patvaresnes ir graziau atrodo. Bet zinoma minusas, kad kaina ju zymiai didesne.

      Comment


        [QUOTE=somis;301057]praeiviui:
        tai aš tą sistemą žinau. Bet tai kiek kelionių tu planuoji iš anksto?


        planuoju kai vaziuoju is namu ir reikia tam tikru laiku buti darbe. darbas toks ,kad reikia buti ivairiose vietose , ne pastoviai vazineti i ta pati ofisa. tai sis tinklapis padeda. nors vilniaus salygomis suderines marsruta vis tik del viso pikto isvaziuoju vienu autobusu anksciau,nes negali prognozuoti tu visu kamsciu.

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Bent mano tikrai ne mažiau 80% kelionių viešuoju transportu būna prieš tai pažiūrėjus į tvarkaraštį (retkarčiais ir telefonu nepatingiu transportas.kaunas.lt atsidaryt). Kaune autobusai pakankamai gerai jo laikosi.

          ar zinai kodel stengiasi jo laikytis? Uz pavelavima vairuotoju nabaudzia ( kamsciai ir pan) ,o stai uz atvaziavima anksciau nei 3-5 minutemis ,galima prarasti labai didele atlyginimo dali,kuris ir taip yra katino asaros. todel tau matyt teko pastebeti daug tokiu atveju ,kai vairuotojas skuba ,stengdamasis pavyti grafika( jei veluoja tai jam nieko nelieka is to 10 min poilsio marsruto gale) , arba labai is leto velkasi ,jie aplenke grafika,nes bijo galimos kontroles ir prarast dali atlyginimo.

          Comment


            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
            Siaip geriau, kad itaisytu diodines svieslentes( tokiu svieslenciu daug itasyta Lenkijos autobusuose). Jos ir is toliau matosi, yra patvaresnes ir graziau atrodo. Bet zinoma minusas, kad kaina ju zymiai didesne.
            Vilniuje visos naujesnių autobusų/troleibusų priekinės švieslentės yra DOT-LED tipo, t.y. Diodas ir plastikinis trafaretas veikia kartu. Išskyrus MB Citaro, pas kuriuos yra LED, o senesnių, pvz. Karosa, MB O405 ir Škoda 14TrM švieslentės yra DOT tipo, kurių tikrai nesimato iš toli.
            Kaune Solaris turi taip pat DOT-LED (arba LED) švieslentes.

            DOT-LED sistema leidžia pagerinti matomumą dienos metu, esant geram apšvietimui, kai diodai nublanksta prieš saulės šviesą. Tada geriau matosi trafaretas, o kai tamsiau - diodinės lemputės.

            Ar tokias diodines švieslentes turi omenyje?

            DOT-LED


            LED
            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.19, 16:13.

            Comment


              Kad Kaune Solaris turi LED, o ne DOT-LED švieslentes. Iš tolo puikiai matyti, kas jose rašoma.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kad Kaune Solaris turi LED, o ne DOT-LED švieslentes. Iš tolo puikiai matyti, kas jose rašoma.
                Man ir atrodo, kad jos skiriasi nuo Vilniaus Solaris, ir yra LED, bet įdomu kokiu principu veikia Scania 113 švieslentės, nes joms reikalingas papildomas apšvietimas kaitrinėmis lemputėmis.

                Comment


                  Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                  Man ir atrodo, kad jos skiriasi nuo Vilniaus Solaris, ir yra LED, bet įdomu kokiu principu veikia Scania 113 švieslentės, nes joms reikalingas papildomas apšvietimas kaitrinėmis lemputėmis.
                  Primityvoka... Manau ten kažkas panašaus į DOT-LED, tik tiek, kad nėra LED, yra tik DOT
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                    Man ir atrodo, kad jos skiriasi nuo Vilniaus Solaris, ir yra LED, bet įdomu kokiu principu veikia Scania 113 švieslentės, nes joms reikalingas papildomas apšvietimas kaitrinėmis lemputėmis.
                    Vilniaus Karosos B832, B841 ir vienas B941 egzemplorius irgi turi gana primityvias švieslentes, ko gero DOT, kaip suprantu. Joms irgi reikia papildomo apšvietimo, nes vairuotojai galinėse stotelėse išjungia apšvietimą ir visiškai nesimato, kas ten parašyta.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Dar jei kas nori pasivazineti Ikarusais Kaune, patarciau tai padaryti artimiausiom dienom, siandien uzregistruoti like gauti VOLVO ir sekmoingai praeje TA..

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Vilniaus Karosos B832, B841 ir vienas B941 egzemplorius irgi turi gana primityvias švieslentes, ko gero DOT, kaip suprantu. Joms irgi reikia papildomo apšvietimo, nes vairuotojai galinėse stotelėse išjungia apšvietimą ir visiškai nesimato, kas ten parašyta.
                        Taip, DOT, aš jas paminėjau kartu su Škoda 14TrM ir MB O405. Berods ilgi Neoplanai irgi turi DOT.
                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.20, 22:52.

                        Comment


                          Nezinau ar jau rasyta, bet tos svieslentes neretai grybauja. Tarkim keletas pavyzdziu is poros mano vaziavimu visuomeniniu transportu:
                          atvaziuoja troleibusas, kurio svieslente neuzfiksavo
                          rodomos 3 minutes iki autobuso atvykimo, po minutes autobusas dingsta is svieslentes. Pats atvaziavo laiku - trys minutes buvo rodomos teisingai
                          Ir siaip panasus variantai. Dar kazkuria nakti po vidurnakcio jau pravaziavus visam transportui uzsidege, kad keli autobusai atvaziuos uz pusvalandzio, uz 40 minuciu ir pan

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Vilniuje visos naujesnių autobusų/troleibusų priekinės švieslentės yra DOT-LED tipo, t.y. Diodas ir plastikinis trafaretas veikia kartu. Išskyrus MB Citaro, pas kuriuos yra LED, o senesnių, pvz. Karosa, MB O405 ir Škoda 14TrM švieslentės yra DOT tipo, kurių tikrai nesimato iš toli.
                            Kaune Solaris turi taip pat DOT-LED (arba LED) švieslentes.

                            DOT-LED sistema leidžia pagerinti matomumą dienos metu, esant geram apšvietimui, kai diodai nublanksta prieš saulės šviesą. Tada geriau matosi trafaretas, o kai tamsiau - diodinės lemputės.

                            Ar tokias diodines švieslentes turi omenyje?

                            DOT-LED
                            Atvaizdas


                            LED
                            Atvaizdas
                            Taip. O kuo skiriasi Dot-Led svieslentes nuo Led svieslenciu. Gal tos Dot-Led yra naujesnes. Pas mus Klaipedoje pagrinde dauguma Man NL202, Mercedes O405 N ir 405 GN turi Dot svieslentes. Todel jos dar papildomai apsvieciamos is apacios paprastom lenputem. Bet ir tai nesivada matosi informacija, kokia jos rodo. Bet jau dalyje autobusu jos jau baigia savo paskutines dienas. Tiesiog nieko nerodo, isskyrus kruva taskeliu. Tada uzdedapaprastas lenteles, kurios niekaip neapsvieciamos, todel ypac nakti turi speti koks atvaziuoja autobusas. Ir lenteles buna tokios jau ''nudroztos'' ir juose uzrasytas marsrutas vos iziurimas. Noreciau kad dauguma autobusu itaisytu Led svieslentes, tada butu zymiai maloniau vaziuoti su tokiu autobusu.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Nezinau ar jau rasyta, bet tos svieslentes neretai grybauja. Tarkim keletas pavyzdziu is poros mano vaziavimu visuomeniniu transportu:
                              atvaziuoja troleibusas, kurio svieslente neuzfiksavo
                              rodomos 3 minutes iki autobuso atvykimo, po minutes autobusas dingsta is svieslentes. Pats atvaziavo laiku - trys minutes buvo rodomos teisingai
                              Ir siaip panasus variantai. Dar kazkuria nakti po vidurnakcio jau pravaziavus visam transportui uzsidege, kad keli autobusai atvaziuos uz pusvalandzio, uz 40 minuciu ir pan
                              Kiek aš stebėjau tas švieslentes, tai tik vieną kartą pastebėjau, kad atvažiavo nedeklaruotas autobusas. O kad kartais dingsta iš sąrašo, tai, manau, normalu. Aš irgi tą pastebėjau. Bet mano atveju tas dingęs autobusas paskui vėl atsirado. O dingo jis tik dėl to, kad kažkoks kitas autobusas jį aplenkė ir jam neliko vietos tose 4 eilutėse. Bet užteko vienam iš sąrašo pravažiuoti ir pradingėlis vėl atsidūrė sąraše. Aišku, gal mažokai stebėjau, kad daryti kažkokias išvadas. Su visuomeniniu transportu važiuoju keletą kartų per metus

                              Comment


                                Kazkada pas mus buvo eksperimentas su LED svieslentes

                                Bet daznai sitie svieslentes neveikdavo...
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Kazkada pas mus buvo eksperimentas su LED svieslentes
                                  Atvaizdas

                                  Bet daznai sitie svieslentes neveikdavo...
                                  Čia buvo net gi dvigubas eksperimentas. Lenkai paskolino savo švieslentes mūsų Karosoms B732 ir Man NL202 (091,092 jei gerai atsimenu), kurie važinėjo tik 56 maršrutu. Vėliau bandymų pabaigoje šie autobusai pradėti leisti visais maršrutais (pvz. 314 buvo 33), bet su lentelėmis. Netrukus švieslentes ir kitą įrangą demontavo, o dar vėliau Karosas B732 nr. 134 ir 228 nurašė.
                                  Kita bandymo dalis - elektroninis bilietas. Savanoriams buvo išdalinti e-bilietai, kuriuos jie turėjo pridėti prie panašaus komposterio, kokį dabar matome autobusuose (ir nesuprantame ką su juo daryti ), kad "atsižymėtų". Beje, tie laimingieji savanoriai važinėjo šiuo maršrutu nemokamai.
                                  Šiaip kiek aš mačiau tai švieslentės 56 maršrute visada veikė.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Ant 56 nevisada veikdavo,pats maciau kaip vazinedavo ant 56 su paprastomis lentelemis
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Na, gali būti, kad tada mažai mačiau
                                      P.S. Tedom'as turi tokias pačias švieslentes.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Tedomas su DOT-LED
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Spalvine prasme.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X